Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Julus schreef:
29-04-2021 22:00
Ja en afgelopen zomer is ook al best lang. Maar het voelt anders als het met iemand is voor wie je gevoelens hebt. Ik had een paar avontuurtjes met mannen voor wie ik niks voelde en dat had ik prima kunnen missen.
Zulke avontuurtjes zijn ook niks voor mij. Hou ik uiteindelijk meer een katerig gevoel aan over. Kan ik sowieso beter niet doen.

Zou toch fijn zijn moeras, als jullie zouden kunnen zoenen!
Rubberlaars schreef:
29-04-2021 22:13
Zulke avontuurtjes zijn ook niks voor mij. Hou ik uiteindelijk meer een katerig gevoel aan over. Kan ik sowieso beter niet doen.

Zou toch fijn zijn moeras, als jullie zouden kunnen zoenen!
Ik vind het ook niks om zulke avontuurtjes te beleven. Liever een avontuur met iemand waar je echt een klik mee hebt.

Dat zou heel fijn zijn rubberlaars
Rubberlaars schreef:
29-04-2021 21:49
Hier is het weer heel stil op de app.
Net wel een afspraak gemaakt met een eh...soort seksvriendje die ik al 20 jaar ken. Gewoon omdat ik zo'n behoefte heb aan wat fysiek contact. Dan maar met iemand die ik ken, vertrouw en ook lekker vind.

Hebben jullie dat ook? Soms zo'n behoefte aan fysiek contact?
Ik heb morgen een afspraak met een "scharrel "die ik tot 2 maanden geleden had,is toen gestopt omdat ik teveel verwachtingen had.. Maar we appen nog steeds met elkaar en nu toch weer keertje afgesproken..
Het zal nergens toe leiden maar hoop idd ook op wat fysiek contact, zo'n behoefte aan..
En het was ook altijd gewoon gezellig, was niet alleen sex en weer weg maar ook leuke gesprekken..

En op de apps gebeurt heel weinig..

Is het bij jou puur fysiek of ook wel gezellig?
Ben je niet bang dat je dan weer meer gevoelens krijgt of er meer van verwacht? Dat je je dus daarna rotter voelt ipv blijer?
Mimali schreef:
29-04-2021 22:17
Ik heb morgen een afspraak met een "scharrel "die ik tot 2 maanden geleden had,is toen gestopt omdat ik teveel verwachtingen had.. Maar we appen nog steeds met elkaar en nu toch weer keertje afgesproken..
Het zal nergens toe leiden maar hoop idd ook op wat fysiek contact, zo'n behoefte aan..
En het was ook altijd gewoon gezellig, was niet alleen sex en weer weg maar ook leuke gesprekken..

Ook gezellig. Kunnen lekker kletsen en lachen en kennen elkaar al zo lang. Gewoon leuke, gezellige avond en nacht.
Mimali schreef:
29-04-2021 22:17

Heb je helemaal geen verwachting of hoop op meer? Dan lekker van genieten toch!
Julus schreef:
29-04-2021 22:19
Ben je niet bang dat je dan weer meer gevoelens krijgt of er meer van verwacht? Dat je je dus daarna rotter voelt ipv blijer?
Oh je was me al voor :-D
Julus schreef:
29-04-2021 22:19
Dat vroeg ik me ook af.
Nee ik sta er nu wel anders in..
Dus gewoon gezellig en wellicht gebeurt er ook wel niks of niet veel kan ook nog..
Zie het wel..
Rubberlaars schreef:
29-04-2021 22:21
Ook gezellig. Kunnen lekker kletsen en lachen en kennen elkaar al zo lang. Gewoon leuke, gezellige avond en nacht.
Dat is fijn! En jij kan dat ook zonder verwachtingen enzo?
Ja hoor, ooit wel gehad (verwachting, verliefd zijn), maar nu al zo lang niet meer.
Rubberlaars schreef:
29-04-2021 22:48
Ja hoor, ooit wel gehad (verwachting, verliefd zijn), maar nu al zo lang niet meer.
Dan gewoon van genieten!
Ga ik zeker doen. Maar duurt nog bijna 2 weken.
Jij morgen al veel plezier. Laat je horen hoe het was?
Julus schreef:
29-04-2021 15:12
Voor wie? Goh, het is echt dik aan! Wanneer samenwonen?😉
Hahaha de komende 10 jaar niet!!!
Dat heb ik er meer horen zeggen😜🤪
Maar ik snap je , want ook ik roep dat al jaren. Ik vind het van mezelf sneu als ik dat voor een vierde keer zou doen. Ik zou beter moeten weten.
En wat voegt het toe? Als je alles lekker op de rit hebt is een lat relatie een mooie toevoeging en geen gedoe als het uit gaat.

Wie had er vandaag een date?
Julus schreef:
30-04-2021 12:57
Dat heb ik er meer horen zeggen😜🤪
Maar ik snap je , want ook ik roep dat al jaren. Ik vind het van mezelf sneu als ik dat voor een vierde keer zou doen. Ik zou beter moeten weten.
En wat voegt het toe? Als je alles lekker op de rit hebt is een lat relatie een mooie toevoeging en geen gedoe als het uit gaat.

Volgens mij mimali met oude scharrel.

Ik zou ook niet willen samenwonen. In elk geval niet zolang er kinderen thuis wonen.
Rubberlaars schreef:
30-04-2021 13:29

Ik zou ook niet willen samenwonen. In elk geval niet zolang er kinderen thuis wonen.
Precies ik trap er ook niet meer in net als Julus. Ik zeg mijn huisje mss wel nooit meer op. Je krijgt in deze tijd nooit meer in woning terug. Plus ik ben niet gemaakt voor samenwonen ik hecht zoveel waarde aan mijn me time.

De afgelopen dagen waren echt een cadeautje en mis hem nu al, maar dat komt omdat je elkaar nu weer een tijdje niet ziet. Wat is er leuker om elkaar over een week weer te zien.

Hij heeft ook nog kids die heeel jong zijn dus echt de komende 10 jaar niet.
Rubberlaars schreef:
30-04-2021 13:29

Ik ook niet en ook niet als zoon het huis uit gaat (wat ik niet verwacht de komende 5 a 7 jaar ofzo :biggrin: )
wij slapen nooit.
Julus schreef:
30-04-2021 12:57

Niets. Noppes. Zelfs geen lijntje of geen match want heb Tinder er afgegooid een paar dagen geleden. En mis niks!
Afspraak gisteren heb ik afgezegd en contact dood laten bloeden.
Dat begrijp ik Attra wat een droeftoeter.
Ik ben aan het afkicken cold turkey.. het is zo stil hier..
Raar hoor hoe snel het went om iemand om je heen te hebben. Er is geen onvertogen woord gevallen de afgelopen dagen.
Ja Julus het is inderdaad dik aan :yes: :flirting: :jump:
Ik heb een leuk dagje gehad hoor.. Had hem ruim twee maanden niet gezien maar voelde meteen weer relaxed, ik kan echt zo mezelf zijn bij hem..
Gezellig gekletst over vanalles en beetje geknuffeld enzo 😇.. was fijn..

Jammer dat het bij jullie beetje stil is, hebben jullie nog wel leuke weekendplannen?
mimali wijzigde dit bericht op 30-04-2021 20:07
0.97% gewijzigd
Mimali schreef:
30-04-2021 19:35
Jammer dat het bij jullie beetje stil is, hebben jullie nog wel leuke weekendplannen?
Daten ligt stil omdat ik het zo wil.
Wel leuke/drukke dagen voor de boeg, enkele wandelingen gepland, een oproep geplaatst en heel veel sespons op gekregen.
Dit weekend ook afgesproken met zus en begin volgende week mag ik na maanden wachten eindelijk mijn nieuwe auto ophalen.
Attraverso schreef:
30-04-2021 20:02
Wel leuke/drukke dagen voor de boeg, enkele wandelingen gepland, een oproep geplaatst en heel veel sespons op gekregen.
Dit weekend ook afgesproken met zus en begin volgende week mag ik na maanden wachten eindelijk mijn nieuwe auto ophalen.
Ja bij jou idd eigen keus, maar bij de rest niet echt dacht ik..
Oh dat klinkt goed allemaal!
Dingen om naar uit te kijken, geniet ervan!
Datertje schreef:
30-04-2021 14:01
Precies ik trap er ook niet meer in net als Julus. Ik zeg mijn huisje mss wel nooit meer op. Je krijgt in deze tijd nooit meer in woning terug. Plus ik ben niet gemaakt voor samenwonen ik hecht zoveel waarde aan mijn me time.

De afgelopen dagen waren echt een cadeautje en mis hem nu al, maar dat komt omdat je elkaar nu weer een tijdje niet ziet. Wat is er leuker om elkaar over een week weer te zien.

Hij heeft ook nog kids die heeel jong zijn dus echt de komende 10 jaar niet.
Het klinkt echt of je een geweldig leuke tijd gehad hebt :)

Het heeft ook wel iets om dan een paar dagen weer zonder elkaar door te brengen. Dan is het extra leuk om elkaar weer te zien :-D
Attraverso schreef:
30-04-2021 20:02
Soms ben je gewoon ook even date moe.
Je weekend plannen klinken leuk, veel plezier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven