Entertainment alle pijlers

Married at first sight 2021 (Videoland)

05-01-2021 08:13 911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe seizoen van Married at First Sight is begonnen!
Ik kijk zelf de Videoland planning dus vind het fijn als mensen mee willen praten met de week voorlopen maar als daar niet genoeg mensen voor zijn dan pas ik me aan en houdt ik m’n mond voor de spoilers ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel mooi om te zien: heel social media loopt over van ‘waardeer jezelf’ en ‘never forget you’re beautiful’, maar áls iemand zichzelf dan een keer mooi vindt (Rein) is het ook niet goed. Op het koppelsweekend bedoelde hij volgens mij overigens niet ‘knap’, maar mooi. Als in ‘ik vind mezelf een te mooi mens hiervoor, ik gun mezelf meer dan dit’.

Overigens vond ik hem op de bank niet oprecht overkomen. Ik denk dat hij inderdaad voor tv goed uit de strijd wilde komen.

Danny vind ik nog steeds verschrikkelijk egocentrisch en manipulatief. Hij geeft niks, maar is alleen maar bezig wat hij wel of niet krijgt. En dan van die tussenzinnen als “ik kan wel met modder gooien, maar dat doe ik niet uit respect”. Lees: zo weet iedereen dat er genoeg modder is over jou, maar dat ik oh zo geweldig ben dat ik dat niet deel. Als hij echt zo respectvol was, zou hij het hele woord modder niet in de mond nemen. Danny is alleen maar bezig met wat goed voor Danny is.

Verder diep respect voor Mick. Wat hield hij zich goed naast de Bitch. Mooie brief ook. En petje af.

Nul respect voor de wetenschappers die Daisy ongehinderd haar gang laten gaan. Is ook voor Daisy niet goed, nu leert ze er niks van. Ook dat is sneu, want heel NL valt over haar heen. Het was mooi geweest als de experts de deelnemers oprecht zouden willen helpen.

Die Sylvia, wat schrikken. En wat een prachtbrief.

Leuk en realistisch van Aron en Monique

Over L&L is alles al gezegd. Zij te jong, hij te pushy. Oh, en hij kan echt niet communiceren. Gaat het niet naar zijn wens, loopt ie weg, omdat hij “anders iets zegt waar hij spijt van krijgt”. Je kunt ook je teleurstelling met respect uiten en écht luisteren naar een ander. Jammer dat ze dat niet lukten, maar Lizzy is dan ook veuls te jong.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Lizzy heel moeilijk is met haar schema en daar niet van wilt afwijken. Bijv standaard om 22 uur slapen en Lars zou dat in het weekend overhoop gooien dan kan ze daar niet tegen. Of dat ze na haar werk op vrijdag niet naar hem toe kan omdat ze gewend is om na werk 18 uur te eten even te lezen en dan te gaan slapen. Zo zie ik haar voor mij...maar misschien zit ik verkeerd. En dat ze daarom zo weinig wilt afspreken om in haar ritme te blijven
Alle reacties Link kopieren
Baby12345 schreef:
22-02-2021 23:35
Ik denk dat Lizzy heel moeilijk is met haar schema en daar niet van wilt afwijken. Bijv standaard om 22 uur slapen en Lars zou dat in het weekend overhoop gooien dan kan ze daar niet tegen. Of dat ze na haar werk op vrijdag niet naar hem toe kan omdat ze gewend is om na werk 18 uur te eten even te lezen en dan te gaan slapen. Zo zie ik haar voor mij...maar misschien zit ik verkeerd. En dat ze daarom zo weinig wilt afspreken om in haar ritme te blijven
Lars haalde haar schema ook aan. Ik denk steeds : leef toch eens een beetje.
Baby12345 schreef:
22-02-2021 23:35
Ik denk dat Lizzy heel moeilijk is met haar schema en daar niet van wilt afwijken. Bijv standaard om 22 uur slapen en Lars zou dat in het weekend overhoop gooien dan kan ze daar niet tegen. Of dat ze na haar werk op vrijdag niet naar hem toe kan omdat ze gewend is om na werk 18 uur te eten even te lezen en dan te gaan slapen. Zo zie ik haar voor mij...maar misschien zit ik verkeerd. En dat ze daarom zo weinig wilt afspreken om in haar ritme te blijven
Ja, zo zie ik het ook voor mij. Ik vond haar vooral heel saai. Lars is dat niet.
Ik snap de match ook niet.
Alle reacties Link kopieren
katkaatje schreef:
22-02-2021 23:16
Ik vind het wel mooi om te zien: heel social media loopt over van ‘waardeer jezelf’ en ‘never forget you’re beautiful’, maar áls iemand zichzelf dan een keer mooi vindt (Rein) is het ook niet goed. Op het koppelsweekend bedoelde hij volgens mij overigens niet ‘knap’, maar mooi. Als in ‘ik vind mezelf een te mooi mens hiervoor, ik gun mezelf meer dan dit’.

Overigens vond ik hem op de bank niet oprecht overkomen. Ik denk dat hij inderdaad voor tv goed uit de strijd wilde komen.

Danny vind ik nog steeds verschrikkelijk egocentrisch en manipulatief. Hij geeft niks, maar is alleen maar bezig wat hij wel of niet krijgt. En dan van die tussenzinnen als “ik kan wel met modder gooien, maar dat doe ik niet uit respect”. Lees: zo weet iedereen dat er genoeg modder is over jou, maar dat ik oh zo geweldig ben dat ik dat niet deel. Als hij echt zo respectvol was, zou hij het hele woord modder niet in de mond nemen. Danny is alleen maar bezig met wat goed voor Danny is.

[/Ik ben het hier toch niet mee eens. Rein zei wel degelijk en bedoelde ; ik ben veel te mooi voor dit programma en ze staan voor me in de rij , ik kan er wel 20 krijgen.
Ik denk trouwens ook dat Rein daar gelijk in heeft en dat het daar ook misgaat . Rein kan heel veel kerels krijgen voor een nacht , of voor een week..........
Maar ik denk dat Rein niet goed weet hoe hij een langdurige relatie onderhoudt en opbouwt. Ik denk dat hij dan pruilt, dwingt, manipuleert etc.
Kortom niet op een gezonde manier.
Hij is een mooie jongen en ik denk dat dat heel vroeg, heel vaak tegen hem gezegd is . Zo vaak dat een stuk ontwikkeling zich krom heeft ontwikkeld. Rein heeft nu geen werk , hij werkt in de horeca. En toch vond hij dat Danny naar hem moest komen. Danny heeft twee drukke zaken en wilde dat niet. Ik vind dat vrij logisch. Dat hij daarna op de bank gaat zitten pruilen en vertelt dat hij wel getrouwd wilde blijven.... Het klonk zo vreselijk nep!
Danny zei nog ergens; hij heeft geen ambitie.
Ook dat zie ik zo voor me ik denk dat Rein een sugar daddy zoekt die vaak en veel voor hem betaald!
Over Danny ben ik het niet met je eens. Ik denk dat hij als hij een relatie heeft en de andere partij gaat echt voor hem, je in ruil een enorm trouwe en loyale man daarvoor terugkrijgt.

Verder denk ik dat het uit is tussen Monique en Aron. En dat is idd op instagram gebaseerd. Maar het valt me op dat M de laatste tijd veel omgaat met nieuwe mafs vrienden en daarnaast heeft ze natuurlijk ook gewoon haar werk en haar eigen vriendenkring. De foto van hun 2 die Monique had geplaatst heeft Aron weggehaald.
Ik denk dat er op zijn minst even rust is maar ik denk echt dat het over en uit is .
En ik hoop dat ik me zwaar vergis!

En de experts...........
Een tijdje geleden zei 1 van hun ergens ; we hebben ons werk niet goed gedaan als 1 van de stellen de match niet begrijpt en ziet. Dan moeten we ons achter de oren krabben.
Nou ik zou daar alvast mee beginnen. (Daisy en Mick oa)
Ik denk dat het selectieproces diepgaander kan. Minder vragenlijsten en meer gesprekken en dat ze veel meer een ondersteunende rol kunnen hebben en kritischer kunnen zijn tijdens het traject. Meer dan wij zien. Ik denk dat sommige er zitten voor hun looks. Maar ik vraag me af of ze bij bv D & R vingers op zere plekken hebben gelegd.
Ik vind wat hier werd geopperd een erg goed idee vul dat team aan met twee ervaringsdeskundigen. En kijk qua opbouw meer naar Belgie. Zonder ellenlange passessies en vrijgezellenfeestjes. Of Belgie heeft een ander kijk publiek of er is idd iets met sponsoring. Jammer .
En het zal de directie ook wel niks boeien. De kijkcijfers zijn erg goed. Dus waarom zouden ze....
Alle reacties Link kopieren
De media benoemt Daisy ook specifiek. Ze zal het nog moeilijk krijgen met al die meningen over haar. Terecht.
Baby12345 schreef:
22-02-2021 23:35
Ik denk dat Lizzy heel moeilijk is met haar schema en daar niet van wilt afwijken. Bijv standaard om 22 uur slapen en Lars zou dat in het weekend overhoop gooien dan kan ze daar niet tegen. Of dat ze na haar werk op vrijdag niet naar hem toe kan omdat ze gewend is om na werk 18 uur te eten even te lezen en dan te gaan slapen. Zo zie ik haar voor mij...maar misschien zit ik verkeerd. En dat ze daarom zo weinig wilt afspreken om in haar ritme te blijven
Je moet ook niet vergeten dat zij medisch een probleem heeft. Aan haar hart was het volgens mij, daar kun je ook echt heel moe door zijn.
Alle reacties Link kopieren
En ik maar wachten tot er bekend werd gemaakt wie er nou van partners was geruild.. dat was toch gezegd? :huh:
Nee dat is niet gezegd, niet door de experts in elk geval.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de selectieprocedure bij de Belgische variant wel een stuk beter. Daar gaat een expert ook bij iemand thuis kijken hoe diegene leeft en wat het leefritme is. Bij Lars en Lizzy was het dan al een totale mismatch geweest. Bij de Belgische variant vragen ze ook bijvoorbeeld dingen als ben je een ochtend mens of avondmens, houd je van lekker uitgebreid ontbijten in de ochtend, wat doe je zoal in je vrije tijd. Hoe vaak ga je sporten door de weeks of bij vrienden langs. Wat voor activiteiten zou je samen met een partner willen doen. Als Daisy dan aangeeft graag diepgaande gesprekken te willen voeren, te willen shoppen met een partner en bij paps en mams langs gaan. En Mick aangeeft uit te willen gaan, op feest vakantie te willen en samen naar pretparken wil gaan dat is dat ook al geen topscore qua match.
madamecannibale schreef:
23-02-2021 10:52
Ik vind de selectieprocedure bij de Belgische variant wel een stuk beter. Daar gaat een expert ook bij iemand thuis kijken hoe diegene leeft en wat het leefritme is. Bij Lars en Lizzy was het dan al een totale mismatch geweest. Bij de Belgische variant vragen ze ook bijvoorbeeld dingen als ben je een ochtend mens of avondmens, houd je van lekker uitgebreid ontbijten in de ochtend, wat doe je zoal in je vrije tijd. Hoe vaak ga je sporten door de weeks of bij vrienden langs. Wat voor activiteiten zou je samen met een partner willen doen. Als Daisy dan aangeeft graag diepgaande gesprekken te willen voeren, te willen shoppen met een partner en bij paps en mams langs gaan. En Mick aangeeft uit te willen gaan, op feest vakantie te willen en samen naar pretparken wil gaan dat is dat ook al geen topscore qua match.
Zullen ze die vragen niet standaard stellen?

Ik weet nog dat er vorige keer zo’n stel inzat. De 1 deed mee aan triatlon wedstrijden en de ander was niet sportief. Dan weet je toch dat de kans van slagen niet zo groot is
Alle reacties Link kopieren
Eennieuwestart schreef:
23-02-2021 10:36
En ik maar wachten tot er bekend werd gemaakt wie er nou van partners was geruild.. dat was toch gezegd? :huh:
Dat werd gespeculeerd naar aanleiding van een uitspraak van 1 van die experts op TV.
Maar valt dus mee. Of er moeten nog lijken uit de kast komen (via sociale media).
Zou Mick iets met Kimberley hebben, die opdook als "coach"?
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
23-02-2021 13:35
Zou Mick iets met Kimberley hebben, die opdook als "coach"?
Vroeg ik mij ook af.
Alle reacties Link kopieren
Flashy schreef:
23-02-2021 13:39
Vroeg ik mij ook af.
Nee joh, zou mij verbazen.
Alle reacties Link kopieren
Hij is toch veel te jong (qua leeftijdsfase) voor haar?
Ik had Kimberley bij Lars bedacht eigenlijk.
En Chantal met Bert ;-)
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
23-02-2021 13:49
Ik had Kimberley bij Lars bedacht eigenlijk.
Of Suzan en Lars (Jacuzzi?)

Haha geen idee hoop dat er nog ergens een paar updates komen.
Alle reacties Link kopieren
Flashy schreef:
23-02-2021 14:04
Of Suzan en Lars (Jacuzzi?)

Haha geen idee hoop dat er nog ergens een paar updates komen.
Ik las ergens dat ze na de laatste uitzending op RTL (vanavond dus) zelf ook mogen updaten.
Dus vanavond of morgen zullen we wel wat dingen op de socials zien.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
23-02-2021 14:07
Ik las ergens dat ze na de laatste uitzending op RTL (vanavond dus) zelf ook mogen updaten.
Dus vanavond of morgen zullen we wel wat dingen op de socials zien.
Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
23-02-2021 14:07
Ik las ergens dat ze na de laatste uitzending op RTL (vanavond dus) zelf ook mogen updaten.
Dus vanavond of morgen zullen we wel wat dingen op de socials zien.
Oh leuk.
Ben benieuwd, ook naar Aaron en Monique. Ik had niet verwacht dat ze " zo ver zouden komen".
Komt aflevering 16 pas vanavond op Videoland?
Alle reacties Link kopieren
De laatste aflevering is gisteren op Videoland gezet en is vanavond op TV.
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
23-02-2021 14:50
Komt aflevering 16 pas vanavond op Videoland?
Er is geen aflevering 16, 15 is de laatste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven