Vinted dummy hulp!
zondag 22 augustus 2021 om 11:59
Het is tijd om al mijn jurkjes in maat 36 eens weg te doen. Normaal doe ik lui en gaat het in de ‘zak van Max’, maar ik dacht, waarom niet eens Vinted. Het meeste heb ik nooit gedragen zelfs. Wat ze ooit hebben gekost weet ik vaak niet eens meer
Nu zit ik een beetje met wat ik ervoor kan vragen. Ik verwacht er niet zoveel van maar iets is beter dan niets. En misschien vind ik het wel leuk om te doen ook zometeen. Nou ja dat hoop ik, ik heb 80 jurken…..
Wat zou ik bijvoorbeeld kunnen vragen voor deze? (En nee ik ga ze niet allemaal plaatsen
. En ja, mijn paspop vind het een prachtige jurk! En ik ook, maar ik heb iets te veel spieren in de bovenarmen en bovenbenen en zie er in plaats van vrouwelijk elegalant meer uit als een bodybuilder die onverwachts voor een cocktailparty is uitgenodigd en een jurk van d’r zussie heeft geleend. En daarbij. Niemand nodigt me ooit uit voor zo’n feest. Weg durmee dus!
Donkerblauwe jurk met onderjurk, valt tot over de knie, laag uitgesneden rug
Engelse maat 10 (maat 36)
Loafertjes
Redelijke stretch
Nooit gedragen met label
Licht uitlopende driekwart mouwtjes
Help a dummy out

Nu zit ik een beetje met wat ik ervoor kan vragen. Ik verwacht er niet zoveel van maar iets is beter dan niets. En misschien vind ik het wel leuk om te doen ook zometeen. Nou ja dat hoop ik, ik heb 80 jurken…..
Wat zou ik bijvoorbeeld kunnen vragen voor deze? (En nee ik ga ze niet allemaal plaatsen
Donkerblauwe jurk met onderjurk, valt tot over de knie, laag uitgesneden rug
Engelse maat 10 (maat 36)
Loafertjes
Redelijke stretch
Nooit gedragen met label
Licht uitlopende driekwart mouwtjes
Help a dummy out

maandag 23 augustus 2021 om 10:26
Ik heb dat probleem ook. Ik lees soms dat mensen heel veel verkopen, maar hier loopt het nog niet echt storm. Ik heb in een maand tijd 7 items verkocht. Wel wordt er veel ‘gefavoriet’.
Iemand tips om de verkoop te laten stijgen?
maandag 23 augustus 2021 om 10:31
Ik heb laatst alles eraf gehaald en er weer opnieuw opgezet. Binnen 1 dag had ik 10 dingen verkocht.
maandag 23 augustus 2021 om 10:35
Opnieuw erop zetten, dat helpt denk ik het best, zeker nu de vakanties strakjes overal in NL en Europa over zijn.
En soms eerlijk naar je prijzen kijken. Goede lichte foto's helpt.
Of naar de staat van de spullen en of ze wel in de juiste categorie staan.
maandag 23 augustus 2021 om 11:03
Hoe zijn je prijzen?
Ik zie veel te dure dingen voorbij komen. Alles wat niet van dit seizoen of dat ervoor is, ook al is het van een gewild merk (of juist dan) moet je weg doen voor spotprijzen. Zeker als het gedragen is.
Ik zag vanochtend een item voorbij komen die nu in de winkel €150 is (huidige collectie) en die iemand dan wil slijten voor €120. Daar komt nog verzendkosten en kopersbescherming bovenop. Nou nee, dankjewel. Misschien voor €60-70. Want als het niet past of er een vlek in zit moet ik er toch weer wat mee.
Ook zie ik bijvoorbeeld Zara blouses voorbij komen boven de €10. Dat is al geen geweldige kwaliteit en dan nog tweedehands? Nee.
Bij mij verkocht Zara/mango spul voor onder het tientje wel (denk 3-7 euro) vaak met bundels. De wat duurdere merken voor de helft van de Sale prijs, dus zo’n 25% van de ooit nieuwprijs.
maandag 23 augustus 2021 om 11:11
En vakantie. Ik heb zeker een maand niets verkocht en van de week ineens 2 boeken en 2 jurkjes.
Ik ga van de week alles wat ik nog heb er opnieuw zetten, samen met nieuwe alle herfst en winterdingen die ze toch niet meer passen of leuk vinden.
Ik ga van de week alles wat ik nog heb er opnieuw zetten, samen met nieuwe alle herfst en winterdingen die ze toch niet meer passen of leuk vinden.
anoniem_404927 wijzigde dit bericht op 23-08-2021 11:12
44.12% gewijzigd
maandag 23 augustus 2021 om 11:12
Ik ga nu geen 5 euro betalen voor een shirtje van bijvoorbeeld Zara, Only, Vero Moda of H&M. Met die verkopersberscherming + verzendkosten kan ik nu een nieuw shirtje kopen van hetzelfde merk in de opruiming. Tenzij het natuurlijk echt een apart shirt is van een gewilde collectie ofzo. Ik zie wel eens dingen voorbij komen nu die ik in de opruiming heb zien hangen maar duurder zijn op Vinted.
Ik ben nu voor winter kleding aan het kijken en zoek nu vooral de voor mij wat duurdere merken uit om in te zoeken om te kijken of ik misschien een leuk koopje spot. Zo zie ik nu ook best veel goedkope Ralph Lauren en Tommy Hilfinger dingen. Helaas net niet mijn smaak of maat tot nu toe. Daar betaal ik dan wel meer dan 5 euro voor want ik weet dat die dingen jaren mee gaan en van goede kwaliteit zijn.
Maar qua verkopen ligt het bij mij ook stil. Heb de afgelopen 2 maanden 2 dingetjes verkocht maar het is inderdaad vakantie tijd. Heb geen zin om nu al flink qua prijs te zakken want het ligt niet in de weg.
Ik ben nu voor winter kleding aan het kijken en zoek nu vooral de voor mij wat duurdere merken uit om in te zoeken om te kijken of ik misschien een leuk koopje spot. Zo zie ik nu ook best veel goedkope Ralph Lauren en Tommy Hilfinger dingen. Helaas net niet mijn smaak of maat tot nu toe. Daar betaal ik dan wel meer dan 5 euro voor want ik weet dat die dingen jaren mee gaan en van goede kwaliteit zijn.
Maar qua verkopen ligt het bij mij ook stil. Heb de afgelopen 2 maanden 2 dingetjes verkocht maar het is inderdaad vakantie tijd. Heb geen zin om nu al flink qua prijs te zakken want het ligt niet in de weg.