Singles and the city

zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
woensdag 27 mei 2009 om 21:49
Ola ladies
WM gefeliciteerd ! Fijne dag gehad?
Mijn internet is vreemd; laat het soms afweten, maja....
Verder alles ok. Heb enorme zin in Pinkpop dit weekeind! Vandaag veel gepoetst, morgen shoppen > jeuij!
MP: hoest met je wraakgevoelens?
Moz: hoe wast bij je ex? Ken de verhalen nog ja....
Pop en vleer: jullie hebben het over dezelfde? Klinkt niet echt oke nee....
Xen: hoest met je lichamelijke gesteldheid?
Voor de rest: halloo!
WM gefeliciteerd ! Fijne dag gehad?
Mijn internet is vreemd; laat het soms afweten, maja....
Verder alles ok. Heb enorme zin in Pinkpop dit weekeind! Vandaag veel gepoetst, morgen shoppen > jeuij!
MP: hoest met je wraakgevoelens?
Pop en vleer: jullie hebben het over dezelfde? Klinkt niet echt oke nee....
Xen: hoest met je lichamelijke gesteldheid?
Voor de rest: halloo!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
donderdag 28 mei 2009 om 06:51
das goed nieuws Ingel
Pop je moet je niet lullig voelen je hebt alleen de waarheid gezegd in de veronderstelling dat je Vleer daarmee kon helpen!!!
He die man die vriendjes is geworden met Melvin wie kent die? Ik heb daar nl 2 gemeenschappelijke vrienden mee (ist wereldje weer zo klein)
Goed werken allemaal!!!!!
Pop je moet je niet lullig voelen je hebt alleen de waarheid gezegd in de veronderstelling dat je Vleer daarmee kon helpen!!!
He die man die vriendjes is geworden met Melvin wie kent die? Ik heb daar nl 2 gemeenschappelijke vrienden mee (ist wereldje weer zo klein)
Goed werken allemaal!!!!!
donderdag 28 mei 2009 om 08:53
donderdag 28 mei 2009 om 12:37

donderdag 28 mei 2009 om 16:21
quote:ingelke_kepringelke schreef op 27 mei 2009 @ 21:49:
Ging wel aardig. Hebben aan de deur wat over koetjes en kalfjes staan kletsen, hoe het ging, wat we nu doen etc. Maar na een tijdje begon ex toch rode oogjes en tranen te krijgen. Hij vond het duidelijk toch nog steeds erg lastig om diverse redenen. Vond het wel lastig om hem zo verdrietig te zien. Nu mijn boosheid van toen gezakt is zie ik hem ook het liefst happy. Maar goed. Hij doet verder allemaal leuke dingen, dus dat komt wel goed met hem.
Lekker nieuwe kussentjes Vleer!
Ging wel aardig. Hebben aan de deur wat over koetjes en kalfjes staan kletsen, hoe het ging, wat we nu doen etc. Maar na een tijdje begon ex toch rode oogjes en tranen te krijgen. Hij vond het duidelijk toch nog steeds erg lastig om diverse redenen. Vond het wel lastig om hem zo verdrietig te zien. Nu mijn boosheid van toen gezakt is zie ik hem ook het liefst happy. Maar goed. Hij doet verder allemaal leuke dingen, dus dat komt wel goed met hem.
Lekker nieuwe kussentjes Vleer!