Relatiebreuk

04-03-2021 10:51 209 berichten
Hallo allemaal,

Ik heb even een schop onder mijn kont nodig.
Mijn relatie is een paar dagen geleden verbroken en het voelt alsof mijn hele wereld is ingestort. We waren aan het kijken naar huizen en aan het nadenken over kinderen en nu lijkt het alsof het voor mij niet meer gaat gebeuren.
Rationeel weet ik heel goed dat dit niet het einde van de wereld is.
Ik slaap niet snachts ik krijg geen hap door mijn keel en vlieg nu van borrel naar borrel om mijn gevoelens maar wat te onderdrukken. Want thuis heb ik een vreselijke onrust kan geen seconde stil op mijn kont zitten.
En na een paar drankjes ga ik me ook nog verlagen door hem te appen en te smeken. Dit wil ik helemaal niet .
Ik zal zeker niet de enige zijn die dit doormaakt dus alle adviezen en alle schoppen onder mijn kont zijn welkom!
Hoe gaat het vandaag met je Sandy?
Alle reacties Link kopieren
Sannie727 schreef:
06-03-2021 17:14
Hoe gaat het vandaag met je Sandy?
Eindelijk ingelogd lukte niet vandaag
Heel slecht sta bij hem voor de deur wil huilend aanbellen
Maar beheers me nog
Ach lieve schat draai om en ga naar huis. Praat hier met mij ik probeer je erdoor te helpen
Te laat
Mezelf ontzettend voor gek gezet
Door huilend aan te bellen, hij was niet onder de indruk.
Bah slappeling baal zo van mezelf
Sorry wat rot voor je. Ik snap je gevoel en het willen proberen maar je voelt je nu alleen maar rotter.
Wat zei hij?
Sannie727 schreef:
06-03-2021 18:36
Sorry wat rot voor je. Ik snap je gevoel en het willen proberen maar je voelt je nu alleen maar rotter.
Wat zei hij?
“ we hebben deze keuze gemaakt en daar blijven we bij”
ik help je met je nieuwe huis en dan gaat het vast beter”

Ik nog heel zielig “ ik wil terug naar dit huis”

Maar geen medelijden hij ging weer naar binnen en ik droop af.
Zo gênant
Sannie727 schreef:
06-03-2021 16:22
Heel veel nagedacht vandaag. Heb zijn nummer verwijderd en alles van sociale media. Anders blijf ik bezig ik ken mezelf. En daar maak ik hem gek mee dat wil ik niet en ook mezelf. En ik ben een beetje aan t smeken dat is ook niet goed voor mn eigenwaarde. Maandag ga ik verder hulp zoeken. Het zal een moeilijke tijd worden en behoorlijk wat slapenloze nachten maar vandaag voel ik voor het eerst dat ik er wel kom
Yes, hou dit vast! Ik herinner me nog dat het destijds (toen ik en mijn ex uit elkaar gingen) voor mij een hele openbaring was dat ik mezelf gelukkig kon maken en het niet hoefde te halen bij een man. Dat besef heeft me echt heel veel gebracht, maar er gingen ook veel nachtjes aan vooraf dat ik in mijn uppie op de bank zat te huilen, vol zelfmedelijden :P

Je komt er zeker, wees lief voor jezelf.
Ja en nu voel je je nog rotter! Maar ik snap je zo goed. Heb je afleiding nu?
Ja, schakel fam/vrienden in, als je een zwak moment hebt bel je hun eerst, ze kunnen je dan tegenhouden contact met hem op te nemen.
justagirly schreef:
06-03-2021 20:06
Ja, schakel fam/vrienden in, als je een zwak moment hebt bel je hun eerst, ze kunnen je dan tegenhouden contact met hem op te nemen.
Heb mijn vriendin proberen te bellen waar ik de hele middag geweest was, die nam niet op, dus won mijn zelfmedelijden.
Als ik haar dit vertel wordt ze heeeel boos, hebben de hele middag gepraat over nieuwe huis, ik was best oké, Op terugweg kwam ik langs ons 1e
Appartement en stortte ik alsnog in.
Als je wil kan ik je altijd mijn nummer geven en kun je je verhaal kwijt ik weet hoe belangrijk t is
sandy1974 schreef:
06-03-2021 18:47
“ we hebben deze keuze gemaakt en daar blijven we bij”
ik help je met je nieuwe huis en dan gaat het vast beter”

Ik nog heel zielig “ ik wil terug naar dit huis”

Maar geen medelijden hij ging weer naar binnen en ik droop af.
Zo gênant
Waar waren je kinderen toen dit allemaal gebeurde?
drominique schreef:
06-03-2021 20:59
Waar waren je kinderen toen dit allemaal gebeurde?

Binnen boven op PlayStation ,
Waarom ?
sandy1974 schreef:
06-03-2021 21:47
Binnen boven op PlayStation ,
Waarom ?
Waarom? Serieus? Jij staat zo aan de deur?? Really??
Verman jezelf ook voor je kinderen
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Lorrelies schreef:
06-03-2021 22:13
Waarom? Serieus? Jij staat zo aan de deur?? Really??
Verman jezelf ook voor je kinderen
Mijn man kwam naar buiten, deur dicht, hun hebben niks meegekregen, maar niet mijn beste moment nee nu ik kalm ben vind ik het ook niet zo best,
Sannie tijd helpt! Echt waar. Hoe rot je je ook voelt hou je eraan vast. Er komt een dag dat je weer de slappe lach hebt, dat je zorgeloos geniet van een moment, dat je weer verliefd wordt etc. Liefdes verdriet is soms alles overheersend zeker de eerste periode. Voor de een duurt die periode een week, voor de ander een paar maanden of een jaar. Maar het wordt echt beter. :lips: beloofd.
sandy1974 schreef:
06-03-2021 22:34
Mijn man kwam naar buiten, deur dicht, hun hebben niks meegekregen, maar niet mijn beste moment nee nu ik kalm ben vind ik het ook niet zo best,
Joh wat een understatement.
Gelukkig is je ex zo verstandig dingen buiten de deur met je te regelen.

SANNIE: geen gegevens uitwisselen met deze dame, tenzij je mee wil in die neerwaartse spiraal naar beneden.
Het is goed om alle emotie in je te uitten! Als je er veel moeite mee hebt om alles te laten bezinken en niet uit je dip kan komen, dan is het wellicht ook een goed idee om op (relatie)therapie te gaan om je gedachtes en gevoelens op orde te krijgen.
Sandy, zoek hulp. Ga morgen naar je huisarts want dit is niet oké. Jij hebt professionele ondersteuning nodig om weer lief voor jezelf te worden.
Chocolade, altijd goed!
Ga niet meer naar z'n huis en smeken. Ik heb dat ook ooit gedaan, maar het is bijna stalken en je verlaagt jezelf alleen maar. Google anders op codependency.

Dus doe t niet daarbuiten versterk je z'n keuze alleen maar hiermee.
TheeMetChocolade schreef:
07-03-2021 05:52
Sandy, zoek hulp. Ga morgen naar je huisarts want dit is niet oké. Jij hebt professionele ondersteuning nodig om weer lief voor jezelf te worden.
As dinsdag afspraak met mijn psycholoog (heb ik al) en zal het daar bespreken, wil geen gedoe met ex door mijn gedrag, want we moeten nog een ouderschapsplan maken
naamloosjes schreef:
07-03-2021 07:14
Ga niet meer naar z'n huis en smeken. Ik heb dat ook ooit gedaan, maar het is bijna stalken en je verlaagt jezelf alleen maar. Google anders op

Ik was degene die wou scheiden,
Hij verzette zich altijd daartegen,
Nu hij het wil doorzetten begin ik in paniek te twijfelen,
Ik snap die paniek en dan wil je er alles aan doen en denkt ook dat je op zo'n momemt er goed aan doet en dat je iemand kunt overhalen maar dat is niet zo.

Bij mij komt wel naar boven dat dit niet liefdesverdriet is maar ik heb meer hulp nodig ga ik ook achteraan.

Denk dat ik een topic ga openen op psyche zal zeker niet de enige zijn die zich zo voelt

Die continue staat van paniek is heel naar en heb die nu iedere keer verdrukt maar zal hier doorheen moeten met hulp van vrienden en familie
Sannie727 schreef:
07-03-2021 08:57
Ik snap die paniek en dan wil je er alles aan doen en denkt ook dat je op zo'n momemt er goed aan doet en dat je iemand kunt overhalen maar dat is niet zo.

Bij mij komt wel naar boven dat dit niet liefdesverdriet is maar ik heb meer hulp nodig ga ik ook achteraan.

Denk dat ik een topic ga openen op psyche zal zeker niet de enige zijn die zich zo voelt

Die continue staat van paniek is heel naar en heb die nu iedere keer verdrukt maar zal hier doorheen moeten met hulp van vrienden en familie
Ik heb die paniek nog maar 2/3 x per dag niet meer continu, dus er is een stijgende lijn, over 2 maanden hopelijk nog maar 1x per dag
Waarom pas over 2 maanden?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven