Singles and the city

zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
donderdag 28 mei 2009 om 17:20
donderdag 28 mei 2009 om 18:28
Zo, goedenavond!
Veel gewinkeld vandaag. De buit:
stof voor gordijnen, roze slippers, wit hempje, paars hempje, grijs shirt, roze shirt, blauw-witgeblokt truitje, make-up reiniger, oogschaduw, nagelknipper, riem en een spijkerbroek.
Ben best een paar kilo's afgevallen en ik stond me toch een partij te glunderen in de winkel bij het spijkerbroek passen ! Niet te veel op de feiten vooruit lopen natuurlijk, maar het is echt fijn om ineens in maat 38 te passen......
Iedereen druk aant hyven zie ik? Plannen voor vnvd?
Groetjes!
Veel gewinkeld vandaag. De buit:
stof voor gordijnen, roze slippers, wit hempje, paars hempje, grijs shirt, roze shirt, blauw-witgeblokt truitje, make-up reiniger, oogschaduw, nagelknipper, riem en een spijkerbroek.
Ben best een paar kilo's afgevallen en ik stond me toch een partij te glunderen in de winkel bij het spijkerbroek passen ! Niet te veel op de feiten vooruit lopen natuurlijk, maar het is echt fijn om ineens in maat 38 te passen......

Iedereen druk aant hyven zie ik? Plannen voor vnvd?
Groetjes!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
donderdag 28 mei 2009 om 18:43
Hi allemaal,
Ik zit bij de kapper...ik ben net in de verf gerzet, even mijn grijze haren laten verdoezelen!
WM...beetje laat maar gefeliciteerd nog met je verjaardag! Wat heb je van PV gekregen?
MP...als ik vanavond achter laptop zit zal ik onze gezamenlijke vriend eens toevoegen!
Vleer...have fun bij je afscheidsdiner!
Indi...hoe gaat mer jou? Stationman nog gezien?
Xenia...gaat al beter met je?
En hoe gaat met all of you? Ik heb trouwens al weekend...morgen de singlesparty, hahaha ben zo benieuwd?!
Ik zit bij de kapper...ik ben net in de verf gerzet, even mijn grijze haren laten verdoezelen!
WM...beetje laat maar gefeliciteerd nog met je verjaardag! Wat heb je van PV gekregen?
MP...als ik vanavond achter laptop zit zal ik onze gezamenlijke vriend eens toevoegen!
Vleer...have fun bij je afscheidsdiner!
Indi...hoe gaat mer jou? Stationman nog gezien?
Xenia...gaat al beter met je?
En hoe gaat met all of you? Ik heb trouwens al weekend...morgen de singlesparty, hahaha ben zo benieuwd?!
donderdag 28 mei 2009 om 18:56
Joehoe!! Vraag niet hoe, maar heb mijn internet weer aangeslingerd... Benieuwd hoe lang ie het blijft doen...
Hoe is het met iedereen?? Vleer op afscheidsdiner... have fun!!
Pop en Vleer... sorry, ik reed zo hard daar in het Noorden vandaag dat ik de geur van koffie compleet miste
Iemand had ook het briljante idee om 's middags nog een afspraak in de Randstad te houden... dus ben voor anderhalf uur overleg naar Groningen gereden... *zucht*
Erykah... Ik kijk nu al uit naar de verhalen van de singlesparty! Whihihihi! (ik zat net ook bij de kapper!)
Ik ben uitgenodigd morgen mee te gaan naar de Killers in de HMH... Daar zeg ik geen nee tegen... Feeeeeest!
Tijd om het huishoud wonder uit te hangen...
Hoe is het met iedereen?? Vleer op afscheidsdiner... have fun!!
Pop en Vleer... sorry, ik reed zo hard daar in het Noorden vandaag dat ik de geur van koffie compleet miste
Iemand had ook het briljante idee om 's middags nog een afspraak in de Randstad te houden... dus ben voor anderhalf uur overleg naar Groningen gereden... *zucht*
Erykah... Ik kijk nu al uit naar de verhalen van de singlesparty! Whihihihi! (ik zat net ook bij de kapper!)
Ik ben uitgenodigd morgen mee te gaan naar de Killers in de HMH... Daar zeg ik geen nee tegen... Feeeeeest!
Tijd om het huishoud wonder uit te hangen...
donderdag 28 mei 2009 om 19:07
donderdag 28 mei 2009 om 19:11
Hai allemaal!
Ik kom net thuis..weer een latertje
@Ingel: Volgens mij heb je lekker gewinkeld! Goed dat je bent afgevallen!
@Reiz: alles goed?
@Vleer: Veel plezier vanavond!
@WM: Fijn dat je verjaardag zo leuk was! Ben ook benieuwd naar je cadeaus!
@Olive: Hoera! weer internet!
@Mozz: Lastig dat je ex het er nog moeilijk mee heeft..dit is weer achter de rug in ieder geval!
@Xen: Hoe is het met je?
@Erykah: Weer een mooie kleurtje erin? Ben je helemaal klaar voor morgenavond..
Met mij gaat het mwah..ben echt heel, heel, heel erg moe en dat is niet goed voor mijn humeur.. Ik loop een beetje achter alle feiten aan en vooral het huishouden heeft daar nu een beetje onder te leiden..moet echt nodig poetsen, maar heb echt te weinig puf..Soms zou het zo fijn zijn als je in je vingers kon knippen en dat dan alles klaar was
Ben gewoon een beetje te druk denk ik..
Stationman zie ik nog elke dag en hij kijkt stiekem ook wel..volgens mij is ie net zo schijterig als ik ben.. hahaha..
Nog geen spannend nieuws
Ik kom net thuis..weer een latertje
@Ingel: Volgens mij heb je lekker gewinkeld! Goed dat je bent afgevallen!
@Reiz: alles goed?
@Vleer: Veel plezier vanavond!
@WM: Fijn dat je verjaardag zo leuk was! Ben ook benieuwd naar je cadeaus!
@Olive: Hoera! weer internet!
@Mozz: Lastig dat je ex het er nog moeilijk mee heeft..dit is weer achter de rug in ieder geval!
@Xen: Hoe is het met je?
@Erykah: Weer een mooie kleurtje erin? Ben je helemaal klaar voor morgenavond..
Met mij gaat het mwah..ben echt heel, heel, heel erg moe en dat is niet goed voor mijn humeur.. Ik loop een beetje achter alle feiten aan en vooral het huishouden heeft daar nu een beetje onder te leiden..moet echt nodig poetsen, maar heb echt te weinig puf..Soms zou het zo fijn zijn als je in je vingers kon knippen en dat dan alles klaar was
Ben gewoon een beetje te druk denk ik..
Stationman zie ik nog elke dag en hij kijkt stiekem ook wel..volgens mij is ie net zo schijterig als ik ben.. hahaha..
Nog geen spannend nieuws
donderdag 28 mei 2009 om 19:31
He Ingel ik begin ok zin te krijgen om naar pinkpop te gaan
Indi we gaan eens met zen alle de trein moete nemen en jou en stationman stiekem moeten opsluite zodat jullie wel moeten spreken tegen elkaar!!!! :)p
Ben naar kine geweest nog steeds voor mijn nek maar omdat het zo goed gaat moet ik maar om de 3 weken
Ineens men enkel laten bekijken was ok klein krakje aan laten doen en men zij zijn men buikspeiern gekwetst wel handig als je afspraak hebt staan en je vangt nog iets aan ineens mee naar laten kijken
Indi we gaan eens met zen alle de trein moete nemen en jou en stationman stiekem moeten opsluite zodat jullie wel moeten spreken tegen elkaar!!!! :)p
Ben naar kine geweest nog steeds voor mijn nek maar omdat het zo goed gaat moet ik maar om de 3 weken
Ineens men enkel laten bekijken was ok klein krakje aan laten doen en men zij zijn men buikspeiern gekwetst wel handig als je afspraak hebt staan en je vangt nog iets aan ineens mee naar laten kijken
donderdag 28 mei 2009 om 20:53
Zo Ingel, lekker geshopt zie ik! Heerlijk om zo tevreden in de spiegel te kunnen kijken!
En Erykah, hoe is je kleurtje geworden?
Olive, gelukt met je huis?
Indi, hoe kom je zo moe? Erg dat stationman net zo'n schijterd is, haha! Zo gaat dat nooit lukken he, moeten we maar Reiz d'r plan uitvoeren
Reiz met je nek, enkel en buikspieren... hoe komt dat allemaal?
En wat is kine? Ken de term geloof ik niet...
Ik ga weer aan de 'kunst' vanavond. Moet die dingen voor volgende week af hebben, dus mooi excuus om lekker avondje te kliederen met verf.
En Erykah, hoe is je kleurtje geworden?
Olive, gelukt met je huis?
Indi, hoe kom je zo moe? Erg dat stationman net zo'n schijterd is, haha! Zo gaat dat nooit lukken he, moeten we maar Reiz d'r plan uitvoeren
Reiz met je nek, enkel en buikspieren... hoe komt dat allemaal?
En wat is kine? Ken de term geloof ik niet...
Ik ga weer aan de 'kunst' vanavond. Moet die dingen voor volgende week af hebben, dus mooi excuus om lekker avondje te kliederen met verf.
donderdag 28 mei 2009 om 21:16
Zo ik ben thuis van de kapper....kleurtje is weer mooi en ben heel veel euro's lichter. Nou ja, je haar is de basis he?
Ingel...ik heb zo'n hippe Blackberry dus kan je overal internetten, heel handy! En het wordt superweer he dit pinksterweekend...wel zo fijn als je naar Pinkpop gaat. Leuk hoor, je hebt er zeker veel zin in? Ik ben jaaaaaaaaren geleden ook keer geweest, vond de sfeer echt heel gezellig.
Olive...wanneer ga je naar HMH? Morgen? Ik ken de Killers niet, zijn die heel erg bekend?
Indi..als jij weer wat beter in je velletje zit, durf jij Stationman echt wel keer aan te spreken. Heb je je al aangemeld bij dat poppodium?
Reiz...ga jij ook naar Pinkpop?
Mozz....succes met je kunst!! Lekker he...kliederen met verf?
Ingel...ik heb zo'n hippe Blackberry dus kan je overal internetten, heel handy! En het wordt superweer he dit pinksterweekend...wel zo fijn als je naar Pinkpop gaat. Leuk hoor, je hebt er zeker veel zin in? Ik ben jaaaaaaaaren geleden ook keer geweest, vond de sfeer echt heel gezellig.
Olive...wanneer ga je naar HMH? Morgen? Ik ken de Killers niet, zijn die heel erg bekend?
Indi..als jij weer wat beter in je velletje zit, durf jij Stationman echt wel keer aan te spreken. Heb je je al aangemeld bij dat poppodium?
Reiz...ga jij ook naar Pinkpop?
Mozz....succes met je kunst!! Lekker he...kliederen met verf?
donderdag 28 mei 2009 om 21:22
nee ik ga niet naar pinkpop maar zoals Ingel erover verteld krijg ik er zin in
Moz kine noemt bij jullie geloof ik fysiotherapeut? Maar ik ga naar kine osteopaat vroeger eens ongelukje met men nek gehad en moet die soms laten loswerken...
En ja vorige week effe door enkel gegaan met gek te doen tijdens uitgaan en dan deze week die kaften in men zij (snap nog echt nie hoe ik dat heb klaargespeeld)
Ik ga werken
Slaapwel iedereen
Ja Indi dat poppodium???
Moz kine noemt bij jullie geloof ik fysiotherapeut? Maar ik ga naar kine osteopaat vroeger eens ongelukje met men nek gehad en moet die soms laten loswerken...
En ja vorige week effe door enkel gegaan met gek te doen tijdens uitgaan en dan deze week die kaften in men zij (snap nog echt nie hoe ik dat heb klaargespeeld)
Ik ga werken
Slaapwel iedereen
Ja Indi dat poppodium???
donderdag 28 mei 2009 om 21:54
Halloooooo,
Hoe is het hier??
Erykah je haar danst!! Als jij morgen niks scoort dan weet ik het niet meer hoor.
MP...wat een klein wereldje hè
Pinkpop..ben ik nooit geweest, dus zou niet weten hoe dat is. Lijkt me wel een keer leuk.
Indi...doe nou eens knipogen naar Stationman of moet ik mn laarzen weer aantrekken?
Xen...hoe ging het deze week met werken?
Hoe is het hier??
Erykah je haar danst!! Als jij morgen niks scoort dan weet ik het niet meer hoor.
MP...wat een klein wereldje hè
Pinkpop..ben ik nooit geweest, dus zou niet weten hoe dat is. Lijkt me wel een keer leuk.
Indi...doe nou eens knipogen naar Stationman of moet ik mn laarzen weer aantrekken?
Xen...hoe ging het deze week met werken?
donderdag 28 mei 2009 om 21:56
Ola dames.
Indi; komt wel goed met jou en de stationsman, denk ik zo! Wel leuk om te volgen zo vanaf mn scherm! Balen dat je je zo rot voelt.
Moz: succes met kliederen!
Erykah; vet zon blackberry! Hoest met je kapsel?
Zette de pc maar aan om mijn eet-impulsen te onderdrukken. Ben ik toch iets met mn handen te doen.....
Indi; komt wel goed met jou en de stationsman, denk ik zo! Wel leuk om te volgen zo vanaf mn scherm! Balen dat je je zo rot voelt.
Moz: succes met kliederen!
Erykah; vet zon blackberry! Hoest met je kapsel?
Zette de pc maar aan om mijn eet-impulsen te onderdrukken. Ben ik toch iets met mn handen te doen.....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.

donderdag 28 mei 2009 om 22:10
quote:misspoez schreef op 28 mei 2009 @ 22:04:
Ik wil een Iphone. Nog anderhalve maand wachten dan mag ik mijn abo verlengen!
Ik ook!!! Ik mag al verlengen, maar ik hoor zo veel roddels over een nieuwe iPhone die in aantocht zou zijn dat ik nog ff wacht (tikt ongeduldig met voet op de grond)
Ingel, je mag wel helpen met kliederen hoor, ook prima ter onderdrukking van eetlust
Ik wil een Iphone. Nog anderhalve maand wachten dan mag ik mijn abo verlengen!
Ik ook!!! Ik mag al verlengen, maar ik hoor zo veel roddels over een nieuwe iPhone die in aantocht zou zijn dat ik nog ff wacht (tikt ongeduldig met voet op de grond)
Ingel, je mag wel helpen met kliederen hoor, ook prima ter onderdrukking van eetlust