Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.
zaterdag 1 mei 2021 om 21:31
Klinkt heel goed! En dat je zelfs al een beetje vlinders begint te krijgen..moeras schreef: ↑01-05-2021 21:13Zo ben weer terug van date.
Wat heb ik een heerlijke dag gehad, hij was heel blij met mijn tekening. De havermoutpannenkoekjes vond hij ook heel erg leuk dat ik dat gemaakt had. Weet niet of hij ze echt lekker vond (ben niet zo goed in de keuken)
Hij had wraps bij zich, die waren heel erg lekker. We hadden zoveel bij ons dat we de date verlengt hebben en ook nog tegen de avond lekker samen gegeten hebben. Niet gezoend, dat is wel jammer maar hij zei dat hij mijn vriendin niet in gevaar wilde brengen. Echt zo lief![]()
Zo zie je maar, soms maak je je druk om iets, en dan pakt het gewoon goed uit..
En al een nieuwe date gepland?

zaterdag 1 mei 2021 om 21:31
Toevallig zie ik dat nu elke keer. Mannen die ik vorige week al zag, zijn nu opeens nieuw lid ( staat er bij). Die hebben dus gewoon even een nieuw profiel aangemaakt, zodat ze nieuw lijken.alongwiththesunshine schreef: ↑01-05-2021 21:27Je bedoelt van gebruikers die hun account steeds verwijderen en opnieuw aanmaken?
Ik voel me totaal niet verplicht om iemand te liken die ik niks vind.

zaterdag 1 mei 2021 om 21:32
Of verlegenheid misschien? Vooral nu met corona snap ik dat mensen misschien toch. niet zo snel zoenen, of dat niet durven... (om meerdere redenen).Julus schreef: ↑01-05-2021 21:28
En als dat te lang duurt kun je krijgen dat het bij vriendschap blijft.
Heb je daar al overna gedacht?
Ik ben van mening dat iedereen een keer corona zal krijgen. Hoe lang wil je je kans op liefde in de ijskast zetten?
Je kunt toch ook op afstand van je huisgenoot blijven totdat ze gevaccineerd is?

zaterdag 1 mei 2021 om 21:38
Ja volgende week zaterdag weer een date, ik vond het toch wel zooo leuk dat ik wel gelijk voor komende zaterdag weer heb afgesproken.
zaterdag 1 mei 2021 om 21:38
Ja ik bedoelde dat zij hun account hadden verwijderd, niet jij. Daarmee wordt ook hun database verwijderd maar komen ze vroeg of laat toch weer dezelfde personen tegen in hun feed (waaronder jij) - tenzij ze in de tussentijd hun voorkeursinstellingen hebben aangepast.Sodermalm schreef: ↑01-05-2021 21:30Volgens mij kan het ook op andere manieren. Tenminste : het gebeurt me regelmatig dat ik mensen naar links heb geswiped en ze een paar dagen/weken later wederom tegen kom. Terwijl ik toch echt m'n account niet heb verwijderd.
Als meedere likes van dezelfde persoon komen omdat ze steeds hun account verwijderen dan voel ik me er ook niet flauw om, eigen ''schuld'' dan hoor. Ongemakkelijke is wel een beetje dat ik haar (vaag) ken. Maargoed, het enkele feit dat ze me meerdere keren liked betekent dat ze waarschijnlijk denkt dat ik haar die eerdere keren niet gezien heb, dus dat is misschien een goede smoes mocht het ooit ter sprake komen![]()
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 01-05-2021 21:45
3.78% gewijzigd
wij slapen nooit.

zaterdag 1 mei 2021 om 21:42
Ja dat is moeilijk idd, het is niet de bedoeling dat we in een vriendschap eindigen.Julus schreef: ↑01-05-2021 21:28Moeras dat is een heel goed teken, dat jullie zo lang samen waren. Ik wist wel dat hij je tekening zou waarderen. Grappig dat je die pannenkoekjes gemaakt hebt, dat zal hij vast super lief van je vinden.
Wat ik me afvraag- ook omdat je verliefd aan het worden bent: hoe lang blijft het leuk zonder te zoenen? Want feitelijk is het dan vriendschappelijk.
En als dat te lang duurt kun je krijgen dat het bij vriendschap blijft.
Heb je daar al overna gedacht?
Ik ben van mening dat iedereen een keer corona zal krijgen. Hoe lang wil je je kans op liefde in de ijskast zetten?
Je kunt toch ook op afstand van je huisgenoot blijven totdat ze gevaccineerd is?
Ik kan wel afstand houden tot mijn vriendin maar we delen badkamer en wc en keuken en woonkamer. Het is gewoon lastig. Hopelijk is ze snel aan de beurt om te vaccineren.
Ja je idee voor de pannenkoekjes was echt perfect

zaterdag 1 mei 2021 om 21:44
Ja het pakte zeker goed uit.
Wel ook een gesprek gehad over mijn bindingsangst, hij reageerde zo lief. Hij zegt dat we het rustig aan gaan pakken

zaterdag 1 mei 2021 om 21:50
Wat superleuk moeras. En fijn dat je toch gelijk weer voor volgende week weer hebt afgesproken.
Ik verwijder regelmatig mijn tinderaccount, om daarna weer helemaal opnieuw te beginnen. Maakt mij niet uit als ik iemand dan nog een keer like, die mij niet terug liked.
Jij bent daarover toch geen verantwoording schuldig sodermalm. Ook niet als je die ander kent.
En wat betreft dat blokkeren, dat begrijp ik eigenlijk wel. Misschien heeft die man (net als snug vanmiddag) dat al vaker gehad. Of andere manieren van ghosten. Om eerlijk te zijn, zou ik ook niet meer uitgaan van een vergissing. Maar dat komt door de ervaringen. Blokkeren zou ik niet doen. Maar dat doe ik sowieso niet (op Whatsapp althans).
Ik verwijder regelmatig mijn tinderaccount, om daarna weer helemaal opnieuw te beginnen. Maakt mij niet uit als ik iemand dan nog een keer like, die mij niet terug liked.
Jij bent daarover toch geen verantwoording schuldig sodermalm. Ook niet als je die ander kent.
En wat betreft dat blokkeren, dat begrijp ik eigenlijk wel. Misschien heeft die man (net als snug vanmiddag) dat al vaker gehad. Of andere manieren van ghosten. Om eerlijk te zijn, zou ik ook niet meer uitgaan van een vergissing. Maar dat komt door de ervaringen. Blokkeren zou ik niet doen. Maar dat doe ik sowieso niet (op Whatsapp althans).

zaterdag 1 mei 2021 om 21:55
Ik denk dat je gelijk hebt, hij zal waarschijnlijk denken dat je hem hebt laten zitten.Rubberlaars schreef: ↑01-05-2021 21:50Wat superleuk moeras. En fijn dat je toch gelijk weer voor volgende week weer hebt afgesproken.

zaterdag 1 mei 2021 om 21:59
Ik heb ook nog nooit gehad dat een date me liet zitten.
Wel andersom, toen zag ik hem staan en dacht toen ow wauw neee echt een grote neee. En toen ben ik weggegaan zonder iets te zeggen. Nu wel een beetje spijt van want niet netjes maar toen wist ik niet hoe gauw ik moest wegrennen. blegg wat was dat een engerd irl.

zaterdag 1 mei 2021 om 22:06
Jaa snap ikalongwiththesunshine schreef: ↑01-05-2021 21:38Ja ik bedoelde dat zij hun account hadden verwijderd, niet jij. Daarmee wordt ook hun database verwijderd maar komen ze vroeg of laat toch weer dezelfde personen tegen in hun feed (waaronder jij) - tenzij ze in de tussentijd hun voorkeursinstellingen hebben aangepast.

Ik heb een keer een dame gehad die mij middels een enorm lange whatsapp-tekst liet weten mij leuk te vinden en een keertje te willen daten. Daar heb ik toen (een beetje laf misschien) op geantwoord dat ik op dat moment niet er klaar voor was om te daten. Toen na een paar maanden een like van haar op tinder, drie maanden later weer. Inmiddels zijn we 2.5 jaar verder en heb ik al 4 likes in het verloop van die tijd van haar gehad.
Niet om nou ''cool'' te doen ofzo, en ik heb ergens wel respect voor iemand die zoveel initiatief neemt (zelf een schijthuis op dat gebied), maar op een gegeven moment hoop je toch ook wel dat iemand de eer aan zichzelf houdt, zou je zeggen.
zaterdag 1 mei 2021 om 22:17
Zo had ik pas een match op Tinder, en hij zou voor me gaan koken maar hij gaf ook aan huidhongerSodermalm schreef: ↑01-05-2021 22:06Jaa snap ik. Maar ik bedoelde dat het misschien ook kan zonder dat ze hun account verwijderen, want ik kom ook mensen voor de 2/3/4/5e keer tegen die ik eerder al weg heb geswiped. Dus kennelijk gooit tinder bepaalde profielen na een tijdje weer opnieuw in de grabbelton. Maar weet dus niet of dat ook aan de ''like'' kant zo werkt.
Ik heb een keer een dame gehad die mij middels een enorm lange whatsapp-tekst liet weten mij leuk te vinden en een keertje te willen daten. Daar heb ik toen (een beetje laf misschien) op geantwoord dat ik op dat moment niet er klaar voor was om te daten. Toen na een paar maanden een like van haar op tinder, drie maanden later weer. Inmiddels zijn we 2.5 jaar verder en heb ik al 4 likes in het verloop van die tijd van haar gehad.
Niet om nou ''cool'' te doen ofzo, en ik heb ergens wel respect voor iemand die zoveel initiatief neemt (zelf een schijthuis op dat gebied), maar op een gegeven moment hoop je toch ook wel dat iemand de eer aan zichzelf houdt, zou je zeggen.
Date ging niet door omdat hij getest moest worden.. hij vroeg dag erna of of ik die avond kon, ik kon niet, daarna reageerde hij niet meer op mijn appjes..
Nu kreeg ik deze week weer een like van hem op Facebook dating en gisteren weer op Tinder
Heb er op Facebook naar gevraagd, vind het gewoon leuk om je te liken meer niet was het antwoord..
Mannen ik snap er niks van haha..
zaterdag 1 mei 2021 om 22:19
Super leuk Moeras! Goed dat je het gesprek over jouw bindingsangst hebt opengegooid en hij daar goed op heeft gereageerd. Had ook niet anders verwacht
Lijkt me nu met verliefde gevoelens wel erg lastig om van elkaar af te blijven. Wellicht biedt testen van te voren nog een uitkomst. Nu lekker van genieten! Volgende week dus weer wandelen, wonen jullie eigenlijk dichtbij elkaar? Hopelijk had hij dit keer wel een andere broek aan
@Shug, wat een sukkel zeg.. Zo laf van iemand om gewoon niet meer te reageren en je te laten zitten. Gelukkig heb je wel heerlijk shopdagje van gemaakt
Morgen weer mijn date zien, ben benieuwd. Was nog niet echt een ‘wow’ gevoel, maar verbaasde me wel hoeveel uren we konden kletsen en wandelen zonder dat het verveelde. Hopelijk is dat nu ook het geval en kan ik beetje genieten van het moment. Merk dat ik namelijk bepaalde druk op mezelf leg en ook in oude patroon val door ineens weer aan ex dates te denken (en de afwijzingen). Alsof ik de situatie beetje wil saboteren.. Maar ik wil ook door, niet meer in verleden blijven hangen. Wellicht kan ik dat morgen weer beetje loslaten!

@Shug, wat een sukkel zeg.. Zo laf van iemand om gewoon niet meer te reageren en je te laten zitten. Gelukkig heb je wel heerlijk shopdagje van gemaakt
Morgen weer mijn date zien, ben benieuwd. Was nog niet echt een ‘wow’ gevoel, maar verbaasde me wel hoeveel uren we konden kletsen en wandelen zonder dat het verveelde. Hopelijk is dat nu ook het geval en kan ik beetje genieten van het moment. Merk dat ik namelijk bepaalde druk op mezelf leg en ook in oude patroon val door ineens weer aan ex dates te denken (en de afwijzingen). Alsof ik de situatie beetje wil saboteren.. Maar ik wil ook door, niet meer in verleden blijven hangen. Wellicht kan ik dat morgen weer beetje loslaten!

zaterdag 1 mei 2021 om 22:23
Ja dat zou je denken dat iemand dan de eer aan zichzelf houdt. Maar misschien herkent ze je niet perse maar vind ze je gewoon leuk iedere keer weer opnieuw.Sodermalm schreef: ↑01-05-2021 22:06Jaa snap ik. Maar ik bedoelde dat het misschien ook kan zonder dat ze hun account verwijderen, want ik kom ook mensen voor de 2/3/4/5e keer tegen die ik eerder al weg heb geswiped. Dus kennelijk gooit tinder bepaalde profielen na een tijdje weer opnieuw in de grabbelton. Maar weet dus niet of dat ook aan de ''like'' kant zo werkt.

zaterdag 1 mei 2021 om 22:24
Hmm nee hier kan ik ook geen logica in ontdekkenMimali schreef: ↑01-05-2021 22:17Zo had ik pas een match op Tinder, en hij zou voor me gaan koken maar hij gaf ook aan huidhongerte hebben.. Ik zei dat ik geen sex heb op eerste date, was prima..
Date ging niet door omdat hij getest moest worden.. hij vroeg dag erna of of ik die avond kon, ik kon niet, daarna reageerde hij niet meer op mijn appjes..
Nu kreeg ik deze week weer een like van hem op Facebook dating en gisteren weer op Tinder
Heb er op Facebook naar gevraagd, vind het gewoon leuk om je te liken meer niet was het antwoord..
Mannen ik snap er niks van haha..

Behalve dat hij misschien meer op zoek is naar een soort van bevestiging voor zijn eigen ego. Een soort van push/pull gedrag.
Moet zeggen dat ik die neiging ook bij deze vrouw wel herken bij mezelf. Ik bedoel : ik vind haar niet interessant voor een relatie, maar
ergens vind ik het soms ook wel jammer dat ons contact er niet (meer) is. Het voelt toch fijn als iemand interesse in je toont ofzo.
Maar ik vind van mzelf dat ik het niet kan maken om haar ''uit de tent'' te lokken, omdat ik weet dat ze meer wil. Tijdje geleden al de 'fout' gemaakt om haar te feliciteren met haar verjaardag, via FB en merkte al meteen dat ze dat weer aangreep om mij privéberichtjes te gaan sturen... Soms in deze lockdown tijd is het gewoon moeilijk. Als single zit je toch vaak maar een beetje alleen thuis op de bank, en is de behoefte
aan iemand die aandacht aan je geeft extra groot

zaterdag 1 mei 2021 om 22:24
Hahaha dat kan ik me goed voorstellen. Ik heb die aandrang ook gehad. Voor de vorm deed ik 1 drankje. Je weet het vaak meteen al.moeras schreef: ↑01-05-2021 21:59Ik heb ook nog nooit gehad dat een date me liet zitten.
Wel andersom, toen zag ik hem staan en dacht toen ow wauw neee echt een grote neee. En toen ben ik weggegaan zonder iets te zeggen. Nu wel een beetje spijt van want niet netjes maar toen wist ik niet hoe gauw ik moest wegrennen. blegg wat was dat een engerd irl.