Peter R. De Vries neergeschoten
dinsdag 6 juli 2021 om 20:20
https://www.parool.nl/amsterdam/peter-r ... %3Famp%3D1
Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Heftig dit wel..
Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Heftig dit wel..
zaterdag 10 juli 2021 om 15:09
Zijn vermogen wordt geschat op 6 miljoen Euro;
https://parra.nu/peter-r-de-vries-vrouw ... -vermogen/
https://parra.nu/peter-r-de-vries-vrouw ... -vermogen/
zaterdag 10 juli 2021 om 15:16
Ja een erg raar en overdreven statement ook “ het doet ons ontzettend veel pijn” Uhm hé?girasole3 schreef: ↑10-07-2021 13:02Wat een opvallend statement van Ruud de Wild en Olcay Gulsen.
Het doet ons ontzettend veel pijn om te zien dat de geliefde van Peter R. de Vries in geen enkele communicatie wordt genoemd. De vrouw waar hij al zes jaar lief en leed mee deelt. Zij zit de afgelopen dagen dag en nacht aan zijn bed zit. De vrouw waar hij zoveel van houdt. Ruud & Olcay.”
Volgens mij is de grootste pijn toch wat Peter aangedaan is.
zaterdag 10 juli 2021 om 16:18
Eh serieus..?girasole3 schreef: ↑10-07-2021 13:02Wat een opvallend statement van Ruud de Wild en Olcay Gulsen.
Het doet ons ontzettend veel pijn om te zien dat de geliefde van Peter R. de Vries in geen enkele communicatie wordt genoemd. De vrouw waar hij al zes jaar lief en leed mee deelt. Zij zit de afgelopen dagen dag en nacht aan zijn bed zit. De vrouw waar hij zoveel van houdt. Ruud & Olcay.”
Dat vind ik ook heel raar om te gaan zeggen van hun.
Het is voor iedereen erg in zijn omgeving hoe de verhoudingen ook liggen of zijn,
waarom moet dit benadrukt worden en dan door 2 mensen die geen familie zijn.
(ik weet niet wat hun relatie is tot Peter R de Vries verder maar dat zijn toch allemaal dingen die niet hoeven worden gezegd)
Verhuisd naar ander forum, over vloggers,influencers reality series pb voor info.
zaterdag 10 juli 2021 om 16:22
Ja, ik snap het ook niet inderdaad.
Ik vind zoiets ook privacy gevoelig en zij deelt
dat zomaar.
Alsof het niet duidelijk is dat het erg is voor iedereen die Peter lief heeft. Maar vrouwen waar Peter een relatie mee heeft of mee heeft gehad hoeven toch niet persee genoemd te worden.
zaterdag 10 juli 2021 om 16:50
Bij de politie werken ze sowieso snoeihard, of ze nu parttime of fulltime werken. De parttimers die ik daar ken, doen er bovendien allemaal wat naast.
De reden waarom ze parttime gaan werken: betere werk/privébalans (vooral als ze ook nachtdiensten draaien) en behoefte aan nieuwe ervaringen buiten de politieorganisatie na vaak vele jaren daarbinnen te hebben gewerkt. Helemaal uit de politie stappen doen ze dan vaak weer niet, omdat ze zich toch sterk bij de politie betrokken blijven voelen en vanwege de zekerheden die ze daar over de jaren hebben opgebouwd (vast contract, fatsoenlijk vast inkomen, pensioen.
zaterdag 10 juli 2021 om 17:31
Nummer*Zoveel schreef: ↑10-07-2021 16:50Bij de politie werken ze sowieso snoeihard, of ze nu parttime of fulltime werken. De parttimers die ik daar ken, doen er bovendien allemaal wat naast.
De reden waarom ze parttime gaan werken: betere werk/privébalans (vooral als ze ook nachtdiensten draaien) en behoefte aan nieuwe ervaringen buiten de politieorganisatie na vaak vele jaren daarbinnen te hebben gewerkt. Helemaal uit de politie stappen doen ze dan vaak weer niet, omdat ze zich toch sterk bij de politie betrokken blijven voelen en vanwege de zekerheden die ze daar over de jaren hebben opgebouwd (vast contract, fatsoenlijk vast inkomen, pensioen.
Alle reden dus dat het niet aantrekkelijk is om er niet te komen werken, tenzij het echt je passie is. Kortom - er mag meer geld naartoe.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
zaterdag 10 juli 2021 om 17:36
Ik heb mocro mafia gezien..Metallover schreef: ↑10-07-2021 10:37Van Mediacourant:
“De afgelopen dagen is er op internet enige weerstand ontstaan tegen misdaadseries als Mocro Maffia, omdat die misdaad zouden romantiseren. Het ligt helemaal gevoelig nu misdaadjournalist Peter R. de Vries in het ziekenhuis aan het vechten is voor zijn leven na een moordaanslag op straat.
Mocro Maffia
Trouw-columnist Sylvain Ephimenco heeft in elk geval geen behoefte meer aan de Videoland-hit. Hij wijst op de massale verontwaardiging over de aanslag op Peter. “De mocromaffia is dus in staat de burger te traumatiseren met zijn talrijke (huur)moorden”, schrijft hij.
Sylvain vervolgt: “Maar diezelfde burger wacht met smart op het vierde seizoen van de succesvolle serie Mocro Maffia waarvan de trieste helden elkaar in rap, wreed en uiterst gewelddadige tempo uitmoorden, lees ik.”
Recensies
Mocro Maffia is in recensies ‘een verfrissende en geloofwaardige serie’ genoemd en volgens het AD maakt ‘de connectie met de actualiteit het extra spannend’, tekent Sylvain op. “De serie is dus geliefd omdat ze actuele feiten (martelkamers, afgehakt hoofd, enzovoort) met fictie integreert.”
Sylvain wil er niets van weten. “Ik heb bewust geen minuut van deze ‘ongekend harde, kille en rauwe serie’ (AD) willen zien, waarin vulgaire straattaal de boventoon voert. Nog een vraag: gaan al die fans van de serie het ook ‘extra spannend’ vinden als in het vierde seizoen een journalist door het hoofd wordt geschoten?”
https://www.mediacourant.nl/2021/07/rtl ... ro-maffia/
Dit mag wat mij betreft wel eens aan de kaak gesteld worden, het achterlijke romantiseren van criminaliteit en geweld in series als Mocro Maffia.
De journalist is daar in seizoen 1 of 2 al doodgeschoten...
Alles komt voorbij dat klopt. Ik kijk veel over mocro maffia. Ook de serie. Ik kan het erg goed doorzien dat het niet zo mooi en stoer is. Maar ja een jongen van 14 of 15 of 18 die dit kijkt??
zaterdag 10 juli 2021 om 17:43
https://www.mediacourant.nl/2021/07/olc ... -je-hoofd/
Olcay Gulsen krijgt zeer felle kritiek op het statement dat zij naar buiten heeft gebracht over Peter R. de Vries, die in het ziekenhuis vecht tegen zijn leven. “Wat smakeloos en ongepast om dit te posten!”
Om onduidelijke redenen vond Olcay Gulsen het vanochtend nodig om naar buiten te brengen dat Peter R. de Vries al zes jaar een buitenechtelijke relatie heeft. Die vriendin heeft ook veel verdriet, maar wordt nergens genoemd in de media, klaagde Olcay. “Dat doet ons ontzettend veel pijn om te zien”, meldde ze. “Ruud & Olcay.”
Smakeloos en ongepast
Ongelooflijk smakeloos, vindt showbizzkenner Yvonne Coldeweijer het. “Kippenvel over m’n hele lijf. Wat smakeloos en ongepast om dit te posten! Onder het mom van een ‘shout out’ gewoon expres juice over Peter z’n privéleven de wereld in helpen. Schaam je diep!”, zegt ze in haar Instagram-stories.
Yvonne kan het eigenlijk niet geloven. “Ik ben echt he-le-maal in shock dat je dit in je hoofd haalt om te posten onder het mom van: kijk eens wat wij ook nog weten, jullie weten zeker niet dat Peter nog allemaal secret juice in zijn leven heeft? We gaan het gewoon even onder het mom van een shout out de wereld insturen! Want dat is wel zo chic!”
‘Hoe haal je het in je hoofd?’
Het is volgens Yvonne echt een heel ongepast moment om dit te doen. “Er ligt gewoon iemand in kritieke toestand in het ziekenhuis. Ik denk dat de mevrouw waar je het over hebt totáál niet zit te wachten op enige shout out van jou op social media. Hoe de f*ck haal je het in je hoofd?”
“En wie er al helemaal niet op zit te wachten, denk ik, is de rest van de familie van Peter en Peter zelf. Hoe háál je het in je hoofd dat je dit doet? Ik vind dit echt schaamteloos, bah bah.”
Olcay verwijdert statement
Na de felle kritiek van Yvonne heeft Olcay het statement direct van Instagram verwijderd. Ze plaatste het bericht vanochtend gelijktijdig met haar liefdespartner Ruud de Wild. Ook hij heeft het bericht verwijderd.
Het ging om onderstaand statement. Lees ook: Olcay en Ruud uiten kritiek op berichtgeving over Peter R. de Vries.
Olcay Gulsen krijgt zeer felle kritiek op het statement dat zij naar buiten heeft gebracht over Peter R. de Vries, die in het ziekenhuis vecht tegen zijn leven. “Wat smakeloos en ongepast om dit te posten!”
Om onduidelijke redenen vond Olcay Gulsen het vanochtend nodig om naar buiten te brengen dat Peter R. de Vries al zes jaar een buitenechtelijke relatie heeft. Die vriendin heeft ook veel verdriet, maar wordt nergens genoemd in de media, klaagde Olcay. “Dat doet ons ontzettend veel pijn om te zien”, meldde ze. “Ruud & Olcay.”
Smakeloos en ongepast
Ongelooflijk smakeloos, vindt showbizzkenner Yvonne Coldeweijer het. “Kippenvel over m’n hele lijf. Wat smakeloos en ongepast om dit te posten! Onder het mom van een ‘shout out’ gewoon expres juice over Peter z’n privéleven de wereld in helpen. Schaam je diep!”, zegt ze in haar Instagram-stories.
Yvonne kan het eigenlijk niet geloven. “Ik ben echt he-le-maal in shock dat je dit in je hoofd haalt om te posten onder het mom van: kijk eens wat wij ook nog weten, jullie weten zeker niet dat Peter nog allemaal secret juice in zijn leven heeft? We gaan het gewoon even onder het mom van een shout out de wereld insturen! Want dat is wel zo chic!”
‘Hoe haal je het in je hoofd?’
Het is volgens Yvonne echt een heel ongepast moment om dit te doen. “Er ligt gewoon iemand in kritieke toestand in het ziekenhuis. Ik denk dat de mevrouw waar je het over hebt totáál niet zit te wachten op enige shout out van jou op social media. Hoe de f*ck haal je het in je hoofd?”
“En wie er al helemaal niet op zit te wachten, denk ik, is de rest van de familie van Peter en Peter zelf. Hoe háál je het in je hoofd dat je dit doet? Ik vind dit echt schaamteloos, bah bah.”
Olcay verwijdert statement
Na de felle kritiek van Yvonne heeft Olcay het statement direct van Instagram verwijderd. Ze plaatste het bericht vanochtend gelijktijdig met haar liefdespartner Ruud de Wild. Ook hij heeft het bericht verwijderd.
Het ging om onderstaand statement. Lees ook: Olcay en Ruud uiten kritiek op berichtgeving over Peter R. de Vries.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
zaterdag 10 juli 2021 om 17:45
Ik weet niet exact wat men verdiend, maar hoor altijd dat het echt geen fatsoenlijk salaris is. Helemaal niet gezien het soort beroep.Nummer*Zoveel schreef: ↑10-07-2021 16:50Bij de politie werken ze sowieso snoeihard, of ze nu parttime of fulltime werken. De parttimers die ik daar ken, doen er bovendien allemaal wat naast.
zaterdag 10 juli 2021 om 17:47
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... d-ontruimd
Purr-a-noia
Irrational fear that the cats are up to something
Irrational fear that the cats are up to something
zaterdag 10 juli 2021 om 17:49
Een vriend van dochter wil er graag werken, voldoet aan alle eisen, maar is afgewezen vanwege ‘te wit’. Tja, dan moet je ook niet miepen over tekorten.
zaterdag 10 juli 2021 om 17:50
zaterdag 10 juli 2021 om 17:52
Daar zijn de leeftijfscategorieën voor in het leven geroepen. Los dasrvan, iedereen kijkt toch wat hij/zij wil, je kunt moeilijk films gaan verbieden, omdat iemand er misschien verkeerde ideeën van krijgt. Dan kun je elke film wel gaan verbieden. En dan nog heb je mensen die ontsporen. Geweld wordt al eeuwen toegepast.mabelle schreef: ↑10-07-2021 17:36Ik heb mocro mafia gezien..
De journalist is daar in seizoen 1 of 2 al doodgeschoten...
Alles komt voorbij dat klopt. Ik kijk veel over mocro maffia. Ook de serie. Ik kan het erg goed doorzien dat het niet zo mooi en stoer is. Maar ja een jongen van 14 of 15 of 18 die dit kijkt??
Groot probleem zijn de enorme bezuinigingen op politie en hulpverlening. Wat iemand al schreef, Nederland veramerikaniseert. Aan alles hangt een prijskaartje en dat prijskaartje is leidend. Is begonnen in de jaren '90 met privatiseringen. En door de tijd heen zie je steeds meer bedrijven veel geld verdienen aan wat voorheen overheidstaken waren terwijl de kwaliteit achteruit gaat. En de overheid ronduit verzaakt in primaire taken zoals veiligheid. Zijn allemaal politieke keuzes geweest.
zaterdag 10 juli 2021 om 17:52
Mensen aannemen op basis van achtergrond en huidskleur ipv vaardigheden. What could possibly go wrong?
Tussen de aangenomen mensen op basis van kleur en achtergrond zitten er ook een aantal die geheime informatie doorlekken aan de mocro maffia.
Let’s go Brandon!
zaterdag 10 juli 2021 om 17:53
En "witte mensen" zouden niet kunnen lekken naar de maffia?havermout1 schreef: ↑10-07-2021 17:52Mensen aannemen op basis van achtergrond en huidskleur ipv vaardigheden. What could possibly go wrong?
Tussen de aangenomen mensen op basis van kleur en achtergrond zitten er ook een aantal die geheime informatie doorlekken aan de mocro maffia.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben