Relatiebreuk

04-03-2021 10:51 209 berichten
Hallo allemaal,

Ik heb even een schop onder mijn kont nodig.
Mijn relatie is een paar dagen geleden verbroken en het voelt alsof mijn hele wereld is ingestort. We waren aan het kijken naar huizen en aan het nadenken over kinderen en nu lijkt het alsof het voor mij niet meer gaat gebeuren.
Rationeel weet ik heel goed dat dit niet het einde van de wereld is.
Ik slaap niet snachts ik krijg geen hap door mijn keel en vlieg nu van borrel naar borrel om mijn gevoelens maar wat te onderdrukken. Want thuis heb ik een vreselijke onrust kan geen seconde stil op mijn kont zitten.
En na een paar drankjes ga ik me ook nog verlagen door hem te appen en te smeken. Dit wil ik helemaal niet .
Ik zal zeker niet de enige zijn die dit doormaakt dus alle adviezen en alle schoppen onder mijn kont zijn welkom!
Heel eerlijk als dit 2 maanden duurt dan ben ik er niet meer dus ik hoop niet dat dit 2 maanden aanhoud maar dat er eerder momenten van rust aankomen. Ik wil niet te herkenbaar overkomen maar achteraf gezien ik zat in een burnout toen ik hem tegenkwam.

Maar doordat hij alles van me overnam kon ik redelijk goed blijven functioneren daarom ben ik nu zo in een dal geraakt en dat heeft niks met liefdesverdriet te maken meer
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
07-03-2021 09:20
Waarom pas over 2 maanden?
Dan is mijn nieuwe huis klaar/ingericht en de kinderen gewend, dan heb ik weer een thuis ipv logeer plek .
Snap ik een eigen thuis is veel waard.
Ik vind het nu heel vervelend om thuis te zijn omdat ik daar overal herinneringen heb. Maak mezelf daar gek mee ook met denken 2 weken geleden waren we nu dit aan het doen. Terwijl ik vandaag ook een hele fijne dag gehad heb
Sannie, ook voor jou: morgen huisarts bellen want je hebt hulp nodig. Die hulp is er, dus pak dat aan. Huisarts en vragen naar afspraak POH ggz op heel korte termijn. Je verdient het.
Chocolade, altijd goed!
Absoluut eerste wat ik doe morgen.
En ben ook heel open geweest naar iedereen dat was niet makkelijk maar daardoor krijg ik nu van alle kanten hulp aangeboden. Goede hulp ipv samen wijn drinken en zorgen weglachen
Sannie727 schreef:
07-03-2021 16:10
Snap ik een eigen thuis is veel waard.
Ik vind het nu heel vervelend om thuis te zijn omdat ik daar overal herinneringen heb. Maak mezelf daar gek mee ook met denken 2 weken geleden waren we nu dit aan het doen.

Ik begrijp ook niet dat mijn man in ons gezins huis wil blijven wonen met 20 jaar aan herinneringen .
Ben blij dat het weekend weer voorbij is.
Denk dat het voor jou man makkelijker is hij is natuurlijk al vele stappen verder.

Wel de dag een beetje doorgekomen?
Sannie727 schreef:
07-03-2021 18:31
Denk dat het voor jou man makkelijker is hij is natuurlijk al vele stappen verder.

Ik was degene die wou scheiden ,
Hij wou niet, nu ineens wel.
En hij heeft 20 jaar bloed zweet en tranen in huis zitten.

Wel de dag een beetje doorgekomen?
Ja wel met pyama op de bank Netflix en af en toe huilbui .
sandy1974 schreef:
07-03-2021 18:53
Ja wel met pyama op de bank Netflix en af en toe huilbui .
Het initiatief om te scheiden kwam van jou af zei je. Ik neem aan dat je daar goed over nagedacht hebt voordat je het uitsprak. Hoe komt het dan dat je zo vd leg bent nu het doorgezet wordt? Oprechte vraag.
Gatekeeper* schreef:
07-03-2021 19:11
Het initiatief om te scheiden kwam van jou af zei je. Ik neem aan dat je daar goed over nagedacht hebt voordat je het uitsprak. Hoe komt het dan dat je zo vd leg bent nu het doorgezet wordt? Oprechte vraag.
omdat ik mijn kinderen zo mis, het ging al jaren slecht,
Maar nooit gedacht dat we daadwerkelijk uit elkaar zouden gaan , ik ervaar nu hoe het is om mijn kinderen niet meer elke dag te zien, en dat is zo vreselijk, wil dit niet voor de rest van mijn leven.
sandy1974 schreef:
07-03-2021 19:38
omdat ik mijn kinderen zo mis, het ging al jaren slecht,
Maar nooit gedacht dat we daadwerkelijk uit elkaar zouden gaan , ik ervaar nu hoe het is om mijn kinderen niet meer elke dag te zien, en dat is zo vreselijk, wil dit niet voor de rest van mijn leven.
Ja dat lijkt me ook heel moeilijk. Hoe is de verdeling straks?
Gatekeeper* schreef:
07-03-2021 19:45
Ja dat lijkt me ook heel moeilijk. Hoe is de verdeling straks?
Co ouderschap 50/50
Doordeweeks verdelen weekend om en om
Zo weer werken. Ik kijk er nu vreselijk tegenop maar hoop dat als ik dalijk daar ben het me 100% meevalt . Ik kan dit
Sannie727 schreef:
08-03-2021 06:53
Zo weer werken. Ik kijk er nu vreselijk tegenop maar hoop dat als ik dalijk daar ben het me 100% meevalt . Ik kan dit
Tuurlijk kan jij dit. Een beetje afleiding is fijn.
Sannie727 schreef:
08-03-2021 06:53
Ik ben ook zo blij dat weekend weer voorbij is
Veel succes vandaag laat je weten hoe het ging ? Ik ga straks naar mijn kids, ben nerveus om naar eigen kids te gaan, of ze niet weer boos zijn en dwars doen.
Ben zo toe aan eigen huis zodat ze naar mij komen ipv ik naar oude huis vol herinneringen.
Succes vandaag
Waar woon je nu dan?
Sannie727 schreef:
08-03-2021 08:10
Waar woon je nu dan?
Flat van mijn moeder die is opgenomen met Corona
Ik vond 1ex werken moeilijk als in “ toen ik vorige x hier was, was alles nog normaal “, 2ex ging al beter
Precies dat heb ik nu ook. Maar goed dat heb ik thuis ook en overal waar ik ben nu op dit moment. Dat zal vast wel zakken. En uiteindelijk was het toen ook niet goed en normaal
Grrrrr net gehoord dat mijn man overal verteld dat ik een hysterische gek ben, lekker respectvol over de moeder van je kinderen.
Ben zooo boos
Dat is ook niet leuk maar probeer hem dan los te laten. Niet meer huilend bellen niet meer huilend langsgaan en je mag je kut voelen maar kom het hier zeggen of bel een vriendin.
Sabine hoe gaat het so far op je werk ?
sandy1974 schreef:
08-03-2021 11:00
Grrrrr net gehoord dat mijn man overal verteld dat ik een hysterische gek ben, lekker respectvol over de moeder van je kinderen.
Ben zooo boos
Dat huilend aan zijn deur staan was natuurlijk ook wel redelijk hysterisch en niet respectvol naar hem toe.
Boos op jezelf?

Pak die boosheid op om los te komen en je voortaan te gedragen.
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Had shop afspraak vanochtend op meubel boulevard voor kinder bedden voor nieuwe huis.
Voelde me zoooooo zielig om dat alleen te doen ipv met partner of gezin.
Het werk gaat met momenten heel goed en met momenten heel zwaar. Net bijv pauze gehad normaal zat je dan te appen dus het is dan heel erg stil ofzo
Sannie727 schreef:
08-03-2021 12:41
Het werk gaat met momenten heel goed en met momenten heel zwaar. Net bijv pauze gehad normaal zat je dan te appen dus het is dan heel erg stil ofzo
Kun je niet wat kletsen met een collega?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven