Harry en Meghan deel 6
dinsdag 2 maart 2021 om 19:36
Het nieuwste deel over Harry en Meghan.
Om dit topic te laten bestaan zijn er een aantal voorwaarden aan verbonden.
1. De koninklijke familie wordt niet gebashed. Daarbij behoren ook Harry, Meghan en Archie.
2. Er worden geen racistische uitlatingen gedaan.
3. Er wordt niet geshamed of geblamed.
4. Er worden geen rare vergelijkingen gemaakt met andere families.
Oftewel houdt het netjes.
Wordt er niet de voorwaarden gehouden dan zullen we het topic wederom sluiten of zelfs verwijderen en voorlopig geen nieuw deel meer toestaan.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva.
Hier vind je de voorgaande delen.
Deel 1: Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/396315
Deel 2: Harry en Meghan zijn getrouwd: entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653
Deel 3: Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646
Deel 4: Harry en Meghan Deel 4
entertainment/harry-en-meghan-deel-4/li ... start=3000
Deel 5: Harry en Meghan deel 5
entertainment/harry-en-meghan-deel-5/li ... 49?style=4
Dit topic gaat over Harry en Meghan en hun families, maar ook hun vrienden of naaste collega's mogen genoemd worden. Gewoon alles over H en M en hun omgeving.
Om dit topic te laten bestaan zijn er een aantal voorwaarden aan verbonden.
1. De koninklijke familie wordt niet gebashed. Daarbij behoren ook Harry, Meghan en Archie.
2. Er worden geen racistische uitlatingen gedaan.
3. Er wordt niet geshamed of geblamed.
4. Er worden geen rare vergelijkingen gemaakt met andere families.
Oftewel houdt het netjes.
Wordt er niet de voorwaarden gehouden dan zullen we het topic wederom sluiten of zelfs verwijderen en voorlopig geen nieuw deel meer toestaan.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva.
Hier vind je de voorgaande delen.
Deel 1: Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/396315
Deel 2: Harry en Meghan zijn getrouwd: entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653
Deel 3: Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646
Deel 4: Harry en Meghan Deel 4
entertainment/harry-en-meghan-deel-4/li ... start=3000
Deel 5: Harry en Meghan deel 5
entertainment/harry-en-meghan-deel-5/li ... 49?style=4
Dit topic gaat over Harry en Meghan en hun families, maar ook hun vrienden of naaste collega's mogen genoemd worden. Gewoon alles over H en M en hun omgeving.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 7 maart 2021 om 13:16
Ten eerste heb ik het ook niet over laster, maar over een lastercampagne gehad en dat zijn 2 verschillende dingen.
En ten tweede slaat het echt nergens op wat je zegt over "bronnenonderzoek". Als 3 mensen aan mij vertellen dat jij onderdeel bent van een pedonetwerk dat kinderbloed drinkt en ik schrijf dat vervolgens op, dan heb ik ook "bronnenonderzoek" zoals jij dat noemt gedaan, maar maakt dat mijn bewering niet minder smadelijk en lasterlijk. De bronnen zijn namelijk smadelijk en lasterlijk, en dat wordt niet opgeheven doordat ze met zijn drieën zijn.
Am Yisrael Chai!
zondag 7 maart 2021 om 13:21
Maar for argument's sake: Stel nou dat Meghan inderdaad een keer in woede een theekopje naar iemands hoofd heeft gekeild omdat ze ongesteld en chagrijnig was en diegene het bloed onder haar nagels vandaan haalde, wat zegt dat dan verder?
In mijn ogen alleen dat ze kennelijk een driftkikker is of tot het uiterste getergd, maar verder toch helemaal niks?
In mijn ogen alleen dat ze kennelijk een driftkikker is of tot het uiterste getergd, maar verder toch helemaal niks?
Am Yisrael Chai!
zondag 7 maart 2021 om 13:22
Ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 7 maart 2021 om 13:29
https://www.superguide.nl/nieuws/suits- ... kle-series
https://www.vorsten.nl/vorstenhuizen/en ... ghan-niet/
https://www.vorsten.nl/vorstenhuizen/en ... ghan-niet/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 7 maart 2021 om 13:50
Dit is wel een beetje kort door de bocht.fashionvictim schreef: ↑07-03-2021 13:21Maar for argument's sake: Stel nou dat Meghan inderdaad een keer in woede een theekopje naar iemands hoofd heeft gekeild omdat ze ongesteld en chagrijnig was en diegene het bloed onder haar nagels vandaan haalde, wat zegt dat dan verder?
Als jouw leidinggevende een kop thee naar je gooit, laat je het er ook niet bij zitten onder het mom van “zeker ongesteld vandaag”.
Mocht het verhaal kloppen, dan gaat het wel om een aanval op een werknemer in een werksituatie en niet om een kop thee die Meghan in een driftbui naar Harry heeft gegooid tijdens een echtelijke ruzie.
De toekomst is niet meer wat het was
zondag 7 maart 2021 om 13:53
Waarom zwarte vrouwen "angry" of "bully" noemen ook een vorm van racisme is:
https://metro.co.uk/2021/03/03/why-blac ... -14177850/
https://www.ferris.edu/HTMLS/news/jimcr ... pphire.htm
Met name deze laatste bron is interessant. Het valt op hoe vaak Meghan inderdaad geportretteerd wordt als boze, onredelijke vrouw die haar man Harry ontmannelijkt en ontmand heeft en die boos is op alles en iedereen, Meghan is in de Britse pers inderdaad een typische Sapphire geworden, wat in schril contrast staat tot hoe ze zich daadwerkelijk en publique gedraagt.
https://metro.co.uk/2021/03/03/why-blac ... -14177850/
https://www.ferris.edu/HTMLS/news/jimcr ... pphire.htm
Met name deze laatste bron is interessant. Het valt op hoe vaak Meghan inderdaad geportretteerd wordt als boze, onredelijke vrouw die haar man Harry ontmannelijkt en ontmand heeft en die boos is op alles en iedereen, Meghan is in de Britse pers inderdaad een typische Sapphire geworden, wat in schril contrast staat tot hoe ze zich daadwerkelijk en publique gedraagt.
Am Yisrael Chai!

zondag 7 maart 2021 om 13:53
fashionvictim schreef: ↑07-03-2021 13:21Maar for argument's sake: Stel nou dat Meghan inderdaad een keer in woede een theekopje naar iemands hoofd heeft gekeild omdat ze ongesteld en chagrijnig was en diegene het bloed onder haar nagels vandaan haalde, wat zegt dat dan verder?
Dafuk?

En daarmee insinueer ik helemaal niet dat dit incident heeft plaatsgevonden maar jouw redenatie is wel heel bijzonder.
zondag 7 maart 2021 om 13:54
Dat is waar, al moet ik zeggen dat ik diverse werkgevers heb gehad die inderdaad niet vies waren van met dingen gooien dus zo erg kijk ik er nu ook weer niet van op. Waren op 1 na allemaal mannen, trouwens.mdh schreef: ↑07-03-2021 13:50Dit is wel een beetje kort door de bocht.
Als jouw leidinggevende een kop thee naar je gooit, laat je het er ook niet bij zitten onder het mom van “zeker ongesteld vandaag”.
Mocht het verhaal kloppen, dan gaat het wel om een aanval op een werknemer in een werksituatie en niet om een kop thee die Meghan in een driftbui naar Harry heeft gegooid tijdens een echtelijke ruzie.
Am Yisrael Chai!
zondag 7 maart 2021 om 13:57
Waarom? Ten eerste geloof ik helemaal niet dat het waar is en ten tweede is het zo'n typisch verhaal dat altijd over zwarte bekende vrouwen geroepen wordt. Zelfs over Michelle Obama is ooit gezegd dat ze met dingen gegooid zou hebben. That's how black women roll, je weet tog.Hetvrijewoord schreef: ↑07-03-2021 13:53Dafuk?![]()
En daarmee insinueer ik helemaal niet dat dit incident heeft plaatsgevonden maar jouw redenatie is wel heel bijzonder.
Am Yisrael Chai!
zondag 7 maart 2021 om 13:59
Je zult maar op dit soort sites over jezelf terechtkomen. https://ladygreyhound93.tumblr.com/
Walchelijk.
Walchelijk.

zondag 7 maart 2021 om 13:59
Van Michelle kan ik het me al helemaal niet voorstellen. Die lijkt me nog niet kwaad te krijgen als je met een bulldozer over haar heenrijdt.fashionvictim schreef: ↑07-03-2021 13:57Waarom? Ten eerste geloof ik helemaal niet dat het waar is en ten tweede is het zo'n typisch verhaal dat altijd over zwarte bekende vrouwen geroepen wordt. Zelfs over Michelle Obama is ooit gezegd dat ze met dingen gegooid zou hebben. That's how black women roll, je weet tog.

zondag 7 maart 2021 om 14:00
fashionvictim schreef: ↑07-03-2021 13:57Waarom? Ten eerste geloof ik helemaal niet dat het waar is en ten tweede is het zo'n typisch verhaal dat altijd over zwarte bekende vrouwen geroepen wordt. Zelfs over Michelle Obama is ooit gezegd dat ze met dingen gegooid zou hebben. That's how black women roll, je weet tog.
Daar heb ik het helemaal niet over, kennelijk vind je het verdedigbaar dat wie dan ook een theekopje naar iemand kan gooien omdat ze een slechte dag, week of jaar hebben. Ik vind dat bijzonder.

zondag 7 maart 2021 om 14:03
Ik denk dat ze best kwaad kan zijn ( zoek maar eens op hoe ze naar Trump kijkt bv) maar ze houdt dat in.
Ik vind haar een toonbeeld van klasse en waardigheid trouwens. Haar man ook.

zondag 7 maart 2021 om 14:04
Dat bedoel ik ook natuurlijk.
Leuk stel zijn zij, wat een contrast ook met hun opvolgers.
zondag 7 maart 2021 om 14:06
Eens. Ik vind het alleen wel typerend dat het steeds over deze kop thee gaat.mdh schreef: ↑07-03-2021 13:50Dit is wel een beetje kort door de bocht.
"Over Meghan worden 300 negatieve berichten per dag in kranten gepubliceerd".
"Ja maar, Meghan heeft met thee gegooid".

zondag 7 maart 2021 om 14:10
Moet je je voorstellen dat ze zakjes zouden uitdelen voor bij de jaarlijkse kersttoespraak van de Queen. Het land zou te klein zijn. Nu vindt men dit kennelijk heel normaal.SweetFirefly schreef: ↑07-03-2021 14:08Tsjonge jonge,
Engelse kranten die kotszakjes bij hun editeies dien voor het geval je moet overgeven tijdens het kijken naar het interview. Dit gaat toch echt veel te ver.
Vergeleken met daar is de pers hier nog heel beschaafd en neutraal.
zondag 7 maart 2021 om 14:10
Bizar zeg.SweetFirefly schreef: ↑07-03-2021 14:08Tsjonge jonge,
Engelse kranten die kotszakjes bij hun editeies dien voor het geval je moet overgeven tijdens het kijken naar het interview. Dit gaat toch echt veel te ver.

zondag 7 maart 2021 om 14:11
Wat ik mij afvraag: veel wordt geschreven over de vreselijke roddelpers. Hoe vinden jullie dat de koningin en het instituut hiermee om zouden moeten gaan?
Het lijkt nu net of dat een en hetzelfde probleem is. De roddelpers is erg en daarmee eigenlijk ook het koningshuis omdat ze er nooit op reageren, alleen bij hoge uitzondering.
Ik zou zelf eigenlijk niet weten hoe het koningshuis hier dan op zou moeten reageren, elke dag worden er de meest walgelijke dingen geschreven over allerlei leden. Het niet reageren lijkt mij het meest verstandig maar dan wordt weer de indruk gewekt alsof het een soort van goedgekeurd wordt. Althans dat proef ik in dit topic.Er lijkt geen scheiding te zijn tussen pers en instituut.
Ik zag trouwens gisteren een docu over Beatrice en Eugenie, ik wist niet dat die ook zo zijn afgefikt. Voornamelijk omdat hun ouders er zo'n zootje van maakten.
Het lijkt nu net of dat een en hetzelfde probleem is. De roddelpers is erg en daarmee eigenlijk ook het koningshuis omdat ze er nooit op reageren, alleen bij hoge uitzondering.
Ik zou zelf eigenlijk niet weten hoe het koningshuis hier dan op zou moeten reageren, elke dag worden er de meest walgelijke dingen geschreven over allerlei leden. Het niet reageren lijkt mij het meest verstandig maar dan wordt weer de indruk gewekt alsof het een soort van goedgekeurd wordt. Althans dat proef ik in dit topic.Er lijkt geen scheiding te zijn tussen pers en instituut.
Ik zag trouwens gisteren een docu over Beatrice en Eugenie, ik wist niet dat die ook zo zijn afgefikt. Voornamelijk omdat hun ouders er zo'n zootje van maakten.
zondag 7 maart 2021 om 14:13
Dit is niet meer en niet minder dan een geregisseerde hetze en het zegt inderdaad ook veel over het koninklijk huis dat die daar niet tegen optreden.SweetFirefly schreef: ↑07-03-2021 14:08Tsjonge jonge,
Am Yisrael Chai!
zondag 7 maart 2021 om 14:15
SweetFirefly schreef: ↑07-03-2021 14:08Tsjonge jonge,

De toekomst is niet meer wat het was
zondag 7 maart 2021 om 14:16
Ja, dit gaat echt alle perken te buiten.
"Intussen zijn in Engeland de meningen verdeeld over de zaak. De krant The Daily Star heeft zelfs een ‘koninklijk kotszakje’ bijgevoegd voor ‘wie onpasselijk wordt tijdens het bekijken van het interview’. Hun commentaar liegt er niet om: ‘Knip het uit, vouw het en houd het bij de hand voor het geval de misselijkmakende hypocrisie van de voormalige actrice en haar man je te veel wordt.’ "
Bron: Linda.
"Intussen zijn in Engeland de meningen verdeeld over de zaak. De krant The Daily Star heeft zelfs een ‘koninklijk kotszakje’ bijgevoegd voor ‘wie onpasselijk wordt tijdens het bekijken van het interview’. Hun commentaar liegt er niet om: ‘Knip het uit, vouw het en houd het bij de hand voor het geval de misselijkmakende hypocrisie van de voormalige actrice en haar man je te veel wordt.’ "
Bron: Linda.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.

zondag 7 maart 2021 om 14:16
Het koningshuis zou de premier opdracht moeten geven hiertegen op te treden. Dat is ook de gebruikelijke route. Die mag zich in het openbaar uitspreken over dingen.Hetvrijewoord schreef: ↑07-03-2021 14:11Wat ik mij afvraag: veel wordt geschreven over de vreselijke roddelpers. Hoe vinden jullie dat de koningin en het instituut hiermee om zouden moeten gaan?
Hoe er over bepaalde mensen wordt geschreven daar gaat alle fatsoensnormen te buiten. Ik denk ook dat daarom op dit soort topics zo fel gereageerd wordt. Dat kun je niet vergelijken met roddelen over Hazes jr.
zondag 7 maart 2021 om 14:18
Nou ja, er wordt natuurlijk al jaren en jaren beweerd dat een deel van de hofhouding verantwoordelijk is voor die negatieve pers door informatie te lekken. Dus het is niet alleen het niet optreden tegen, maar ook het veroorzaken van.Hetvrijewoord schreef: ↑07-03-2021 14:11Wat ik mij afvraag: veel wordt geschreven over de vreselijke roddelpers. Hoe vinden jullie dat de koningin en het instituut hiermee om zouden moeten gaan?
En volgens mij was deze week ook meer dan duidelijk dat het hof het inderdaad goedkeurt: naast dat er ineens opvallend genoeg allerlei berichten over 3 jaar oude beschuldigingen in alle kranten verschenen, reageerde het hof door te zeggen dat ze een onderzoek TEGEN H&M gaan instellen. Waar H&M vervolgens zelf niks van horen en niet voor worden uitgenodigd.
Am Yisrael Chai!