Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zondag 24 mei 2009 om 18:59
Hey Erykah en Appel... whahaha, jullie gaan volgens mij blauw liggen van het lachen daar! Gedragen jullie je wel een beetje
Ik zal nog even nadenken over goede vragen
Xen... wat balen dat je nog zo kreupel bent... Gezien je verhaal over je vader kan ik me voorstellen dat je je niet zo snel ziek meldt, maar misschien is het nu toch wel het handigst...
Indi, jij je broodmaaltijd al naar binnen? Ik kom denk ik ook niet verder dan dat... Na zo'n dagje familie ben ik uitgeput hahaha.
Ik zal nog even nadenken over goede vragen
Xen... wat balen dat je nog zo kreupel bent... Gezien je verhaal over je vader kan ik me voorstellen dat je je niet zo snel ziek meldt, maar misschien is het nu toch wel het handigst...
Indi, jij je broodmaaltijd al naar binnen? Ik kom denk ik ook niet verder dan dat... Na zo'n dagje familie ben ik uitgeput hahaha.