Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.

donderdag 29 april 2021 om 22:13
Zulke avontuurtjes zijn ook niks voor mij. Hou ik uiteindelijk meer een katerig gevoel aan over. Kan ik sowieso beter niet doen.
Zou toch fijn zijn moeras, als jullie zouden kunnen zoenen!

donderdag 29 april 2021 om 22:16
Ik vind het ook niks om zulke avontuurtjes te beleven. Liever een avontuur met iemand waar je echt een klik mee hebt.Rubberlaars schreef: ↑29-04-2021 22:13Zulke avontuurtjes zijn ook niks voor mij. Hou ik uiteindelijk meer een katerig gevoel aan over. Kan ik sowieso beter niet doen.
Zou toch fijn zijn moeras, als jullie zouden kunnen zoenen!
Dat zou heel fijn zijn rubberlaars
donderdag 29 april 2021 om 22:17
Ik heb morgen een afspraak met een "scharrel "die ik tot 2 maanden geleden had,is toen gestopt omdat ik teveel verwachtingen had.. Maar we appen nog steeds met elkaar en nu toch weer keertje afgesproken..Rubberlaars schreef: ↑29-04-2021 21:49Hier is het weer heel stil op de app.
Net wel een afspraak gemaakt met een eh...soort seksvriendje die ik al 20 jaar ken. Gewoon omdat ik zo'n behoefte heb aan wat fysiek contact. Dan maar met iemand die ik ken, vertrouw en ook lekker vind.
Hebben jullie dat ook? Soms zo'n behoefte aan fysiek contact?
Het zal nergens toe leiden maar hoop idd ook op wat fysiek contact, zo'n behoefte aan..
En het was ook altijd gewoon gezellig, was niet alleen sex en weer weg maar ook leuke gesprekken..
En op de apps gebeurt heel weinig..
Is het bij jou puur fysiek of ook wel gezellig?

donderdag 29 april 2021 om 22:21
Ook gezellig. Kunnen lekker kletsen en lachen en kennen elkaar al zo lang. Gewoon leuke, gezellige avond en nacht.Mimali schreef: ↑29-04-2021 22:17Ik heb morgen een afspraak met een "scharrel "die ik tot 2 maanden geleden had,is toen gestopt omdat ik teveel verwachtingen had.. Maar we appen nog steeds met elkaar en nu toch weer keertje afgesproken..
Het zal nergens toe leiden maar hoop idd ook op wat fysiek contact, zo'n behoefte aan..
En het was ook altijd gewoon gezellig, was niet alleen sex en weer weg maar ook leuke gesprekken..

donderdag 29 april 2021 om 22:23
Heb je helemaal geen verwachting of hoop op meer? Dan lekker van genieten toch!Mimali schreef: ↑29-04-2021 22:17Ik heb morgen een afspraak met een "scharrel "die ik tot 2 maanden geleden had,is toen gestopt omdat ik teveel verwachtingen had.. Maar we appen nog steeds met elkaar en nu toch weer keertje afgesproken..

donderdag 29 april 2021 om 22:41
Dat is fijn! En jij kan dat ook zonder verwachtingen enzo?Rubberlaars schreef: ↑29-04-2021 22:21Ook gezellig. Kunnen lekker kletsen en lachen en kennen elkaar al zo lang. Gewoon leuke, gezellige avond en nacht.

donderdag 29 april 2021 om 22:51
Dan gewoon van genieten!Rubberlaars schreef: ↑29-04-2021 22:48Ja hoor, ooit wel gehad (verwachting, verliefd zijn), maar nu al zo lang niet meer.

vrijdag 30 april 2021 om 12:57
Dat heb ik er meer horen zeggen

Maar ik snap je , want ook ik roep dat al jaren. Ik vind het van mezelf sneu als ik dat voor een vierde keer zou doen. Ik zou beter moeten weten.
En wat voegt het toe? Als je alles lekker op de rit hebt is een lat relatie een mooie toevoeging en geen gedoe als het uit gaat.
Wie had er vandaag een date?
Maar ik snap je , want ook ik roep dat al jaren. Ik vind het van mezelf sneu als ik dat voor een vierde keer zou doen. Ik zou beter moeten weten.
En wat voegt het toe? Als je alles lekker op de rit hebt is een lat relatie een mooie toevoeging en geen gedoe als het uit gaat.

vrijdag 30 april 2021 om 13:29
Volgens mij mimali met oude scharrel.Julus schreef: ↑30-04-2021 12:57Dat heb ik er meer horen zeggen
Ik zou ook niet willen samenwonen. In elk geval niet zolang er kinderen thuis wonen.

vrijdag 30 april 2021 om 14:01
Precies ik trap er ook niet meer in net als Julus. Ik zeg mijn huisje mss wel nooit meer op. Je krijgt in deze tijd nooit meer in woning terug. Plus ik ben niet gemaakt voor samenwonen ik hecht zoveel waarde aan mijn me time.Rubberlaars schreef: ↑30-04-2021 13:29Volgens mij mimali met oude scharrel.
Ik zou ook niet willen samenwonen. In elk geval niet zolang er kinderen thuis wonen.
De afgelopen dagen waren echt een cadeautje en mis hem nu al, maar dat komt omdat je elkaar nu weer een tijdje niet ziet. Wat is er leuker om elkaar over een week weer te zien.
Hij heeft ook nog kids die heeel jong zijn dus echt de komende 10 jaar niet.
vrijdag 30 april 2021 om 15:37
Rubberlaars schreef: ↑30-04-2021 13:29Volgens mij mimali met oude scharrel.
Ik ook niet en ook niet als zoon het huis uit gaat (wat ik niet verwacht de komende 5 a 7 jaar ofzo

wij slapen nooit.

vrijdag 30 april 2021 om 19:35
Ik heb een leuk dagje gehad hoor.. Had hem ruim twee maanden niet gezien maar voelde meteen weer relaxed, ik kan echt zo mezelf zijn bij hem..
Gezellig gekletst over vanalles en beetje geknuffeld enzo
.. was fijn..
Jammer dat het bij jullie beetje stil is, hebben jullie nog wel leuke weekendplannen?
Gezellig gekletst over vanalles en beetje geknuffeld enzo
Jammer dat het bij jullie beetje stil is, hebben jullie nog wel leuke weekendplannen?
mimali wijzigde dit bericht op 30-04-2021 20:07
0.97% gewijzigd
vrijdag 30 april 2021 om 20:02
Daten ligt stil omdat ik het zo wil.
Wel leuke/drukke dagen voor de boeg, enkele wandelingen gepland, een oproep geplaatst en heel veel sespons op gekregen.
Dit weekend ook afgesproken met zus en begin volgende week mag ik na maanden wachten eindelijk mijn nieuwe auto ophalen.
vrijdag 30 april 2021 om 20:09
Ja bij jou idd eigen keus, maar bij de rest niet echt dacht ik..Attraverso schreef: ↑30-04-2021 20:02Daten ligt stil omdat ik het zo wil.
Wel leuke/drukke dagen voor de boeg, enkele wandelingen gepland, een oproep geplaatst en heel veel sespons op gekregen.
Dit weekend ook afgesproken met zus en begin volgende week mag ik na maanden wachten eindelijk mijn nieuwe auto ophalen.
Oh dat klinkt goed allemaal!
Dingen om naar uit te kijken, geniet ervan!

vrijdag 30 april 2021 om 20:52
Het klinkt echt of je een geweldig leuke tijd gehad hebtDatertje schreef: ↑30-04-2021 14:01Precies ik trap er ook niet meer in net als Julus. Ik zeg mijn huisje mss wel nooit meer op. Je krijgt in deze tijd nooit meer in woning terug. Plus ik ben niet gemaakt voor samenwonen ik hecht zoveel waarde aan mijn me time.
De afgelopen dagen waren echt een cadeautje en mis hem nu al, maar dat komt omdat je elkaar nu weer een tijdje niet ziet. Wat is er leuker om elkaar over een week weer te zien.
Hij heeft ook nog kids die heeel jong zijn dus echt de komende 10 jaar niet.

Het heeft ook wel iets om dan een paar dagen weer zonder elkaar door te brengen. Dan is het extra leuk om elkaar weer te zien

vrijdag 30 april 2021 om 20:54
Soms ben je gewoon ook even date moe.Attraverso schreef: ↑30-04-2021 20:02Daten ligt stil omdat ik het zo wil.
Je weekend plannen klinken leuk, veel plezier.