Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Tandjes.. zou kunnen. Alleen is ze de nacht van maandag op dinsdag van elf tot drie aan het huilen (lees: krijsen) geweest. (Fijn als de wekker weer om zes uur gaat..) En dentinox hielp niets. Zelfs de paracetamol die ik uiteindelijk maar gegeven heb, hielp niets. Als ze pijn heeft, zou dat toch moeten helpen?

Nou ja.. het is weer twee nachten goed gegaan. Moeten maandag naar het cb, dus kunnen het dan vragen.
even wat aan jullie vragen...ik heb nu al drie dagen ontzettend last van één borst. Continu op één plek, net alsof er een betonblok op leunt ofzo, gecombineerd met steken. Ik heb wel vaker last nu natuurlijk, maar dit is op momenten echt niet uit te houden. En het duurt nu al drie dagen. Tips wat ik er tegen zou kunnen doen?

Vandaag sowieso een slechte dag. Zaterdag is het een half jaar geleden dat ons kleintje is geboren en ik mis hem zo enorm Kan de hele dag al niets anders dan huilen, en dat terwijl het best goed met me ging. Heb besloten vandaag een herinneringsboekje aan hem te gaan maken, heb al wel een mooi fotoalbum, maar die is nogal groot dus kan ik niet ergens mee naar toe nemen.

ik ga an de slag.

x
Zaza: Kan het krijsen 's nachts niet komen door dromen? En merk je ook verschil met tussen een drukke dag en een rustige dag? Misschien is Lynn wel erg gevoelig voor prikkels en komt dit er 's nachts uit.

Bloem: Dikke knuffel! Tuurlijk mag je verdrietig zijn om jullie kleintje! Helemaal op een dag als deze!

Hmm, je borst durf ik niet zo te zeggen. Misschien kun je je vraag eens stellen op het borstvoedingstopic? Daar lopen veel ervaringsdeskundigen rond. En misschien goed warmhouden (met bv een compres) en masseren?

Kreeg net een telefoontje dat we vanavond gaan bbq-en bij mijn schoonouders! Gezellig!
Bloem, elke keer weer herinneringen, goed dat je er wat mee gaat doen.

Je borst.. ik ken het alleen van toen ik borstvoeding gaf, niet van toen ik zwanger was. Masseren, koolbladeren erop. Anders gewoon de gyn bellen.

Dromen, kan dat al zo jong? Geen idee.. zou kunnen..
@ Zaza: ik sluit me bij Ongeduld aan. Ik merk het ook aan Nick als we een drukkere dag met veel indrukken gehad hebben. Kindjes verwerken 's nachts wat ze overdag hebben meegemaakt. Zo extreem als Lynn het heeft, ken ik het niet van Nick maar teveel prikkels zorgde bij ons ook altijd voor rommelige nachten. En dromen kan ook hoor, hoe klein ze ook zijn! Hoe oud is ze nu? Is het geen sprongetje??

@ Bloem: de pijn en steken zoals jij ervaart ken ik niet, maar ik heb ook vanaf dag 1 onwijs gevoelige en soms zere borsten. Masseren kan op zich geen kwaad en is misschien best lekker Laat het anders je man doen

Wat goed dat je een boekje gaat maken. Accepteer gewoon dat je vandaag een slechte dag hebt, en sta morgen met frisse moed weer op. Uiteindelijk heb je straks meer goede als slechte dagen en wordt het allemaal dragelijk. Maar missen zul je 'm altijd, hij blijft tenslotte een onderdeel van jullie leven. En je hebt al zoveel vooruitgang geboekt. Komt goed meid, echt!

Hoe ver ben je nu ook al weer met je huidige zw.schap?

Hier gaat zo ook de bbq aan, dus ik ben er weer vantussen, misschien dat ik straks nog ff komt schrijven...

Liefs Nadine
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Bloem: Ach meid het is ook zo moeilijk maar wat goed dat je een herinneringsboek gaat maken.

Dat zal je vast helpen bij de verwerking.En wat Nadine schrijft..accepteer het dat is mooi gezegd.

Je voelt je nu zo en dat mag ook.

Morgen kan het anders zijn meid!

Sterkte.

En wat je borst betreft dat herken ik niet uit mijn zwangerschap....
thanx meiden! Het is weer helemaal over, die pijn. Gelukkig maar. Zal vast een groeispurt zijn geweest haha

gisteren was het precies een half jaar geleden dat ons kleintje* werd geboren. Kreeg een lief kaartje van broer en schoonzus, zo lief dat ze er aan hadden gedacht!

fijne zondag allemaal, ik ga de tuin in!

oh ja nadine: ik ben nu 14 weken en 3 dagen zwanger :-) Jij loopt zo'n 10 weken voor op mij!
Bloem, fijn dat je pijn weer over is! Wat lief ook dat je broer en schoonzus aan jullie kleintje* gedacht hebben! Voor veel mensen gaat het 'denken aan' over omdat er niks meer is. (dit komt er misschien niet helemaal lekker uit, maar je begrijpt denk ik wel wat ik bedoel...)

Hier hebben we grote vooruitgang geboekt betreft Nick z'n kamer! Het schilderwerk is klaar en gisteren is de vloer gelegd! Het is zoooo mooi geworden!! (al zeg ik het zelf ) Er moeten nu alleen nog plinten tegen de muur. Zal kijken of ik straks nog wat foto's op hyves kan plaatsen...

A.s. zaterdag komen m'n vader en m'n broer samen de meubels in elkaar zetten (man heeft 2 linkse handen) en dan kunnen we verder met de aankleding en kan ons manneke naar boven!! Ben erg benieuwd hoe dat gaat!

Afgelopen maandag is m'n broer trouwens getrouwd (in t geheim) Erg korte ceremonie met alleen de getuigen (nog geen 10 min.!!) maar ja, het was dan ook voor niks. Zelf hebben ze die dag nog wel e.e.a. ondernomen, dus dan is het voor mij goed! De wederzijdse ouders hadden gelukkig begrip voor de situatie toen het later deze week aan hun verteld werd. Wij hebben de rest van die dag ook nuttig gebruikt door nog voor wat spullen voor Nick/de baby op pad te gaan en een bezoekje aan de Makro. Voorlopig ligt de voorraadkast weer vol!!

Nu ga ik lekker van het zonnetje in de tuin genieten!

Fijne zondag allemaal!!

Nadine
Nadine:Gefeliciteerd met het huwelijk van je broer.

En wat goed dat Nick zijn kamer zo mooi is geworden.

Bloem: Fijn dat het over is en wat ontzettend lief van je broer en schone zus

Dat doet altijd goed he?

xxx
Mm stiekem trouwen geen slecht plan....... (kraakt de hersentjes...)
vroeg me nog even af...jullie hadden toch plannen voor een high tea? Is er al een datum? Misschien kan ik wel aanhaken, lijkt me leuk jullie te zien (en scones te eten ).
Ja!!! ik ben ook voor!! Lekker lekker lekker!!!

Foto's ben ik niet meer aan toegekomen, morgen anders overmorgen...

Nu lekker slapen................
Bloem, wat fijn dat jullie een mooie kaart hadden gekregen. Is toch fijn dat ze zo met je meeleven. Gelukkig is je pijn weer over. Je schiet al mooi op naar de 20 weken echo!

Nadine, Gefeliciteerd met het huwelijk van je broer. Fijn dat er verder geen problemen waren wat betreft je ouders. Ze hebben het nu op hun manier gedaan en dat is wel mooi voor hun. Ga sttraks even op hyves gluren voor de foto's. Ben erg benieuwd!

Hier een druk weekend gehad en Vincent was al wakker om 4 uur vanmorgen.... zucht.....
Zo.. wat een weer...

Ik werd er rond vijf uur wakker van, maar Lynn slaapt er doorheen! Wat een geweldige dochter heb ik toch..
Haha ja terwijl de lantaarnpalen en auto's de lucht invlogen (bij wijze van...)sliep ook Laura "gewoon" door
oeps
anoniem_3332 wijzigde dit bericht op 26-05-2009 21:40
Reden: 3-dubbel ;-)
% gewijzigd
en nog eens oeps
anoniem_3332 wijzigde dit bericht op 26-05-2009 21:41
Reden: 3-dubbel...het zat vast vanmorgen maar toch geplaatst
% gewijzigd
Zo, daar ben ik eindelijk ook weer eens!

Het is enorm druk geweest met allerlei leuke dingen, dus deze week heb ik helemaal niets gepland!

Het is hier vannacht ook enorm tekeer gegaan, maar zowel Guido als ik zijn er helemaal doorheen geslapen!

Bloem: Wat lief van dat kaartje! En als het goed is vandaag 15 weken. Volgende week toch ook weer een echo? En nog 5 weken voor de spannendste uit het rijtje... Ik duim met je mee dat de komende weken voorbij vliegen.

Nadine: Ik ben ook benieuwd naar de foto's! Nog gefeliciteerd met je broer. Wat fijn trouwens dat de ouders het goed oppakten. Dat zou echt mijn grootste angst zijn. Ik heb zelf de hoop op een huwelijk inmiddels opgegeven.....

Sweety: Drie keer?? ;)

Hier merk ik dat Guido steeds meer snapt. Doe hem 's ochtends zijn jasje aan, dan loopt ie naar de deur en vervolgens naar de auto. Zo schattig, en wat kunnen we trots zijn op onze dreumessen.

Morgen lekker een dagje vrij, dus die ga ik helemaal aan Guido wijden!
Oja, de high tea....

In welke maand zou het jullie goed uitkomen? We zitten natuurlijk met de vakanties de komende periode, en nadine is in september uitgerekend. Voor mij zou begin juli, of vanaf 7 augustus het beste passen.

Ik kan weet een datumprikker aanmaken, maar dan is het wel handig om een beetje een richtlijn te hebben.
Het maakt mij echt niet uit wanneer we afspreken meiden.

Ik heb een auto en kan gaan en staan waar ik wil.

De hoeveelheden eten die ik naar binnen kan werken worden aan het eind van m'n zw.schap natuurlijk wel kleiner maar dan eet ik wel van alles een beetje

Foto's maken is er nog steeds niet van gekomen. Misschien wacht ik wel tot zaterdag alle meubeltjes er in staan, ik weet het nog niet....

Nu brood smeren voor morgen en dan lekker naar m'n bedje.

O ja, Nick heeft weer een maat schoenen groter nodig (23 al weer), wat gaat het opeens toch hard! Vandaag dus hele gave schoenen gekocht; weg kinderbijslag, maar naar een goed doel!!! Ook met kleren heeft hij steeds vaker 92 nodig.

O ja, en hij kan sinds vorige week dinsdag z'n eigen naam goed zeggen! En nog zooooooveel woorden en zinnen meer! Oooooh het is zo'n kletskous!!! Heerlijk gewoon!!

Tot snel weer ladies!

zucht... dubbel gepost
zucht.... en nog een keer

(blonT hè )
Ben jij ook al aan het 3-dubbelen?
hihi, ja, klote foutmeldingen. wordt er echt HE-LE-MAAL gestoord van!!!!!!!!!!!!

Las van iemand (dacht zaza) dat je dan modzilla firefox moet installeren ipv exporer, maar dat wil ik eigenlijk niet....

Iemand nog suggesties?????
Heb er volgens mij met explorer 8 ook minder last van nu.. maar met firefox helemaal geen last.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven