Peter R. De Vries neergeschoten
dinsdag 6 juli 2021 om 20:20
https://www.parool.nl/amsterdam/peter-r ... %3Famp%3D1
Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Heftig dit wel..
Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Heftig dit wel..
donderdag 15 juli 2021 om 15:10
Koffieverkeerd schreef: ↑15-07-2021 14:59Ongelooflijk dit. Stop daarmee.
Stijg eens boven jezelf uit als dat lukt.
Huh? Ik zeg juist dat ze zelf eens haar mond moet houden ipv van in een topic a zich zo respectloos te gedragen en te schelden.
donderdag 15 juli 2021 om 15:13
Dat zou heel mooi zijn. Ik hoop dat met je mee.lalalalalaatmaar schreef: ↑15-07-2021 15:06Mijn jeugdheld is niet meer.
Ik hoop dat waar hij nu ook moge zijn hij Nicky, Natalee en Tanja en al die andere kinderen waar hij zich zo hard voor heeft gemaakt mag ontmoeten.
donderdag 15 juli 2021 om 15:15
+1lalalalalaatmaar schreef: ↑15-07-2021 15:06Mijn jeugdheld is niet meer.
Ik hoop dat waar hij nu ook moge zijn hij Nicky, Natalee en Tanja en al die andere kinderen waar hij zich zo hard voor heeft gemaakt mag ontmoeten.

donderdag 15 juli 2021 om 15:17
Dank je, lief

Bij herhaaldelijk posten in het ban topic zal een ban volgen.

donderdag 15 juli 2021 om 15:20
Niet normaal!
Op een topic als deze, na het laatste trieste nieuws, moeten er alweer een paar heethoofden elkaar in de haren vliegen en elkaar (hoe kinderachtig) gaan staffen!
En dan nog elkaar voor de voeten gooien wat wel of niet ongepast zou zijn.
Nou,, jullie zijn dus gewoon het stelletje ongepast.
Geen zin om hier nog een soort van medeleven te gaan betuigen aan Peter en zijn nabestaanden. Echt! Laat maar.
Beschamend dit zeg!
Op een topic als deze, na het laatste trieste nieuws, moeten er alweer een paar heethoofden elkaar in de haren vliegen en elkaar (hoe kinderachtig) gaan staffen!
En dan nog elkaar voor de voeten gooien wat wel of niet ongepast zou zijn.
Nou,, jullie zijn dus gewoon het stelletje ongepast.
Geen zin om hier nog een soort van medeleven te gaan betuigen aan Peter en zijn nabestaanden. Echt! Laat maar.
Beschamend dit zeg!
donderdag 15 juli 2021 om 15:20
lalalalalaatmaar schreef: ↑15-07-2021 15:06Mijn jeugdheld is niet meer.
Geen bijzonderheden

donderdag 15 juli 2021 om 15:26
donderdag 15 juli 2021 om 15:28

Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 15 juli 2021 om 15:29
donderdag 15 juli 2021 om 15:30

donderdag 15 juli 2021 om 15:32
Die vallen een beetje weg door het overlijden van Peter.lalalalalaatmaar schreef: ↑15-07-2021 15:29ik ook. Sowieso is het opgeteld echt een rotdag met de overstromingen en ellende in het land![]()
Maar dat is ook wel heel erg.
donderdag 15 juli 2021 om 15:36