Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.

zondag 2 mei 2021 om 21:47

zondag 2 mei 2021 om 22:08
Eens. Sommigen komen overal altijd mee weg en de ander heeft altijd pech.
Dus zo'n bitch is het niet altijd.
Maar het klinkt wel leuk

zondag 2 mei 2021 om 22:08
Mwah, ik geloof ook niet zo in karma. Good and bad. Degenen die mij niet hebben behandeld zoals het zou moeten, hadden geluk en volgens mij nog. En ik, die altijd iedereen netjes behandel heb niet echt veel geluk in mijn liefdesleven sinds ik single werd. Op andere fronten dan weer wel.
Ik denk dat karma veel minder invloed heeft dan we soms zouden willen.
Ik denk dat karma veel minder invloed heeft dan we soms zouden willen.
zondag 2 mei 2021 om 22:15
Knuffels voor iedereen
Heftig van alle verhalen wat betreft bedriegen! Gelukkig niet zoiets meegemaakt, wel in date fase met iemand waar ik heel verliefd op was destijds. Die nam het ook niet al te nauw..
Ik ben net weer thuis van 2e wandeldate, was weer leuk! Dit keer door zijn stad gelopen vanaf begin van de avond, gelukkig was er nog een zonnetje en even wat eten gehaald. Toch weer bijna 4 uur gekletst en nog steeds erg fijn
Iets meer kusjes, maar hij respecteert alles verder netjes en is ook niet van het snel thuis afspreken. Dit beperkt het natuurlijk wel, het kwam ter sprake om volgend weekend wel misschien even naar strand te gaan. Mocht het dan weer leuk zijn, dan is hij wel welkom thuis hahah.
Had ook nog gevraagd over het appen, hij zei al gelijk dat het inderdaad niet zijn ding echt is. Liever gewoon even bellen. Het viel hem al op dat ik meer appte
Maar in ieder geval goed om dat uit de lucht te hebben, we gaan weer rustig verder!

Ik ben net weer thuis van 2e wandeldate, was weer leuk! Dit keer door zijn stad gelopen vanaf begin van de avond, gelukkig was er nog een zonnetje en even wat eten gehaald. Toch weer bijna 4 uur gekletst en nog steeds erg fijn

Had ook nog gevraagd over het appen, hij zei al gelijk dat het inderdaad niet zijn ding echt is. Liever gewoon even bellen. Het viel hem al op dat ik meer appte

zondag 2 mei 2021 om 22:19
Oooo dit klinkt heel goed, wat fijn viviVivi3338 schreef: ↑02-05-2021 22:15Knuffels voor iedereenHeftig van alle verhalen wat betreft bedriegen! Gelukkig niet zoiets meegemaakt, wel in date fase met iemand waar ik heel verliefd op was destijds. Die nam het ook niet al te nauw..
Ik ben net weer thuis van 2e wandeldate, was weer leuk! Dit keer door zijn stad gelopen vanaf begin van de avond, gelukkig was er nog een zonnetje en even wat eten gehaald. Toch weer bijna 4 uur gekletst en nog steeds erg fijnIets meer kusjes, maar hij respecteert alles verder netjes en is ook niet van het snel thuis afspreken. Dit beperkt het natuurlijk wel, het kwam ter sprake om volgend weekend wel misschien even naar strand te gaan. Mocht het dan weer leuk zijn, dan is hij wel welkom thuis hahah.
Had ook nog gevraagd over het appen, hij zei al gelijk dat het inderdaad niet zijn ding echt is. Liever gewoon even bellen. Het viel hem al op dat ik meer appteMaar in ieder geval goed om dat uit de lucht te hebben, we gaan weer rustig verder!

zondag 2 mei 2021 om 22:21
Zeker niet! Maar aan de andere kant maakt het ook wel eens dat ik denk : pfff..moeras schreef: ↑02-05-2021 16:07Zeker kan het werken als iemand niet 100% je type is.
Maar je moet natuurlijk ook niet al je wensen omtrent een partner overboord gooien om een relatie te kunnen krijgen. Genoegen nemen met 2de keus lijkt me niet fijn voor jezelf maar ook niet voor de ander. Je doet iemand daarmee te kort, vind ik.
Klinkt misschien een beetje alsof ik het héél klinisch benader, maarrrrr.... Tja ik ben ook ''al'' 31. De meeste leuke mannen van rond mijn leeftijd, zijn al lang en breed gesetteld, gaan trouwen, krijgen kinderen. Natuurlijk zijn er hier en daar nog wel wat pareltjes van tussen de ca. 29 en 35 die nog single zijn, maar even lullig gezegd heeft het merendeel dat rond deze leeftijd nog single is (en wél een wens voor een serieuze relatie) toch wel een rugzakje. Of het zijn persoonlijke issues, of geen relaties in stand kunnen houden, of al een paar leuke ''kadootjes'' in de vorm van hele leuke, kleine, lieve, schattige kotertjes uit een eerder huwelijk.
Bij mijn vriendinnen zie ik dat de meesten die nu een (stabiele) relatie hebben met een (in mijn ogen) leuke vent, deze toch ergens in hun twintiger jaren zijn tegen gekomen. Hoe ouder je wordt, hoe relatief kleiner het aanbod aan leuke/probleemloze of unattached mannen. En misschien ontbreekt het me wel aan zelfinzicht hoor, maar ik ben vooralsnog nog niet helemaal over de drempel dat ik er oké mee ben dat ik bijvoorbeeld voor een man ga die al kinderen heeft uit een eerdere relatie. Wat dat betreft vergelijk ik mijzelf toch heel erg met mijn vriendinnen en zie ik : jullie hebben ''gewoon'' een leuke, verzorgde vent die nog aan zijn ''eerste'' leg moet beginnen, ik vind mijzelf eigenlijk net zo leuk als jullie, dus ik vind dat ik zo'n vent ook ''verdien''

zondag 2 mei 2021 om 22:25
Ik snap je wel hoor.Ritmodelanoche schreef: ↑02-05-2021 22:21Zeker niet! Maar aan de andere kant maakt het ook wel eens dat ik denk : pfff..
Klinkt misschien een beetje alsof ik het héél klinisch benader, maarrrrr.... Tja ik ben ook ''al'' 31. De meeste leuke mannen van rond mijn leeftijd, zijn al lang en breed gesetteld, gaan trouwen, krijgen kinderen. Natuurlijk zijn er hier en daar nog wel wat pareltjes van tussen de ca. 29 en 35 die nog single zijn, maar even lullig gezegd heeft het merendeel dat rond deze leeftijd nog single is (en wél een wens voor een serieuze relatie) toch wel een rugzakje. Of het zijn persoonlijke issues, of geen relaties in stand kunnen houden, of al een paar leuke ''kadootjes'' in de vorm van hele leuke, kleine, lieve, schattige kotertjes uit een eerder huwelijk.
Bij mijn vriendinnen zie ik dat de meesten die nu een (stabiele) relatie hebben met een (in mijn ogen) leuke vent, deze toch ergens in hun twintiger jaren zijn tegen gekomen. Hoe ouder je wordt, hoe relatief kleiner het aanbod aan leuke/probleemloze of unattached mannen. En misschien ontbreekt het me wel aan zelfinzicht hoor, maar ik ben vooralsnog nog niet helemaal over de drempel dat ik er oké mee ben dat ik bijvoorbeeld voor een man ga die al kinderen heeft uit een eerdere relatie. Wat dat betreft vergelijk ik mijzelf toch heel erg met mijn vriendinnen en zie ik : jullie hebben ''gewoon'' een leuke, verzorgde vent die nog aan zijn ''eerste'' leg moet beginnen, ik vind mijzelf eigenlijk net zo leuk als jullie, dus ik vind dat ik zo'n vent ook ''verdien''Maarja, kan mezelf daar zomaar mee in de voet schieten natuurlijk.
zondag 2 mei 2021 om 22:29
Leuk viviVivi3338 schreef: ↑02-05-2021 22:15Knuffels voor iedereenHeftig van alle verhalen wat betreft bedriegen! Gelukkig niet zoiets meegemaakt, wel in date fase met iemand waar ik heel verliefd op was destijds. Die nam het ook niet al te nauw..
Ik ben net weer thuis van 2e wandeldate, was weer leuk! Dit keer door zijn stad gelopen vanaf begin van de avond, gelukkig was er nog een zonnetje en even wat eten gehaald. Toch weer bijna 4 uur gekletst en nog steeds erg fijnIets meer kusjes, maar hij respecteert alles verder netjes en is ook niet van het snel thuis afspreken. Dit beperkt het natuurlijk wel, het kwam ter sprake om volgend weekend wel misschien even naar strand te gaan. Mocht het dan weer leuk zijn, dan is hij wel welkom thuis hahah.
Had ook nog gevraagd over het appen, hij zei al gelijk dat het inderdaad niet zijn ding echt is. Liever gewoon even bellen. Het viel hem al op dat ik meer appteMaar in ieder geval goed om dat uit de lucht te hebben, we gaan weer rustig verder!
4 uur is lang! Goed teken lijkt me!
zondag 2 mei 2021 om 22:30
Ritmodelanoche schreef: ↑02-05-2021 22:21(...) maar even lullig gezegd heeft het merendeel dat rond deze leeftijd nog single is (en wél een wens voor een serieuze relatie) toch wel een rugzakje. Of het zijn persoonlijke issues, of geen relaties in stand kunnen houden, of al een paar leuke ''kadootjes'' in de vorm van hele leuke, kleine, lieve, schattige kotertjes uit een eerder huwelijk.
En jij, wat is jouw verhaal?
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
zondag 2 mei 2021 om 22:32
Ik snap wat je bedoelt, maar ik denk dan altijd aan kinderen die op de minder fijne plekken op aarde wonen, Jemen ofzo, die op hun tweede sterven aan honger of oorlog. Geen Karma hoor.
zondag 2 mei 2021 om 22:35
Maar als jij van mening bent dat het aanbod waar jij uit wil kiezen niet leuk is - of jij jezelf daar te leuk voor vindt - dan zul je inderdaad concessies moeten doen.Ritmodelanoche schreef: ↑02-05-2021 22:21Zeker niet! Maar aan de andere kant maakt het ook wel eens dat ik denk : pfff..
Bij mijn vriendinnen zie ik dat de meesten die nu een (stabiele) relatie hebben met een (in mijn ogen) leuke vent, deze toch ergens in hun twintiger jaren zijn tegen gekomen. Hoe ouder je wordt, hoe relatief kleiner het aanbod aan leuke/probleemloze of unattached mannen. En misschien ontbreekt het me wel aan zelfinzicht hoor, maar ik ben vooralsnog nog niet helemaal over de drempel dat ik er oké mee ben dat ik bijvoorbeeld voor een man ga die al kinderen heeft uit een eerdere relatie. Wat dat betreft vergelijk ik mijzelf toch heel erg met mijn vriendinnen en zie ik : jullie hebben ''gewoon'' een leuke, verzorgde vent die nog aan zijn ''eerste'' leg moet beginnen, ik vind mijzelf eigenlijk net zo leuk als jullie, dus ik vind dat ik zo'n vent ook ''verdien''Maarja, kan mezelf daar zomaar mee in de voet schieten natuurlijk.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 02-05-2021 22:37
0.08% gewijzigd
wij slapen nooit.

zondag 2 mei 2021 om 22:35
Nee dat is zeker waar.
Ik denk daar ook met regelmaat aan, het is zo oneerlijk verdeelt ook in de wereld. En we hebben nou eenmaal niet zelf voor het uitkiezen waar we geboren worden.
Daarom snap ik ook niet dat mensen iets tegen vluchtelingen hebben. Deze mensen verlaten niet zomaar hun geboorteland.
zondag 2 mei 2021 om 22:39

zondag 2 mei 2021 om 22:53
Sowieso is ''aanbod'' een veel te beperkte definitie of benadering van potentiële partners. Ik was ook altijd zo : omdat ik zelf geen vrouwen durfde te benaderen, liet ik alles alleen maar afhangen van de vrouwen die richting mij initiatief namen. En dat vond ik soms vreemd. Vrienden van me hadden allemaal 'leuke' vriendinnen, maar de vrouwen waardoor ik benaderd werd, waren lang zo leuk niet. De één was een tokkie met allemaal tribals, de ander had ongezond overgewicht, en weer een ander had allerlei psychische issues. Dan keek ik naar de leuke, frisse en verzorgde vriendinnen van mijn vrienden en dacht ik : waarom heb ik dat niet?alongwiththesunshine schreef: ↑02-05-2021 22:35Maar als jij van mening bent dat het aanbod waar jij uit wil kiezen niet leuk is - of jij jezelf daar te leuk voor vindt - dan zul je inderdaad concessies moeten doen.
Maar het is nu eenmaal zo dat mensen die goed in de markt liggen, er zelf ook minder moeite voor hoeven te doen. Dus daar zul je toch vaker zelf achteraan moeten en meer initiatief voor moeten nemen. Als jij alleen maar gaat zitten afwachten en vervolgens gaat klagen over dat de mensen die jou 'willen' niet aan je eisen voldoen, wordt het misschien eens tijd om zelf initiatief te gaan nemen naar de mensen die je zélf wél leuk vindt?