Hoe vallen Crocs
vrijdag 19 maart 2021 om 19:49
Voor in de tuin heb ik enkellaarsjes (net als regenlaarzen maar dan kort). Ik stap er heel makkelijk in en uit. Ze staan beter dan iets als crocks dus ik durf er ook de voortuin mee te doen en zelfs de vuilnisbak mee aan de straat te zetten
.
Ze waren het enorme bedrag van 5 euro bij de Action.
Gebruik ze al jaren.
Ze waren het enorme bedrag van 5 euro bij de Action.
Gebruik ze al jaren.
vrijdag 19 maart 2021 om 19:51
vrijdag 19 maart 2021 om 20:05
Hahaha, beter dan die klompen toch!
Am Yisrael Chai!
vrijdag 19 maart 2021 om 20:06
Ik ook. Die zijn ook nog eens waterdicht.
vrijdag 19 maart 2021 om 20:10
En gewone Crocs niet?
vrijdag 19 maart 2021 om 20:16
In de Aldifolder staan van die dichte tuinklompen. Ook niet mooi, maar vind ik al minder lelijk dan die met die gaatjes. 
Ik heb ze ook bij de achterdeur staan om even de post te halen enz.
Ook een paar slippers, maar dan krijg ik natte sokken als het regent.
Ik heb als gewone slippers trouwens wel Crocs. Die lopen en zitten heerlijk.
Ik heb ze ook bij de achterdeur staan om even de post te halen enz.
Ook een paar slippers, maar dan krijg ik natte sokken als het regent.
Ik heb als gewone slippers trouwens wel Crocs. Die lopen en zitten heerlijk.
vrijdag 19 maart 2021 om 20:20
Mijn grootmoeder zaliger vertelde mij altijd "koop nooit kleding of schoeisels waar je niet in dood gevonden wil worden".
Conclusie: Crocs komen hier toch écht niet binnen.
In de tuin draag ik gewoon sneakers - eventueel degene zonder nestels - of sandalen.
(Het lijken mij overigens sowieso "verzuipschoenen" - schoenen die net te groot moeten vallen - dus ik zou altijd voor de grootste maat gaan.)
Conclusie: Crocs komen hier toch écht niet binnen.
In de tuin draag ik gewoon sneakers - eventueel degene zonder nestels - of sandalen.
(Het lijken mij overigens sowieso "verzuipschoenen" - schoenen die net te groot moeten vallen - dus ik zou altijd voor de grootste maat gaan.)
wissewis wijzigde dit bericht op 19-03-2021 20:22
21.74% gewijzigd
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
vrijdag 19 maart 2021 om 20:21
Nee , ik noem het in en om de tuin maar ik bedoel eigenlijk van de tuindeur naar de kliko om iets weg te gooien en weer naar binnen.gizzmo-returns schreef: ↑19-03-2021 20:10Maar zou je voor als het ook echt in de tuin werken is, niet liever een dichte instapper willen?
Ik heb zelf een enorme hekel als er zand in mijn schoenen valt als ik in de tuin bezig ben
vrijdag 19 maart 2021 om 20:22
Ik moet toch zeggen dat ze wel erg leuke kleurtjes in de klompen hebben.
vrijdag 19 maart 2021 om 20:23
Helder, dan maakt het niet uitGekopbloemen schreef: ↑19-03-2021 20:21Nee , ik noem het in en om de tuin maar ik bedoel eigenlijk van de tuindeur naar de kliko om iets weg te gooien en weer naar binnen.
Ik zou dan gewoon een (bad) slipper of zo neerzetten. Ook lelijk hoor
vrijdag 19 maart 2021 om 20:23
vrijdag 19 maart 2021 om 20:27
LīlyRose schreef: ↑19-03-2021 20:23Ik ben gek op mijn crocs. Ze staan bij de achterdeur om snel de tuin in te kunnen, zitten heerlijk als ik op mijn knieën in de tuin werk, lopen fijn en je schopt ze zo uit als je even naar binnen moet.
Ik heb roze met mintgroene palmboompjes. Ze vallen ruim, maar dat vind ik juist fijn.
Helemaal eens
vrijdag 19 maart 2021 om 20:39
https://www.bonprix.nl/product/slippers ... 110/#image
Volgens mij mag ik nog geen plaatjes plakken, maar ik heb dus sneaker-instappers om mee naar de kliko/brievenbus te lopen. Die schiet ik zo aan en daar durf ik me nog wel mee te vertonen
Volgens mij mag ik nog geen plaatjes plakken, maar ik heb dus sneaker-instappers om mee naar de kliko/brievenbus te lopen. Die schiet ik zo aan en daar durf ik me nog wel mee te vertonen
isabella2016 wijzigde dit bericht op 19-03-2021 20:41
Reden: Typo's
Reden: Typo's
1.50% gewijzigd
vrijdag 19 maart 2021 om 20:39
(stiekem heb ik tegenwoordig ook Crocs x Drew van Justin Bieber, hahaha).Gekopbloemen schreef: ↑19-03-2021 20:22Ik moet toch zeggen dat ze wel erg leuke kleurtjes in de klompen hebben.
Am Yisrael Chai!
vrijdag 19 maart 2021 om 20:42
Ik heb crocs. Het enige mooie aan die dingen is de kleur. Verder zijn ze afgrijselijk. Maar ik gebruik ze voor op de camping, voor onder de douche, of als ik in het water wil lopen of zwemmen. Ze zitten wél fijn maar ze zijn verre van elegant.
Ze zijn fijner dan klompen, omdat je met een klomp geen voeling hebt met een bodem. En als deze oneffen is, kun je makkelijk doorzwikken. Om die reden draag ik geen klompen meer.
Ik heb gewoon mijn eigen maat aangehouden. En ze passen prima.
Ze zijn fijner dan klompen, omdat je met een klomp geen voeling hebt met een bodem. En als deze oneffen is, kun je makkelijk doorzwikken. Om die reden draag ik geen klompen meer.
Ik heb gewoon mijn eigen maat aangehouden. En ze passen prima.