Jongen wilt te snel

05-03-2021 19:16 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een poosje terug heb ik het uitgemaakt met mijn ex, mede doordat we het niet eens konden worden over bepaalde zaken.

Amper een maand daarna heb ik een andere jongen ontmoet, hele leuke jongen om te zien en op app hele leuke interessante gesprekken. In het echt valt hij wat tegen, hij is heel erg sloom in praten en zijn doen en laten. Moet echt schakelen tussen hoe hij is in het echt vergeleken met hoe hij is op app.

Heb met Valentijnsdag een bos rozen gekregen en een groot pakket met rituals wat ik niet verwacht had en wat hij niet had hoeven doen omdat wij elkaar op dat moment nog maar 1 keer hadden gezien. Nu hebben wij elkaar vijf keer gezien, maar merk echt dat alles zo op mij afkomt. Hij heeft het al officieel proberen te maken na drie keer afspreken, dit heb ik eerlijk gezegd en was volgens hem prima. Nu moet ik mijn vakantie op het werk doorgeven, en hij wilt dat ik die weken in zijn bouwvak plan. Komt ook al met allemaal vakantie voorstellingen in exotische luxe oorden. Heb gezegd dat ik max een week vrij kan krijgen in de bouwvak maar dat ik waarschijnlijk in mei al twee weken vrij neem. Zijn reactie is hier overigens heel nuchter in en accepteert hij wel.

Nu weet ik dus via zijn zus dat hij voor morgen een nacht in een hotel heeft geregeld voor ons als verassing. Vind het lief dat hij iets geregeld heeft, iets anders als wandelen of boodschappen doen en koken. Alleen komt het mij dit weekend zo niet uit en heb ik het gevoel dat hij over mij heen loopt en ik geen nee kan zeggen.

Eerlijk, ik heb overwogen om nog voor dit hotel gebeuren het contact op een nette manier te verbreken.
Goed dat je het afgekapt hebt. Wat een raar figuur dat hij boos wordt vanwege dat hotel. Wat een heisa wordt er door hem gemaakt na nog maar een paar dates (!!). Blokken en verwijderen.
anoniem_pje_x schreef:
06-03-2021 23:35

In eerste instantie was hij laaiend,
Heel goed dat je gebeld had dus.

Voortaan altijd naar je onderbuik luisteren, die vertelt jou wanneer iemand niet helemaal in de haak is.

Het gebeurt zo vaak dat (vooral) vrouwen in gevaarlijke situaties komen, omdat ze netjes, beleefd en behulpzaam willen blijven. Als je onderbuik zegt 'dat wil ik niet', moet je het niet doen.
Goed gedaan TO!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven