Moderator - Kinderen

27-05-2008 21:38 1820 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw schoon moderatortopic

In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
Oh Engel, het was meer dat ik dat stuk ongedierte kuttekop noemde en daar best een waarschuwing voor over had. That's all.
Dat wil ik best ff uitleggen Viv. Ik heb een week of 4 geleden een ban gehad omdat ik off-topic grapjes maakte in het mod-topic. Dus vanaf nu, als er wat is, dan verwijs ik naar 't mod-topic op overig. Daar mag 't namelijk wel. En dan zet ik er gelijk ff een bakkie koffie bij, maar dan heb je natuurlijk altijd lieden die liever aan de drank gaan.

Wat betreft die bezige bij. Die was inderdaad bezig om de boel te provoceren op een vervelende manier en richtte zich daarbij op bepaalde personen, waardoor de verdenking is ontstaan dat 't een 'bekende' met wraakgevoelens was.
quote:Livre schreef op 16 mei 2009 @ 15:15:

[...]

Dat had ik in het beleidtopic gedaan, Four, toen ik nog dacht dat Huisbij gewoon een beetje zat te trollen. Pas later las ik hoe erg ze hier tegen Fleurtje tekeer gaat.

Ik kom zelden op het beleidtopic, dus dan weet ik niet wat er aan de hand is.

Kortom ik lees niet alle topics en soms kom ik slechts 1 keer per dag op het forum. Vanochtend is er om half zeven een waarschuwing naar Huisbij gegaan en vanmiddag is ze geband. Persoonlijk vind ik het rap zat.
Ik had ook geen klachten hoor.

Misschien is het handig om wel het beleidtopic een beetje te volgen, want daar worden veel verzoekjes gedaan waar 'we' niet goed van weten waar ze moeten. Huisbij was op veel meer plaatsen tegelijk bezig, vandaar een vraag op het beleidtopic en niet bij een specifieke Angel. Maar het is maar een suggestie.
quote:fleurtje schreef op 16 mei 2009 @ 15:16:

Oh Engel, het was meer dat ik dat stuk ongedierte kuttekop noemde en daar best een waarschuwing voor over had. That's all.Nou, omdat je het zo lief vraagt. Bijdeze!
Bij Bij Fleur! hahahaha
En wij worden ook consequent naar 't beleid topic verwezen, dus op zich is 't wel handig dat je daar als Angel ook regelmatig komt!
quote:floor72 schreef op 16 mei 2009 @ 15:34:

En wij worden ook consequent naar 't beleid topic verwezen, dus op zich is 't wel handig dat je daar als Angel ook regelmatig komt!

Naar mijn weten wordt er in het beleid topic het beleid bediscussieerd. Het hoe en waarom. Daar wordt voornamelijk door Naomi uitgelegd waarom en op welke manier de regels worden toegepast. Zo nu en dan komt er ook een andere angel langs.

Voor specifieke gevallen waar je direct een reactie of actie op verwacht kun je het beste in een modtopic reageren of een Angel mailen.

Voor actie dus mailen of in een modtopic reageren.

Voor discussie over die acties kun je het beste in het beleidtopic reageren.
Ok!
quote:Viva Angel4 schreef op 16 mei 2009 @ 15:22:

[...]

Nou, omdat je het zo lief vraagt. Bijdeze! Mail graag!
quote:Viva Angel4 schreef op 16 mei 2009 @ 12:55:

[...]

Mikado, ik kan het niet vinden tussen de buiken.

Kun je mij vertellen op welke pagina het staat?

Alvast bedankt!Blote buiken topic , laatste pagina, bericht van mel007
quote:mikado123 schreef op 18 mei 2009 @ 15:45:

[...]

Blote buiken topic , laatste pagina, bericht van mel007

Bedankt!

het is weg.
reclame
oh that purrrrrrrrrfect feeling
= weg! Dank
Sim-Only abonnement voor mijn zoon

en nog 1
Dank je wel, is ook weg.
Even vraagje, ons topic Net gestopt met anticonceptie, graag zwanger worden - deel 2 heeft nu 5000 berichten. Ik had er rekening mee gehouden dat hij op slot zou gaan en heb dus nieuwe geopend. Maar nu zit er nog wel een reageerscherm in het oude topic. Mogen topics nu wel weer meer dan 5000 berichten bevatten?

Wat mij betreft mag hij trouwens wel op slot, want wij waren er allemaal op voorbereid om op een nieuw topic verder te schrijven.
quote:thembo schreef op 21 mei 2009 @ 21:32:

Even vraagje, ons topic Net gestopt met anticonceptie, graag zwanger worden - deel 2 heeft nu 5000 berichten. Ik had er rekening mee gehouden dat hij op slot zou gaan en heb dus nieuwe geopend. Maar nu zit er nog wel een reageerscherm in het oude topic. Mogen topics nu wel weer meer dan 5000 berichten bevatten?

Wat mij betreft mag hij trouwens wel op slot, want wij waren er allemaal op voorbereid om op een nieuw topic verder te schrijven.Heel erg bedankt voor het openen van een nieuw topic. Als er niet meer gereageerd wordt op het oude, zakt het vanzelf weg. Maar ik zal er een slotje op zetten.
ik wil graag mijn inlognaam veranderen ivm privacy, waar kan ik dit doen?
quote:eef_79 schreef op 23 mei 2009 @ 20:54:

ik wil graag mijn inlognaam veranderen ivm privacy, waar kan ik dit doen?

Beste Eef,

Volgens mij kan dit niet, kun je alleen een nieuwe nick aanmaken en deze naam niet meer gebruiken.
hoe werkt dat dan? ik heb het geprobeerd maar ik kon dan mijn emailadres niet meer gebruiken omdat deze al in gebruik met andere inlognaam was
Liefste Mod,

kan je de tweede versie van mijn "Slapen baby 11 weken" topic verwijderen... Had per ongeluk dubbel geklikt bij het plaatsen ('t is die versie waarin ik geschreven heb dat het verwijderd mag worden Thanks!
quote:eef_79 schreef op 24 mei 2009 @ 20:06:

hoe werkt dat dan? ik heb het geprobeerd maar ik kon dan mijn emailadres niet meer gebruiken omdat deze al in gebruik met andere inlognaam was

Je zou het emailadres van je huidige nick in een nietbestaand email adres kunnen veranderen. En dan je werkende emailadres voor je nieuwe nick gebruiken.

Dan niet meer je oude nick gebruiken, want als je post moet je een nick met een werkend emailadres hebben.
quote:dolores_1978 schreef op 25 mei 2009 @ 16:12:

Liefste Mod,

kan je de tweede versie van mijn "Slapen baby 11 weken" topic verwijderen... Had per ongeluk dubbel geklikt bij het plaatsen ('t is die versie waarin ik geschreven heb dat het verwijderd mag worden Thanks!Hij is weg.
Viv, zou jij ff willen natrekken of JOJOROSSIE een oude bekende is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven