Maak elkaar blij!!!
woensdag 28 januari 2009 om 01:26
Nou, mooi! Eindelijk weer toestemming voor dit topic.
Met de komst van dit forum verdween mijn (duh, mijn best lopende topic ooit ) naar het prikbord. Echter, in navolging op de ruiltopics mag dit dus weer.
Heb je zegels, spaarpunten, voetbalplaatjes, kortingcoupons of wil je ze?
Geef het hier aan, help elkaar aan vol plakboek, volle spaarkaart of een D.E. servies.
Het is te laat voor de C1000-zegels die ik over heb.
De AH voetbalplaatjes houd ik al apart voor Dreamer.
Vul verder aan/in wat je kwijt wilt of kunt gebruiken en maak elkaar dus blij! Kleine moeite, soms groot plezier!
Met de komst van dit forum verdween mijn (duh, mijn best lopende topic ooit ) naar het prikbord. Echter, in navolging op de ruiltopics mag dit dus weer.
Heb je zegels, spaarpunten, voetbalplaatjes, kortingcoupons of wil je ze?
Geef het hier aan, help elkaar aan vol plakboek, volle spaarkaart of een D.E. servies.
Het is te laat voor de C1000-zegels die ik over heb.
De AH voetbalplaatjes houd ik al apart voor Dreamer.
Vul verder aan/in wat je kwijt wilt of kunt gebruiken en maak elkaar dus blij! Kleine moeite, soms groot plezier!
thee wijzigde dit bericht op 28-01-2009 01:51
Reden: woordje vergeten
Reden: woordje vergeten
% gewijzigd
vrijdag 1 mei 2009 om 01:08
Teigera, dank voor je Perla-punten!
Laika, leuke reactie! 'Vroeger' liep dit topic idd best goed maar met het nieuwe forum werd het naar het prikbord verbannen en daar werkte het gewoon niet. Nu, n.a.v. een ander (ruil)topic mocht het gelukkig weer wel gewoon op het forum.
Ik neem idd overal/altijd alle bonnentjes/punten/zegels etc. Meestal wel iemand blij mee te maken.
Summerx, ik heb je 'vriendjesbericht' geaccepteerd. Verder geen idee hoe het werkt, nog nooit iets mee gedaan. En anders ben ik gewoon bereikbaar op de hete meel via thee39
Laika, leuke reactie! 'Vroeger' liep dit topic idd best goed maar met het nieuwe forum werd het naar het prikbord verbannen en daar werkte het gewoon niet. Nu, n.a.v. een ander (ruil)topic mocht het gelukkig weer wel gewoon op het forum.
Ik neem idd overal/altijd alle bonnentjes/punten/zegels etc. Meestal wel iemand blij mee te maken.
Summerx, ik heb je 'vriendjesbericht' geaccepteerd. Verder geen idee hoe het werkt, nog nooit iets mee gedaan. En anders ben ik gewoon bereikbaar op de hete meel via thee39
zaterdag 23 mei 2009 om 23:24
quote:Helaholalalala schreef op 23 mei 2009 @ 22:03:
Vandaag van mijn moeder kreeg ik twee volle spaarkaarten en tig losse zegels van de appie voor de Efteling. Ik zei dat ik vast wel iemand (en) daar blij mee kon maken.
Is er iemand geïnteresseerd?
Oowww Helaholalalala.....Ik spaar die zegels, want we willen met 2 gezinnen totaal 8 man naar de efteling en kom er nog wat tekort, dus als je veel kunt missen, graag..
Tevens zoek ik nog Nicko's!
Ook voor de gene die Nicko's zoeken, ik heb nog dubbele liggen hier.
Vandaag van mijn moeder kreeg ik twee volle spaarkaarten en tig losse zegels van de appie voor de Efteling. Ik zei dat ik vast wel iemand (en) daar blij mee kon maken.
Is er iemand geïnteresseerd?
Oowww Helaholalalala.....Ik spaar die zegels, want we willen met 2 gezinnen totaal 8 man naar de efteling en kom er nog wat tekort, dus als je veel kunt missen, graag..
Tevens zoek ik nog Nicko's!
Ook voor de gene die Nicko's zoeken, ik heb nog dubbele liggen hier.
zaterdag 23 mei 2009 om 23:42
zaterdag 23 mei 2009 om 23:43
zondag 24 mei 2009 om 00:02
zondag 24 mei 2009 om 00:04
quote:noukie995 schreef op 23 mei 2009 @ 23:42:
Wauw!!!
Ik kom 'toevallig' op dit topic terecht, en ik kwam er vandaag achter dat ik nog 1 zegeltje van de DEKAmarkt-artis-actie te kort kom... Dus gooi ik hier meteen maar ff een balletje op:
Wie heeft er voor mij nog 1 artis-zegel over??? Eventueel ruilen voor???
Alvast bedankt! Volgens mij heb ik er 1. Ik wilde ze sparen maar ben niet verder gekomen dan 1. Zal morgen even moeten zoeken of ik hem niet heb weggegooid. Even niet vergeten morgen.
Wauw!!!
Ik kom 'toevallig' op dit topic terecht, en ik kwam er vandaag achter dat ik nog 1 zegeltje van de DEKAmarkt-artis-actie te kort kom... Dus gooi ik hier meteen maar ff een balletje op:
Wie heeft er voor mij nog 1 artis-zegel over??? Eventueel ruilen voor???
Alvast bedankt! Volgens mij heb ik er 1. Ik wilde ze sparen maar ben niet verder gekomen dan 1. Zal morgen even moeten zoeken of ik hem niet heb weggegooid. Even niet vergeten morgen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 24 mei 2009 om 00:27
zondag 24 mei 2009 om 12:03
O ja, ik heb dus nog een stapeltje DE punten, twv iets van 300 punten. Iemand interesse? splatsj@hotmail.com