Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eh, nee Meer met stress rondom NS dingen

Vish

Slim, man, die Ceetje.

Chica is erg ook trouwens, denk ik nu ineens aan. Die ging gisteren geheel zelfstandig naar de wc. Trok zelfs door en daar is ze meestal te lui voor, dus alarmbellen hadden al moeten gaan rinkelen. Is haar onderbroek kwijt. Je raad het al Dus ik vraag waar is ie dan? Eerst half uur vaag doen, uiteindelijk zeggen dat ze em verstopt had in haar kamer omdat ze em niet meer mooi vond en een nieuwe wilde kopen met Peter Pan erop (wat ook leuker is dan die domme roze prinsessen ). Samen gekeken maar ze veranderde steeds van zogenaamde verstopplek. Uiteindelijk gaf ze, ik mocht niet boos worden, toe dat ze em (roze doornroosje onderbroek) door de wc gespoeld had.

De tut

Boos worden en moeten lachen best moeilijk tegelijk

Nu slapen
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Chica is slim!

Peas on earth!
Haha die Chica, heerlijk toch!!

Zo had ik mijn onderbroek verstopt toen ik voor het eerst ongesteld was geworden. Ik had de dag ervoor dropjes gepikt uit de kast en dacht dat dit mijn straf was. Jaaa, ik was erg goed voorgelicht dus
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Aaaah, Vish En je was het niet heel vroeg of zo? Dat ze het nog niet verteld hadden? Las gisteren stukje over een onderzoek trouwens naar gen dat kan voorstellen en dus ook wijzigen wanneer meisjes ongesteld worden. Ze willen het gaan gebruiken om hele vroege ongesteldheid (zoals bij meisjes van 7,8, 9) uit te stellen. Ben benieuwd of dat gaat lukken. Lijkt me echt schrikken, ook voor de ouders maar vooral voor kind, op je 7e ongesteld.

Wel erg crue straf trouwens voor een paar dropjes
Ik ben trouwens echt zenuwachtig en hyper vanwege hele NS gebeuren. Weer een updeet. Ik zal jou even een berichtje sturen Vishke
Arme Vish. Ik moest wel keihard huilen trouwens, toen ik voor 't eerst ongesteld werd, waarop m'n moeder heel hard moest lachen. Kindermishandeling eigenlijk

Ben heel druk, dus even zwaai en baai
Peas on earth!
Waaah, die Chica...gewoon haar onderbroek door de plee spoelen! Ook een manier om aan een nieuwe hippe Peter Pan-broek te komen, ja.

"dat doet mijn hand" -> wat zijn kinderen toch uitgekookt Mijn neefje is ook zo'n gebakje: hij mag niet aan de knopjes van de tv komen. En toen mijn zus dacht: wat is het ineens verdacht stil in de kamer en eens om de hoek keek, zag ze hem met het pootje van zijn knuffel op de knopjes drukken
Ik ben mijn eigen bananenschil
Updates in NS. Spannend spannend
quote:Inad schreef op 19 mei 2009 @ 23:04:

Eh, nee Meer met stress rondom NS dingen

Vish

Slim, man, die Ceetje.

Chica is erg ook trouwens, denk ik nu ineens aan. Die ging gisteren geheel zelfstandig naar de wc. Trok zelfs door en daar is ze meestal te lui voor, dus alarmbellen hadden al moeten gaan rinkelen. Is haar onderbroek kwijt. Je raad het al Dus ik vraag waar is ie dan? Eerst half uur vaag doen, uiteindelijk zeggen dat ze em verstopt had in haar kamer omdat ze em niet meer mooi vond en een nieuwe wilde kopen met Peter Pan erop (wat ook leuker is dan die domme roze prinsessen ). Samen gekeken maar ze veranderde steeds van zogenaamde verstopplek. Uiteindelijk gaf ze, ik mocht niet boos worden, toe dat ze em (roze doornroosje onderbroek) door de wc gespoeld had.

De tut

Boos worden en moeten lachen best moeilijk tegelijk

Nu slapen Whoehahahahaha briljant verhaal. En jij maar proberen je lachen in te houden natuurlijk
Olijf, hoest met Puk?

allemaal! Ik wil zón, want ik had bedacht dat we gingen picknicken vandaag
Peas on earth!

Leuk, picknicken! Wel op tijd terug zijn, want vanmiddag gaat het heel veel en hard regenen, zei Don net. Weet je al een leuk plekje om heen te gaan?

Inad, leuk al die updates. Spannend hoor!

Tony ziet net een paar peeptoe's van mij staan, die ik eigenlijk heel lang niet meer gedragen heb. Helemaal verschrikt: "Mam, er zitten gáten in deze schoenen!"
Loretta is De Mol. Punt.
Tony is slim . Tijd voor nieuwe schoenen dus

Ja, ga zo even douchen (lang leven joggingbroek ) en dan gaan we weg. Tis niet echt zonnig, das dan wel weer jammer. Vind het altijd leuk om langs de Rijn te rijden, richting Betuwe. Mooi, al die fruitbomen enzo!

Hebben jullie nog plannen?
Peas on earth!
Ik heb zin in vakantie trouwens!

Ik heb van de week de eerste camping gereserveerd. Was een hele mooie camping waar we vorig jaar per ongeluk terecht kwamen. Het wordt nu onze eerste camping, en van daaruit gaan we gewoon verder op de bonnefooi (dus niet meer reserveren). Even kijken of ik een plaatje kan googlen...

Heel klein campinkje, max 20 plaatsen schat ik, en je kunt voor een klein bedragje aanschuiven aan tafel om oma's kookkunsten te proberen. Geweldig
Peas on earth!
Ziet er mooi uit Erwt!

Tony
Heej, ik zie nu ineens m'n eigen plaatjes niet meer

Wij waren in de Betuwe, achterafweggetjes, langs de fruitbomen, picknicken in de auto (want harde wind, niet zulk mooi weer) en nog een ijsje. Nu net weer thuis
Peas on earth!
Wij hebben ook gepicknickt, maar dan gewoon in de tuin. Het waait eigenlijk net te hard om écht lekker buiten te zitten.

Leuk, vakantieplannen maken! Wat gaat iedereen doen deze zomer? Wij gaan 4 weken kamperen in eigen land. Het is heel dicht bij huis, dus als het een paar dagen echt slecht weer is, kunnen we makkelijk even vakantie houden van onze vakantie. Ook ivm andere redenen wel heel handig om niet te ver weg te zitten. Ik zal straks wel even linkje naar camping op NS zetten.

En nu jullie: waar gaat de reis heen, of welk boek ga jij lezen in je zonovergoten eigenste tuintje?
Loretta is De Mol. Punt.
Mis ik soms een traditie, picknicken op Hemelvaartsdag? Ik hoor werkelijk waar niets anders!

Ik ga nergens meer heen vrees ik Kess. Heb het niet zo heel erg op eigen land en wil met dikke buik ook weer niet al te ver weg en ik wil mijn vakantiedagen houden voor na de bevalling. Misschien dat we dan nog weggaan.

In ieder geval rond de kerst naar IRL, ook voor doop van meisje twee.
Picknicken kan op alle dagen, als 't maar een vrije dag is Star

Wij gaan drie weken naar Frankrijk. Hadden nog wel andere bestemmingen overwogen (Griekenland met de auto+boot bijvoorbeeld), maar werd iets te duur gezien onze nieuwe-bank-plannen, die een hap uit het vakantiegeld zijn. Aangezien ik vorig jaar pas voor het eerst in Frankrijk was, wil ik best nog een keer (en dan een ander stukje Frankrijk)!

Kamperen in eigen land ook leuk hoor Kess! Mijn ouders doen het ene jaar een Nederlandse kampeervakantie (trekken wel rond) en het andere jaar een buitenland-kampeervakantie. Dit jaar is Nederland weer aan de beurt, en ze starten met een week Oerol. Érg leuk!
Peas on earth!
Wat voor auto hebben jullie Erwt? Past er nog iemand met een dikke buik in de achterbak? Ik wil ook naar Frankrijk!

Griekenland met auto+boot ver ook lijkt me ver. Overtochten met boot zijn inderdaad ontzettend duur, net als naar Italiaanse eilanden en Corsica. Stom eigenlijk.
Ja, we hebben inderdaad van plan afgezien door de kosten van de boot. Als je van Italië naar Griekenland overgaat (okee toegegeven: lange tocht) kost dat minstens 1000 euro . Onze hele zomervakantie bij elkaar (drie weken lang kamperen, eten, drinken, benzine, etc) kostte vorig jaar 1200 euro

Euhm... ik vraag me af of je er nog bij past in ons peugeootje206 tegen die tijd Star. Ik ben nu namelijk al strijd aan't leveren of onze (enórme) tuinstoelen wel meekunnen in de auto . Hoewel... als jij ook mee wil, is dat voor Xan waarschijnlijk reden te meer om zijn wens in vervulling te laten gaan: een skybox ( :puke: )
Peas on earth!
Whoehahahaha een skybox? Die hebben ze toch alleen in voetbalstadia? Ik noem die dingen heel ordinair dakkoffer

Waarom wil je tuinstoelen mee op vakantie? Dat kan als je een caravan hebt, niet als je een tent hebt. Dan moet je niet gaan kamperen als je met je bevallige billen comfortabel wil zitten

Of moet ik deze post nu heel snel verwijderen voor Xan het leest?
Nee, ik ben het dus volledig met jou eens

Ik vind die tuinstoelen niet echt nodig, maar Xan's bevallige billen zaten dermate oncomfortabel vorig jaar dat het toch écht per se nodig is om nu wel tuinstoelen mee te nemen . Nou vooruit dan maar... als het past, mogen ze mee... anders niet . Die skybox (ik heb trouwens een extra minuut over da tberichtje gedaan omdat ik ook niet meer wist hoe dat ding officieel heette) is afschuwelijk, pfff...

Overigens moet ik wel toegeven dat we nu zo'n asociaal grote tent gekocht hebben dat er wel 5 stoelen én een skybox inpassen
Peas on earth!
Whoehahahaha ik dacht juist dat het om jouw bevallige billen ging

Maar die skybox hè, nog altijd beter dan een karretje met een zeil erover achter je auto
Haai

Star, wist niet dat jullie meisje gaan dopen. Ceetje ook gedoopt? Jij bent zelf niet gelovig toch? Wil Starman t graag? Ier twijfelde eerst beetje, want wel erg in opvoeding meegekregen dat dat hoort etc., maar ziet nu noodzaak niet zo in vanwege ook zelf niet gelovig zijn. Is Starman gelovig?

Skybox

Wij wilden eerst richting Erwt vandaag, maar gingen wel erg laat van huis dus maar naar hier in omgeving natuur/duin gebied geweest en gepicknickt En ijsjes gegeten op het strand. Qua weer was dat goede keuze want hier wel zonnig.

Morgen logeert Chica bij mijn moeder en gaan wij uit. We gaan naar restaurantje aan t strand en dan avondstrandwandeling doen. Zaterdag alsnog richting Erwt.

Oja, vakantie hmmm, die camping ziet er prachtig uit Erwt. En in eigen land heel leuk, Kess. Als kind vaak gedaan, leuk.

Wij gaan in juli naar Ierland. Al heel snel is dat bedenk ik nu. Zin in.
Mijn bevallige billen kunnen wel tegen dergelijke opvouwbare stoeltjes:

Maar goed.... tis een kwestie van compromissen sluiten, dus er gaan sowieso iets luxere stoelen mee

De skybox daarentegen... is ook onderdeel van het compromis en komt er dus níet! (toegegeven, daarvoor was ook nog nodig om een electrische koelbox te accepteren ).

Die fotootjes zijn trouwens niet de camping zelf, maar de plaats (gehucht) waar de camping ligt. We hebben zo'n anwb-campinggidsje met alleen maar kleine campings. Erg leuk, want houden beiden niet van zwemparadijs-campingdisco-campings

Jaaa, zaterdag gaan we Inad ( + iEr!) zien!
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven