Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 3

28-11-2018 22:49 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
...of overleden in andere publieke functies..

Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!

Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Such fun!1
dolfje schreef:
28-07-2021 21:41
Bassist Dusty Hill, bekend van ZZ Top, is op 72-jarige leeftijd overleden. Dit heeft de band bekendgemaakt op Facebook.

https://www.nporadio2.nl/nieuws/31287/z ... _DMhIaYgkE

Op Youtube zie ik dat ZZ Top alweer optreedt. Dusty wilde dat zo. Zijn goede vriend vervangt hem op de basgitaar, op zijn verzoek. :heart:
Actrice Una Stubbs: Mrs Hudson uit Sherlock is overleden op 84 jarige leeftijd :(
Zanger Don Everly (r), die op 84-jarige leeftijd in Nashville is overleden.
UB40-saxofonist Brian Travers (62) overleden

De Britse saxofonist Brian Travers, vooral bekend als een van de leden en oprichters van de band UB40, is op 62-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van kanker.

Zijn dood werd maandag bekendgemaakt via het Twitteraccount van de band. „Met veel verdriet maken we bekend dat onze vriend, medeoprichter en legende Brian David Travers is overleden”, schrijven de bandleden. „Hij overleed gisteravond in het bijzijn van zijn familie na een lange strijd.”

Travers werd twee jaar geleden geopereerd aan een dubbele hersentumor. Het is niet bekend wat het overlijden van Travers betekent voor de tournee van de groep die op het programma stond.

De muzikant was eind jaren 70 een van de oprichters van de band UB40, die hits scoorde met nummers als Red Red Wine, Kingston Town, I Got You Babe en Sing Your Own Song.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
23-08-2021 17:23
UB40-saxofonist Brian Travers (62) overleden

De Britse saxofonist Brian Travers, vooral bekend als een van de leden en oprichters van de band UB40, is op 62-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van kanker.

Zijn dood werd maandag bekendgemaakt via het Twitteraccount van de band. „Met veel verdriet maken we bekend dat onze vriend, medeoprichter en legende Brian David Travers is overleden”, schrijven de bandleden. „Hij overleed gisteravond in het bijzijn van zijn familie na een lange strijd.”

Travers werd twee jaar geleden geopereerd aan een dubbele hersentumor. Het is niet bekend wat het overlijden van Travers betekent voor de tournee van de groep die op het programma stond.

De muzikant was eind jaren 70 een van de oprichters van de band UB40, die hits scoorde met nummers als Red Red Wine, Kingston Town, I Got You Babe en Sing Your Own Song.

Ik zit vanmiddag nog te genieten in de auto van Food for Thought, erg hoor, weer een jeugdheld van mij weg.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Charlie Watts, drummer van de Rolling Stones. 80 jaar geworden.
Such fun!1
Jeetje, Charlie :(
Ik vind hier dingen van.
De braafste Stone gaat het eerst.
Geen bijzonderheden
Ik kwam hetzelfde melden. Op zich geen schokkend nieuws natuurlijk, de man was tachtig. Maar ik vind het toch wel een dingetje dat zelfs de Stones nu uit beginnen te sterven :'(
:cry: Tranen. Kut.
Begin augustus zou hij gezegd hebben dat hij zijn best ging doen om fitter te worden zodat hij de volgende keer wel mee op tournee kon. Toch nog onverwacht dan, zijn overlijden.
Ik vind hier dingen van.
yasmijn schreef:
24-08-2021 18:45
De braafste Stone gaat het eerst.
Ja jeetje
Toch niet het eeuwige leven voor de Stones :'(
Stressed is just desserts spelled backwards
Sabeltandcavia schreef:
24-08-2021 18:57
Begin augustus zou hij gezegd hebben dat hij zijn best ging doen om fitter te worden zodat hij de volgende keer wel mee op tournee kon. Toch nog onverwacht dan, zijn overlijden.
Ja ik had 'm ook niet zien aankomen, Charlie als eerste.
Sabeltandcavia schreef:
24-08-2021 18:57
Een paar weken geleden was al bekend gemaakt dat hij niet mee op toernee zou gaan.
Ah Charlie :(
Keith Richards gaat alle Stones overleven. Hij gaat ons allemaal overleven.
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
24-08-2021 19:03
Keith Richards gaat alle Stones overleven. Hij gaat ons allemaal overleven.
Ja goeie memes ;-)
Lady*Voldemort schreef:
24-08-2021 18:47
Ik kwam hetzelfde melden. Op zich geen schokkend nieuws natuurlijk, de man was tachtig. Maar ik vind het toch wel een dingetje dat zelfs de Stones nu uit beginnen te sterven :'(
Nou zeg dat wel

Ik weet dat het oude mannen zijn, maar heb altijd het idee dat ze doorgaan tot in het oneindige
R.I.P. Charlie.🌹
Ik heb hetzelfde .denk dat ze het eeuwige leven hebben .
Denk altijd wanneer zal de volgende held uit mijn jonge jaren gaan ..😢
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Maar Charlie was eigenlijk niet de eerste. Dat was Brian Jones en later Ian Steward, al waren ze allebei geen bandlid meer op hun dag van overlijden.
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
24-08-2021 20:01
Maar Charlie was eigenlijk niet de eerste. Dat was Brian Jones en later Ian Steward, al waren ze allebei geen bandlid meer op hun dag van overlijden.
Ian Stewart.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oeps :$
Ik vind hier dingen van.
Niet te geloven hoe lang hij nog optrad. Lid van een legendarische band.
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
De drummer van de Stones overleden. Hier ben ik oprecht verdrietig over. Wat een herinneringen. Een tijdperk geleden beroemd geworden. Spontaan weer de muziek luisteren en een traantje wegpinken.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Ik vind het enorm confronterend. Natuurlijk was Charlie Watts een oude man. Maar Jezus.. het gaat zo snel allemaal..zoveel van mijn muzikale helden zijn er al niet meer. Ik wordt oud :'(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven