De Pilstoppers
donderdag 26 maart 2009 om 11:19
NaamLeeftijdNaam kind
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
zondag 24 mei 2009 om 10:28
Jac straks twee tristan's dus of een tristanita erbij woehahaha, kerels!!!!
Hera, je hebt het echt even moeten bekopen he, bah balen dat je bekken dan toch echt nog niet klaar/beter lijkt te zijn. Rustig aan meid!!!
Hier een planning van Jan snot, vanavond ik nog late dienst voor man anders kon hij andere dochter niet meer zien, dus vanavond 23:30 thuis als niets tegen zit, en morgen om 10 uur naar vliegveld en nu tussen bedrijven door koffers in pakken, hoezo uitgerust op vakantie pfffff
Hera, je hebt het echt even moeten bekopen he, bah balen dat je bekken dan toch echt nog niet klaar/beter lijkt te zijn. Rustig aan meid!!!
Hier een planning van Jan snot, vanavond ik nog late dienst voor man anders kon hij andere dochter niet meer zien, dus vanavond 23:30 thuis als niets tegen zit, en morgen om 10 uur naar vliegveld en nu tussen bedrijven door koffers in pakken, hoezo uitgerust op vakantie pfffff
zondag 24 mei 2009 om 11:20
Dubbel gevoel dus over je vakantie Frans, kan ik wel begrijpen.
Gelukkig konden jullie er af en toe nog met z'n tweetjes tussenuit.
Slik nog steeds Tavegil en wordt er gelukkig niet beroerd van.
Maar het werkt toch niet helemaal naar behoren.
Ik wordt gek van de hooikoorts!
Heb gelukkig 's nachts geen niesbuien meer, maar overdag continu een loopneus en steeds meer last van mijn ogen.
DDDJ, hoe is het met jou meis? Lang niet meer gezien hier.
Jacinta, al een bola gevonden?
Kayleigh, wij willen uiterlijk het 2e weekend van juli over zijn.
Maar liever nog eerder. Misschien wel eind juni.
Kijken of we dat gaan redden.
Universe, hoe is het met je kleine grote jongen?
Lekker Brabbel, bijna op vakantie!
Quintie, toen ik je stukje las, zat ik ook gelijk te denken, waarom vraag je niet of de echo eerder mag? Je kan het altijd proberen.
Stress tijdens je zwangerschap is ook niet goed.
Lekker Amy, op vakantie. Eerst nog ff gestress dus.
Misschien heb ik het gemist, maar waar gaat de reis naartoe?
Veel plezier iig!
Hier gaat alles prima.
Kan iedere keer weer wegzwijmelen met die pretecho. Men, wat is die mooi!
Helaas dus wel veel last van mijn hooikoorts.
Das weer iets minder.
Gisteravond ff een bakkie gedaan bij zwager en schoonzus.
Vanmiddag gaan we klussen in het huis. Mijn ouders, zusje en zwager komen helpen, dus kunnen lekker veel doen! En dan vanaaf hier bbq-en.
Gister zijn er 4 vrienden komen helpen. (3 worden er betaald hoor, die doen de grotere dingen)
Maar de keuken staat eigenlijk zo goed als. De slaapkamer is gister betegeld, de wc boven liggen de tegels eraf.
Ik ben met nog een vriend gaan schuren en verven.
Ga vanmiddag foto's maken van alles. Kan ik mijn mooie keuken showen.
Gelukkig konden jullie er af en toe nog met z'n tweetjes tussenuit.
Slik nog steeds Tavegil en wordt er gelukkig niet beroerd van.
Maar het werkt toch niet helemaal naar behoren.
Ik wordt gek van de hooikoorts!
Heb gelukkig 's nachts geen niesbuien meer, maar overdag continu een loopneus en steeds meer last van mijn ogen.
DDDJ, hoe is het met jou meis? Lang niet meer gezien hier.
Jacinta, al een bola gevonden?
Kayleigh, wij willen uiterlijk het 2e weekend van juli over zijn.
Maar liever nog eerder. Misschien wel eind juni.
Kijken of we dat gaan redden.
Universe, hoe is het met je kleine grote jongen?
Lekker Brabbel, bijna op vakantie!
Quintie, toen ik je stukje las, zat ik ook gelijk te denken, waarom vraag je niet of de echo eerder mag? Je kan het altijd proberen.
Stress tijdens je zwangerschap is ook niet goed.
Lekker Amy, op vakantie. Eerst nog ff gestress dus.
Misschien heb ik het gemist, maar waar gaat de reis naartoe?
Veel plezier iig!
Hier gaat alles prima.
Kan iedere keer weer wegzwijmelen met die pretecho. Men, wat is die mooi!
Helaas dus wel veel last van mijn hooikoorts.
Das weer iets minder.
Gisteravond ff een bakkie gedaan bij zwager en schoonzus.
Vanmiddag gaan we klussen in het huis. Mijn ouders, zusje en zwager komen helpen, dus kunnen lekker veel doen! En dan vanaaf hier bbq-en.
Gister zijn er 4 vrienden komen helpen. (3 worden er betaald hoor, die doen de grotere dingen)
Maar de keuken staat eigenlijk zo goed als. De slaapkamer is gister betegeld, de wc boven liggen de tegels eraf.
Ik ben met nog een vriend gaan schuren en verven.
Ga vanmiddag foto's maken van alles. Kan ik mijn mooie keuken showen.
zondag 24 mei 2009 om 15:46
Nala, wat gaaf die echo, foto op hyves was ook superduidelijk. Leuk hoor. En al het roze dus niet voor niks gekocht
en fijn dat het opschiet met het huis. Zit er nog schot in de verkoop?
Quintie, gewoon vk bellen hoor, is echt niet goed als je je zo'n zorgen maakt. Misschien kan ze je al een beetje gerust stellen en anders kan echo inderdaad misschien wel eerder. En geen enge topics lezen hier, ik weet nog toen ik zwanger was Ties topic van parelhoen kwam, heb het echt pas gelezen toen Ties geboren was.
Frans, oh nu alweer terug van vakantie, veel te snel he.
En wat een knapperd Milena, bijna zindelijk!!!
Ties interesseert het ook nog echt helemaal niks, ik had die aldi-luiers in de hoop dat die minder lekker zaten. Volgens mij zitten ze dat ook maar volgens Ties niet.
En wat een schatje die Bojan.
Amy, oh da's niet fijn zo laat werken en dan meteen door op vakantie. Hopelijk krijg je alles nog op tijd ingepakt en heeeeeeeel veeeeeeeeel plezier!
Brabbel, jullie ook al bijna op vakantie. Lekker zeg, en wat super dat het zo goed gaat met Kaj.
Uni, arme uniboy met de waterpokken. Hoe is het verder met jullie?
Hera, fijn dat de bruiloft zo geslaagd was. Wel vervelend dat je er zo lang last van hebt.
DDDJ, Stier, hoe is het bij jullie?
Vanmorgen lekker naar de kinderboerderij geweest. Echt heerlijk, lekker gewandeld en veel kleine geitjes en lammetjes. Ook nog lekker gespeeld en er was een springkussen. Weer naar huis omdat Fenne niet wilde slapen, komen we bij de auto, wie slaapt er........
en fijn dat het opschiet met het huis. Zit er nog schot in de verkoop?
Quintie, gewoon vk bellen hoor, is echt niet goed als je je zo'n zorgen maakt. Misschien kan ze je al een beetje gerust stellen en anders kan echo inderdaad misschien wel eerder. En geen enge topics lezen hier, ik weet nog toen ik zwanger was Ties topic van parelhoen kwam, heb het echt pas gelezen toen Ties geboren was.
Frans, oh nu alweer terug van vakantie, veel te snel he.
En wat een knapperd Milena, bijna zindelijk!!!
Ties interesseert het ook nog echt helemaal niks, ik had die aldi-luiers in de hoop dat die minder lekker zaten. Volgens mij zitten ze dat ook maar volgens Ties niet.
En wat een schatje die Bojan.
Amy, oh da's niet fijn zo laat werken en dan meteen door op vakantie. Hopelijk krijg je alles nog op tijd ingepakt en heeeeeeeel veeeeeeeeel plezier!
Brabbel, jullie ook al bijna op vakantie. Lekker zeg, en wat super dat het zo goed gaat met Kaj.
Uni, arme uniboy met de waterpokken. Hoe is het verder met jullie?
Hera, fijn dat de bruiloft zo geslaagd was. Wel vervelend dat je er zo lang last van hebt.
DDDJ, Stier, hoe is het bij jullie?
Vanmorgen lekker naar de kinderboerderij geweest. Echt heerlijk, lekker gewandeld en veel kleine geitjes en lammetjes. Ook nog lekker gespeeld en er was een springkussen. Weer naar huis omdat Fenne niet wilde slapen, komen we bij de auto, wie slaapt er........
zondag 24 mei 2009 om 18:47
Ja inderdaad 12sept... wij liepen natuurlijk gelijk op van de jongens en ik herinner me dat ik dat topic van parelhoen ook vermeden heb. Waarom ik dat nu dan niet deed... stommerik. Ik ga morgen inderdaad de vk bellen en ik hoop dat de echo dan deze week nog kan. Alle dagen eerder dan volgende week dinsdag is meegenomen.
Nala ik vergat vanmorgen door mijn mineurstemming om te reageren op je foto's. Wat onwijs mooi!! Ik kan het me verbeelden maar ik dacht dat ik er wel iets van jou in zag hoor
Vriend merkte mijn stemming en heeft ons meegenomen naar Noordwijk. Was erg druk natuurlijk maar wel superleuk. Lekker kibbeling en ijsje gegeten en rustig aan gedaan, maar het was lekker om even weg te zijn.
Nala ik vergat vanmorgen door mijn mineurstemming om te reageren op je foto's. Wat onwijs mooi!! Ik kan het me verbeelden maar ik dacht dat ik er wel iets van jou in zag hoor
Vriend merkte mijn stemming en heeft ons meegenomen naar Noordwijk. Was erg druk natuurlijk maar wel superleuk. Lekker kibbeling en ijsje gegeten en rustig aan gedaan, maar het was lekker om even weg te zijn.
zondag 24 mei 2009 om 21:17
Als ik jou was zou ik ook vk bellen Quint, kan me voorstellen dat je er gestresst van raakt! Lekker even weg dus vandaag, dat breekt de dag weer wat niewaar?
Mooie pretecho gehad dus, dat is leuk! Mooi dat het zoi opschiet met jullie huis, pffff jullie doen wel veel zeg! Lekker dan is wel alles naar je eigen smaak!
Nog een lekker familiedagje gehad Frans? Viel het gezeik mee? En wat goed dat milena de pot steeds beter doorheeft! Kayleigh heeft er nog niet echt interesse voor, af en toe hweeft ze een dagje dat ze steeds op het potje wil zitten (zonder dat er iets komt overigens), maar verder niets. Ach voor ze naar de kleuterschool gaat komt het wel een keer denk ik! Ik hoop dat ze het in de zomer straks wel echt doorkrijgt!
Amy, nog een prettige vakantie toegewenst, denk dat je het niet meer leest met alle drukte vooraf...
Hera, hoe gaat het met de bekken?
Mooie pretecho gehad dus, dat is leuk! Mooi dat het zoi opschiet met jullie huis, pffff jullie doen wel veel zeg! Lekker dan is wel alles naar je eigen smaak!
Nog een lekker familiedagje gehad Frans? Viel het gezeik mee? En wat goed dat milena de pot steeds beter doorheeft! Kayleigh heeft er nog niet echt interesse voor, af en toe hweeft ze een dagje dat ze steeds op het potje wil zitten (zonder dat er iets komt overigens), maar verder niets. Ach voor ze naar de kleuterschool gaat komt het wel een keer denk ik! Ik hoop dat ze het in de zomer straks wel echt doorkrijgt!
Amy, nog een prettige vakantie toegewenst, denk dat je het niet meer leest met alle drukte vooraf...
Hera, hoe gaat het met de bekken?
zondag 24 mei 2009 om 21:24
Hier ook een lekker weekendje gehad. Gister en vandaag geklust enzo in de tuin. Moesten nog wat tegels gelegd worden en een putje gemaakt. Daar helpt schoonpa dan mee, dus gisteren de hele dag schoonouders over de vloer. Erg leuk om te zien hoe gek kayleigh met hun is. Vandaag de boel wat opgeruimd en geveegd, meeeen wat een stuifzandbebnde geeft dat. Daarna nog even gezellig naar zus en man en kids geweest. Helaas had detlev daar nbiet echt zin in, want toen hij moe was weigerde hij daar te slapen. Dus maar wat eerder teruggegaan dan de bedoeling was. Morgen is het mannetje alweer een half jaar. Wel lekker hoor, het wordt steeds meer een mannetje nu, krijgt steeds meer contact enzo met hem, het is een echte lieverd. Lacht de hele dag (op vandaag bij mijn zus na dan...). Krijg ik ook steeds terug van anderen, dat het zo'n vrolijk kereltje is!
Nou morgen weer werken en morgenavond overleggen over de straatspeeldag 10 juni. Ik heb me laten verleiden om in de organistatiecommissie te zitten... Nog leuke ideeen iemand?
nu even internetten
Nou morgen weer werken en morgenavond overleggen over de straatspeeldag 10 juni. Ik heb me laten verleiden om in de organistatiecommissie te zitten... Nog leuke ideeen iemand?
nu even internetten
maandag 25 mei 2009 om 09:37
Nope 12-9, helaas zit er nog steeds geen schot in de verkoop van het huis...
Gelukkig gaat het klussen nog steeds goed.
Gister veel kunnen doen en as zaterdag komen mijn ouders, zwager en zusje weer helpen.
Week daarna zijn ouders vrij en hebben de hele week de tijd voor ons!
Gaan ze ws het laminaat leggen.
Quintie, je hebt het denk wel goed gezien.
Wij hebben ook het idee dat mevrouw veel trekjes van mij heeft. (hoop niet alle )
Alleen het ronde hoofdje heeft ze volgens de echomevrouw van papa
Hebbie de vlos al gebeld?
Gelukkig gaat het klussen nog steeds goed.
Gister veel kunnen doen en as zaterdag komen mijn ouders, zwager en zusje weer helpen.
Week daarna zijn ouders vrij en hebben de hele week de tijd voor ons!
Gaan ze ws het laminaat leggen.
Quintie, je hebt het denk wel goed gezien.
Wij hebben ook het idee dat mevrouw veel trekjes van mij heeft. (hoop niet alle )
Alleen het ronde hoofdje heeft ze volgens de echomevrouw van papa
Hebbie de vlos al gebeld?
maandag 25 mei 2009 om 12:51
Gelukt!! Pffff wat een opluchting!
Bij de vk aan de telefoon moest ik ineens huilen van alle spanning... ze begreep het heel goed en kwam met allemaal geruststellingen, maar ja dat is een beetje mosterd nu natuurlijk. Ze vond het goed dat ik de afspraak probeerde te vervroegen en ik mag a.s. woensdag! Gelukkig maar, twee nachtjes slapen is beter dan acht natuurlijk...
Bij de vk aan de telefoon moest ik ineens huilen van alle spanning... ze begreep het heel goed en kwam met allemaal geruststellingen, maar ja dat is een beetje mosterd nu natuurlijk. Ze vond het goed dat ik de afspraak probeerde te vervroegen en ik mag a.s. woensdag! Gelukkig maar, twee nachtjes slapen is beter dan acht natuurlijk...
maandag 25 mei 2009 om 21:59
Wat super dat je eerder mag! Groot gelijk dat je hebt gebeld.
Nala, fijn dat het klussen zo opschiet.
*oren dicht allemaal*
AMY VEEL PLEZIER OP VAKANTIE!!!!!!!!!!!!
Ben hier niet zoveel meer te vinden, ligt niet aan jullie maar aan het stomme forum. Zo traag en tekst valt weg. Dus geen zin om elke keer te reageren. Maar lees wel mee.
Nala, fijn dat het klussen zo opschiet.
*oren dicht allemaal*
AMY VEEL PLEZIER OP VAKANTIE!!!!!!!!!!!!
Ben hier niet zoveel meer te vinden, ligt niet aan jullie maar aan het stomme forum. Zo traag en tekst valt weg. Dus geen zin om elke keer te reageren. Maar lees wel mee.
maandag 25 mei 2009 om 22:19
Jaaaa goed zo Quintie! Gelukkig maar, en woensdag overleef je ook wel weer, das niet zo lang
Ik ken mezelf ook wel hoor. Zo heb ik vorig weekend haring en makreel gekocht in Duitsland (vers bij een viszaak, geen supermarkt/vacuum) en een half uur na het eten werd ik me daar een partij buikgriepig, niet normaal. Duidelijk van de vis dus. Dacht meteen aan listeria en googlede er naarstig op los ("Listeria veroorzaakt in de meeste gevallen een miskraam", etc, heel fijn).
Vriendin (verpleegkundige) gebeld, en die zei, waarom bel je niet gewoon de vk op (was zondagavond)? Ik had gewoon behoefte aan een prof die me zegt dat de kans klein is etc. En daarna voelde ik me weer gerustgesteld. Schrok me nog wezenloos trouwens, ze vroeg aan mij "Heb je al eens éérder een miskraam gehad?"
Die klemtoon Heb ik later nog wel even over doorgepuzzeld.
Afijn, ze dacht aan een voedselvergiftiging, die niet schadelijk is verder.
So what I'm trying to say is (blaaa blaaaa), je doet er goed aan om bij twijfel altijd te bellen. Net als wat iemand ook al hier zei, ze hebben de onrust zelf veroorzaakt door te zeggen dat je waarsch. veel vruchtwater hebt, dan mogen ze je ook weer geruststellen hoor!
En wat super, dat kindje op het kdv
Ik ken mezelf ook wel hoor. Zo heb ik vorig weekend haring en makreel gekocht in Duitsland (vers bij een viszaak, geen supermarkt/vacuum) en een half uur na het eten werd ik me daar een partij buikgriepig, niet normaal. Duidelijk van de vis dus. Dacht meteen aan listeria en googlede er naarstig op los ("Listeria veroorzaakt in de meeste gevallen een miskraam", etc, heel fijn).
Vriendin (verpleegkundige) gebeld, en die zei, waarom bel je niet gewoon de vk op (was zondagavond)? Ik had gewoon behoefte aan een prof die me zegt dat de kans klein is etc. En daarna voelde ik me weer gerustgesteld. Schrok me nog wezenloos trouwens, ze vroeg aan mij "Heb je al eens éérder een miskraam gehad?"
Die klemtoon Heb ik later nog wel even over doorgepuzzeld.
Afijn, ze dacht aan een voedselvergiftiging, die niet schadelijk is verder.
So what I'm trying to say is (blaaa blaaaa), je doet er goed aan om bij twijfel altijd te bellen. Net als wat iemand ook al hier zei, ze hebben de onrust zelf veroorzaakt door te zeggen dat je waarsch. veel vruchtwater hebt, dan mogen ze je ook weer geruststellen hoor!
En wat super, dat kindje op het kdv
woensdag 27 mei 2009 om 09:45
Hoi!
Quint vandaag de echo dus! Hoe laat moet je?
Jas, hebje het nu op je werk verteld? En hoe reageerde ze?
Amy, hele fijne vakantie gewenst!!
Brab jij ook!!
Hera *haaaai* Hier is het ook irritant. Ik wrd er steeds uitgegooid!
Milena is trouwens druk bezig met zindelijk worden. Gisteren groot gedeelte van de dag zonder luier. Nu weer zonder luier en al 4 plasjes en 1 poepje op het potje en nog geen ongelukjes *klopt af*. Strax wil ik even naar de stad, dan zal ik haar maar wel een luier omdoen denk ik.
Bojan is lekker aan het draaien in de box erg grappig om te doen. Hij draait als een wijzer van een klok en op zijn zij. Gisteren deed hij dat met zoveel vaart dat ie ineens op zijn buik lag. Was ie helemaal niet blij mee.
Quint vandaag de echo dus! Hoe laat moet je?
Jas, hebje het nu op je werk verteld? En hoe reageerde ze?
Amy, hele fijne vakantie gewenst!!
Brab jij ook!!
Hera *haaaai* Hier is het ook irritant. Ik wrd er steeds uitgegooid!
Milena is trouwens druk bezig met zindelijk worden. Gisteren groot gedeelte van de dag zonder luier. Nu weer zonder luier en al 4 plasjes en 1 poepje op het potje en nog geen ongelukjes *klopt af*. Strax wil ik even naar de stad, dan zal ik haar maar wel een luier omdoen denk ik.
Bojan is lekker aan het draaien in de box erg grappig om te doen. Hij draait als een wijzer van een klok en op zijn zij. Gisteren deed hij dat met zoveel vaart dat ie ineens op zijn buik lag. Was ie helemaal niet blij mee.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
woensdag 27 mei 2009 om 13:44
Dat is ook zo. Maar dat maakt een lullige reactie niet minder lullig.
Maar goed ik heb het mezelf ook voorgehouden toen mijn contract dus niet verlengd werd. Kindje is het belangrijkst en als ik kijk wat er nu bij mij in de box ligt te stralen dat is dat ook gewoon helemaal waar
Quint hoe is het?
Maar goed ik heb het mezelf ook voorgehouden toen mijn contract dus niet verlengd werd. Kindje is het belangrijkst en als ik kijk wat er nu bij mij in de box ligt te stralen dat is dat ook gewoon helemaal waar
Quint hoe is het?
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
woensdag 27 mei 2009 om 14:38
Nou het ging wel goed. Ik was zo vreselijk nerveus, mijn bloeddruk was gelijk een stukje hoger dan normaal. Geeft niet, want ik heb normaal een heel lage bloeddruk dus het was nog prima. De kleine meid (ja dat is ze nog steeds!) is erg groot. Niet extreem afwijkend, maar wel groot. Qua groei zou ik rond de 35 weken moeten zitten, maar ik ben nu 32 weken. Over 2 weken krijg ik nog een echo en ik moet morgen weer op suiker prikken. Dat heeft de vk laatst ook al gedaan en dat gaf prima waardes. De vk vond het ook raar dat de gyn me dit laat doen zei ze (ik moest even doorgeven hoe het ging), maar het is eigenlijk gewoon om medische redenen voor de groei buiten te sluiten. Vriend was zelf een erg grote baby toen hij werd geboren, dus het kan ook heel goed genetisch zijn. Misschien is het dus echt zo dat dit kindje veel op hem lijkt, ook qua bouw.
Buiten dit alles ligt ze ook dwars. Mocht ze niet gaan draaien dan zou het ook nog een keizersnee kunnen worden, maar als ze zo groot is weet ik niet of ik daar nou verdrietig om moet zijn... anders moet ik het er toch allemaal maar uit persen tenslotte! Verder zag ze er gelukkig goed uit, geen rare afwijkingen ofzo waar ik ineens zo bang voor was... gelukkig maar!
Buiten dit alles ligt ze ook dwars. Mocht ze niet gaan draaien dan zou het ook nog een keizersnee kunnen worden, maar als ze zo groot is weet ik niet of ik daar nou verdrietig om moet zijn... anders moet ik het er toch allemaal maar uit persen tenslotte! Verder zag ze er gelukkig goed uit, geen rare afwijkingen ofzo waar ik ineens zo bang voor was... gelukkig maar!
woensdag 27 mei 2009 om 14:55
Nou gelukkig maar Quinty!!! Lekkere dame dus! Voel je je weer gerustgesteld of zie je nu tegen de bevalling op met een dwarsligger? Enne detlev was ook een flinkerd bij de geboorte (4560) en dat ging op zich prima met de bevalling. Dat ik alsnog een vacuumverlossing had, lag daar in ieder geval niet aan! Gewicht en zwaardere bevallingen schijnen niet heel veel met elkaar te maken te hebben. Het hoofd is het toch het lastigste stukje en daar zit het extra gewicht over het algemeen genomen niet! Maar goed, blijf je wel onder controle van de vk nu of neemt de gyn het over!
Belangrijkste is dat je nu wel weet waar je grote buik vandaan komt en het vele vruchtwater, gelukkig!
Belangrijkste is dat je nu wel weet waar je grote buik vandaan komt en het vele vruchtwater, gelukkig!
woensdag 27 mei 2009 om 14:58
Vanmorgen lekker gewinkeld met de kids. Ze waren erg lief allebei, dus dat was prettig. Kayleigh 2 paar nieuwe schoenen erbij en wat zomerkleertjes, ik een paar nieuwe schoenen! De opruiming begint een beetje, dus alles nog op voorraad en afgeprijst! Nu liggen ze allemaal op bed, alleen detlev moppert al weer wat. Hmmm nog maar even kijken of het nog over gaat???
woensdag 27 mei 2009 om 15:36
Had ik al opgeschept hier? Milena heeft vandaag geen luier aan en nog geen ongelukjes. Poept en plast op het potje. Zelfs toen we in de stad waren. Ik had een luier omgedaan, maar ze had het netjes opgehouden tot we thuis waren! Gezellig wat gegeten in de stad, Haha het was zowaar relaxt en gezellig ik zo met mijn 2 kindjes op stap
Kay jij ook lekker gewinkeld dus! Kan gezellig zijn he? We hebben ook wat gegeten bij de Hema. Ze hebben daar zo'n leuk huisje met koffertjes ( ) voor kindjes.
Bojan eet nu de babygym op, hmm wellicht heeft ie honger?
Kay jij ook lekker gewinkeld dus! Kan gezellig zijn he? We hebben ook wat gegeten bij de Hema. Ze hebben daar zo'n leuk huisje met koffertjes ( ) voor kindjes.
Bojan eet nu de babygym op, hmm wellicht heeft ie honger?
woensdag 27 mei 2009 om 16:28
Haha Frans, ik heb ook met de kids bij de hema gezeten met zo'n huisje voor Kayleigh met poffertjes! Vindt ze gezellig even samen koffiedrinken (zij fristie hoor), dat hoort er helemaal bij als we gaan winkelen!
Knap hoor van Milena zindelijk worden en dan ook meteen netjes ophouden!
Heb net nog de HM site leeggekocht met leuke kleertjes die net in de stad niet meer in de winkel lagen, dus mijn vakantiegeld wordt goed besteedt, haha!
Nu weer aandacht voor de kids!
Knap hoor van Milena zindelijk worden en dan ook meteen netjes ophouden!
Heb net nog de HM site leeggekocht met leuke kleertjes die net in de stad niet meer in de winkel lagen, dus mijn vakantiegeld wordt goed besteedt, haha!
Nu weer aandacht voor de kids!
woensdag 27 mei 2009 om 18:23
Mooi zo Quintie, dat je de echo eerder kreeg.
En dat die verder er ook goed uit zag!
Hera, Viva is idd irri. Ik blijf die foutmelding krijgen.
Duurt lang voordat ze dat verhelpen.
Zag het Jacinta, leuk dat iedereen het nu mag weten!
Wel balen dat ze op je werk zo reageerden. Maar dat had je denk wel een beetje verwacht?
Frans, hoe ging het verder vandaag met Milena haar zindelijkheid?
Ik ben ook aan de winkel gegaan vanmiddag. Spijkerjasje voor mezelf gekocht. (jas wordt te klein, doe boven spijkerjasje een bodywarmer)
En bij het Kruidvat allemaal Pooh dingen. Zoals pyama, rompers, etc.
Allemaal in het roze.
Hier gaat het verder allemaal ok.
Helaas wel 3 nachten slecht geslapen. Door de hooikoorts, onweer en vannacht een hele vervelende koppijn.
Dus wel een beetje verrot.
Ga vanaaf ook niet klussen. Wordt ws zaterdag weer.
Het schiet gelukkig wel op in het huis. De keuken staat helemaal, veel tegels zijn al gelegd, met beide wc's zijn de mannen bezig en ik ben druk aan het verven met mijn hulptroepen.
Tot nu toe gaat alles volgens planning!
En dat die verder er ook goed uit zag!
Hera, Viva is idd irri. Ik blijf die foutmelding krijgen.
Duurt lang voordat ze dat verhelpen.
Zag het Jacinta, leuk dat iedereen het nu mag weten!
Wel balen dat ze op je werk zo reageerden. Maar dat had je denk wel een beetje verwacht?
Frans, hoe ging het verder vandaag met Milena haar zindelijkheid?
Ik ben ook aan de winkel gegaan vanmiddag. Spijkerjasje voor mezelf gekocht. (jas wordt te klein, doe boven spijkerjasje een bodywarmer)
En bij het Kruidvat allemaal Pooh dingen. Zoals pyama, rompers, etc.
Allemaal in het roze.
Hier gaat het verder allemaal ok.
Helaas wel 3 nachten slecht geslapen. Door de hooikoorts, onweer en vannacht een hele vervelende koppijn.
Dus wel een beetje verrot.
Ga vanaaf ook niet klussen. Wordt ws zaterdag weer.
Het schiet gelukkig wel op in het huis. De keuken staat helemaal, veel tegels zijn al gelegd, met beide wc's zijn de mannen bezig en ik ben druk aan het verven met mijn hulptroepen.
Tot nu toe gaat alles volgens planning!
woensdag 27 mei 2009 om 18:49