Theehuis!
zondag 31 mei 2009 om 18:38
Aaaaaaaaaaargh daar is die picknick weer. Hip zeker daar in jullie regio?
Jongens lekker het water in geweest?
Wij zijn ook naar strandje hier in de buurt geweest, Ceetje vond het geweldig. Die is in natuurwater veel minder bang dan in het zwembad, rare drol. Ze zit nu met open mond naar Charlie & the Chocolate Factory te kijken.
Jongens lekker het water in geweest?
Wij zijn ook naar strandje hier in de buurt geweest, Ceetje vond het geweldig. Die is in natuurwater veel minder bang dan in het zwembad, rare drol. Ze zit nu met open mond naar Charlie & the Chocolate Factory te kijken.
zondag 31 mei 2009 om 20:45
Oei Pvv hierrrr, ga nu met knoop in mijn maag stemwijzer proberen . Inad waarom tegen Brussel? Ben zelf sinds het laatste jaar niet meer zo tegen, denk dat het wel goed is! Maar goed lekkere zware kost voor de zondagavond .
Leuk picknick Kess, picknick rulezz .
Ik zie gewoon blauwe aderen op die borsten of heb ik nu veel fantasie?
Leuk picknick Kess, picknick rulezz .
Ik zie gewoon blauwe aderen op die borsten of heb ik nu veel fantasie?
zondag 31 mei 2009 om 21:15
zondag 31 mei 2009 om 21:21
Haha walgelijke opmerking van Star (wist ik het maar tuuterdetuut) en dan Kess er nog eens overheen . Heb Safari maar eens even duidelijk toegesproken in buik dat er genoeg geflubber en handtekeningen zijn achtergelaten op buik door Nesta en maar eens het goede voorbeeld moet geven .
Trots op 30+ flubberbuik is mooi
Mark Rutte is een aap, vind hem zo nietszeggend en die opmerking heeft hij volgens mij echt gemaakt om zichzelf in de kijker te zetten, i don't like it. Groenlinks niets voor jou ?
Trots op 30+ flubberbuik is mooi
Mark Rutte is een aap, vind hem zo nietszeggend en die opmerking heeft hij volgens mij echt gemaakt om zichzelf in de kijker te zetten, i don't like it. Groenlinks niets voor jou ?