Peter R. De Vries neergeschoten

06-07-2021 20:20 5502 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.parool.nl/amsterdam/peter-r ... %3Famp%3D1

Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat

Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.

Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.

Heftig dit wel..
minnimouse schreef:
15-07-2021 00:18
Wat heeft Jos er nou weer mee te maken? :biggrin:

Afbeelding
Hahaha ja dat klopte niet helemaal. Jos Brech bedoelde ik uiteraard.

Overigens nog over de zaak van Derk Wiersum. Zijn vrouw en kinderen eisen geen schadevergoeding omdat ze dan met NAW gegevens in het strafdossier terecht komen. Dat vind ik ook wel een ernstige fout in het systeem, ik kan me voorstellen dat hierdoor vaker mensen afzien van een schadevergoeding.
Jawel, nadat hij zo een vreemde verklaring had gegeven heeft het een tijd op de stapel gelegen. Toen wilde ze hem zoeken voor DNA onderzoek maar hij was 'vermist'. Familie heeft toen geholpen met DNA afstaan en dat bleek te matchen. Toen kwam er een klopjacht op Jos B.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
madamecannibale schreef:
15-07-2021 08:55
Hahaha ja dat klopte niet helemaal. Jos Brech bedoelde ik uiteraard.

Overigens nog over de zaak van Derk Wiersum. Zijn vrouw en kinderen eisen geen schadevergoeding omdat ze dan met NAW gegevens in het strafdossier terecht komen. Dat vind ik ook wel een ernstige fout in het systeem, ik kan me voorstellen dat hierdoor vaker mensen afzien van een schadevergoeding.
Dat is inderdaad heel vaak het geval en niet iets nieuws o.i.d. Geen idee of het op de politieke agenda staat om daar iets in de te veranderen.
Metallover schreef:
14-07-2021 08:14
Dit vind ik echt schokkend. Hoe is het mogelijk dat deze mensen niet beschermd worden??
Wat een achterlijke regel.
Lijkt mij toch dat dat per direct aangepast moet worden.

Ik snap de reden daarachter wel. Hoe kun je als advocaat een verweer geven op de omvang van de schade als je de persoonlijke omstandigheden niet mee kunt wegen.

Kan me voorstellen dat die vrouw niet eens beveiligd wil worden. Ik zou met het hele circus niks meer te maken willen hebben nadat mijn partner voor ons huis doelbewust zou zijn geliquideerd. Vind het gewoon triest.
Mijn vader heeft ooit gezien dat iemand mishandeld werd op straat. Hij heeft toen anoniem aangifte gedaan (hij kende de persoon, beruchte zigeuner uit het dorp).
Paar dagen later stond de hele familie bij ons huis te gillen en te dreigen.
Aangifte direct ingetrokken.
Hij is overleden....
Rtl Boulevard heeft het net gepost...

:redrose:
zebra123 wijzigde dit bericht op 15-07-2021 14:04
55.56% gewijzigd
Overleden :cry:
Shit!
Ik had goede hoop omdat het zo lang duurde.

Wat erg zeg!
:cry:
Godverdomme
:-(
Sterkte voor alle nabestaanden, familie, vrienden, collega's....
Wat erg 😥
Wat erg
dweedledee schreef:
15-07-2021 14:05
Godverdomme
Inderdaad!
Nee! :-o
Ik schrik me echt een ongeluk nu.
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Wat verschrikkelijk, einde van alle hoop.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Jezus wat erg!
Het is fijn voor de familie dat ze afscheid hebben kunnen nemen. Tot het laatst voor hem hebben kunnen zorgen.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
:-( :cry:
Jezus, nee!!!! :cry:
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Wat verschrikkelijk. Ik had zo gehoopt dat hij het zou redden..
Een juichtoon da’vre langs de velden..
Oh wat verschrikkelijk , wat ontzettend erg. Ik ben er naar van. Godverdomme .
:cry: wat erg :cry:
anoniem_402172 wijzigde dit bericht op 15-07-2021 14:10
41.18% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven