Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Julia_20 schreef:
16-05-2021 20:40
Heb je harige op je profiel staan dan en vergat je te vermelden dat het een foto van de achterkant van je hoofd was 😎
Was het daar maar wat hariger :-(
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
permafrost schreef:
16-05-2021 20:42
Dat valt wel mee. Heel veel jongeren doen dat (ik heb me daar zelf ook aan bezondigd al was dat nog in een iets ander tijdsgewricht) en het is een leuke 'gentle introduction to the orient' maar echt avontuurlijk is het niet, en dat geldt evenzo voor soortgelijke backpack-hotspots.
...

Ik ben heel wat kritischer dan jij mbt de wenselijkheid van dit gedrag. Ecologische kosten zijn enorm, voor niet veel meer dan een kermisattractie.
Antoon69 schreef:
16-05-2021 20:56
Ik ben heel wat kritischer dan jij mbt de wenselijkheid van dit gedrag. Ecologische kosten zijn enorm, voor niet veel meer dan een kermisattractie.

Als ze dat meerdere keren per jaar zouden doen wel maar in de praktijk valt dat nogal mee.
Antoon69 schreef:
16-05-2021 20:33
Dit beschouw ik echt als tokkie-gedrag. :|
Ik zou het niet tokkiegedrag noemen, maar mensen die willens en weten naar zulke landen op vakantie gaan, komen er bij mij niet in.
En ik ben ook heel ernstig tegen vliegen. Maar ik mag dat niet zeggen, ik heb 3 enorme vervuilers op de wereld gezet.
Permafrost bedankt voor je uitleg!
@Potpouri: Ik denk dat bij een app als tinder of happn altijd belangrijk zal blijven, dus dat leeftijd niet uitmaakt. Want in principe wordt je gekeurd aan de hand van je foto's en het omgekeerde natuurlijk. Want ook al zouden ze een profiel hebben, dan weet je alsnog bar weinig van ze. Maar als je denkt dat het aan je foto's ligt, is het dan geen idee om er nieuwe op te zetten? Of nieuwe te maken?

@Rosered: Hmm oke, nouja wel fijn dat je iig een gezellige avond hebt gehad en dat je ook meer niet verwacht van hem.

@Permafrost: Maar als je een profiel tegenkomt wat je geweldig vindt, maar de vrouw maar 'mhaw', swipe je dan ook naar rechts? Want toen ik op tinder zat en een leuk profiel tegen kwam, maar de man zelfs niks vond, dan swipete ik ook niet naar rechts hoor.
Shiverrr schreef:
16-05-2021 21:11

@Permafrost: Maar als je een profiel tegenkomt wat je geweldig vindt, maar de vrouw maar 'mhaw', swipe je dan ook naar rechts? Want toen ik op tinder zat en een leuk profiel tegen kwam, maar de man zelfs niks vond, dan swipete ik ook niet naar rechts hoor.

Ik hanteer de schepnetstrategie en swipe dus bijna iedereen naar rechts, dan zie ik vervolgens wel wat er blijft plakken maar voor mij is het over het algemeen een combinatie van foto en profieltekst waar ik op aansla.
@permafrost: Dus als ik het goed begrijp swipe je iedereen naar rechts en degene waarmee je een match ben, daaruit 'sorteer' je met wie je evt. een gesprek wil beginnen?
Shiverrr schreef:
16-05-2021 21:48
@permafrost: Dus als ik het goed begrijp swipe je iedereen naar rechts en degene waarmee je een match ben, daaruit 'sorteer' je met wie je evt. een gesprek wil beginnen?
Klopt
Nou laatste tijd was ik hevig naar links aan het swipen op badoo. Weinig mooie vrouwen in Zuid Afrika. Enndaar ook niet op zoek naar een vrouw, ik wil een Nederlandse. Maar goed wel wat vrouwen een bericht gestuurd na een like naar elkaar. Tot op heden nog geen antwoord terug. Maakt mij ook niet uit op facebook wordt Mara (dus niet mijn mannelijk ik) gebombardeerd met berichtjes.

Nog even en dan heb ik daar 5000+ vrienden, kan ik er geld aan verdienen. Ehm op Insta lukt dat al met gratis aangeboden spul. Kan het nu alleen niet ontvangen vanwege dat ik op zee zit.
fietsen varen vrouwelijk doen
zeefietser1 schreef:
16-05-2021 21:54
Nou laatste tijd was ik hevig naar links aan het swipen op badoo. Weinig mooie vrouwen in Zuid Afrika. Enndaar ook niet op zoek naar een vrouw, ik wil een Nederlandse. Maar goed wel wat vrouwen een bericht gestuurd na een like naar elkaar. Tot op heden nog geen antwoord terug. Maakt mij ook niet uit op facebook wordt Mara (dus niet mijn mannelijk ik) gebombardeerd met berichtjes.

Nog even en dan heb ik daar 5000+ vrienden, kan ik er geld aan verdienen. Ehm op Insta lukt dat al met gratis aangeboden spul. Kan het nu alleen niet ontvangen vanwege dat ik op zee zit.
OnlyFans gaan starten 🤪 Schijnt gouden business te zijn..
Vivi3338 schreef:
16-05-2021 21:56
Maar dan moet je wel een bepaald soort filmpjes maken. Ene echt ik ken mensen die dat doen. Worden er niet rijk van. Kan ook op xhamster trouwens. 500+ films daar hebben en daar 1 euro per dag mee verdienen, schiet niet op.
fietsen varen vrouwelijk doen
Shug schreef:
16-05-2021 20:41
Ik wil je niet ongelukkig maken, maar de mannen van pakweg 15 tot 25 jaar ouder zijn net zo kritisch op uiterlijk. ‘Verzorgd’ is een term die vaak voorbij komt. En als ik de foto’s van de andere dames zie op een site, dan zijn het veel gestyleerde kapsels, uitgebreide make-up, outfitjes en ook filters.
Dit is precies de reden waarom ik niet een heel groot deel vd mannen aanspreek. Ik ben nogal naturel. Gebruik nooit filters. Ben wel een echte vrouw, maar geen popje. Ik gebruikte tot voor kort amper make-up en ik heb geen gestyled kapsel.
Dus tja, dan moet je het hebben van de mannen die op naturel vallen.
En dan nog mijn karakter: eigengereid, geen volgzaam type. Wat jij schreef dus over jezelf. En dan ook nog enorm onafhankelijk en geen man nodig, perse. Kritisch op van alles en nog wat.

Of ze vinden dat helemaal geweldig, of helemaal niks. Mijn exen vonden dat dus geweldig, maar via een datingapp werkt dat wat lastiger omdat ze me nog niet kennen.
Ik had besloten op Relatieplanet met iedereen te chatten die mij een berichtje stuurde. Ik verveelde me toch kapot. Na een stuk of 10 irritante gasten en 1 redelijk normale, zei iemand die ik zelf niet zo snel zou 'liken' op basis van de foto 'hoi'. In 3 dagen chatten blijkt het een hartstikke leuke vent. Morgen hebben we een date. :-D
Goed verhaal😁
Je hebt er een parel opgedoken door overal voor open te staan. Leuk!
Vivi3338 schreef:
16-05-2021 21:56
Ferry Doedens alert. Die twijfelt alweer las ik.
Julus schreef:
16-05-2021 22:13
Ferry Doedens alert. Die twijfelt alweer las ik.

Voor hem is het denk ik een beetje een Hotel California.

You can check-out any time you like,
But you can never leave
Ja de damage is done.
Ik heb trouwens ook reizen als hobby/interesse neergezet, maar ben nog nooit buiten Europa geweest. Ben ik even ondeugend!
Ja had toevallig zijn ‘documentaire’ op tv gezien, bizar allemaal! Sommige meiden/jongens verdienen gewoon duizenden euro’s per maand. Sta je dan op internet.. Zijn ook verder geen mensen met een normale baan 😬

@Hagelslagjes, super leuk! Zo zie je maar, toch goed om het gewoon te proberen. Hopelijk is er ook chemie in real life.

Had net even kort gesprekje op bumble, vertelde wat over m’n weekend en dat mijn vader hier was om mee te helpen met klussen in huis. Antwoordde hij: ‘Dus geen andere mannen in je leven die met gereedschap kunnen omgaan?’ Krijg hier gelijk een heeeel fout gevoel bij 😅
Haha Vivi bij mij zou dat soort flauwe humor dan wel weer werken. Houd het een beetje luchtig in ieder geval.
Bij mij ook haha...
Ik vind het wel een leuke grap...
Hahahaha vind hem ook wel leuk .
Ik zou m ook wel leuk vinden 😅
@Permafrost: Maar waarom niet alleen de vrouwen die voorbij komen liken? Heb je op deze manier echt zoveel meer 'kans?'

@hagelslagje: Wat leuk zeg! Dat is wel snel gegaan haha. Wat gaan jullie doen?

@Vivi: Haha ik snap je gevoel wel, al kan het ook gewoon een grapje zijn. Heb je het gesprek afgekapt hierom of?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven