Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Appel..ik zal je ook een keer terug schoppen..wel zo aardig
quote:appeltje72 schreef op 18 mei 2009 @ 23:10:

[...]

Wat lief WM! Wil je mn laarzen lenen?

Ow ik kan heel goed schoppen hoor Appel

Daarom gaat Lieve lieve Indi ook gewoon ook al wat gezelligs doen met mij aankomend weekend! Ben dan namelijk een stuk dichterbij haar!

Enne Indi is een hartstikke leuke en gezellige meid en dat heb ik inmiddels al meerdere keren mogen mee maken.... kijk maar naar de bevrijdingsfoto's! Dus haar tijd komt echt wel!
quote:Indi schreef op 18 mei 2009 @ 23:09:

Zeg..1 keer schoppen is genoeg hoor

Lief dat je me probeert op te beuren, Appel!

@WM: goed idee, WM! En succes met de drukte.. Ik heb alleen maar goede ideeën lees bovenstaand stukje maar
quote:Indi schreef op 18 mei 2009 @ 23:12:

Appel..ik zal je ook een keer terug schoppen..wel zo aardig

Dat is goed Indi

Ik ga slapen meiden! Truste
Doos!

Ik ga naar bed! Sweet dreams!
quote:Indi schreef op 18 mei 2009 @ 23:16:

Doos!

Ik ga naar bed! Sweet dreams!

Ik zeg goede combi.....MUTS en DOOS

Slaap lekker!!
Indi : dikke knuffel

Ik duik ook mijn bed in .. trusten all
Ik ben wel klaar voor t mooie weer
Sterkte Indi, je wordt al goed geschopt zie ik En terugschoppen! Komt wel goed met jou, haha!

Xen en Appel! Hoe gaat het met jullie?

Ik ga ook zzzzlapen. Ben moe, hele avond bezig geweest met papier maché objecten maken... begon als leuk idee, maar nu ik binnenkort een expo heb van die dingen, moet het nu toch wel eens af, en nou wordt het dus ineens een beetje een haastklus... maar wel lekker hoor, met je handen in de lijm! En morgen weer vrolijk met mijn 'echte' werk verder... Hartstikke druk met groot project nog steeds, en dat bevalt prima!

Tot morgen meiden, ik vind het erg leuk om weer hier te zijn, al gaan jullie weer erg hard zeg, berg pagina's bijlezen als je een avondje niet kijkt... haha!

Trusten!
Hey,

ik ga weeral telaat slapen (sta deze week in dagshift ipv nacht) maar het omschakelen lukt niet goed...

Vandaag mee verder gordijnen voor vriendin genaaid, heb hier vluchtig bijgelezen

Moz leuk dat je er weer bent!!

Indi schoppen heb je al genoeg gehad vandaag

Jou reactie is heel normaal hoor meid en ja die schoppers hebben gelijk je moet niet zo achteruit kijken maar euh ik begrijp wel dat je dat toch doet hoor!!! Dat blijf je spijtig genoeg nog tijdje doen (spijtig omdat je steeds jezelf ermee kwetst). Oh lieve meid ik herken hier zo hard mijn verhaal in Je hebt toch wel iemand om eens lekker bij uit te huilen?

Slaapwel allemaal!!!!!
Hallootjes!

Internet is inmiddels verkrijgbaar in mn nieuwe stekkie (ik maak nog een foto binnenkort), paar nachten dienst nu maar overdag bijna geen tijd meer om te slapen. As vrijdag verjaardags/housewarmingsfeesje en wil nog vanalles geregeld hebben..... Morgen nog een SOA test tussendoor...

Indi: kei begrijpelijk dat je je rot voelt! Dikke knuffel!

Moz: fijn dat we een teken van leven krijgen!

Groetjes
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
SOAtest Ingel?
Mogguh
Ha Reiz, jij ook nog hier! Alles goed? Lijkt me lastig, dat omschakelen...

Ik ga ff lunchen... hm, eens kijken in mijn koelkast of ik ook zo'n lekker broodje als dit in elkaar kan flanzen met wat ik nog heb

(moet nodig boodschappen doen)

Zo mijn 2e dieetdag is weer begonnen paar uur geleden. Tis best te eten allemaal.

En nu ga ik beide slaapkamers flink soppen. Dan heb ikvolgende week mooi vrij af
Met zakjes deed je he Vleer? Ben benieuwd of het goed werkt.
Hoi!

Wat hebben jullie weer veel bijgesschreven zeg! Moet nodig eens goed bijlezen!

Morgen de bruiloft... ik vind het zelf heel erg spannend, hoe moet dat voor het bruidspaar zijn??

Vleer, jij ging toch meer eten om op een goed gewicht te komen?
MP ik ben ook erg benieuwd. Ik hoef niet veel kwijt te raken. Hooguit 4 a 5 kg.

Misschien valt het meer op wanneer je bv 120kg weegt en dat je dan door die zakjes enorm afvalt in het begin. Omdat je bv normaliter kgs eten wegstouwt op een dag en dan in eens naar 600kcal gaat.

Ik at juist al veel te weinig , ik snoepte alleen erg veel Daar een mars , daar weer een bounty , koffie met suiker.

Nu heb ik alweer een liter thee op zonder suiker. (wel wennen heur dat zonder suiker)

En ik ipv de slaapkamers te soppen ga ik zo maar eens lekker een eind wandelen over de dijk hier denk ik. (ik denk er nog aan of ik t ook echt ga doen ? haha)
quote:pop1980 schreef op 19 mei 2009 @ 13:56:

Hoi!

Wat hebben jullie weer veel bijgesschreven zeg! Moet nodig eens goed bijlezen!

Morgen de bruiloft... ik vind het zelf heel erg spannend, hoe moet dat voor het bruidspaar zijn??

Vleer, jij ging toch meer eten om op een goed gewicht te komen?

Ja ! Daarom ook die zakjes , dan krijg ik de hoeveelheid voedingsstoffen binnen die ik nodig heb op een dag.

En das veel kan ik je vertellen. Krijg die bakken yoghurt met zakjes amper op.
quote:Mozzarella schreef op 19 mei 2009 @ 13:16:

Ha Reiz, jij ook nog hier! Alles goed? Lijkt me lastig, dat omschakelen...

Ik ga ff lunchen... hm, eens kijken in mijn koelkast of ik ook zo'n lekker broodje als dit in elkaar kan flanzen met wat ik nog heb

(moet nodig boodschappen doen)

[afbeelding]

Ja hoor met mij alles goed, ben hier nog steeds maar int weekend steeds wat minder daarom dat je me nu pas tegenkwam

Heeft je broodje gesmaakt?

Ja lastig dat omschakelen!!

Vleer dus enkel thee en yugourt (hoe schrijf je dat nu) en zakjes?? hoeveel dagen???

Ingel dan is je huisje bijna in orde of nog veel werk?
anoniem_81616 wijzigde dit bericht op 19-05-2009 17:30
Reden: stukje zin vergeten te snel getypt
% gewijzigd
Reiz : 10 dagen. (misschien nog een week langer)

In die zakjes zit een volledige maaltijd heur.
quote:Vleermuis28 schreef op 19 mei 2009 @ 17:36:

Reiz : 10 dagen. (misschien nog een week langer)

In die zakjes zit een volledige maaltijd heur.Oh ja daar twijfel ik niet aan maar euh ik zie me nog geen 10 dagen alleen yu (nu weet ik nog nie hoe je het schrijft) kunnen eten. Bewonder je!!
Het is yoghurt

Vleer wat goed dat je aan de lijn bent. Ik ook alleen ik ben niet van de zakjes en poedertjes. Ik ga gewoon veel sporten en probeer niet te snoepen.

Indi...hoe gaat met je? Leuke dingen gaan doen he....echt hoor!!

Ik zit nog op mijn werk...ik ga zo sporten en daarna ben ik thuis dus dan meld ik me wel weer!
Halloooooooooo...

@Vleer: Wat knap dat het zo goed gaat met lijnen!

@Reiz: Thanks voor je lieve woorden!

@Mozz; Was het een lekker broodje?

@Ingel: Al uit de nachtdienst? Bevalt je nieuwe huisje!

@Erykah: Sport ze!

Hier vandaag wel een aardige dag. Vanmorgen nog even in tranen toen ik het nieuws aan mijn collega/vriendin vertelde.. Ik wil me helemaal niet zo laten kisten, maar merk dat ik gewoon weer even een terugvalletje heb. De kinderen waren een welkome afleiding!

Toen ik thuis kwam lag er wel een blauwe brief in de bus..goed nieuws want ik krijg een aardig bedrag terug van de belasting!

Dat wordt wat leuks doen met WM van het weekend! :-)

Ik ga nu snel even stofzuigen..Lola is erg in de rui..
Vleer zit er aan te denken om Jan Smit maar eens uit te nodigen op onze single meeting.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven