Hoe zo lang mogelijk jong uiterlijk behouden?
zaterdag 21 augustus 2021 om 21:24
zaterdag 21 augustus 2021 om 22:13
En onthoud ook: een jong uiterlijk is niet per definitie mooi. En een ouder uiterlijk niet per definitie onaantrekkelijk.
Ik ken genoeg jonge vrouwen die niet bepaald aantrekkelijk ogen. Ook oudere vrouwen die jonger lijken, maar daardoor echt niet aantrekkelijker ofzo.
Leuk oud worden (aantrekkelijk ogen) is veel mooier dan jong willen blijven qua uiterlijk.
Ik zie echt vaak genoeg prachtige vrouwen die niet per se jong ogen.
Ik ken genoeg jonge vrouwen die niet bepaald aantrekkelijk ogen. Ook oudere vrouwen die jonger lijken, maar daardoor echt niet aantrekkelijker ofzo.
Leuk oud worden (aantrekkelijk ogen) is veel mooier dan jong willen blijven qua uiterlijk.

zaterdag 21 augustus 2021 om 22:17
Saivash schreef: ↑21-08-2021 22:13En onthoud ook: een jong uiterlijk is niet per definitie mooi. En een ouder uiterlijk niet per definitie onaantrekkelijk.
Dit!
Ik ken een vrouw en als je achter haar loopt denk je dat ze zestien is. Elke dag in de sportschool, alles strak getraind, lang los haar, jeugdige kleding. En dan zie je haar gezicht, dat gewoon 60+ uitstraalt en dus niet past bij de rest van haar uiterlijk.

zaterdag 21 augustus 2021 om 22:20

Ik kan mij er niet druk om maken. Als ik maar gezond ben.

zaterdag 21 augustus 2021 om 22:23
En is dat geluk en natuur, of doe je daar heel heel heel veel moeite voor? En koop je dan bewust tienerkleding?
zaterdag 21 augustus 2021 om 22:26
Klopt. Ik gebruik ook minder make-up dan vroeger, vooral dat ik nu bb cream gebruik in plaats van foundation maakt veel verschil. Rimpels zie je veel beter onder foundation. Mijn make-up is veel meer naturel (geen smokey eyes meer, maar een dun randje eyeliner en wat mascara). En een klein beetje kleur op mijn lippen om er gezonder uit te zien.
zaterdag 21 augustus 2021 om 22:29
Ik heb dat ook, vooral doordat ik slank ben en smal gebouwd denken mensen vaak dat ik een stuk jonger ben. Maar daar ben ik juist blij mee. Ik kleed me overigens niet als een tiener.

zaterdag 21 augustus 2021 om 22:31
Hier ben ik het absoluut niet mee eens, sterker nog; als je huid of zelfs je hele gezicht er ouder uitziet door make up, dan doe je het verkeerd (tieners uitgezonderd, die kunnen achttien lijken in plaats van veertien met make up).
Met de juiste producten en de juiste technieken zie je er écht niet ouder uit met make up.
zaterdag 21 augustus 2021 om 22:36
Jufjoke schreef: ↑21-08-2021 22:31Hier ben ik het absoluut niet mee eens, sterker nog; als je huid of zelfs je hele gezicht er ouder uitziet door make up, dan doe je het verkeerd (tieners uitgezonderd, die kunnen achttien lijken in plaats van veertien met make up).
Met de juiste producten en de juiste technieken zie je er écht niet ouder uit met make up.
Van een geplamuurd gezicht knapt niemand op, maar uitgaande van de juiste make-up, niet cakey enzo, bedoel ik vooral minder zwaar. Alles minder zwaar aanzetten, alles minder en neutraler, staat zoveel frisser.
Geloof niet alles wat je denkt.
zaterdag 21 augustus 2021 om 22:38
zaterdag 21 augustus 2021 om 22:41
Hier ben ik erg benieuwd naar! Voorbeelden graag, misschien maak ik me er ook wel aan schuldig, haha.Intotheunknown schreef: ↑21-08-2021 21:59
Hippe kleding dragen - sommige merken verraden gewoon dat je 'oud' bent
De meiden van rond de 20 vind ik momenteel niet zo leuk gekleed met die grote spijkerbroeken en kinderachtige t-shirt of sweaters met prints en sneakers. Beetje kinderachtig. Dus die hippe trend sla ik graag over.
Ik merk dat ik kwalitatief betere kleding en schoenen koop, en de ‘snelle’ mode doe ik ook niet meer aan mee. Dus op die manier verraad je je leeftijd denk ik ook.
Geloof niet alles wat je denkt.

zaterdag 21 augustus 2021 om 22:52
Ik ben het daarmee eens. Maar ik reageerde op Thalas die stelde dat alles wat je erop smeert je ouder doet lijken. En dan denk ik: dan doe je het niet goed.

zaterdag 21 augustus 2021 om 23:00
Degelijke, lang meegaande kleding is inderdaad een leeftijdsverrader.La-Gamine schreef: ↑21-08-2021 22:41Hier ben ik erg benieuwd naar! Voorbeelden graag, misschien maak ik me er ook wel aan schuldig, haha.
De meiden van rond de 20 vind ik momenteel niet zo leuk gekleed met die grote spijkerbroeken en kinderachtige t-shirt of sweaters met prints en sneakers. Beetje kinderachtig. Dus die hippe trend sla ik graag over.
Ik merk dat ik kwalitatief betere kleding en schoenen koop, en de ‘snelle’ mode doe ik ook niet meer aan mee. Dus op die manier verraad je je leeftijd denk ik ook.
Let’s go Brandon!
zaterdag 21 augustus 2021 om 23:03
Van achteren het Atheneum, en van voren het museum

zaterdag 21 augustus 2021 om 23:12
Mijn oma kwam eens oververhit bij ons aan. Ze was gekomen met vervoer op maat.
Ze zei dat de chauffeur nieuw was en "de ouwetjes" opjaagde en heel onvriendelijk was. Er zouden zelfs een paar mensen in tranen uit te zijn gebarsten.
Toen zei ze: "Weet je wat ik gezegd heb?" uh nee vertelt u verder. "Ik heb gezegd tegen die chauffeur: "Meneer als u zo'n hekel heeft aan oude mensen dan hoop ik dat u er nooit 1 zal worden".
Moest er ineens aan denken.
Ik ben net 38 geworden en vind niks zo vervelend als jong(er) geschat worden. Helaas lijk ik dus wel echt jonger en dat vind ik heel vervelend.
Snap echt niet waarom je dat zou willen. Ik word ouder en vind het geen enkel probleem als dat te zien is. Ik heb het toch maar mooi gehaald en in mijn geval had dat toch een paar keer wel heel anders kunnen zijn.
Natuurlijk kun je eventueel je kledingstijl wat aanpassen maar vooral goed bedenken met welk doel. Ja jonger lijken blijkbaar maar waarom is dat zo van belang voor jou?
Ze zei dat de chauffeur nieuw was en "de ouwetjes" opjaagde en heel onvriendelijk was. Er zouden zelfs een paar mensen in tranen uit te zijn gebarsten.
Toen zei ze: "Weet je wat ik gezegd heb?" uh nee vertelt u verder. "Ik heb gezegd tegen die chauffeur: "Meneer als u zo'n hekel heeft aan oude mensen dan hoop ik dat u er nooit 1 zal worden".
Moest er ineens aan denken.
Ik ben net 38 geworden en vind niks zo vervelend als jong(er) geschat worden. Helaas lijk ik dus wel echt jonger en dat vind ik heel vervelend.
Snap echt niet waarom je dat zou willen. Ik word ouder en vind het geen enkel probleem als dat te zien is. Ik heb het toch maar mooi gehaald en in mijn geval had dat toch een paar keer wel heel anders kunnen zijn.
Natuurlijk kun je eventueel je kledingstijl wat aanpassen maar vooral goed bedenken met welk doel. Ja jonger lijken blijkbaar maar waarom is dat zo van belang voor jou?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben

zaterdag 21 augustus 2021 om 23:22
Zit ongeveer in dezelfde leeftijd en vind het altijd wel leuk als ik oud klasgenoten of scharrels tegenkom in de stad. De verschillen lijken steeds groter te worden.
Over het algemeen helpt een gezonde levensstijl zeker durf ik wel te zeggen, daarnaast is uitstraling vrij belangrijk. Sommigen hebben nog dat jeugdige over zich terwijl bij anderen het slaaptekort ervan afdruipt...
Over het algemeen helpt een gezonde levensstijl zeker durf ik wel te zeggen, daarnaast is uitstraling vrij belangrijk. Sommigen hebben nog dat jeugdige over zich terwijl bij anderen het slaaptekort ervan afdruipt...
zaterdag 21 augustus 2021 om 23:23
@TO, ik ben blij dat ik volgend jaar 50 mag worden, drie vrienden van me hebben het niet mogen halen
Zal me boeien of iemand me op, onder of boven leeftijd schat
Ik ben een zielsgelukkig en dankbaar mens en schijnbaar straal ik het uit. Ik krijg regelmatig te horen dat ik er goed uitziet en ik ben niet per definitie knap of jong uitziend. Ik ben een gelukkig mens!
Zal me boeien of iemand me op, onder of boven leeftijd schat
Ik ben een zielsgelukkig en dankbaar mens en schijnbaar straal ik het uit. Ik krijg regelmatig te horen dat ik er goed uitziet en ik ben niet per definitie knap of jong uitziend. Ik ben een gelukkig mens!