Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Indi.. Ik zou die mail wegpleuren (zodat je t niet steeds tig keer opnieuw gaat lezen en jezelf pijn doet) En hem een mailtje sturen dat je hun veel geluk toe wenst. En t daarbij laat.
oh indi... heeeeeele dikke knuffel voor jou! Jij verdient zoveel meer en beter!! Echt!
Dank je wel, LM! Ik geloof dat ik mijn ex nu een beetje als een lul heb afgeschilderd..maar ik blijf 'm in bescherming nemen..

Kan niet eens boos op hem zijn. Ook niet blij, natuurlijk..

Maar dat het een ongelukje is...hij zal nooit zijn "fouten" toegeven en inderdaad zeggend dat ie er blij mee is..

Hij was het vrijdag wezen vertellen bij mijn beste vrienden (ook vrienden van hem) en mijn vriendin zei dat ie heel gelukkig was..

En Vleer; Ik weet niet wat ik moet doen met het contact..volgens mij denkt ie dat het gewoon op deze voet verder kan..maar hij denkt toch zeker niet dat ik daar op kraamvisite ga?
Misschien moet je nog even niet teveel vooruit denken, en nog helemaal niet aan de kraamvisite.... je moet het even proberen te laten rusten. Ik weet niet hoe vaak je je ex nu spreekt, maar ik zou proberen misschien toch wel wat meer afstand proberen te nemen. Om meer nog je eigen leven te leiden en ook dit te kunnen verwerken en verder te kunnen. Ik weet zeker dat je het kunt, want je komt heel sterk op me over. Er komt een dag dat je echt weer happy kunt zijn, zonder je ex nog op de achtergrond te hebben!!
Ik zou jezelf niet meer kwellen Indi. Deze relatie is over en jullie hebben behalve een gezamenlijke geschiedenis niks meer wat jullie bindt. Ik zou als ik jou was het contact zoveel mogelijk op een laag pitje zetten, zeg dat ook tegen gezamenlijke vrienden. Het kan dan voorkomen dat ze dan naar één kant toetrekken. Trekken ze naar hem, dan weet je dat ook gelijk weer. Dan wordt het tijd om nieuwe leuke mensen te leren kennen en geloof me ook dat komt weer goed als je je daar zelf actief mee bezig houdt. Ik spreek uit ervaring.
Kijk nog eens goed naar je eigen motto Indi
Ik weet het Appel...En qua contact.. Ik heb 'm ook gezegd dat ik het nu eerst wil laten rusten en er later nog eens op terug kom..hoe, wanneer en waar weet ik niet..
Misschien kan je jezelf de afvragen wat het contact jou oplevert? Heb ik de laatste tijd zelf ook gedaan en dat maakt sommige besluiten maken toch makkelijker heb ik gemerkt.

(is oplevert nu met een -t of -d of -dt, ben toch zo slecht daarmee )
Mijn motto hoef ik niet naar te kijken...
Appeltje : ik kan niet anders dan helemaal met je eens zijn.
Dat is precies wat ik nu de aankomende tijd wil gaan bekijken, Appel.. en oplevert heb je goed geschreven!
quote:Indi schreef op 18 mei 2009 @ 20:59:

Dat is precies wat ik nu de aankomende tijd wil gaan bekijken, Appel.. en oplevert heb je goed geschreven!

Heel goed Indi ...en het gaat je lukken. Misschien niet snel en niet in één keer, maar met vallen en opstaan. En ook dan kom je er wel.

dubbel
ik spring even onder de douche..daarna "daten in het donker"!
Mozz is back!!!!! fantastisch zeg, we waren echt ongerust! Blij dat alles goed met je gaat en met PD natuurlijk. Nog steeds druk met je werk?

Indi: nogmaals dikke knuf! Ik denk dat Appeltje je een heel goedbedoelde schop onder de kont geeft! Waarom zou je er bij je ex op terug moeten komen? Wees sterk (hou in gedachten: ik verdien beter), feliciteer hem en dan echt ctrl-alt-deleten. En wat je gisteren zei; de eerste stap naar een echt nieuw leven, een leven zonder je ex in wat voor vorm dan ook...
ik spring even onder de douche..daarna "daten in het donker"!
quote:Indi schreef op 18 mei 2009 @ 21:06:

ik spring even onder de douche..daarna "daten in het donker"!jaaaaa
quote:Indi schreef op 18 mei 2009 @ 21:06:

ik spring even onder de douche..daarna "daten in het donker"!jaaaaa
Mijn 1e dieetdag zit erop , tis mij mee gevallen. Die zakjes zijn best te doen. Ook geen honger gevoel gehad tot nu toe. Drink onwies veel thee.. Al 2 liter opgedronken vandaag. Nog 9 dagen te gaan whoehoee
wat voor een dieet ben je aan het doen, Vleer?
Oh Pop, hoe ging t met je plakkousen? ik vind het ondingen, bij mij glijden ze steeds naar beneden. Stond ik op het gala met die dingen op mn enkels..gelukkig had ik lange jurk, maar wat een drama (vonden collega's niet, die vonden t dolkomisch), Ik zou jarretels kopen! ga ik ook doen een volgende x.

Vleer, hehehehe eindelijk weer een datestory in aantocht! Wat gaan jullie doen?

Erykah al uitgewerkt?

Ik heb net een afspraak met mn ex-beste-vriendin gemaakt, gaan donderdag bij de Griek eten! hele overwinning voor me, omdat ik dat beetje ontweken heb vanwege mn heimweegevoelens, Maar dit vind ik een mooi moment, ook om t met haar te doen (ze is ook paar keer bij mij in Gr.land geweest). Hadden ook fijn (telefoon) gesprek,voelt goed nu en heb zin om haar weer te zien!

Verder baal ik zo van mn collega, waarmee ik kamer deel. Komt ze vandaag terug van week Spanje en daarvoor was ze lang weekend in Maastricht gweest dus moet je lekker blij zijn toch? Nee dus, mopperzuchtkreunsteun, want was veel te kort, weinig zon, nog steeds moe en meteen weer zoveel werk. Bah, ik haat t dat mensen zo ontevreden zijn, Ik ben gvd 5 jaar niet op vakantie geweest en ik geniet al na van een middagje Hindelopen! Vorige x heb ik haar de waarheid al gezegd, gelukkig kan ze dat meestal wel hebben. Maar menomen wat baal ik van dat gezucht en gekreun en gezeur!
quote:Indi schreef op 18 mei 2009 @ 21:12:

wat voor een dieet ben je aan het doen, Vleer?Weightcare
dat kan ik me goed voorstellen, Xen! Zo'n zeurende collega..blegh

Dit was trouwens de schade na 1 avond familieweekend

Zo is t bij mij iedere avond!
Idd zwaar irritant..ontevreden mensen

Jarretels...lijkt me ook wel leuk, net als een mooi korset ofzo. Heb nog niet de moed gehad en een goed adres gevonden om daarvoor te kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven