“Wat ik nu toch heb gehoord...”

31-03-2021 16:19 1415 berichten
Naar aanleiding van het au-pair topic over echtgenoten die met de au-pair een baby maken.

Wat is het ergste verhaal dat je hebt gehoord in de categorie ‘wat ik nu toch heb gehoord....’?

Dus: werd de bruid op haar bruiloft betrapt met de beste vriend van de gom, etc. Verhalen die de Privé nog niet uit hun duim zou kunnen zuigen omdat het té ongeloofwaardig is.

Ik ben benieuwd :biggrin:
Yildizlar schreef:
31-03-2021 17:27
Dit verhaal ken ik ook van zeer dichtbij zelfs, plaats begint met een M . Maar zij ontdekte tijdens de huwelijksreis dat ze haar collega toch wel erg miste en zijn idd uit elkaar gegaan .
Ik zal nooit begrijpen waarom mensen dan toch gaan trouwen en dan doel ik op degene die vreemdgaat.
In het voorbeeld wat ik ken was alles al geregeld dus tja, dan toch maar laten doorgaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik had ooit een collega die 's ochtends een zwangerschapstest deed en ze bleek inderdaad zwanger. Hoera!
's Middags komt ze thuis en betrapt ze haar vriend in bed met de buurvrouw.
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
2018anoniem schreef:
31-03-2021 19:02
De dochter van goede kennissen van een getrouwd stel wordt verliefd op de getrouwde man. De getrouwde man heeft een gezin met 3 kinderen. Ze heeft zelf een relatie en een kind. Die verbreekt ze. De vrouw van de getrouwde man vraagt zich af waarom het nooit meer tot een eet afspraak komt met de goede kennissen. Na 3 jaar komt de aap uit de mouw. Ze zijn al die tijd verliefd op elkaar. Man en vrouw gescheiden en ze wonen al samen.

O shit die getrouwde vrouw was ik :facepalm:
Bah bah.
Alle reacties Link kopieren
Werkte ooit bij vrij grote gemeente waar ik het (toen nog papieren) personeelsblad maakte. Interview met nieuw afdelingshoofd, leuke vent heel verhaal over z’n vrouw en gezin. Echte familyman. Paar weken later hadden we vergadering in groot hotel ivm gemeentelijke fusie en hij was een van de twee kwartiermakers. Ik was extreem vroeg om beamer etc neer te zetten en check, check dubbelcheck te doen van de presentatie die ik moest houden. Had alleen niet verwacht hem al in die ruimte aan te treffen met z’n secretaresse op schoot en zijn hand in haar bloes. Had geen twee minuten later moeten komen voor de volledige actie denk ik.....en zij was zo n enorme grijze muis had ik echt never nooit verwacht
Serengeti schreef:
31-03-2021 19:09
Ik had ooit een collega die 's ochtends een zwangerschapstest deed en ze bleek inderdaad zwanger. Hoera!
's Middags komt ze thuis en betrapt ze haar vriend in bed met de buurvrouw.
Dit is ook vreselijk.
Stel krijgt een kind met gezondheidsproblemen en blijvende schade. Er werd ontdekt dat dit in verband stond met een geslachtsziekte. Direct werd de man hierop aangekeken. Het bleek echter dat de vrouw hoogzwanger nog ff van bil was gegaan met een onbekende.
anoniem_644d786e61fba wijzigde dit bericht op 31-03-2021 19:12
0.39% gewijzigd
De buren van mijn broer. Mijn schoonzus is bevriend met de vrouw van het stel en zodoende kreeg ik ook te horen hoe en wat. En ik ken de vrouw van verjaardagsfeestjes en weet dus dat dit echt is.

Mijn broer en schoonzus hadden dus een bevriend stel tegenover zich wonen, waarbij schoonzus dus vooral omgang had met de vrouw van het stel. Het stel heeft twee kinderen. De buurvrouw had ook een zus en het viel mijn schoonzus dus op dat de zus van de buurvrouw best wel vaak op bezoek kwam, ook als de buurvrouw aan het werk was. Op een gegeven moment is de buurvrouw onverwacht thuisgekomen, alwaar ze haar man en haar zus dus in bed heeft aangetroffen en bleken die twee al twee jaar een affaire te hebben samen, die dus ook regelmatig onder hun dak plaatsvond.

Dit stel is gescheiden, de buurvrouw kon het huis niet meer betalen alleen en is ergens anders (moeten) gaan wonen. Man woont daar dus nog wel. De zus is erbij ingetrokken, wat dus voorheen haar huis was. Vond ook dat zus zich er na een jaar maar overheen moest zetten (buurvrouw is helemaal gebrouiileerd met zus, maar praat alleen nog zakelijk met haar) en ze moet dus haar kinderen in co ouderschap elke week weer afleveren bij haar ex en zus bij haar oude huis. Dit doet ze met een gemaakte glimlach. Ik vind het zó knap van haar dat ze dit omwille van haar kinderen gewoon netjes doet en ze elke week een paar fijne dagen wenst bij papa en tante blieb.
prada schreef:
31-03-2021 18:51
Jaren en jaren geleden.

Een oude getrouwde vriend (oud als in al heel lang kennen) had een verhouding. Daardoor ruzie met zijn vrouw en diezelfde avond met zijn vriendin omdat hij geen knopen doorhakte.
Heeft vriendin mee naar huis genomen, de dames bij elkaar gezet en gezegd dat ze het zelf maar moesten uitzoeken terwijl hij alles vanaf zijn stoel gadesloeg.

Vriendin heeft hem "genomen" :facepalm:
:sick:
2018anoniem schreef:
31-03-2021 19:12
Stel krijgt een kind met gezondheidsproblemen en blijvende schade. Er werd ontdekt dat dit in verband stond met een geslachtsziekte. Direct werd de man hierop aangekeken. Het bleek echter dat de vrouw hoogzwanger nog ff van bil was gegaan met een onbekende.
Want ze hadden publiekelijk bekend gemaakt dat de oorzaak een geslachtsziekte was ?
diyer schreef:
31-03-2021 19:12
De buren van mijn broer. Mijn schoonzus is bevriend met de vrouw van het stel en zodoende kreeg ik ook te horen hoe en wat. En ik ken de vrouw van verjaardagsfeestjes en weet dus dat dit echt is.

Mijn broer en schoonzus hadden dus een bevriend stel tegenover zich wonen, waarbij schoonzus dus vooral omgang had met de vrouw van het stel. Het stel heeft twee kinderen. De buurvrouw had ook een zus en het viel mijn schoonzus dus op dat de zus van de buurvrouw best wel vaak op bezoek kwam, ook als de buurvrouw aan het werk was. Op een gegeven moment is de buurvrouw onverwacht thuisgekomen, alwaar ze haar man en haar zus dus in bed heeft aangetroffen en bleken die twee al twee jaar een affaire te hebben samen, die dus ook regelmatig onder hun dak plaatsvond.

Dit stel is gescheiden, de buurvrouw kon het huis niet meer betalen alleen en is ergens anders (moeten) gaan wonen. Man woont daar dus nog wel. De zus is erbij ingetrokken, wat dus voorheen haar huis was. Vond ook dat zus zich er na een jaar maar overheen moest zetten (buurvrouw is helemaal gebrouiileerd met zus, maar praat alleen nog zakelijk met haar) en ze moet dus haar kinderen in co ouderschap elke week weer afleveren bij haar ex en zus bij haar oude huis. Dit doet ze met een gemaakte glimlach. Ik vind het zó knap van haar dat ze dit omwille van haar kinderen gewoon netjes doet en ze elke week een paar fijne dagen wenst bij papa en tante blieb.
Wat een hond, die kerel.
En wat sterk van die vrouw. Dan moet je echt haast boven jezelf uitstijgen.
prada schreef:
31-03-2021 18:51
Jaren en jaren geleden.

Een oude getrouwde vriend (oud als in al heel lang kennen) had een verhouding. Daardoor ruzie met zijn vrouw en diezelfde avond met zijn vriendin omdat hij geen knopen doorhakte.
Heeft vriendin mee naar huis genomen, de dames bij elkaar gezet en gezegd dat ze het zelf maar moesten uitzoeken terwijl hij alles vanaf zijn stoel gadesloeg.

Vriendin heeft hem "genomen" :facepalm:
Wow dan heb je wel de hoofdprijs zeg haha
Uitkijken voor buurvrouwen is het devies, als je hier leest :-D
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
31-03-2021 17:01
Dat verhaal ken ik ook.
B.W. te L?
Ik ook, maar niet in L. De betreffende kraamvrouw deed het uit wraak een aantal maanden met de man van de kraamverzorgster. De stellen woonden ook nog bij elkaar in buurt, dus dat was een hele rel.
Yildizlar schreef:
31-03-2021 19:15
Want ze hadden publiekelijk bekend gemaakt dat de oorzaak een geslachtsziekte was ?
Ehh nee, al zijn ze wel uit elkaar gegaan. Ik weet dit van diegene die het kind verzorgde in het ziekenhuis.
Collega had een affaire met een andere collega. Ze deden niet echt hun best om het verborgen te houden, of in elk geval was er op de werkvloer al een sterk vermoeden toen ze op het toilet werden betrapt door een schoonmaakster. Toch trouwde hij met zijn vriendin die blijkbaar van niks wist. De werkvloer was uitgenodigd op de bruiloft, inclusief minnares, die het die dag overduidelijk moeilijk had. Daarna vertrok hij drie weken op huwelijksreis. Bij terugkomst op Schiphol zette hij zijn vrouw op de trein naar huis en kwam hij naar kantoor om niet veel later met de minnares te vertrekken "om bij te praten". Op de werkvloer hadden we de rest van de dag genoeg te speculeren. Iemand is ze zelfs in de gein gevolgd om te zien waar ze gingen "bijpraten". Dat bleek, heel logisch, op een hotelkamer te zijn. Niet lang daarna had hij een andere functie en hebben we hem niet meer gezien. Zij ook niet, naar eigen zeggen. Ze zag er ook wel uit als iemand met liefdesverdriet, dus ik schat in dat dat waar was.
Alle reacties Link kopieren
Ook op het werk bij een bank. Collega (man) ging trouwen en was altijd al vriendschappelijk met een vrouwelijke collega die nogal onzeker was. Op de avond voor zijn huwelijk heeft hij contact met haar gezocht met de melding dat hij nog 1x voor de eeuwige trouw met een andere vrouw naar bed wilde. Jufvrouw onzeker voelde zich zo gevleid dat er op in is gegaan en daar is zij trots op. Zij was immer de laatste vrouw voor de eeuwige trouw.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ook wel bijzonder is het verhaal van de man die zijn vrouw eerst welbewust aan een minnaar koppelde, voordat hij zelf een einde aan zijn leven maakte.
2018anoniem schreef:
31-03-2021 19:12
Stel krijgt een kind met gezondheidsproblemen en blijvende schade. Er werd ontdekt dat dit in verband stond met een geslachtsziekte. Direct werd de man hierop aangekeken. Het bleek echter dat de vrouw hoogzwanger nog ff van bil was gegaan met een onbekende.
Klinkt als een broodje aap verhaal.
2018anoniem schreef:
31-03-2021 19:18
Ehh nee, al zijn ze wel uit elkaar gegaan. Ik weet dit van diegene die het kind verzorgde in het ziekenhuis.
Wie keek hem er dan op aan ?
watdachtjehiervan schreef:
31-03-2021 19:28
Klinkt als een broodje aap verhaal.
Was het maar een broodje aap verhaal. Ik geloof het omdat ik de persoon goed ken die het mij vertelde. Maar staat je uiteraard vrij om het niet te geloven.
Alle reacties Link kopieren
Irish_Wasser_Woman schreef:
31-03-2021 16:50
De thuishulp die met de nog in diepe rouw zijnde vader van het gezin in bed duikt... (ja, die man was ook hartstikke fout, maar die zat zó diep in z'n verdriet, die zocht vooral troost...)
Oh ja, zo eentje ken ik ook.
Duikt het bed in met de partner van de terminale vrouw die ze verzorgd.
Tijd later overlijd de vrouw, en thuishulp denkt: Die is van mij, kat in t bakkie

Man heeft binnen no time een nieuwe vriendin en thuishulp blijft ontredderd achter :mrgreen:
Yildizlar schreef:
31-03-2021 19:33
Wie keek hem er dan op aan ?
O de vrouw beweerde eerst dat hij wel vreemd zou moeten zijn gegaan. Die schaamde zich kapot uiteraard en heeft uiteindelijk bekend. Diegene van wie ik dit weet vertelde dat ze een hoop had meegemaakt maar zoiets nog nooit eerder.
Alle reacties Link kopieren
Twee docenten die op schoolkamp behoorlijk betrapt werden.

Collega die zelf een relatie heeft en een affaire heeft met de man van een hoogzwangere collega. Wel bevallen ondertussen, maar de affaire is nog steeds bezig.
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
31-03-2021 16:21
Een vader die er met de kraamhulp vandoor ging.
Ja, logisch toch. Zijn vrouw heeft 'm tijdens de bevalling eerst de huid volgescholden :-) (dat schijn ik destijds gedaan te hebben tijdens de bevalling, maar ik kan me er niets van herinneren. Mijn vriend wist niet dat ik die woorden kende....)
Alle reacties Link kopieren
Zwaar christelijk stel gaat trouwen
Maand later weer scheiden, man was homo, wist hij al maar om de toorn van goed te ontlopen had hij het toch geprobeerd, met een vrouw.
Eigenlijk vooral triest dat je niet mag zijn wie je bent, en daarom een vrouw meetrekt in je ellende

Nog een zwaar christelijk gezin. Na jaren komt uit dat papa de 2 dochters misbruikt, dochters tijdelijk uit huis en papa in de bak.
Moeders neemt een besluit. papa terug thuis en dochters mogen in het pleeggezin blijven van haar
waarschijnlijk geloofde ze haar dochters niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven