Uitgerekend tweede helft december

09-04-2021 12:49 473 berichten
Voor iedereen die nét positief getest heeft en uitgerekend is in de tweede helft van December!

Het wachtwoord van dit account is te verkrijgen bij de schrijvers, door in te loggen op dit account kan je zelf de tabel bijwerken.

NaamLeeftijdKind#UDEchoAfsprakenBijzonderheden
Ronja30217-1230 juli termijnechobegin augustus vk :heart: mk okt '20, 3 cp's '21
Wolkje8437220-12?- :heart:
Ivf1.0
Preggie9030216-12/17-1226-05- termijnecho 26-05/15:30 - mk '19
Boterbloem3029131-1222-07 pretecho. 12-08 20 weken echo30-7 hartje luisteren-
Miesje9327125-1202-0724-06mk okt '20
Selin2631#226-1216/06 NIPT en termijnecho- :heart: ronde 4 cryo tp IVF
Burg2334#114-1231-05- :heart: ISCI 2.1 (biochemische jan '21 ICSCI 1.1)
momoff332428-123-06 termijnecho- mk dec '20
Naamxx/xx#xx-xxxx-xx- -
Naamxx/xx#xx-xxxx-xx- -
Viviette :rose:
Mevrouw_Pluis :rose:
anoniem_64b7cf16a15f3 wijzigde dit bericht op 19-07-2021 13:51
38.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Las het ook, ik ben er bij!
Ik heb helaas geen Facebook, maar sta er wel open voor om over te gaan naar een Whatsappgroep mochten jullie dat willen.
Ja, ik zag het ook! :( Heel jammer. Ik sluit graag aan bij een facebook groep of whatsapp groep.
Ik heb vorige zwangerschap Fb gemaakt voor het groepje, mss nog een optie Preggie?

Zelf zou ik liever FB hebben, omdat ik al super veel op whatsapp krijg elke dag (ook van werk nog) en ik vind het wel lekker te kunnen kiezen wanneer ik lees zeg maar. Maar laten we even kijken hoe iedereen erin staat!
Ik vind Facebook en Whatsapp allebei prima. Dus hoor wel wat het wordt :lol:

Vanochtend de uitslag van de NIPT (zonder nevenbevindingen) en alles is goed :flirting: Na de goede 12 weken echo en dit goede nieuws, heb ik het gevoel dat ik het nu met 14.2 weken echt van de daken kan schreeuwen :sun:
Ik zou het bericht van Burg bijna kunnen kopiëren en plakken, alleen ben ik nog iets minder ver. Hier vanochtend ook een goede NIPT uitslag.

Fijn dat je een goede uitslag hebt Burg

Jammer dat het forum ermee stopt. Ik vind Facebook en Whatsapp ook beide prima.
Fijn Burg en Miesje!
Wat fijn dat jullie een goede nipt hebben! Toch weer een geruststelling denk ik?

Ik heb maandag bloed geprikt voor de nipt, dus ik zit nog even te wachten op de uitslag. Hoe snel hadden jullie 'm?
Ik na precies 1 week
Super Miesje, gefeliciteerd!

Omdat deze nog via het ziekenhuis liep, duurde het precies 2 (!) weken. Ik mocht vanmiddag voor de uitslag bellen, maar belde vanochtend met de woorden ‘ik trek het niet meer’ en toen ging ze gelukkig alvast voor ons kijken.

Hopelijk krijg jij de uitslag vlot Boterbloem!
Fijn dat jullie goede uitslagen hadden en het zo snel ging dames! Nu lekker genieten hoor!
Ik ga op anoniem wegens herkenbaarheid en dat mensen proberen alle content te downloaden/ bewaren. Kom wel terug nog.

Hoe is het met iedereen?
Oei? Ben je zo herkenbaar?

Hier gaat het goed, morgen gaan we kijken of het geslacht duidelijk is. Spannend weer hoor…
Hoi!

Is er nog een plekje om mee te schrijven?
Ik ben 31, zwanger van ons 2e kindje en de 22e uitgerekend.

Met m'n 1e zwangerschap ook in een groepje mee geschreven, zo leuk en waardevol om verhalen te delen.

Groetjes!
Gerbera, tuurlijk welkom, maar Viva forum stopt 2 augustus. We hebben het erover om op Fb/ WhatsApp verder te gaan.

@preggie90 ja redelijk denk ik! Dus even voor de zekerheid. Leuk! Ik begreep dat dat goed te doen is op deze termijn!

Misschien kan iedereen nog een voorkeur voor Facebook of whatsapp doorgeven? Volgens mij Selin, Wolkje en Momoff3 nog? Als jullie überhaupt willen natuurlijk! En Gerbera als jij wilt.
Gezellig Gerbera! Welkom!

Heel veel plezier vandaag Preggie :cheer:

Fijn dat je het wil regelen Saga! Zou het zonde vinden als we elkaar niet meer spreken.
Geen voorkeur, ik heb whatsapp en Facebook dus kies maar! Ik sluit me wel graag aan!
Ben er weer onder nieuwe naam!
Hoi!

Ik zou ook graag mee willen schrijven als dat mogelijk is. Ik lees al vanaf het begin mee en heb omdat het forum sluit een account aangemaakt. Graag zou ik via een besloten fb mee willen schrijven. Maar als de meeste stemmen naar whatsapp gaan, sluit ik me graag daarbij aan.

Ik ben 33 jaar, zwanger van 1e kindje en 31december uitgerekend. Gisteren de NIPT-test gehad en merk dat ik dagelijks op deze groep kijk, want de herkenning is erg prettig. Allemaal een fijne zwangerschap!!
Wat leuk dat je al vanaf t begin meeleest Zazazoo! Gefeliciteerd met de goede NIPT uitslag en welkom bij de groep.

Ronja Welcome back :sherlock: :bye:
Hoi allemaal!

Wat een tijd geleden dat ik hier heb gekeken, laat staan gereageerd. Ik las op een nieuwspagina dat het Forum verwijderd gaat worden, en toen dacht ik ‘Oja!’ oeps… 🙈
Ik ga dan ook niet over naar een FB of app groep, merk dat ik er toch niet actief op ben zoals van te voren verwacht.

Met mij en ons kindje gaat het goed, heerlijk! Iedere week weer een stapje dichterbij, vanmiddag weer naar de verloskundige 😊 Het blijft na al die tijd nog steeds wat onwerkelijk dat we alweer in week 14 zitten.

Ik wens jullie allemaal een hele mooie, voorspoedige zwangerschap met over een paar maanden gezonde baby’tjes.

Zet hem op allemaal & geniet!
Welkom Zazazoo ook!

Dankjewel Wolkje, jij ook fijne zwangerschap nog!
Fijne zwangerschap, wolkje!

Wij krijgen een jongetje, een broertje voor ons meisje. Hadden we niet verwacht, we dachten beiden dat het een meisje zou zijn. Dus heel spannend :)
En hoe vinden jullie het Preggie90? Ik vond de eerste keer het echt spannend ook om een jongen te krijgen. Zo gewend aan baby meisjes! Uiteindelijk maakt het natuurlijk amper uit, behalve dan dat piemeltje omlaag als je de luier dicht doet 😅
Vandaag de uitslag van de nipt binnen en alles is goed! Weer een mijlpaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven