kattenkrabbels

08-05-2009 00:16 53 berichten
omdat ik zeker weet dat er wel een aantal kattenliefhebbers op het forum zyn, en ik ook 2 snoesjes thuis heb rondhuppelen, was ik benieuwd : wat voor schattige, lachwekkende of ondeugende doen jullie katten allemaal?
Alle reacties Link kopieren
Oja, kleintje is ook erg goed in anderen uit het mandje jagen. Voorheen konden ze er met zijn 3-en in, maar nu is het mandje met anderhalve poes vol. Als poes er dan in ligt en kleintje wil er liggen loopt ze er eerst even omheen. Vervolgens zet hij er voorzichtig een pootje bij in, en daarna nog 1. Vervolgens ploft hij gewoon bovenop poes. Die blijft dan nog heel even eigenwijs liggen, maar gaat vervolgens weg, waarna kleintje prinsheerlijk in het mandje gaat liggen....
quote:nummerzoveel schreef op 08 mei 2009 @ 22:36:

@Duffy

Ik moest zo lachen om jouw post. Mijn kater heeft dat ook een keertje gedaan. Het punt was alleen dat hij niet in mijn onderbroek sprong maar in die van mijn visite! Ik lig weer helemaal in een deuk nu ik er weer aan denk!!! :-)Ow fantastisch!!! Wat zal je visite raar opgekeken hebben zeg
En toen ik een keer bij mijn ouders op bezoek was ( poes ging toen een weekendje mee ) toen zat ze in de boot te kijken naar de eendjes in het water. Ik zeg nog tegen mijn moeder, zal ze er niet inspringen om achter de eendjes aan te gaan en mijn moeder zegt, nee joh ze ziet toch wel dat dat water is! Nou nog geen drie seconden later.......plons! Was ze er toch achteraan gesprongen. Ik wist niet hoe snel ik haar uit de sloot moest vissen. En stinken joh naar de bagger, sloot was niet zo diep.

Ik mocht dr niet schoon of droog maken daarna ze spurtte weg om onder de tafel te gaan zitten en er pas onder vandaan te komen toen ze schoon en droog was!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven