M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
Nog steeds geen ongelukjes!

*trots*
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ik ben gisteren wezen winkelen zonder dat hij een luier omhad.

1 x had hij een prive meer aangelegd. Zijn gloedjenieuwe merkgympen volgezeken en een grote plas waar hij middenin stond. Gelukkig niet midden in de winkel, dus kon half opvallend hem verschonen en plas opdweilen. (lang leve de plastic rugtas van jasper). Daarna met billendoekjes nog ff gezeemd.

Later in t winkelcentrum nog een klein plasje.

Eigenlijk mag ik dus niet klagen maar ik baalde er wel van.

Tel daarbij op dat t echt een ongelofelijke draak was.

voor Milena!
koffie, zwart graag...
Syl balen. Ik had het al geleze op het zindelijkheidstopic . Arme jij!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
zowel maandag als vandaag heb ik de neiging om te bellen met de oppas/kdv hoe het gaat. Erg he.

Doe ik nog niet eens als hij ziek is (bij wijze van spreken)
koffie, zwart graag...
[
Ik ga me toch echt maar eens verdiepen in hoe ik Lynn wat beter alleen laat spelen. Anders wordt het straks echt een probleem als de baby er is.

Jammer Syl, dat Jasper een ongelukje had, blijkbaar had hij ook zijn dag niet helemaal.

Lynn heeft van het weekend een paar keer in haar broek geplast, dat vindt ze verschrikkelijk. Hoewel, als ze klaar is, staat ze wel vrolijk weer in de plas te stampen... Bij haar komt het omdat ze geen zin heeft om naar de wc te gaan, we hebben het meerdere keren gevraagd of ze niet moest plassen, maar zij vond van niet. Toen ze echt moest ging ze naar de wc en was dus net te laat.

Knap van Milena, Frans! Ah, arme Bojan, op zijn buik gerold. Wat kunnen ze dan boos worden he.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
p
raar de ene keer heb ik wel kleur keuze en de andere keer niet. werkt nog niet 100% dus. (of ligt het aan mij??
Juul, Jasper weet dat ik momenten heb dat ik wat voor mezelf doe, zoals lezen/tv kijken/huishouden en dat hij dan echt niet aan mn hoofd moet zeuren. Dan ben ik zelfs geneigd als hij blijft drammen hem naar bed te brengen.

Als hij niet lekker is, is t een ander verhaal. Dan mag hij de hele dag op mn schoot hangen en kroelen.

Daarbuiten heb ik ook mn Jasper momenten. Dan mag hij kiezen wat we gaan doen. Als hij vraagt om mijn aandacht en ik ben nog bezig geef ik altijd aan: mama wilt nog even dit kijken, als dit afgelopen is gaan we wat leuks doen. Wat wil je dan gaan doen?? etc.

Hoop dat je hier iets aan hebt, of wellicht is t niets voor jou of heb je t al geprobeerd.

Gisteren fikse tas met kleding mee van het kdv. s avonds thuis ging t weer helemaal perfect.
koffie, zwart graag...
[
Als Milena aandacht wil en ik ben evenbezig dan is het: mamamamamamamamamamamamamamamamamamamamamamamamamamamamMAMAMAMAMAMAMAMAMAMAMA

Whehehe. Terwijl ik gezegd heb dat ik dat niet wil en heel erg probeer daar niet op te reageren.

Maar over het algemeen mag ik niet klagen hoor. Zelf spelen gaat best, maar vooral sochtends

Zometeen met Bojan naar het cb. Ben benieuwd.
Ow en gisteren was Mileen de hele dag droog!! Net wel een ongelukje (en net nadat ik haar had gevraagd of ze moest plassen, grrr). Nu ligt ze weer zonder luier op bed (en huh ze ligt idd weer op bed, das echt maaaaaaaaaanden geleden. Ze leert zeker even veel ineens, zindelijk worden iig)
Yes, Emdin is sinds afgelopen zondag zonder luier en op een 1 ongelukje per dag na blijft hij droog. Meestal gaat dat ongelukje over het poepen. Hij weet namelijk nu niet precies alwaar hij met zijn poepje heen moet, nu hij geen luier meer in heeft. Ik ben over het poepje met hem in gesprek en probeer hem te overtuigen dat hij dat ook gewoon op de wc of potje kan/moet doen.

Ik laat hem regelmatig een plasje op de wc doen en vraag het minimaal 1 keer per uur of het moet plassen. Op de KDV doen ze dit ook en zo houdt je een droge peuter.

's Nachts doe ik hem nog wel een luier om. Eerst overdag goed zindelijk zijn, daarna is de nacht aan de beurt.

Aanstaande zaterdag gaan we de beloning halen: Hij krijgt een goudvis, of 2 andere visjes. De kikkervisjes hebben het niet overleefd. En aangezien ik de bak nu al heb, en het kasteel, is het een kwestie van grind, voer, plantje en vissen kopen.

Hier geen last van zonne-uitslag. Ik smeer Emdin wel in met Niveau Kidsspray factor 30. Hij kan goed tegen de zon en het is leuk om de afscheiding te zien bij zijn zwembroekrand.

Ook ikzelf heb geen last van uitslag. Mijn huid is inmiddels ook gewend aan de zon. Waar een reisje Curacao allemaal niet goed voor is, hahhaha.

Frans: goed zeg, dat Bojan aan het draaien is.

Sylvester: wat ben jij een bofkont zeg, om lekker een plasje op te mogen dweilen in een winkelcentrum. Brrrrrr, ik hoop dat dit mij niet zal overkomen. Gisteren zijn we naar de Ikea geweest en voordat we weggingen, heb ik Emdin nog laten plassen en direct toen we terugkwamen weer. Tis gelukkig goed gegaan. I.p.v. luiers heb ik nu een kledingverschoning bij me en natuurlijk de luierdoekjes. En, ik heb ook nog een opvouwbare, afwasbare wc-verkleiner bij me. Dat is vertrouwt voor Emdin als hij buiten de deur moet plassen.

Zo, ik ga er vandoor. Wil nog even aan de legpuzzel werken voordat ik ga slapen. Dat is net als pinda's eten, ik kan er niet afblijven.

Welterusten allemaal!
[
[
Hoi

Indian echt goed in de gaten houden hoor. Hoofdpijn en sterrejtes enzo zijn wel tekenen van zwangerschapsvergiftiging!

Ben ff stiekem op de computer terijl Milena Tweenies kijkt. Bojan ligt in de box maar eigenlijk spelen we b uiten

Tis zulk heerlijk weer. milena heeft vanochtend met haar vriendje gespeeld en zich zo vermaakt. Echt leuk.

Gisteren met Bojan op cb geweest. Hij is nu 6,3 kilo en 65 cm. Verder moest ik met zijn eczeem even naar de dokter, dat doen we dinsdag dan maar even. Prikjes gehad, brullen en gillen. Zeilig hoor.
a
Heeeeel snel

Indian, ik zou echt niet te lang wachten met al die verschijnselen, iedere dag op de stoep staan bij de gyn. (Ik wil je niet bang maken, maar het kan echt heel gevaarlijk zijn en zomaar omslaan)

De hoeveelheid eiwit kunnen ze pas bepalen als ze 24 uur hebben ingezameld van je urine en dan testen.

daaaag
Droog!!!!

Dus we gaan morgen naar de dierentuin, zoals beloofd.

De ultieme test was vandaag op het kdv. Een groot feest, dus enorm veel kans dat t mis zou gaan in alle hectiek etc.

Maar geen enkel ongelukje.

Q, wij hebben nu ook plastic zakje, kleding en doekjes bij ons.

Opvouwbare wc verkleiner. Zal eens kijken op mp.

Indian, kijk echt uit hoor! Jouw gezondheid en die van je kind is belangrijker. Als je hoofdpijn/sterretjes erger worden of grieperig gevoel, gelijk naar zh sjeezen hoor!
koffie, zwart graag...
Jeee, Syl, wat goed!

Indian, ik sluit me aan bij Sylvester en Merel, hou het in de gaten!

Aaah, arme Bojan. Verder geen last ervan gehad?

Ik heb hier thuis 2 wc-verkleiners liggen, maar Lynn vertikt ze te gebruiken, ze wil gewoon op de wc zitten.Gaat heel goed, hoewel ze er al wel een paar keer bijna is ingevallen...

Ik ben precies 20 weken vandaag
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
o9
Indian: hier ook een snelle slaper. Emdin ging (hmmm) veels te laat naar bed toe (22.00 uur) en sliep zeker binnen 5 minuten.

Sylvester: die opvouwbare toiletverkleiner heb ik via de Jippie site gekocht. Handig ding!

Juul: ik zie Lynn al helemaal met haar billen in de wc-pot hangen. Emdin vindt het eng zonder verkleiner. Vandaar dat hij er veelvuldig gebruik van maakt. Hier heb ik er eentje met een trappetje (gekregen van een collega). Bij oma heeft hij een gewone verkleiner.

Emdin heeft vandaag gepoept op de wc en dit gaat goed. Op de KDV waren er geen ongelukjes vandaag. Joepie!

Ben echt trots op mijn mannetje. Had niet gedacht dat hij het zo snel zo oppikken. Maar gelukkig. Nu 's nachts de enorme voorraad luiers opmaken.

zo, lekker een lang weekend en ik zelf heb een super lang weekend, want ik ben dinsdag ook vrij, en natuurlijk ook de woensdag. Emdin breng ik dinsdag wel naar de KDV, dus dan lekker een dagje voor mezelf.

Ik heb gesolliciteerd op een interne functie bij de afdeling dagbesteding. Tis een functie als individueel trajectleider. Ben benieuwd. Niet geschoten, is tenslotte altijd misgeschoten.

Gaan jullie nog leuke dingen doen dit weekend?

Nog geen echte plannen. Het zal wel uitdraaien op de waterspeeltuinen, kinderboerderijen, langs bij oma, boodschappen doen en morgen wil ik vissen gaan halen.

Zo fijn weekend, geniet er allemaal van!
niet een individueel trajectleider, maar een individueel traject begeleider. Dat is heel wat anders. Het 1e is te hoog gegrepen.
[
Syl, hoe was het in de dierentuin??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven