Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Dat bedoel ik Erykah, omdat ik ook nog niet kan zeggen dat ik 100% voor hem/ons kan gaan! en je leest t hier al, ene keer ben ik in de gloria en de volgende keer heb ik weer het 'laat maar'gevoel. Maar ja, de gloria gevoelens houden wel veeeel langer aan dan ooit tevoren, en merk dat bij hem ook, alleen durven we beiden niet denk ik..
Ben wel jaloers op je baan, Miran! Ik ben echt een kantoormiep...

Reiz, haha opendeur! hier heet dat open huis :-) geweldig jullie taal! en leuk weekend gehad dus?

Ik wil ook go with the flow met R, dat lukt tot nu toe aardig, maar mis m gewoon als hij er niet is en ik weet ook nooit wanneer ik hem wel weer zie, dat is gewoon kut soms. Gelukklig komende weekenden wat meer afleiding!
Ik kan me dat wel voorstellen dat je dat niet durft uit te spreken...je hebt soms nog twijfels en als je je gevoel uitspreekt ben je misschien bang dat je hem toch moet teleurstellen? Maar maak het niet te moeilijk voor jezelf....zie gewoon waar jullie gevoel naar toe leidt zolang je er wel voor gaat...allebei! Heeft een vriend keer tegen mij gezegd...hoe kan je van ander verwachten dat hij zich volledig openstelt als je dat zelf ook niet doet? Jullie durven allebei niet goed....draaien er allebei nog om heen ipv gewoon voor je gevoel te gaan. Ook al voel je soms twijfels....dat geeft toch niet? Die heeft hij ook! Ik denk dat iedereen daar tegenaan loopt...dat je soms dingen mist bij iemand. Zolang jullie er wel open en eerlijk over zijn....en dat is soms echt moeilijk!
Jamaar Xen jij hebt drie keer gezegd dat je niet wil, hij nu ook een keer, is dat niet genoeg dan, dat het het niet gaat worden?
Haha Xen heb hetzelfde met jullie taal open huis klinkt hier den weer grappig!!

Mp daar ben ik het niet mee eens ivm Xen en R

Heb jij nooit als je terugkijkt op vriendje mja in andere levensfase had het wel wat kunnen worden... Denk dat het dat vorig jaar was met Xen en dat ze tijdje terug daardoor ging twijfelen en de keer daarop hij weer daardoor ging twijffelen

Denk dat het beetje nieuwe situatie nieuwe kans is maar beide bang om gekwetst te worden of om te kwetsen
2-1 is de stand MP :-) en daar zit wel iets in natuurlijk.....

Zolang we eerlijk proberen te zijn, er niemand gekwetst wordt en we genieten van elkaars gezelschap...wij hebben beiden geleerd in de afgelopen maanden, ik om hem meer in zijn waarde te laten en hij door zich meer open te stellen en mij niet te claimen.
Ik ga lekker slapen....heb even bijgelezen....

Wil alleen maar zeggen....Xenia fijn dat je zo'n leuke dag met R. hebt gehad. Er zit toch nog iets.... kijk waar het eindigt.....

Thanks Reiz, zo zie ik t dus ook wel hoor! ik zit nu ook anders/beter in mijn vel dan vorig jaar, dat zegt R ook en doordat ik nu veel liever ben volgens hem is hij in de war.

Maar we durven er beiden nog niet echt voor te gaan, dat is het punt nu denk ik.
Thanks WM en truste!

Ik ga ook zo lieve meiden, lekker kort weekje!!!!!

Truste en een goeie week allemaal!

XX
Truste ladies !

PS

GL/ZMS houdt zich weer stil. Erg irritant.......
Ja dat is het punt....zolang jullie allebei inhouden of terughouden dus niet voor 100% voor het gevoel gaan dan gaat het niet worden inderdaad..dan blijven jullie om elkaar heendraaien zonder te weten hoe het zou zijn als jullie je angsten laten varen!

Ik ga lekker slapen...ik heb lekker kort weekje en het wordt prachtig weer he! Dus dat wordt lekker naar het strand op het terras relaxen!

Slaap lekker X
Oh Erykah, vergeet op jouw post te reageren. Idd draaien we er allebei om heen, bang om te kwetsen/gekwetst te worden. En je vriend heeft ook gelijk....

Ik hou t bij mijzelf, verwacht niets van hem, ik moet dingen veranderen in mijzelf en mijzelf openstellen. Mijn muurtje is humor en sex...daarmee hou ik mannen op een 'veilige'afstand van mijn hart. Voer voor de psych denk ik zo.
ja heerlijk kort weekje en heerlijk weer!
Ola!

Vanuit de nachtdienst een teken van leven!

Ik woon al in mijn nieuwe paleisje, maar nog geen internet daar.

Binnenkort kletsen we weer bij!

x
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ow wat leuk Ingel!

Hoe bevalt het???
Goeiemorgen dames!

Ooh ik ben zo nerveus voor mijn eerste examen...

Ik hoop dat jullie een leukere dag hebben.

Goodmorning ladies!

Even wat tijd over op mijn werk, dus heb snel bijgelezen..

Xen, 't is wel lastig zo met R. Maar ik zou het lekker rustig aan doen, niets forceren, kijken waar het schip strandt.

Ingelke, wat leuk! Bevalt je nieuwe paleisje??

Kort weekje jippie! Ik roep al de hele ochtend dat het bijna weekend is, zo houden we de moed erin
Succes Sid!!
Haaaaaaaai!

Zag ineens het mailtje van WM, mooie reden om toch weer eens langs te komen hier! Kijk, hierom was ik ineens 'verdwenen': Tijd geleden merkte ik dat ik echt veel teveel op viva zat te woggen, verbood mezelf telkens te gaan kijken, had dus veel bij te lezen, nog meer bij te lezen en na een tijdje was ik al zo lang niet meer geweest dat ik bijna niet meer durfde! Ook omdat ik eigenlijk geen single meer ben en ook omdat ik jullie zo plotseling had 'verlaten' zonder uitleg. Voelde me een beetje schuldig Maar wat lief dat je/jullie je afvragen hoe het gaat!

Het gaat goed!

Ben nog steeds met PD, nu al een half jaar dus! Ik vind het nog steeds wel soort van spannend hoor... Af en toe ineens die twijfels die soms toeslaan, en dan ineens weer een superdag samen dat je aan het eind van de dag verzucht: wat wil ik nog meer?

Ach ja, het zal er wel bij horen?

Maar hoe gaat het hier, nog veel dezelfde gezichten! Ik heb natuurlijk een ongelofelijke update nodig, dat begrijpen jullie wel, haha! Lopende projecten? Mensen inmiddels bezet? Carriereswitches? Verhuizingen? Ik zie op deze laatste pagina dat Ingel nu in haar nieuwe huisje woont! Leuk!!! Alles al ingericht, behalve internet? En Xen nog steeds met R aan het wel-nietten?

Hai Sid, jou ken ik nog niet! *schudt hand*

Wat voelt het weer fijn om hier te zijn! Hoop dat jullie niet boos zijn dat ik zomaar verdween! (f) (f) (f) (f)
Mozza.... dat moet je goed maken natuurlijk

flessen wijn , lekkere hapjes enzowww maakt veel goed , nee meid blij weer wat van je te lezen/horen.

We maakten ons erg zorgen om je. Gelukkig gaat alles goed en helemaal heppie met PD.. ! Toppieeee
Ben inmiddels begonnen met mijn dieet.. Menn krijg die bak yoghurt met mueslipoederzakkie helemaal niet op. Veel te veel.

ff doorzetten denk ik , tis niet smerig tot nu toe om te eten.
Hoi!

Even kort: Mozz!!!!!! Meis, wat fijn dat je een teken van leven geeft! We maakten ons al een beetje zorgen om je. Dus nog steeds alles goed met PD? Leuk leuk leuk!

En ik ben weer weg!
Heeee Mozzz!!!

Welcome back!! Ik ben niet boos op je hoor, ben blij weer wat van je te lezen! En helemaal leuk dat alles nog steeds goed met PD gaat!..

Ik ben sinds 2 maanden ook helemaal happy met m'n nieuwe vriendje, wordt met de dag leuker...

Blijf je weer meeschijven? Gezellig!!
Ik wil ook een vriendjuh

Na 2 jaar rond fladderen wordt t wel weer eens tijd

Heb a.s vrijdag een date , WM wist het al een tijdje dat ik contact heb met iemand via RP. Ik kan het nu niet langer voor mij houden.

Ons contact is erg leuk en gezellig , woont ook niet ver hier vandaan. Aantal foto's gezien , op de 1 ziet ie er erg leuk en lekker uit lekker hollands dat wel. (Lang , breed , blond haar ) En op weer andere fotos denk ik naaah neeee. Maar goed a.s vrijdag ga ik hem in levende lijve zien en dan maar kijken of ie echt leuk is of echt niet leuk is.
Hey Mozz....

Ik ben op werk, maar moet nu even reageren! Heel fijn dat je even iets van je hebt laten horen! Was toch wel ongerust!

Ik ben ook geen single meer. Ik heb een relatie met PV Van hier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven