Vinted dummy hulp!
zondag 22 augustus 2021 om 11:59
Het is tijd om al mijn jurkjes in maat 36 eens weg te doen. Normaal doe ik lui en gaat het in de ‘zak van Max’, maar ik dacht, waarom niet eens Vinted. Het meeste heb ik nooit gedragen zelfs. Wat ze ooit hebben gekost weet ik vaak niet eens meer
Nu zit ik een beetje met wat ik ervoor kan vragen. Ik verwacht er niet zoveel van maar iets is beter dan niets. En misschien vind ik het wel leuk om te doen ook zometeen. Nou ja dat hoop ik, ik heb 80 jurken…..
Wat zou ik bijvoorbeeld kunnen vragen voor deze? (En nee ik ga ze niet allemaal plaatsen
. En ja, mijn paspop vind het een prachtige jurk! En ik ook, maar ik heb iets te veel spieren in de bovenarmen en bovenbenen en zie er in plaats van vrouwelijk elegalant meer uit als een bodybuilder die onverwachts voor een cocktailparty is uitgenodigd en een jurk van d’r zussie heeft geleend. En daarbij. Niemand nodigt me ooit uit voor zo’n feest. Weg durmee dus!
Donkerblauwe jurk met onderjurk, valt tot over de knie, laag uitgesneden rug
Engelse maat 10 (maat 36)
Loafertjes
Redelijke stretch
Nooit gedragen met label
Licht uitlopende driekwart mouwtjes
Help a dummy out

Nu zit ik een beetje met wat ik ervoor kan vragen. Ik verwacht er niet zoveel van maar iets is beter dan niets. En misschien vind ik het wel leuk om te doen ook zometeen. Nou ja dat hoop ik, ik heb 80 jurken…..
Wat zou ik bijvoorbeeld kunnen vragen voor deze? (En nee ik ga ze niet allemaal plaatsen
Donkerblauwe jurk met onderjurk, valt tot over de knie, laag uitgesneden rug
Engelse maat 10 (maat 36)
Loafertjes
Redelijke stretch
Nooit gedragen met label
Licht uitlopende driekwart mouwtjes
Help a dummy out

zondag 22 augustus 2021 om 12:38
Dank dames!! Ik leer al enorm veel hier. Via een ander topic al geleerd over de verzend methodes en ik kon die ‘homerr’ oid aanvinken want mijn overbuuf is homerr punt blijkbaar
.
En ik denk ook dat mooie foto’s op de paspop, al kost dat meer tijd, wel iets extra’s oplevert.
Oke voorbeeld. Prachtig jasje van Scapa. Tot over de knie en getailleerd. Label er nog in. Mezelf aan laten praten want ik draag zelden jasjes. Kraagje aan van echt suede en als je de mouwen omslaat (wat kan als je dat wilt) is dat stuk ook echt suede. Met dus het plastic zakje met de eventuele extra knopen er ook nog in. 5 jaar oud maar tijdloze kleuren combi. Doe zo even een foto. Nieuwprijs…… 799 euro. Echt, waarom heb ik het ooit gekocht. Maar een mooi merk en nieuw. Alleen 6 jaar oud maar in kledingzak bewaard altijd.
En ik denk ook dat mooie foto’s op de paspop, al kost dat meer tijd, wel iets extra’s oplevert.
Oke voorbeeld. Prachtig jasje van Scapa. Tot over de knie en getailleerd. Label er nog in. Mezelf aan laten praten want ik draag zelden jasjes. Kraagje aan van echt suede en als je de mouwen omslaat (wat kan als je dat wilt) is dat stuk ook echt suede. Met dus het plastic zakje met de eventuele extra knopen er ook nog in. 5 jaar oud maar tijdloze kleuren combi. Doe zo even een foto. Nieuwprijs…… 799 euro. Echt, waarom heb ik het ooit gekocht. Maar een mooi merk en nieuw. Alleen 6 jaar oud maar in kledingzak bewaard altijd.
zondag 22 augustus 2021 om 12:41
Dan heb je vaak pech. Ik koop en verkoop veel via Vinted en het is er altijd binnen 2 dagen tot max 2 weken. En dat zijn uitzonderingen.FeeLucifer01 schreef: ↑22-08-2021 12:33Gemiddeld zijn de goedkopere verzendmethodes 2 weken. Soms zelfs een maand, zeker bij Homerr, zeker naar buitenland. Ik verkoop echt veel en koop ook best wat.
zondag 22 augustus 2021 om 12:42
Ik zou wel kijken voor meer verzendopties. Homerr is goedkoopst maar ook het traagst. Hoe meer je als verzendopties hebt en kiest hoe meer je kan verkopen.BuzzieBee schreef: ↑22-08-2021 12:38Dank dames!! Ik leer al enorm veel hier. Via een ander topic al geleerd over de verzend methodes en ik kon die ‘homerr’ oid aanvinken want mijn overbuuf is homerr punt blijkbaar.
zondag 22 augustus 2021 om 12:43
BuzzieBee schreef: ↑22-08-2021 12:38Dank dames!! Ik leer al enorm veel hier. Via een ander topic al geleerd over de verzend methodes en ik kon die ‘homerr’ oid aanvinken want mijn overbuuf is homerr punt blijkbaar.
Wat erg zeg! Echt zonde geld
zondag 22 augustus 2021 om 12:44
Nee, hoor.
Ik koop en verkoop vaak naar buitenland. Dat duurt al langer en UPS is sneller dan Homerr of DPD vaak.
En mensen kiezen vaak voor Homerr en die is gewoon wel echt traag. Dat heeft niets met uitzonderingen te maken. Misschien wel met corona.
zondag 22 augustus 2021 om 12:47
https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... avy-velvet
80 euro. Ik hou zelf 1/3 van de oorspronkelijke prijs aan als richtprijs.
zondag 22 augustus 2021 om 12:49
Ah oké.FeeLucifer01 schreef: ↑22-08-2021 12:33Gemiddeld zijn de goedkopere verzendmethodes 2 weken. Soms zelfs een maand, zeker bij Homerr, zeker naar buitenland. Ik verkoop echt veel en koop ook best wat.
Ik koop niets via Vinted maar verkoop wel regelmatig wat.
Meestal in Nederland en ik heb Homer uitstaan.
Laatst wel iets naar Frankrijk gestuurd met volgens mij DPD en dat was er volgens mij binnen 2 of 3 dagen.
Eergisteren zelf iets naar iemand verstuurd en dat was er de volgende dag al.
zondag 22 augustus 2021 om 12:51
zondag 22 augustus 2021 om 12:58
Maar goed, ik zou het er nu opzetten, is hartstikke veel werk met zoveel jurken, eerst die voor nu lekker zijn en dan pas de kerstjurken ect.
En dan begin november kijken wat je nog over hebt en die er opnieuw opzetten.
Ik ga aankomende tijd ook al op zoek naar leuk winterspul en kerstoutfits voor kerst op school voor de kinderen. En ik zet ook ( hopelijk) aankomende 2/3 weken alle herfst en winterkleding en de oude kerstkleding erop.
En dan begin november kijken wat je nog over hebt en die er opnieuw opzetten.
Ik ga aankomende tijd ook al op zoek naar leuk winterspul en kerstoutfits voor kerst op school voor de kinderen. En ik zet ook ( hopelijk) aankomende 2/3 weken alle herfst en winterkleding en de oude kerstkleding erop.
zondag 22 augustus 2021 om 13:23
Ik heb er maar een afgestreept. De rest zit hier op max 500 meter en die laatste ergens een dorpFeeLucifer01 schreef: ↑22-08-2021 12:42Ik zou wel kijken voor meer verzendopties. Homerr is goedkoopst maar ook het traagst. Hoe meer je als verzendopties hebt en kiest hoe meer je kan verkopen.
Of tig verder en ben afhankelijk van OV
zondag 22 augustus 2021 om 13:25
Ik weet het! Maar “ach wat mooi staat het je!!”
Dat ik 1.65 ben en lange jasjes me nog korter malen, en het feit dat ik het echt altijd warm
Heb, vergat ik even destijds. Ik ben wijzer geworden sindsdien
zondag 22 augustus 2021 om 13:26
Thanx! Dat kost ie nu idd. Ik ga voor nieuwe items even een derde aanhoudensafrat schreef: ↑22-08-2021 12:47https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... avy-velvet
zondag 22 augustus 2021 om 13:29
Let even op de foto's.
Zorg dat je er recht voor staat in relatie met achtergrond (nu sta je schuin). Je ziet een lichtknopje en een deel van een deurpost, de plint en de vloer. Dat oogt slordig. Je neemt de foto recht van voren (je zit er nu wat boven) en probeer de foto op een iets lichter moment van de dag te nemen (nu wat grauw).
Zorg dat je er recht voor staat in relatie met achtergrond (nu sta je schuin). Je ziet een lichtknopje en een deel van een deurpost, de plint en de vloer. Dat oogt slordig. Je neemt de foto recht van voren (je zit er nu wat boven) en probeer de foto op een iets lichter moment van de dag te nemen (nu wat grauw).
zondag 22 augustus 2021 om 13:42
Dank! Ik heb pop reeds versleept….Pergamon schreef: ↑22-08-2021 13:29Let even op de foto's.
zondag 22 augustus 2021 om 13:47
Destijds ook. Topvintage is geen dure site en Vintage chic is geen duur merk. Ze hebben jurken tot 80 euro max oid. King Louie prijsklasse. Vintage Diva is het dubbele. Ik zou dus niet vermelden dat die jurk 180 euro was. Maar het is zeker een leuke jurk en de kwaliteit is goed. Ik zou hem best willen hebben.
zondag 22 augustus 2021 om 13:47
zondag 22 augustus 2021 om 14:10
Bij nieuwe dingen met kaartje hoop ik minimaal de helft te krijgen tenzij het een duur merk is. Voor dingen van Only en Vero moda ga ik ook geen 10 euro betalen als het nieuw 20 kost. Ik zet dingen er wel altijd duurder op dan dat ik minimaal wil hebben. De meeste mensen gaan toch wel bieden tenzij het 1 a 2 euro is. Wil ik voor iets 10 euro hebben dan zet ik het erop voor 12,50 a 15 euro. Meestal kom je dan wel ergens rond de 10 uit,
En wat een leuke jas. Zou daar nooit meer dan 100-150 euro voor geven maar ik ken het merk niet dus kan het niet op waarde schatten. Maar als die 799 heeft gekost zou ik 150-200 dus veel te laag vinden.
En wat een leuke jas. Zou daar nooit meer dan 100-150 euro voor geven maar ik ken het merk niet dus kan het niet op waarde schatten. Maar als die 799 heeft gekost zou ik 150-200 dus veel te laag vinden.
zondag 22 augustus 2021 om 14:15
Ah… gezien het minieme stukjes zijn; one has cats?
De krabpaal…. Gaat er af!
Dank dames!!!
buzziebee wijzigde dit bericht op 22-08-2021 14:16
8.48% gewijzigd