Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.

donderdag 22 april 2021 om 22:13

donderdag 22 april 2021 om 22:17
Ik snap dat van jou, maar voor mijzelf zou dat niet werken. Zou toch in elk geval willen zoenen en knuffelen als het klikt (niet persé op 1ste date, maar daarna toch wel)
Hoop voor jou dat het voor hem totaal geen issue is.
Wanneer zou je gevaccineerd worden?

donderdag 22 april 2021 om 22:19
Ik hoop ook dat het geen issue is, is het dat wel dan is het maar jammer. Heel jammer zelfsRubberlaars schreef: ↑22-04-2021 22:17Ik snap dat van jou, maar voor mijzelf zou dat niet werken. Zou toch in elk geval willen zoenen en knuffelen als het klikt (niet persé op 1ste date, maar daarna toch wel)
Hoop voor jou dat het voor hem totaal geen issue is.
Wanneer zou je gevaccineerd worden?
Ik wordt nog niet gevaccineerd maar huisgenoot als het goed is binnenkort als ik het nieuws mag geloven. Dus dan wellicht wat versoepelen in de regels. We zien wel hoe het loopt.

donderdag 22 april 2021 om 22:25
Moeras, altijd goed om het aan te geven hoe jij erin staat zodat er geen valse hoop komt qua intimiteit. De juiste persoon zal dat respecteren!
Zelf zou ik het niet kunnen, uiteindelijk vind ik fysiek contact ook wel belangrijk en juist dat gevoel dat je niet van elkaar kan afblijven is heerlijk. Ik ben wel wat voorzichtiger met seks, dat doe ik pas als écht fijn voelt en meestal na 4/5 dates. Maar bij jou spelen er andere redenen mee natuurlijk zoals je huisgenoot, dat is het net wat complexer. Gewoon bij jezelf blijven!
Zelf zou ik het niet kunnen, uiteindelijk vind ik fysiek contact ook wel belangrijk en juist dat gevoel dat je niet van elkaar kan afblijven is heerlijk. Ik ben wel wat voorzichtiger met seks, dat doe ik pas als écht fijn voelt en meestal na 4/5 dates. Maar bij jou spelen er andere redenen mee natuurlijk zoals je huisgenoot, dat is het net wat complexer. Gewoon bij jezelf blijven!

donderdag 22 april 2021 om 22:25
Oh ja dat kan natuurlijk ook, dat hij/zij gevaccineerd wordt.moeras schreef: ↑22-04-2021 22:19Ik hoop ook dat het geen issue is, is het dat wel dan is het maar jammer. Heel jammer zelfs
Ik wordt nog niet gevaccineerd maar huisgenoot als het goed is binnenkort als ik het nieuws mag geloven. Dus dan wellicht wat versoepelen in de regels. We zien wel hoe het loopt.
Maar ben het wel met Shug eens. Jij bepaald!

donderdag 22 april 2021 om 22:31
Als hij er moeite mee heeft ( en ook dat mag en snap ik ook best), dan is het geen match. Jammer, maar voor jou weegt wachten met seks zwaarder.
Ik hoop dat het gelijk oploopt!
Enne..sowieso lijkt het me lastig als je date een totaal tegenovergestelde kijk heeft op de huidige coronasituatie. Zo zou ik direct afhaken op iemand die in complottheorieeen gelooft.
Enne..sowieso lijkt het me lastig als je date een totaal tegenovergestelde kijk heeft op de huidige coronasituatie. Zo zou ik direct afhaken op iemand die in complottheorieeen gelooft.

donderdag 22 april 2021 om 22:34
Dat is idd lastig in deze tijd.Julus schreef: ↑22-04-2021 22:31Als hij er moeite mee heeft ( en ook dat mag en snap ik ook best), dan is het geen match. Jammer, maar voor jou weegt wachten met seks zwaarder.
Ik had al wel aangegeven dat ik de corona regels belangrijk vind, hij zei er het zelfde over te denken. Maar of dat ook geld voor intimiteit weet ik niet.
donderdag 22 april 2021 om 22:34
Is je goed recht toch...
Maar ik denk wel dat ik het hem voor de date al zou laten weten, of iig een balletje opgooien hoe hij erin staat.. Om ongemakkelijkheid te voorkomen op de date zelf..
Maar ook dat is aan jou, jullie appen niet geloof ik hé?

donderdag 22 april 2021 om 22:36
Nee we appen idd niet.
Ik hoop dat hij niet teleurgesteld is dat ik niet wil zoenen
donderdag 22 april 2021 om 22:37
Precies! Voor minder doen we het niet..
donderdag 22 april 2021 om 22:44
Zeker belangrijk inderdaad! Dat heb ik ook beetje met politiek, wat verschil is niet erg maar is wel een dingetje als dat mijlenver uit elkaar ligt. Dat heb ik gister tijden het videobellen ook wel gevraagd, gelukkig zitten we daarmee aardig op 1 lijn. Behalve dat hij wat meer klimaat bewust is en ik gewoon lekker in m’n auto blijf rijdenJulus schreef: ↑22-04-2021 22:31Als hij er moeite mee heeft ( en ook dat mag en snap ik ook best), dan is het geen match. Jammer, maar voor jou weegt wachten met seks zwaarder.

vrijdag 23 april 2021 om 07:05
Ik denk dat je de vaccinatie wat overschat. Je kan nog steeds besmet worden en Corona doorgeven. Alleen de kans dat je zo ziek wordt dat je in het ziekenhuis belandt is zowat nihil na vaccinatie.
Wij zitten hier met een groep Indische mensen die hier kwamen studeren en de Indische variant hebben meegebracht. Een deel was gevaccineerd en toch ziek.

vrijdag 23 april 2021 om 07:14
Eens Attra, op mijn werk zijn ze twee keer gevaccineerd en toch twee bewoners corona. Een moest naar de unit. Wij waren allemaal negatief. We hebben nog steeds geen idee. Hoe en wat en wij zijn niet de enige groep.
Ik hoop maar Moeras dat jou huisgenootje net zo voorzichtig is als jij anders is het een behoorlijke opoffering voor jou. Ik denk persoonlijk dat een man echt ergens op zijn minst wil zoenen en knuffelen. Hij gaat echt geen maanden wachten.
Ik hoop maar Moeras dat jou huisgenootje net zo voorzichtig is als jij anders is het een behoorlijke opoffering voor jou. Ik denk persoonlijk dat een man echt ergens op zijn minst wil zoenen en knuffelen. Hij gaat echt geen maanden wachten.

vrijdag 23 april 2021 om 10:52
De vraag is hoe lang je jezelf iets wil onthouden, voor een ander? Want vaccineren is geen garantie zoals anderen ook schrijven. Je moet sowieso niks doen wat niet goed voelt, maar zou je huisgenootje voor jou hetzelfde doen?
Rekening houden met iemand is prachtig, maar een evt relatie laten schieten voor een ander gaat best ver. Is het dan jammer, of zou je jezelf nog heel lang voor je kop slaan?
Rekening houden met iemand is prachtig, maar een evt relatie laten schieten voor een ander gaat best ver. Is het dan jammer, of zou je jezelf nog heel lang voor je kop slaan?
vrijdag 23 april 2021 om 11:37
Mee eens. Ik weet niet hoe afhankelijk huisgenoot van je is maar is er niet de mogelijkheid dat jij zorgt dat je afstand houdt van huisgenoot na een date? Of dat je met huisgenoot bespreekt dat je gaat daten en dus een extra contact erbij hebt.Julus schreef: ↑23-04-2021 10:52De vraag is hoe lang je jezelf iets wil onthouden, voor een ander? Want vaccineren is geen garantie zoals anderen ook schrijven. Je moet sowieso niks doen wat niet goed voelt, maar zou je huisgenootje voor jou hetzelfde doen?