Relatiebreuk
donderdag 4 maart 2021 om 10:51
Hallo allemaal,
Ik heb even een schop onder mijn kont nodig.
Mijn relatie is een paar dagen geleden verbroken en het voelt alsof mijn hele wereld is ingestort. We waren aan het kijken naar huizen en aan het nadenken over kinderen en nu lijkt het alsof het voor mij niet meer gaat gebeuren.
Rationeel weet ik heel goed dat dit niet het einde van de wereld is.
Ik slaap niet snachts ik krijg geen hap door mijn keel en vlieg nu van borrel naar borrel om mijn gevoelens maar wat te onderdrukken. Want thuis heb ik een vreselijke onrust kan geen seconde stil op mijn kont zitten.
En na een paar drankjes ga ik me ook nog verlagen door hem te appen en te smeken. Dit wil ik helemaal niet .
Ik zal zeker niet de enige zijn die dit doormaakt dus alle adviezen en alle schoppen onder mijn kont zijn welkom!
Ik heb even een schop onder mijn kont nodig.
Mijn relatie is een paar dagen geleden verbroken en het voelt alsof mijn hele wereld is ingestort. We waren aan het kijken naar huizen en aan het nadenken over kinderen en nu lijkt het alsof het voor mij niet meer gaat gebeuren.
Rationeel weet ik heel goed dat dit niet het einde van de wereld is.
Ik slaap niet snachts ik krijg geen hap door mijn keel en vlieg nu van borrel naar borrel om mijn gevoelens maar wat te onderdrukken. Want thuis heb ik een vreselijke onrust kan geen seconde stil op mijn kont zitten.
En na een paar drankjes ga ik me ook nog verlagen door hem te appen en te smeken. Dit wil ik helemaal niet .
Ik zal zeker niet de enige zijn die dit doormaakt dus alle adviezen en alle schoppen onder mijn kont zijn welkom!
zaterdag 6 maart 2021 om 18:47
“ we hebben deze keuze gemaakt en daar blijven we bij”
ik help je met je nieuwe huis en dan gaat het vast beter”
Ik nog heel zielig “ ik wil terug naar dit huis”
Maar geen medelijden hij ging weer naar binnen en ik droop af.
Zo gênant
zaterdag 6 maart 2021 om 19:10
Yes, hou dit vast! Ik herinner me nog dat het destijds (toen ik en mijn ex uit elkaar gingen) voor mij een hele openbaring was dat ik mezelf gelukkig kon maken en het niet hoefde te halen bij een man. Dat besef heeft me echt heel veel gebracht, maar er gingen ook veel nachtjes aan vooraf dat ik in mijn uppie op de bank zat te huilen, vol zelfmedelijdenSannie727 schreef: ↑06-03-2021 16:22Heel veel nagedacht vandaag. Heb zijn nummer verwijderd en alles van sociale media. Anders blijf ik bezig ik ken mezelf. En daar maak ik hem gek mee dat wil ik niet en ook mezelf. En ik ben een beetje aan t smeken dat is ook niet goed voor mn eigenwaarde. Maandag ga ik verder hulp zoeken. Het zal een moeilijke tijd worden en behoorlijk wat slapenloze nachten maar vandaag voel ik voor het eerst dat ik er wel kom
Je komt er zeker, wees lief voor jezelf.
zaterdag 6 maart 2021 om 20:35
Heb mijn vriendin proberen te bellen waar ik de hele middag geweest was, die nam niet op, dus won mijn zelfmedelijden.justagirly schreef: ↑06-03-2021 20:06Ja, schakel fam/vrienden in, als je een zwak moment hebt bel je hun eerst, ze kunnen je dan tegenhouden contact met hem op te nemen.
Als ik haar dit vertel wordt ze heeeel boos, hebben de hele middag gepraat over nieuwe huis, ik was best oké, Op terugweg kwam ik langs ons 1e
Appartement en stortte ik alsnog in.
zaterdag 6 maart 2021 om 20:59
Waar waren je kinderen toen dit allemaal gebeurde?
zaterdag 6 maart 2021 om 21:47
Binnen boven op PlayStation ,
Waarom ?
zaterdag 6 maart 2021 om 22:34
zaterdag 6 maart 2021 om 22:48
Sannie tijd helpt! Echt waar. Hoe rot je je ook voelt hou je eraan vast. Er komt een dag dat je weer de slappe lach hebt, dat je zorgeloos geniet van een moment, dat je weer verliefd wordt etc. Liefdes verdriet is soms alles overheersend zeker de eerste periode. Voor de een duurt die periode een week, voor de ander een paar maanden of een jaar. Maar het wordt echt beter.
beloofd.
zondag 7 maart 2021 om 02:35
Joh wat een understatement.
Gelukkig is je ex zo verstandig dingen buiten de deur met je te regelen.
SANNIE: geen gegevens uitwisselen met deze dame, tenzij je mee wil in die neerwaartse spiraal naar beneden.
zondag 7 maart 2021 om 08:15
As dinsdag afspraak met mijn psycholoog (heb ik al) en zal het daar bespreken, wil geen gedoe met ex door mijn gedrag, want we moeten nog een ouderschapsplan makenTheeMetChocolade schreef: ↑07-03-2021 05:52Sandy, zoek hulp. Ga morgen naar je huisarts want dit is niet oké. Jij hebt professionele ondersteuning nodig om weer lief voor jezelf te worden.
zondag 7 maart 2021 om 08:26
naamloosjes schreef: ↑07-03-2021 07:14Ga niet meer naar z'n huis en smeken. Ik heb dat ook ooit gedaan, maar het is bijna stalken en je verlaagt jezelf alleen maar. Google anders op
Ik was degene die wou scheiden,
Hij verzette zich altijd daartegen,
Nu hij het wil doorzetten begin ik in paniek te twijfelen,
zondag 7 maart 2021 om 08:57
Ik snap die paniek en dan wil je er alles aan doen en denkt ook dat je op zo'n momemt er goed aan doet en dat je iemand kunt overhalen maar dat is niet zo.
Bij mij komt wel naar boven dat dit niet liefdesverdriet is maar ik heb meer hulp nodig ga ik ook achteraan.
Denk dat ik een topic ga openen op psyche zal zeker niet de enige zijn die zich zo voelt
Die continue staat van paniek is heel naar en heb die nu iedere keer verdrukt maar zal hier doorheen moeten met hulp van vrienden en familie
Bij mij komt wel naar boven dat dit niet liefdesverdriet is maar ik heb meer hulp nodig ga ik ook achteraan.
Denk dat ik een topic ga openen op psyche zal zeker niet de enige zijn die zich zo voelt
Die continue staat van paniek is heel naar en heb die nu iedere keer verdrukt maar zal hier doorheen moeten met hulp van vrienden en familie
zondag 7 maart 2021 om 09:19
Ik heb die paniek nog maar 2/3 x per dag niet meer continu, dus er is een stijgende lijn, over 2 maanden hopelijk nog maar 1x per dagSannie727 schreef: ↑07-03-2021 08:57Ik snap die paniek en dan wil je er alles aan doen en denkt ook dat je op zo'n momemt er goed aan doet en dat je iemand kunt overhalen maar dat is niet zo.