Mode & Beauty alle pijlers

bikini struggles

24-07-2021 22:54 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Even mijn frustraties van me af schrijven... ik zoek een nieuwe bikini, maar heb redelijk grote borsten (80E/75F). Bikini's van een 'nu-ook-grote-cupmaten' winkel vallen qua cups heel klein, en bieden ook totaal geen ondersteuning. Nu weer een aantal bikini's besteld bij verschillende speciaalzaken, en maar weer duimen. Maar wat blijf ik dit een worsteling vinden! Plus dat het natuurlijk ook klauwen met geld kost... herkenbaar???

Wat is jullie ervaring? En vooral ook, waar slagen jullie wel??
Freya en Panache al eens aangepast?

Ik heb deze, erg mooi:

Afbeelding
Bij marlies dekkers hebben ze fijne bikini's, wel duur maar ook regelmatig aanbiedingen.
Marlies Dekkers heeft nu 40% sale op haar site. Scheelt een slok op een borrel.

Ik heb deze:

Afbeelding
Konijnmetbril schreef:
24-07-2021 23:20

Ik heb deze:

Afbeelding
Mooi!
Ik vind die van het huismerk van Wehkamp heel fijn.
Het nadeel van die stevige ‘harnassen’ is dat ze vaak zo dik gevoerd zijn. Je mist dan het luchtige van een normale bikini, en na zwemmen moet je eerst heel oncharmant je cups uitwringen voordat ze kunnen opdrogen.
KamilleT schreef:
24-07-2021 23:56
Het nadeel van die stevige ‘harnassen’ is dat ze vaak zo dik gevoerd zijn. Je mist dan het luchtige van een normale bikini, en na zwemmen moet je eerst heel oncharmant je cups uitwringen voordat ze kunnen opdrogen.
Ja of je zit uren later nog met kouwe natte tieten, leuk in een jurkje schieten en daarna uit eten is er niet bij. Of de volgende dag hetzelfde nattige bovenstukje weer aan moeten🤢
Surebaby schreef:
25-07-2021 00:10
Ja of je zit uren later nog met kouwe natte tieten, leuk in een jurkje schieten en daarna uit eten is er niet bij. Of de volgende dag hetzelfde nattige bovenstukje weer aan moeten🤢
Ik neem dus altijd een gewone bh mee voor als we nadien willen eten. Anders zit het echt ongemakkelijk.
Ik heb nog 1 stokoude bikini met ‘normale’ cups, heel grote driehoeken op een brede band. Die zit nog het lekkerst, gewoon luchtig zoals een bikini zou moeten aanvoelen. Maar zo worden ze niet meer gemaakt, het zijn allemaal minicupjes.
Heel herkenbaar. Ik wilde ook gewoon vrij kunnen zwemmen zonder klotsend water in je bikinicup. Ook niet fijn om steeds op te moeten letten of alles nog goed zit.

Stad en land afgeweest. Uiteindelijk ooit geslaagd bij v&d voor een lascana bikini. Gelukkig nog een paar online kunnen kopen. Deze heeft 2 laagjes stof over elkaar. Rekbaar dus ook al past de cup qua stof niet 100% dan zit het toch nog super stijlvol want je ziet er niets van. Ook wat hoger en ik kan er gewoon goed mee zwemmen en snel droog. Ik weet niet welke prints ze op dit moment hebben, maar het is het model met het stukje stof ertussen. Ik kan de link niet delen maar als je "Lascana bikinitop met beugels Belize in etno-design" googled dan vind je t vast.
Ik ga sterrenlopen!
Ik ben heel tevreden over bikini’s van Esprit. Ook wel redelijk aan de prijs, maar vaak in de sale. Ik heb een beugelbikini (cup G) zonder padding, maar met twee laagjes waarvan het bovenste laagje losjes/gerimpeld zit. Bikini droogt ook redelijk snel en slijt niet snel. Ik heb deze nu 2 jaar, de vorige een jaar of 4 mee gedaan (ik zwem iedere week met de kinderen).
Konijnmetbril schreef:
24-07-2021 23:20

Ik heb deze:

Afbeelding
Deze heb ik ook! Laatst nog een badpak erbij gekocht van Marlies. Zit ook heerlijk.

Afbeelding

Hij is er ook in een bikini.
Ik heb ‘n bikini vak Prima Donna (via Wehkamp) en deze zit echt heerlijk. Bij andere bikini’s loop ik ongemakkelijk te hijsen of wil ik ze graag zo snel mogelijk uit, maar dat heb ik bij deze niet. Elke cent waard (al hoop ik wel dat-ie jaren goed blijft, want het waren érg veel centen, haha).
Surebaby schreef:
25-07-2021 00:10

Oh' zo waar!
Eerst die 500 ml per cup uitwringen, daarna zit je uiteindelijk met tieten als koelelementen. En trek je er dan een T-shirt of topje overheen, dan lijkt het al snel alsof je de laatste borstvoeding hebt overgeslagen ;-) Heb ook het idee dat de badkleding vroeger beter was... of mijn lijf en lijn waren toen gewoon beter🤔
Ik vind de pasvorm van Cyell heel fijn.
Ik heb een bikini van Lascana (85E) met niet-voorgevormde cups.
Echt hele goede pasvorm.
Deze

https://www.lascana.nl/p/18438804/lasca ... d=12044422
Ik zag laatst in een speciaalzaak voor bh's met een grote cup, ook hele mooie bikinis hangen van o.a. prima donna. Als die net zo fijn zitten als hun bh's en net zo lang meegaan lijken ze me hwt geld zeker waard!
KamilleT schreef:
24-07-2021 23:56
Hebben die van Marlies Dekkers niet, gewoon lekker in de zon opdrogen. Ze zijn wat dikker dan een triangel gevalletje maar geen vulling die je moet uitwringen.
Konijnmetbril schreef:
25-07-2021 09:44
Hebben die van Marlies Dekkers niet, gewoon lekker in de zon opdrogen. Ze zijn wat dikker dan een triangel gevalletje maar geen vulling die je moet uitwringen.
Hier dezelfde ervaring!
Ik zweer bij tc wow.
Dol op Bonprix. Ik ga morgen op vakantie en heb 4 bikini's mee.
Vorig jaar al gekocht.

Cup F. Maat 44.

En de goedkoopste is ook de slapste maar die was dan ook maar iets van €13
Hoi! Wat fijn dat mijn wereldproblemen herkenbaar zijn!! Panache ken ik niet, de rest van de merken, maar sommige zaten ook niet meer vooraan in mijn hersenpan. Ik wacht nu de meest recente bestellingen af, maar fijn om vast weer wat merken achter de hand te hebben! Van Bonprix heb ik eerder wel bh's besteld, die vond ik qua steun/stevigheid eigenlijk altijd tegenvallen. Zal daar dus niet zo snel weer op zoek gaan..

Dat verhaal van die zeiknatte/koude bovenstukjes is inderdaad ook heel herkenbaar... zit altijd ff stiekem het ergste er uit te knijpen als ik uit het water kom... :biggrin:
Bh's van Bonprix mot ik ook niet. Te slappe banden en wiebelcups.

Maar de bikini's (die ik heb) hebben dat niet.
iris1986p schreef:
24-07-2021 23:13
Bij marlies dekkers hebben ze fijne bikini's, wel duur maar ook regelmatig aanbiedingen.
Ik heb deze. Gezien in een ander topic, vond ik te duur, en een week of zo later stond hij op Vente Exclusive. Gekocht met veel korting dus!

https://www.vintagechick.nl/product/50s ... -and-ecru/
Ik ben fan van de sportbikini's, daar blijft mijn grotere maat prima in zitten en droogt net zo snel op als "vroeger". Protest, billabong, Oneill, Roxy, etc

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven