zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

kk,nee joh hoop ik ook niet!!

Ze heeft een virus, ze is op haar buikje helemaal bont en hoest en doet, zo zielig!! moet strakies als ze wakker word ff tempen want ze voelde bij ha erg warm aan en slaapt nu lekker maar mag ook wel ff strakies nog naar ziekenhuis, krijgt ze een echo voor haar heupjes, omdat ik ook een heup afwijking heb en alle dagen een zere rug!! dat wil ik haar besparen...

anders morgen maar dagje zorgverlof...

meiden ik ga ff eten en dan zo weer weg, wat een gedoe op mijn vrije dag, kom nergen kom is aan toe pffffffff.. gelukkig kwam ik mijn schoonmoeder net bij de supermarkt tegen zij kookt voor ons, dus daar hoef ik me niet druk om te maken vanavond, heerlijk!!

O ja gisteren waren we 2 jaar getrouwd (l) kom ik op het werk een grote plakaat op de deur, dat we 2 jaar getrouwd zijn, alle ouders mij feliciteren!! wat lekkers voor collega's en kids gehaald.. en de grote verassing, ik kwam thuis, staat de auto van mijn ouders er nog (mama past maandag op syenna) ik schrok eigenlijk en dacht dat er wat gebeurt was, loop ik achter huis, allemaal mooie planten in bloempotten en de fietsen van mijn schoonouders staan er, was dat een verassing!! mijn moeder heeft voor ons allemaal gekookt, heerlijk!! ze hebben alles opgeruimd voor ons, we zijn dus ff in de watten gelegd :-) zo lief!!! leuke verassing!!!

meiden ik ga... fijne dag en geniet van het zonnetje
kk,nee joh hoop ik ook niet!!

Ze heeft een virus, ze is op haar buikje helemaal bont en hoest en doet, zo zielig!! moet strakies als ze wakker word ff tempen want ze voelde bij ha erg warm aan en slaapt nu lekker maar mag ook wel ff strakies nog naar ziekenhuis, krijgt ze een echo voor haar heupjes, omdat ik ook een heup afwijking heb en alle dagen een zere rug!! dat wil ik haar besparen...

anders morgen maar dagje zorgverlof...

meiden ik ga ff eten en dan zo weer weg, wat een gedoe op mijn vrije dag, kom nergen kom is aan toe pffffffff.. gelukkig kwam ik mijn schoonmoeder net bij de supermarkt tegen zij kookt voor ons, dus daar hoef ik me niet druk om te maken vanavond, heerlijk!!

O ja gisteren waren we 2 jaar getrouwd (l) kom ik op het werk een grote plakaat op de deur, dat we 2 jaar getrouwd zijn, alle ouders mij feliciteren!! wat lekkers voor collega's en kids gehaald.. en de grote verassing, ik kwam thuis, staat de auto van mijn ouders er nog (mama past maandag op syenna) ik schrok eigenlijk en dacht dat er wat gebeurt was, loop ik achter huis, allemaal mooie planten in bloempotten en de fietsen van mijn schoonouders staan er, was dat een verassing!! mijn moeder heeft voor ons allemaal gekookt, heerlijk!! ze hebben alles opgeruimd voor ons, we zijn dus ff in de watten gelegd :-) zo lief!!! leuke verassing!!!

meiden ik ga... fijne dag en geniet van het zonnetje
haha een beetje dubbel koe

leuk dat ze daar op het werk aan gedacht hebben zeg!!

en van je ouders en schoonouders ook een ontzettend leuke verrassing.

mmm misschien wordt het toch maar tijd dat ik ook ga trouwen.. nou alleen nog mijn vriendje overhalen...
@Xaar: haha wat een leuke reactie! ik dacht altijd dat alleen mensen zonder kinderen zich konden irriteren aan andermans kinderen...

Wat een leuk idee om Midas (leuke naam trouwens) eens extra te verwennen. Hoest trouwens met de verbouwing, is alles al af?

Gaan die 2 vriendinnen toevallig op dezelfde dag trouwen, of trouwen ze met elkaar?

@KK: wat fijn dat het tempen nu beter gaat? Ehh, hier geen tips.

@Koe: wat een leuke verrassingen zeg! Heeft Stier er ook nog aan gedacht, of (typisch mannen) is hij het vergeten?

Wat vervelend van Syenna, sterkte ermee!
beetje overdreven weer 2 berichten ha ha;-)

Syenna huilerig vanavond, lekker in een warm badje gehad, zetpilletje gegeven en haar flesje leeggedronken en nu ligt ze net op bed, heerlijk te slapen!

kk, vond trouwen echt super mooi, zal het zo weer doen!!! als ik naar de foto's kijk vind ik nog elke dag dak een super jurk aan had...

meiden ik ga nog ff mail bekijken en dan ook onder de douche en naar dromeland, ben moe!

fijne avond ladies
goeie morgen meiden!! mijn nacht was om 4.15uur voorbij Syenna wakker en hoesten en arme meisje kon niet meer in slaap komen! nog kunnen rekken tot 5.15 uur toen wilde ze echt niet meer!! kleren maar aan en fles gegeven, nu slaapt ze weer.... kan haar om kwart voor 7 zo uit bed halen in de maxi cosi en naar het werk...

meiden ik ga ff bakkie koffie drinken en broodje eten!! Werkse vandaag!!
pfff koe das vroeg, zal je wel lekker moe nu zijn...
@ Koe: jij was er vroeg bij vanochtend. Dat zal je wel behoorlijk gesloopt hebben. Of heeft de koffie zijn werk nog gedaan? Hoe is het nu met haar? Hebben ze nog een afwijking gevonden op de echo? Ik hoop van niet!

Geweldige verrassing trouwens met jullie trouwdag! Echt leuk dat iedereen eraan gedacht heeft! Wij zijn in sep. 2 jaar getrouwd. Wat gaat de tijd toch weer snel!

@ KK; hoe is het met jou? Lukt het tempen een beetje of is het echt een grote opgave? Wel ontzettend balen dat je vent nog langer weg blijft en dat je daardoor je ei mist is natuurlijk helemaal kut!! Komt hij nu zeker morgen thuis?

@ Xaar: oh ja... vreselijk die schoolreisjes... en van die klassen met kinderen schreeuwen ook altijd zo he. Zijn jullie ook in het zwembad geweest? Heerlijk dat Midas (leuk naam idd) er zo van genoten heeft!

@ Ringel: hoe is het met jou?

@ Uk: jeetje, ik heb echt het gevoel dat het bij jullie nooit stopt met het ziek zijn! Hoe is het nu in huize Ukkie?

Hier gaat alles goed. Wel wat meer last van buik en rug, maar over het algemeen ben ik erg aan het genieten. Deze weken nog ff erg druk met de studie. De laatste loodjes van dit vak en dan zomervakantie (van de studie dan he..)

Oh ja en net met mijn moeder gebeld en ze vroeg hoeveel ik was aangekomen en toen ik dat ging vertellen, ging ze helemaal gillen dat het zoooooo veeeeeel was en dat het echt niet goed is. En hoe dat dan moet straks. En dat ik echt op mijn eten moet letten en niet meer mag snoepen. En gutgutgutgut. Ik probeerde uit te leggen dat de verloskundige het helemaal niet extreem veel vindt en dat het dus echt normaal is, maar daar wilde ze absoluut niets van horen. Want ja, zwanger zijn was echt geen excuss om zoveel aan te komen... (terwijl zij zelf 50 !!!! kilo ik aangekomen bij haar eerste zwangerschap)

Ik ben er echt een beetje boos en verdrietig van. (vandaar ook de weinig interpunctie sorry...)

Zo nu mezelf weer een schop geven en verder werken aan de studie.. anders moet ik morgen er nog aan werken en dat wil ik eigenlijk niet!

Hebben jullie nog plannen voor morgen?
Aapje, hoeveel ben je aangekomen dan?

Je maakt me wel nieuwsgierig. Niet te druk om maken hoor. Die kilo's gaan er vanzelf weer af!

We zijn aardig fit weer hoor. Joya laatste dagen weinig aan haar oren zitten. De kuur bij Jayden doet wonderen en man zijn medicatie doet ook zijn werk. Ik ben beetje verkouden geweest en zere keel, maar dat is ook op zijn retour. Het mooie weer komt er nu aan en dus geen man overboordt!

Ga nu ben vrij en ga de tuin in.

Groetjes Ukkie
Het valt echt wel mee naar mijn idee. Ik ben nu iets van 9 kilo aangekomen en zit in de 24ste week. Had misschien minder kunnen zijn, maar is volgens mij nog echt wel ok.

En wat fijn dat jullie allemaal weer wat fitter zijn! Volhouden nu he!
aapje 9 kilo maar???? dat is hartstikke normaal hoor...??

ha je nadat de baby geboren is ook nog verder met je studie?

het tempen gaat wel, doe t nu een week en je raakt er best aan gewend, ik blijf alleen vanavond bij iemand anders slapen, en heb vandaag mn eisprong dus het is belangrijk dat ik morgen temp maar weet nog niet hoe...

ukk nog even en je gaat de lappenmand nog missen haha
oh ja aap, waaaaar blijven de buikfoto's??
ja die buikfoto's... Ik heb zelf geen kaartlezer op mijn laptop zitten, dus ik moet mijn kerel elke keer lief aankijken. En dat vergeet ik dus steeds! Ik schrijf het nu op!

En ja ik ga door met de studie. Ik ben namelijk bijna klaar. Moet in november nog 1 vak en dan vanaf jan. stage lopen. En dan ben ik klaar! dus helemaal goed gepland!

Fijn dat je het tempen al gewend bent! Wel lastig om het bij andere te doen. Je kunt natuurlijk ook beter niet uit bed en het in de badkamer doen... heb je al ideeen hoe je het gaat doen?
nee echt geen idee, ik neem mn temp mee en ik zie wel

Ik heb zo een feestje dus ik ga mij klaar maken, iedereen nog een fijne avond!!
Ukkie, ja ja de tuin in, je maakt me veel wijs maar dat niet

grrrrrrr, ik wilde morgen ff op de motor van paps rijde,dus net motorpak van zolder gehaald, past ie niet!!!!!!! chagie word ik daar van... enige opossing is toch op dieet!! wat moet dat moet..

ga nu op bed ben erg moe.
@Aapje: nou, volgens mij (wat weet ik ervan) klinkt dat niet als heel veel. moeders...soms.....

@KK: als je vandaag je eisprong hebt, dan is je temp nu aan het stijgen, zie je dat ook in je schema?

Morgen lekker vrij, vrijdag gewoon werken. Hoop dat het morgen een beetje lekker weer wordt (schijnt tegen te vallen) want om de hele dag binnen te zitten. 's avonds verjaardag, vrijdag bij vrienden eten, zaterdag met vrienden eten, zondag weer een verjaardag. lekker druk dus, maar wel heel gezellig.
mannen!! gister avond had mijn mannetje ff gezellig kameraden uitgenodigd onder't motto we zijn morgen vrij en kunne heerlijk uitslapen!! ik was het absoluut niet eens met de gang van zaken maar hij trok zich en geen bal van aan!! moest me niet zo aanstellen.. heel chagerijnig ben ik naar bed gegaan!! maar denk maar niet dak in slaap kon komen, gaan ze buiten staan roken vlak bij ons slaapkamer raam!! ik weer wakker, om 1.00 was ik er spuugzat van en heb met een rotgang op het raam geslagen, hij kwaad natuurlijk!! je kan uitslapen zegt ie doodleuk!! ik zeg maar de laatste weken ben ik elke nacht wakker en vanmorgen vanaf 4.15 niet meer geslapen.. krijg ik als antw ga je echt niet dood aan hoor!! nou geloof me meiden stoom kwam me uit de oren!!

om half 2 waren ze gelukkig weg en kwam ie boven... zullen we even gezellig kletsen zegt ie, ik zeg dat had je gisteren ook om 22.00uur kunnen bedenken!! ja maar ik heb ook mijn kameraden en mijn eigen ding, dat klopt en ik ben altijd thuis voor syenna, heb ik er graag voor over meiden hoor!! maar hij wil wel zijn ding houden, voetbal elke do avond en zondag!! en dan elk weekend eigenlijk ook nog wel de kameraden over de vloer, zit ik echt niet op te wachten!! en vandaag wil hij weer met ze naar de braderie, staan ze bij de biertent nou daar heb ik geen zin in om met syenna bij te gaan staan!!

heb vannacht maar op zolder geslapen ben hem ff meer dan zat op het moment!!! hij doet gewoon zijn dingen door en zeker is hij thuis voor syenna maar er mag niks onder lijden... ik moet ook gewoon meer thuis zijn en minder mijn eigen ding doen dat is logisch maar hij ziet het niet zo!! hebben jullie daar ook last van meiden??? ik baal er zo van he, kan daar gewoon niet tegen, hij doet gewoon waar ie zin in heeft en denkt dan helemaal niet ff na...

pak hem nu dubbel en dwars terug heb wasmachine aan, ben aan het soppen in huis en ga zo ff fanatiek stofzuigen!! ik gisteravond niet slapen hij nu niet!!

sorry meiden hoor, maar baal als een stekker...
ah meid. klinkt idd als een echt mannenactie! Ik kan me voorstellen dat het stoom uit je oren kwam!! Als je samen een baby hebt, zul je toch ook echt samen dingen op moeten geven! Ik hoop voor je dat hij zijn lesje een beetje geleerd heeft. Ga je er vandaag nog over praten met hem?
aapje, helaas was ie al wakker toen ik druk ging stofzuigen!! hij's nu wel heel lief, maar toch net weggegaan naar de braderie!! ga straks denk nog wel ff heen als syenna wakker is maar van de andere kant denk ik bekijkt maar vandaag!!! ben der ff klaar mee...
ach koe wat kut van je, ik hoor het best veel in mijn omgevig dat mannen Zo doen. Ik vind het nergens op slaan, die mannen moeten ook verantwoordelijkheid nemen. Helaas begrijpen se dat nooit uit ZichZelf. Succes!!

Ik heb gisteren feest gehad, was zooooo gezellig!!!! En veel te veel gedronken haha.

Omdat het ook nogal laat was geworden was ik laat wakker, ben nog wel naar de wc gegaan om te tempen. Had ik 36.3??? Die dagen daarvoor steeds 36.5?? En ik had gister mijn eisprong?? Beetje vreemd dus!!

Vriendje is vandaag thuis gekomen, ik heb van hem een heel mooi sieradensetje kado gehad met horloge oorhangers en ketting, zo mooi!!
Koe, hoe is het nou dan? Rust wedergekeerd?? Mannen pffff.....
Koe, hoe is het nou dan? Rust wedergekeerd?? Mannen pffff.....
gisteren kwam mijn mannetje optijd terug van braderie't zat hem helemaal niet lekker hoe hij had gedaan en dat ik kwaad op hem was, hebben eigenlijk nooit gezeur!! excuses aangeboden en er ff over gehad, dus nu hopen dat het beter gaat!!!

vanmiddag gezellig met zijn drie-tjes naar een oom en tante van mij{mijn 2de ouders} gaan we vanavond ook eten gezellig!! morgen de nieuwe auto ophalen :-) erg veel zin in..

ga nu ff Syenna in de kinderwagen doen en ff naar de winkel wandelen...

groetjes Koe
@KK; zo wat een verwennerij, hij had zeker wat goed te maken... (grapje hoor, maar omdat je van de week een beetje boos was omdat hij langer wegbleef)

@Koe: mannen! om gek van te worden.
ja hij had zeker wat goed te maken...

koe gelukkig maar dat hij zelf ook door had dat hij fout zat.

is het misschien niet zo dat hij er zo over dacht omdat jij meer met syenna bezig bent dan hij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven