Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Daar heb ik ook een proefje van gekregen kaatje, van american cream, HEERLIJKE geur hè?

Die zit dus ook bij mijn volgende bestelling

Klopt het dat The Olive Branch ook dat geurtje heeft?

En die Breastcream staat die in de retro ofzo, hoor zoveel dingen die ik op de NL site niet zie.
Nee die Breastcream was van de forumparty afgelopen maart.

Dan maken ze speciale spullen die je alleen kunt bestellen op een van tevoren bekend gemaakte dag, via de telefoon. Je kunt ze maar 1 dag bestellen (telefonisch) en anders heb je pech.

Op het forum wordt dan 2-3 dagen vantevoren bekend gemaakt welke spullen het zijn.

ik vind het zo jammer dat ik maar 1 pot Breastcream heb! En Badass showergel is ook zo jummie, daar ben ik echt heeeeeel zuinig mee.....
Joehoe ellininspe! Hij is er hoor! Helemaal goed! Veel dank!
quote:kaatje_85 schreef op 26 mei 2009 @ 18:42:

Nee die Breastcream was van de forumparty afgelopen maart.

Dan maken ze speciale spullen die je alleen kunt bestellen op een van tevoren bekend gemaakte dag, via de telefoon. Je kunt ze maar 1 dag bestellen (telefonisch) en anders heb je pech.

Op het forum wordt dan 2-3 dagen vantevoren bekend gemaakt welke spullen het zijn.

ik vind het zo jammer dat ik maar 1 pot Breastcream heb! En Badass showergel is ook zo jummie, daar ben ik echt heeeeeel zuinig mee.....

Ja heb ik ook gelezen dat Badass showergel.......................

Maar is dat maar eenmalig dan?

Of komen die produkten soms zomaar even weer?

Ik ben nu natuurlijk helemaal niet nieuwsgierig!!
quote:efa schreef op 26 mei 2009 @ 18:44:

Joehoe ellininspe! Hij is er hoor! Helemaal goed! Veel dank!Okè, plezier ermee
quote:elleinspe schreef op 26 mei 2009 @ 18:46:

[...]

Ja heb ik ook gelezen dat Badass showergel.......................

Maar is dat maar eenmalig dan?

Of komen die produkten soms zomaar even weer?

Ik ben nu natuurlijk helemaal niet nieuwsgierig!!

Nee die producten zijn alleen die dag verkrijgbaar. Dit jaar hadden ze o.a. parfums, Badassgel, Artemis Cream, Breastcream, wat bathmelts, nog wat spullen van de B-never lijn (zusterbedrijf) en als klap op de vuurpijl 50% korting op alle gifts.

Maar als je gelukt hebt dan hebben ze met de volgende forumparty nog wat ''leftovers'' van deze keer, echter dat is meestal zo weinig dat die spullen al lang en breed uitverkocht zijn voordat je er telefonisch doorheen bent.

Want dit keer kon je ook leftovers van de vorige party kopen, o.a. Jungle parfum, Jungle bodylotion, The comforter bodylotion etc...

Overigens is de BadAssGel op marktplaats te koop, weet alleen niet wat hij daar kost, ik heb voor mijn fles van 500 ml gewoon 16 pond betaald (ja duur, maar oooooh zo lekker)
Ik ga op het moment even voor The Olive Branch, krijg vandaag een proefje, dus hoop dat er dezelfde geur aan zit als aan American Cream.
The Olive Branch heb ik gisteren gekregen..........................En hij ruikt naar The Big Tease................heerlijke geur.

Die staat dus ook op mijn wishlist
quote:banaankopje schreef op 26 mei 2009 @ 17:21:

het lijkt me gewoon commerciele troep

Is het ook.

Zoals alles dat te koop is.

So what...?
Vandaag proefje gekregen van Paradise Regained en Symphaty for the Skin.

Vanavond even uitproberen!!
Na een tijdje meegelezen te hebben met jullie kon ik mezelf niet bedwingen en heb ik in Engeland de volgende lading bestelt:

Angels On Bare Skin -> zalig

Brazened Honey -> niet geleverd

Tea Tree Water -> nooit meer zonder!

Sugar Scrub -> valt uit elkaar nog niet getest

Waylander Rhassoul Soap -> lekker modderen

Honey I Washed The Kids -> mmm die geur!

The Soft Touch -> lekker

Aqua Mirabilis -> moet nog getest worden... de geur is minder.

Als proef kreeg ik:

Aromacreme -> allergische reactie

sexy peel -> nog niet geprobeerd

rock star -> geur valt mee, nog niet geprobeerd

gavanrie -> nog niet geprobeerd

Wat een zalige geur als je de doos open maakt . Maar erg jammer dat mijn Brazened Honey niet geleverd kon worden (hadden ze toch even kunnen melden dat ze geen verse maskers leveren aan het vastenland :().

Ik ben nu al groot fan van de Tea Tree Water mijn mee-eters lijken echt te verdwijnen. En dan in combinatie met aobs... jummie.

Ik moet wel wennen aan weer echte zeep gebruiken. Ik heb het gevoel dat er een laagje op mijn lichaam komt te liggen. En het schuimt minder dan de chemische douchespulletjes. Even omschakelen dus .

Verder ben ik alweer bezig met een nieuwe wishlist, want ik wil meer! Heb mijn moeder het krantje van Lush meegegeven, dus hopelijk heb ik snel een excuus om een nieuwe bestelling de deur uit te doen.

Wishlist:

Night in for Toes -> een setje van verschillende voetproducten

Dream Cream

Therapy

Each Peach (And Two's a Pair)

Lemslip

Mask Of Magnaminty

Ultrabland

Buffy
Hoi Maroetje, gezellig dat je hier komt kijken.

(hoe is het nu met je )

Van je lijstje ken ik alleen HIWT, en die vind ik ook zalig!

AOBS heb ik een proefje van, maar vind hem niet fijn.

Van je whislist ken ik Ultrabland, vind het zelf niet zo prettig.

Buffy is heerlijk!
Hee Maroetje,

Staat er wel bij hoor, dat ze geen verse maskers versturen buiten Engeland zelf.

Staat bij de beschrijving van de producten.

Buffy...... is idd heerlijk!

Ultrabland..... is ook lekker (Lola, hij is heel fijn als je na de tijd Tea Tree Water of Eau Roma gebruikt )

AOBS........ is wel lekker, maar Dark Angels is nog fijner, zou ik als ik jou was de volgende keer eens proberen, is ook goed voor die zwarte puntjes

Mask of Magnaminty..........is heel fijn , maar een te grote pot ( Voor mij dan ) Als je wat wil proberen geef maar een gil dan stuur ik je wat op.

Dream Cream.....weet nog niet wat ie doet, ik heb een proefje maar ik vind 'm niet lekker ruiken.

Ik heb ook een enorme wishlist, moet maar een beetje strepen
Vond de sympathy for the Skin wel lekker, trekt gauw in, maar vind de Karma Kream lekkerder ruiken.

Ga zo even douchen en dan mijn gezicht even insmeren met Paradise Regained, goed voor huidveroudering en beschermt tegen UV-stralen.
Heb je al een groteren badkamerkast?
quote:lola68 schreef op 30 mei 2009 @ 08:31:

Heb je al een groteren badkamerkast?

Nog niet

Maar ik ben al een boel spulletjes kwijt wat ik niet fijn vond, dussss.............................

Ik krijg als het goed is vandaag nog 6 proefjes, dus kan ik weer wat toevoegen aan mijn wishlist, of afstrepen natuurlijk

Ik denk dat ik over een paar weekjes ga bestellen, als je wat nodig hebt geef maar een gil, in ieder geval bestel ik voor de meeting in Juli.
hallo.zouden ze bij de lush ook zonnebrandcreme hebben? Weet iemand dat? Ik ga toch de karma bodycrème kopen!

Fijn weeken!
Ik weet wel dat ze Ultralight hebben.

Bodylotion en zonnebrandcreme ineen!
Ben je de aromarant ook kwijt Lola?
quote:elleinspe schreef op 30 mei 2009 @ 08:22:

Staat er wel bij hoor, dat ze geen verse maskers versturen buiten Engeland zelf.

Staat bij de beschrijving van de producten.

Oops... nou ja ik ben er ook niet helemaal bij.

Hi Lola, met mij gaat het wel. Denk ik... ben nog verschrikkelijk afwezig. En stop het verdriet ver weg. Pfff... en nu weet ik dus niet meer wat ik hier kwam melden .

O, ja die gavarnie is dus echt vies. En de dream cream wil ik hebben voor mijn zoontje die last heeft van huiduitslag. En de dream cream zou hiervoor erg goed zijn. Ik moet bekennen dat ik het meeste van mijn wishlist van het lush-forum heb afgehaald n.a.v. de positieve verhalen. Elleinspe die dark coal kan je die elke dag gebruiken?
quote:Maroetje schreef op 30 mei 2009 @ 18:13:

[...]

Elleinspe die dark coal kan je die elke dag gebruiken?

Dark Angels bedoel je denk ik. Ja, ik gebruik 'm elke avond en daarna met Tea Tree Water en als creme Imperialis ( is allemaal voor een huid met grove porieën en van die meeeters die diep wegzitten op de neus ).

"s Morgens gebruik ik coal face en Tea Tree Water en Enzymion creme.

En 1 x in de week dus Mask of Magnaminty.

En het bevalt mij goed, ik zie echt al vermindering op mijn neus en kin

ps Volgens mij kun jij wel een dikke knuffel gebruiken
quote:elleinspe schreef op 30 mei 2009 @ 12:30:

Ben je de aromarant ook kwijt Lola?

ja! Goed he.

Geruild tegen porridge. Ik ben helemaal blij
quote:lola68 schreef op 30 mei 2009 @ 18:45:

[...]

ja! Goed he.

Geruild tegen porridge. Ik ben helemaal blij

Gelukkig zeg!

Heb je er in ieder geval een fijn zeepje voor terug
WAUW........................Vanilla Deelite ga ik zeker bestellen.

Wat een heerlijke geur zeg, het hele huis ruikt ernaar
wat is dat voor iets?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven