Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Appeltje heb jij ook hyves?? Ik ook Vriendjes worden??
quote:appeltje72 schreef op 23 mei 2009 @ 20:25:

[...]

Niet te hard praten? Heb je soms op mn hyves gekeken? Nee hoor, praat zachtjes voor als je nog een kater had...
ja ik had iets op mn www gezegd over hard praten hahaha
Ja Xen, ben inderdaad alleen in haar huis. Maar omdat het veel ruimer is dan mijn eigen huis EN omdat mijn buren (de herriemakers) hier niet naast wonen vind ik het wel even leuk!

Nee, olive, heb nog geen sms gehad. Xen, heb ook nog niks gestuurd. Denk dat ik maar even moet afwachten, hoewel mn handjes jeuken! Normaal en vooral in mn werk ben ik heel erg geduldig, maar ik wil NU NU NU een smsje, en ik wil ook NU weten wat hij van mn spontane smsactie vindt!
Hahaha..appel! Hoe laat ga je naar vrienden? Ik ben te lui om mijn bed te verschonen..nadeel is alleen dat ik het al heb afgehaald...dus ik moet wel
quote:Indi schreef op 23 mei 2009 @ 20:26:

Appeltje heb jij ook hyves?? Ik ook Vriendjes worden??Ben benieuwd hoe snel je me kan vinden
Dan stuur je toch een sms, Pop?
Hai Olive! nee geen klusjes, hij liet me zelfs alleen koken (kwam kijken wat ik ging maken en zei dat ie mij alleen zou laten, terwijl ik hinkelhinkel in mn keuken). Ik denk dat de rolverdeling nu al ingevuld is door hem..
Blergh ben net echt helemaal nat geregend, moesten repeteren in een dorp verderop en ik dacht lekker met de fiets, kindjes mee, prima kassie...maar toen we de kerk uitkwamen stond het te spoelen en we waren net verzopen katjes toen we thuiskwamen! Nah ja ik zit in nachthemd dus!

Iedereen fijne dag gehad lees ik wel, behalve Appel met haar huisdier . [edit] Niemand plannen voor vanavond dan Appel? Pff, wat een bruisend bestaan hebben we toch hahaha!
Ik denk niet dat ik je kan vinden, Appel
Oh god, dan krijgen wij in het noorden hier straks regen ben ik bang..slaapt dan wel lekkeer trouwens!

Ja, wij zijn echt actieve singles hier met een bruisend sociaal en sexueel leven, wat zullen veel mensen jaloers op ons zijn!

Pop, blijf op je handen zitten! Ik denk altijd aan wijze raad van mn (60-jarige) baas: gooi jezelf niet in de uitverkoop...m.a.w. je bent t waard dat iemand achter jou aangaat!
Ik heb jou wel gevonden Indi, maar ik hou mn hyvesgroepje klein, als je het niet erg vindt....

Ik vind een smsje nu sturen best eng... Straks heeft hij zoiets van:"jeetje, heb je haaaaaaaar weeeeeeer"
Oh dat is goed hoor, Pop!

En als je dat gevoel krijgt bij het sturen van een sms..moet je misschien geen smsje sturen..
Ik ben net zo'n hyver van lichte zeden, maar heb je nog niet kunnen vinden Indi
quote:Xenia66 schreef op 23 mei 2009 @ 20:42:

Ja, wij zijn echt actieve singles hier met een bruisend sociaal en sexueel leven, wat zullen veel mensen jaloers op ons zijn!

Laat dat sexuele maar achterwege..
Ik heb Pop op msn dus ze heeft op mijn echte naam kunnen zoeken..is wat makkelijker
Ben aan het zoeken naar je Appel, en heb net een naamgenoot van je ontdekt met de zelfde geboortedatum maar dan in Belgie. Grappig he?
Appel-hunt op hyves!
quote:misspoez schreef op 23 mei 2009 @ 20:46:

Ben aan het zoeken naar je Appel, en heb net een naamgenoot van je ontdekt met de zelfde geboortedatum maar dan in Belgie. Grappig he?Hey...vroeger ging mn vader nogal veel stappen in Belgie...hij maakte daar altijd grapjes over dat ik misschien nog meer broers en zussen zou kunnen hebben haha
Al wat gevonden dames?
nee...
Zelfde geboortedatum?? Staat dat in mn hotmail-profiel dinges ofzo? Kunnen jullie daar ook al mn SV-contacten zien?

Ik heb trouwens nog een hyves met maar 1 vriendje...die is oud
kijk!
quote:misspoez schreef op 23 mei 2009 @ 20:56:

kijk!hahaha klopt, maar dan vraag ik me nog af hoe je aan mn geboortedatum komt? Of ben ik zo blonT?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven