Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.

woensdag 19 mei 2021 om 21:53
Dat is dus precies mijn motivatie. Ik heb me heerlijk 2 dagen vermaakt met bullshit. Laatste pareltje voordat ik mijn account verwijderde ( langer houd ik niet vol):iceteapeach schreef: ↑19-05-2021 21:46Alleen al om de matches/contacten en de reacties daarop via de diverse sites zou ik bijna een profiel aanmaken en het hier delen![]()
Match, paar jaar jonger en met hele leuke foto, verzucht dat hij wel doorheeft wat voor app dit is. Hij heeft daarom zijn profielfoto veranderd want hij kwam om in de berichten.
Ik: huh? Ik zie de logica even niet? Bedoel je dat dit een oude foto is? Of dat jij dit niet bent?
Ja, dit is een oude foto maar ik zal even een foto van nu laten zien zegt ie.
Ik krijg een foto van een knappe vent die idd eind 30 lijkt.
Vervolgens gaat hij chillen, lekker zennn voor de open haard. Foto van een vt wonen woonkamer met open haard.
Too good to be true. Hij kon niet zo goed spellen en waaaarom deed hij zoveel moeite als hij moe werd van al die berichten?
Hartstikke fake dus. Ik reageerde niet en toen was ie pleite.
woensdag 19 mei 2021 om 21:54
Hij: wat voor soort lingerie draag je?
Zij: biologisch afbreekbaar
wij slapen nooit.
woensdag 19 mei 2021 om 22:10
Maybe she's born with it, maybe it's Maybellineiceteapeach schreef: ↑19-05-2021 21:54Hij: wat voor soort lingerie draag je?
wij slapen nooit.

woensdag 19 mei 2021 om 23:16
Klopt. Allemaal sjappies daar. Wel gelachen.permafrost schreef: ↑19-05-2021 22:57Net voor de gein even gekeken naar dat Youlove van Julus maar ik vind het niks. Het is een beetje een shabby app dus profiel direct maar weer verwijderd.

woensdag 19 mei 2021 om 23:17
Wat is AM?iceteapeach schreef: ↑19-05-2021 23:07Alles bij elkaar genomen en van wat ik hier lees over de diverse sites, is mijn leukste tijd toch wel op AM geweest.
Voor mij is dat Paiq. Dus daar ga ik tzt weer naartoe denk ik.
woensdag 19 mei 2021 om 23:21
Adult Match, iets meer gericht op het vinden van een sv/fwb/andere stellen e.d. Echt avonden/nachten in de chatbox doorgebracht en gegierd van het lachen met de aanwezigen. Kwamen ook leuke, daardoor, 1 op 1 gesprekken uit voort zonder te willen afspreken.
wij slapen nooit.
donderdag 20 mei 2021 om 06:12
Vraag het aan je vriendin zou ik zo zeggen. Ikzelf zou het niet erg vinden als iemand dat voor mij zou doen. Maar wel in overleg want ben nogal specifiek met datums of ik kan ja of nee.
Ohw en vandaag alweer iemand blij gemaakt met mijn voeten. ZIjn veel voet fetishisten op deze wereld. Is niet de eerste die ik tegenkwam. Nou doe ik mijn sokken even uit, fotootje en zijn ze weer blij. Scheelt natuurlijk wel dat mijn tenen altijd mooi gelakt zijn.
fietsen varen vrouwelijk doen

donderdag 20 mei 2021 om 06:40
Hahaha nee hoor niet onder gedoken gewoon super druk met werk. Zaterdag zien we elkaar weer. Was een lange ruk dit keer. Het is super leuk om elkaar weer te zien, maar soms heb ik of hij gewoon die knuffel effe nodig en dan is het lastig dat dat niet kan.
Hoe is het bij jou?

donderdag 20 mei 2021 om 10:38
Eens! Maar het zegt ook iets: de dames hier zijn lekker assertief en kritisch ( terecht!!! En ik denk dat veel mannen dat niet goed trekken. En de heren zullen de humor minder waarderen, want ze worden op hun plek gezet. Ik doe het zelf ook in een recalcitrante bui en dan is het snel bekeken.hagelslagjes schreef: ↑20-05-2021 09:22Haha ik lig krom om die vragen op de vorige pagina. Jullie zijn echt grappig (hoe kan het dat jullie nog vrijgezel zijn).
Als je ja en amen zegt zal een gesprek langer duren. Geen weerwoord, geen tegengas en lief doen. Bij een echte lieverd ben ik ook lief. Bij een klootzak kan hij het krijgen.

donderdag 20 mei 2021 om 10:39
Die kom ik eigenlijk nooit tegen. En als dat zo is haak ik af. Ik heb daar niks mee.zeefietser1 schreef: ↑20-05-2021 06:12Vraag het aan je vriendin zou ik zo zeggen. Ikzelf zou het niet erg vinden als iemand dat voor mij zou doen. Maar wel in overleg want ben nogal specifiek met datums of ik kan ja of nee.
Ohw en vandaag alweer iemand blij gemaakt met mijn voeten. ZIjn veel voet fetishisten op deze wereld. Is niet de eerste die ik tegenkwam. Nou doe ik mijn sokken even uit, fotootje en zijn ze weer blij. Scheelt natuurlijk wel dat mijn tenen altijd mooi gelakt zijn.

donderdag 20 mei 2021 om 10:40
iceteapeach schreef: ↑19-05-2021 21:54Hij: wat voor soort lingerie draag je?
Mijn HEMA slip uit 1996 is mijn favoriet!

donderdag 20 mei 2021 om 10:41
Aha. Vandaar dat ik het niet ken. Ik blijf juist weg bij fwbiceteapeach schreef: ↑19-05-2021 23:21Adult Match, iets meer gericht op het vinden van een sv/fwb/andere stellen e.d. Echt avonden/nachten in de chatbox doorgebracht en gegierd van het lachen met de aanwezigen. Kwamen ook leuke, daardoor, 1 op 1 gesprekken uit voort zonder te willen afspreken.
donderdag 20 mei 2021 om 11:18
Ik hou wel van iemand die een beetje weerwoord kan geven. Gewoon elkaar wat kunnen plagen. Daarin zit voor mij veel humor. Ik hoop dat mijn date zaterdag ook een beetje los komt, want ik heb bij hem nog niet echt humor kunnen ontdekken. Hij lacht wel om mijn grapjes, dat is alvast iets.Julus schreef: ↑20-05-2021 10:38Eens! Maar het zegt ook iets: de dames hier zijn lekker assertief en kritisch ( terecht!!! En ik denk dat veel mannen dat niet goed trekken. En de heren zullen de humor minder waarderen, want ze worden op hun plek gezet. Ik doe het zelf ook in een recalcitrante bui en dan is het snel bekeken.
Als je ja en amen zegt zal een gesprek langer duren. Geen weerwoord, geen tegengas en lief doen. Bij een echte lieverd ben ik ook lief. Bij een klootzak kan hij het krijgen.
donderdag 20 mei 2021 om 11:40
Biologisch afbreekbaar ondergoed, you made my day!
Het is ook wel eens tijd voor assertieve vrouwen, misschien dat mannen dan wat meer hun best gaan doen.
Ik heb geen enkel probleem met voetfetisjisten, maar waarom zou ik iemand moeten pleasen met een foto van mijn voeten? Als het nu een hele grote Zweed is met een geweldig gevoel voor humor, die kan koken en handig is in huis en slim is en lief, dan misschien. Maar zomaar een vent op internet die zich op wil geilen? Neuh.
Het is ook wel eens tijd voor assertieve vrouwen, misschien dat mannen dan wat meer hun best gaan doen.
Ik heb geen enkel probleem met voetfetisjisten, maar waarom zou ik iemand moeten pleasen met een foto van mijn voeten? Als het nu een hele grote Zweed is met een geweldig gevoel voor humor, die kan koken en handig is in huis en slim is en lief, dan misschien. Maar zomaar een vent op internet die zich op wil geilen? Neuh.
donderdag 20 mei 2021 om 11:46
Herkenbaar ja! Toevallig zei een vriendin laatst nog tegen mij; raken ze niet een beetje geïntimideerd van jou? Wat wellicht zou kunnen, dat assertieve, soms tegendraadse directe herken ik namelijk wel. En vind het toch fijn als iemand dat ook beetje heeft (in zekere mate), als ik eenmaal verliefd ben dan ben ik weer echt een trouwe hond en komt het onzekere (en wat jaloerse) meisje naar boven.Julus schreef: ↑20-05-2021 10:38Eens! Maar het zegt ook iets: de dames hier zijn lekker assertief en kritisch ( terecht!!! En ik denk dat veel mannen dat niet goed trekken. En de heren zullen de humor minder waarderen, want ze worden op hun plek gezet. Ik doe het zelf ook in een recalcitrante bui en dan is het snel bekeken.
Toevallig gister even drankje gedaan met een match die al tijdje stond. Was gezellig, maar hij was echt beetje timide en heel voorzichtig en zacht praten. Niet erg, maar merk dat ik hem omver blies qua directheid en gesprek beetje overnam. Hij vond het waarschijnlijk wel fijn en wilde graag nog keer afspreken. Ik heb het beetje afgehouden, merk dat ik toch wel aantrekkelijk vind als iemand ook scherp is met veel humor. De grote praters blijven mij interesseren haha
donderdag 20 mei 2021 om 11:58
Gisteravond laat nam ex date (die van begin dit jaar, de ‘drukke ondernemer’) ineens weer contact op na ongeveer 2 maanden sinds ons laatste telefoongesprek. Gelijk heel aanwezig zoals altijd; ineens paar gemiste oproepen en appjes. Zijn laatste belletje toch maar opgenomen en gepraat. Hij was voorzichtig, liet mij vooral mijn kant van verhaal vertellen en hoe ik het heb ervaren (dat ik op zijn mooie woorden vertrouwde dat we ervoor zouden gaan en het mij gekwetst heeft). En stukje bewustwording hoe dingen op mij overkwamen, zo ook de social media aan de wijn met meiden. Voor eerst dat ik hem stil kreeg haha. Maar ook typisch hem kon hij natuurlijk alles weerleggen en respectvol reageren. Hij miste het allemaal en dacht er veel aan. Waarom pas nu bellen? Dat wist hij zelf ook niet.. Heb hem er op gewezen dat hij zelf de keuze heeft gemaakt om z’n vrienden boven mij te kiezen. Hij weet alles dondersgoed, maar verklaring voor zijn gedrag had hij niet echt. De normaal zo grote prater was ineens stil
Maar goed.. Het is beetje onduidelijk geëindigd verder, moest laten bezinken.
Vanochtend al gelijk ‘goedemorgen’ en uur later ‘fijne dag gewenst’. Nog niet gereageerd en laat het eventjes, weet namelijk niet wat ik ermee aan moet. Staat ineens op z’n kop op deze manier, over paar dagen ga ik weekje op vakantie en ben ik nu erg blij mee. Wil er best over nadenken, maar dan wel ‘on my terms’.

Vanochtend al gelijk ‘goedemorgen’ en uur later ‘fijne dag gewenst’. Nog niet gereageerd en laat het eventjes, weet namelijk niet wat ik ermee aan moet. Staat ineens op z’n kop op deze manier, over paar dagen ga ik weekje op vakantie en ben ik nu erg blij mee. Wil er best over nadenken, maar dan wel ‘on my terms’.
donderdag 20 mei 2021 om 13:02
Vivi3338 schreef: ↑20-05-2021 11:58Gisteravond laat nam ex date (die van begin dit jaar, de ‘drukke ondernemer’) ineens weer contact op na ongeveer 2 maanden sinds ons laatste telefoongesprek. Gelijk heel aanwezig zoals altijd; ineens paar gemiste oproepen en appjes. Zijn laatste belletje toch maar opgenomen en gepraat. Hij was voorzichtig, liet mij vooral mijn kant van verhaal vertellen en hoe ik het heb ervaren (dat ik op zijn mooie woorden vertrouwde dat we ervoor zouden gaan en het mij gekwetst heeft). En stukje bewustwording hoe dingen op mij overkwamen, zo ook de social media aan de wijn met meiden. Voor eerst dat ik hem stil kreeg haha. Maar ook typisch hem kon hij natuurlijk alles weerleggen en respectvol reageren. Hij miste het allemaal en dacht er veel aan. Waarom pas nu bellen? Dat wist hij zelf ook niet.. Heb hem er op gewezen dat hij zelf de keuze heeft gemaakt om z’n vrienden boven mij te kiezen. Hij weet alles dondersgoed, maar verklaring voor zijn gedrag had hij niet echt. De normaal zo grote prater was ineens stilMaar goed.. Het is beetje onduidelijk geëindigd verder, moest laten bezinken.
Grrrrrr gelijk je rust weg gok ik zo.
En dat weet hij vast ook
Blijf trouw aan jezelf en jouw behoeften.