Singles and the city

zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
maandag 25 mei 2009 om 23:07
Nieuw hier! 25 jarige chick, net sinds een week single en vind er geen hol aan, ik bedoel vind het maar niks!!!
Langste relatie was 4,5 jaar en deze relatie heeft 3 jaar geduurd..
Regio Amsterdammmmm!!! en niet aan het daten.. (wanneer wordt het tijd daarvoor???!! mmhmm.. ook maar is uitzoeken..)
Geen kinderen.. ben der zelf nog 1 joh.. Ben der zo 1 die nog tekenfilmpjes kijkt.. LOL!!! ben blijven hangen joh... en koters ben ik nog lang niet aan toe... misschien pas over een jaar of 6..
Hobby's... reizen, muziek, dieren en fotograferen..
Zo.. ik ben der!
Langste relatie was 4,5 jaar en deze relatie heeft 3 jaar geduurd..
Regio Amsterdammmmm!!! en niet aan het daten.. (wanneer wordt het tijd daarvoor???!! mmhmm.. ook maar is uitzoeken..)
Geen kinderen.. ben der zelf nog 1 joh.. Ben der zo 1 die nog tekenfilmpjes kijkt.. LOL!!! ben blijven hangen joh... en koters ben ik nog lang niet aan toe... misschien pas over een jaar of 6..
Hobby's... reizen, muziek, dieren en fotograferen..
Zo.. ik ben der!
je bent nooit te oud om te reizen, te leren... te genieten!!

dinsdag 26 mei 2009 om 03:39
Man! Wakker geworden van het onweer. Zit midden onder de storing denk ik, wat een geweld. Mijn dak hield het niet, staan nu twee emmers op mijn tafeltje de druppels op te vangen, het loopt er in een straaltje uit. Wat dat toch is, ik begrijp er niets van, het hele dak is opnieuw gedaan en er is al wel vijf keer opnieuw naar gekeken en toch, soms, loopt er zo water mijn nuis is. Bah. Hoop maar dat het niet te lang duurt zo, word hier neit blij van, jakkes.
dinsdag 26 mei 2009 om 06:43
dinsdag 26 mei 2009 om 06:47
quote:pop1980 schreef op 25 mei 2009 @ 22:51:
Reiz, je was vrolijk bij mij aan het krabbelen, hihi!
Stt dat was tijdens men werkuren
Was zo saai vannacht door de crisis is fabriek deze week gesloten maar de belangrijkste machines blijven draaien maw 5 productiemensen binnen en ik...
Wel de tijd kunnen nemen om uit te zoeken wie wie is want dat word beetje ingewikkeld!
Hier daarstraks ook goed geonweerd oh en ik heb daar zo'n schrik van!! Fabriek is bijna helemaal donker nu en lichte soms volledig op eng!!!!
Reiz, je was vrolijk bij mij aan het krabbelen, hihi!
Stt dat was tijdens men werkuren
Was zo saai vannacht door de crisis is fabriek deze week gesloten maar de belangrijkste machines blijven draaien maw 5 productiemensen binnen en ik...
Wel de tijd kunnen nemen om uit te zoeken wie wie is want dat word beetje ingewikkeld!
Hier daarstraks ook goed geonweerd oh en ik heb daar zo'n schrik van!! Fabriek is bijna helemaal donker nu en lichte soms volledig op eng!!!!
dinsdag 26 mei 2009 om 08:25
Mogguh dames,
Gisteravond weer geen internetverbinding Ik ga zo snel even bijlezen... Veel productiever zal ik niet zijn vandaag. Wat een onweer!!! Heb er nogmaal niet zoveel van, maar dit was wel heel heftig. Met met mijn katten onder de dekens gekropen, maar heb weinig geslapen.
Ik zie dat Xen weer gaat werken: Sterkte, en doe rustig aan he!
Mozz en WM... succes met de lekkages... Hoop dat de schade niet al te erg is...
Indi... Doe mij ook nog maar wat koffie. Succes vandaag en vanavond!
Reiz, al een beetje van de schrik bekomen??
*gaat nog meer koffie halen*
Gisteravond weer geen internetverbinding Ik ga zo snel even bijlezen... Veel productiever zal ik niet zijn vandaag. Wat een onweer!!! Heb er nogmaal niet zoveel van, maar dit was wel heel heftig. Met met mijn katten onder de dekens gekropen, maar heb weinig geslapen.
Ik zie dat Xen weer gaat werken: Sterkte, en doe rustig aan he!
Mozz en WM... succes met de lekkages... Hoop dat de schade niet al te erg is...
Indi... Doe mij ook nog maar wat koffie. Succes vandaag en vanavond!
Reiz, al een beetje van de schrik bekomen??
*gaat nog meer koffie halen*

dinsdag 26 mei 2009 om 10:24
Mennn wat een herrie vannacht. Op mijn balkon zijn wat plantjes omgewaaid.
Had het idee dat er ook hier heel dichtbij flink was ingeslagen.
Grappige was wel toen ik in de huiskamer zat er steeds meer lichten aan gingen in de buurt.Was dus niet de enige die er van wakker was geworden.
Die flitsen waren echt heul fel maar ook gaaf.
MP : ik zou als ik jou was maar een dakbedekkings bedrijfje gaan bellen. Straks heb je onwijs veel schade.
Had het idee dat er ook hier heel dichtbij flink was ingeslagen.
Grappige was wel toen ik in de huiskamer zat er steeds meer lichten aan gingen in de buurt.Was dus niet de enige die er van wakker was geworden.
Die flitsen waren echt heul fel maar ook gaaf.
MP : ik zou als ik jou was maar een dakbedekkings bedrijfje gaan bellen. Straks heb je onwijs veel schade.
dinsdag 26 mei 2009 om 10:35
Soooo... ik heb dus echt weinig geslapen... slaap onder het dak, dus wat een herrie! Alsof de weergoden mijn hele huis uit elkaar wilden rukken! Maar wel mooi hoor... kan vanuit mijn slaapkamerraam heel stuk hemel zien. Heb op een gegeven moment zelfs mijn camera maar gepakt... Straks eens kijken of er nog mooie treffers bij zitten
Hier alvast een bak koffie voor alle mensen die het nodig hebben:
Hier alvast een bak koffie voor alle mensen die het nodig hebben:
dinsdag 26 mei 2009 om 14:42
Oh allemaal slaapkoppen vandaag?
Moz stoer om nog foto's te gaan maken slaap ook onder dak en kan er ook wel veel van zien als ik wil maar ik verstop me onder lakens en kussen.
Ja hor Olive al bekomen van de schrik vanaf dat het gerommmel en geflits weg is is men schrik mee weg
Weer geen internetverbinding? das lastig!!
Xen hoe ist met je voet op je eerste werkdag?
Moz stoer om nog foto's te gaan maken slaap ook onder dak en kan er ook wel veel van zien als ik wil maar ik verstop me onder lakens en kussen.
Ja hor Olive al bekomen van de schrik vanaf dat het gerommmel en geflits weg is is men schrik mee weg
Weer geen internetverbinding? das lastig!!
Xen hoe ist met je voet op je eerste werkdag?
dinsdag 26 mei 2009 om 14:44
Zo auto is gekeurd , kan weer een jaartje rijden. 75 euro armer (50 euro apk en 25 euro voor nieuw bandje)
Maar goed beter dit dan onwijs hoge kosten aan je auto.
Daarna ff lekker op koffie visite geweest en gelijk maar mee gegeten. Nu lekker niksen naja de was ophangen en beetje opruimen hier. Denk dat ik lekker een filmpie ga kijken op de bank.
Maar goed beter dit dan onwijs hoge kosten aan je auto.
Daarna ff lekker op koffie visite geweest en gelijk maar mee gegeten. Nu lekker niksen naja de was ophangen en beetje opruimen hier. Denk dat ik lekker een filmpie ga kijken op de bank.
dinsdag 26 mei 2009 om 17:28
Wat een rust hiero , zo lekker administratie gedaan tis toch pokkeweer buiten.
Vriendin komt straks een dvd brengen die ga ik dan vanavond maar eens lekker kijken. (als ze t niet vergeet in de brievenbus te doen)
Morgen nog een paar fotolijstjes kopen en aan de muur timmeren en dan nog ff genieten van paar dagen vrij.
Kreeg vandaag een mailtje van een (oud) collega van mijn laatste werk dat ik flink over de tong ga daar. Tsja als ze nu echt niets beters hebben te doen dan dat ? Was te verwachten 1 groot roddelcircuit heb daar gelukkig nooit aan mee gedaan , zelfs als je er dus niet aan mee doet ga je zelf nog wel over de tong. ach dan zijn ze mij in iedergeval nog niet vergeten.
Vriendin komt straks een dvd brengen die ga ik dan vanavond maar eens lekker kijken. (als ze t niet vergeet in de brievenbus te doen)
Morgen nog een paar fotolijstjes kopen en aan de muur timmeren en dan nog ff genieten van paar dagen vrij.
Kreeg vandaag een mailtje van een (oud) collega van mijn laatste werk dat ik flink over de tong ga daar. Tsja als ze nu echt niets beters hebben te doen dan dat ? Was te verwachten 1 groot roddelcircuit heb daar gelukkig nooit aan mee gedaan , zelfs als je er dus niet aan mee doet ga je zelf nog wel over de tong. ach dan zijn ze mij in iedergeval nog niet vergeten.
dinsdag 26 mei 2009 om 17:55
Hoi!
Ook hier vannacht vreselijk onweer en regen! Ik slaap onder een plar dak en het klinkt dan heel erg door. Ik heb het idee dat er 2 onweersbuien door elkaar waren. De ene keer een flits met later gedonder en dan weer een flits met meteen een flinke klap. Nou, in elk geval slecht geslapen!
Vandaag toch lekker weer gehad op schoolreis.
MP, wat balen, en vooral als je dak al meerdere malen is gecheckt!
Ook hier vannacht vreselijk onweer en regen! Ik slaap onder een plar dak en het klinkt dan heel erg door. Ik heb het idee dat er 2 onweersbuien door elkaar waren. De ene keer een flits met later gedonder en dan weer een flits met meteen een flinke klap. Nou, in elk geval slecht geslapen!
Vandaag toch lekker weer gehad op schoolreis.
MP, wat balen, en vooral als je dak al meerdere malen is gecheckt!
dinsdag 26 mei 2009 om 18:29
Hai meiden!
Ben weer thuis met hele mooie tanden! Had niet gedacht dat ze t ineens konden fixen, maar binnen half uurtje gepiept! met witte vulling zijn de hoekjes opgevuld, je ziet er echt niks van. Mn pijnlijke hoektand is van binnen ietsje beschadigd, maar geen zenuw geraakt, dus heelt vanzelf. Helemaal blij!
Oh ja, tandarts belde vanochtend of ik om 16.20 kon komen, vandaar dit snelle blije nieuws! mn enkel ging vandaag wel hoor, met schoenen (met een sleehak, heb echt nix anders) ging t beter dan op sokken. Dus Xenia is bijna weer helemaal heel.
Werken ging ook prima, vond wel een zooi op mn bureau, maar snel weggewerkt.
Wat een onweer vannacht he, vond het wel prachtig eigenlijk, maar wilde slapen en dat lukte dus niet.
hoe was je schoolreis, Pop? Het verkeerspark is leuk he?
neem aan nog geen sms...? (anders had je dat vast al gemeld).
MP: balen van je dak zeg? is er nog een soort van garantie van die dakkbedekker?
Vleer: dat is wel een spotgoedkoop APK'tje zeg en toch raar dat ex-collegas zo roddelen, dat heb je met die vrouwenwereldjes he?
Ben weer thuis met hele mooie tanden! Had niet gedacht dat ze t ineens konden fixen, maar binnen half uurtje gepiept! met witte vulling zijn de hoekjes opgevuld, je ziet er echt niks van. Mn pijnlijke hoektand is van binnen ietsje beschadigd, maar geen zenuw geraakt, dus heelt vanzelf. Helemaal blij!
Oh ja, tandarts belde vanochtend of ik om 16.20 kon komen, vandaar dit snelle blije nieuws! mn enkel ging vandaag wel hoor, met schoenen (met een sleehak, heb echt nix anders) ging t beter dan op sokken. Dus Xenia is bijna weer helemaal heel.
Werken ging ook prima, vond wel een zooi op mn bureau, maar snel weggewerkt.
Wat een onweer vannacht he, vond het wel prachtig eigenlijk, maar wilde slapen en dat lukte dus niet.
hoe was je schoolreis, Pop? Het verkeerspark is leuk he?
neem aan nog geen sms...? (anders had je dat vast al gemeld).
MP: balen van je dak zeg? is er nog een soort van garantie van die dakkbedekker?
Vleer: dat is wel een spotgoedkoop APK'tje zeg en toch raar dat ex-collegas zo roddelen, dat heb je met die vrouwenwereldjes he?
dinsdag 26 mei 2009 om 18:30