Proost!
woensdag 3 juni 2009 om 14:49
woensdag 3 juni 2009 om 15:14
Omdat ik het al best druk heb, en de avonden echt nodig heb om een beetje tijd voor mezelf te hebben. Beetje lezen, beetje tv kijken, beetje forummen. Geen gezeur aan mijn hoofd en geen aandacht aan iemand moeten besteden als ik daar geen zin in heb. Ik weet uit ervaringen in het verleden dat vriendjes weleens gaan zeuren als je de hele week geen tijd voor ze hebt gehad en dan in het weekend met je vriendinnen gaat stappen ipv tijd met hun door te brengen.
Maar hey, als jij een leuke man weet die het prima vindt om een vriendin te hebben die hij maar 2 keer per week kort spreekt en hoogstens 1 keer per week een paar uurtjes ziet...regel maar die date!
Kan alleen niet beloven dat ik m niet na een maand dump...
Maar hey, als jij een leuke man weet die het prima vindt om een vriendin te hebben die hij maar 2 keer per week kort spreekt en hoogstens 1 keer per week een paar uurtjes ziet...regel maar die date!
Kan alleen niet beloven dat ik m niet na een maand dump...
woensdag 3 juni 2009 om 15:19
Hahahahaha oke Minny, nog steeds overduidelijk. Geen behoefte aan een man dus. Lekker zo laten dan toch.
Suup vindt het ook nog steeds niks zo te lezen.
Haiiiiii Suup! Voordat ik dat vergeet te zeggen. Ja ikke ben ook hier. Hang al de hele dag op de bank van ellende hahahaha. vandaag helemaal nergens, maar dan ook nergens zin in.
Suup vindt het ook nog steeds niks zo te lezen.
Haiiiiii Suup! Voordat ik dat vergeet te zeggen. Ja ikke ben ook hier. Hang al de hele dag op de bank van ellende hahahaha. vandaag helemaal nergens, maar dan ook nergens zin in.
woensdag 3 juni 2009 om 19:36
Howdie!!!
Lekker dagje...pffff mentorleerling gearresteerd....
Enneh... is het stom dat ik de deur niet opendoe als ik niet weet wie er voor de deur staat? Heb nu tzelfde met mijn mobiel. als iemand met een afgeschermd nummer belt, neem ik niet op.
Klinkt n beetje paranoia misschien, maar ik hou er niet van als ik lekker lig te chillen dat er zomaar iemand voor de deur staat. al is het maar een collecte. in een appartement zie je niet wie er voor de deur staat en dan bel je maar als je een kop koffie wil drinken toch?
Lekker dagje...pffff mentorleerling gearresteerd....
Enneh... is het stom dat ik de deur niet opendoe als ik niet weet wie er voor de deur staat? Heb nu tzelfde met mijn mobiel. als iemand met een afgeschermd nummer belt, neem ik niet op.
Klinkt n beetje paranoia misschien, maar ik hou er niet van als ik lekker lig te chillen dat er zomaar iemand voor de deur staat. al is het maar een collecte. in een appartement zie je niet wie er voor de deur staat en dan bel je maar als je een kop koffie wil drinken toch?
woensdag 3 juni 2009 om 20:18
donderdag 4 juni 2009 om 15:40
Ben net naar een school voor Mini wezen kijken. En ineens was haar toekomstbeeld heel duidelijk... Ze zal nooit studeren, trouwen, kinderen krijgen, een wereldreis maken, zelfstandig wonen.....lezen en schrijven is ook nog maar de vraag....ik ben eigenlijk al blij als ze ooit gaat praten....
....damn....
....damn....
donderdag 4 juni 2009 om 21:49
Ach lieve Min, soms kan het je ineens overvallen hè. Ploeter je maar door totdat je struikelt en ineens, bam, met je neus op de feiten ligt en je er niet meer omheen kunt.
Een hele dikke knuf voor jou en naast FvdM (gefeliciteerd trouwens) krijg je van mij nog de titel "moeder van het jaar". Hang in there....
Een hele dikke knuf voor jou en naast FvdM (gefeliciteerd trouwens) krijg je van mij nog de titel "moeder van het jaar". Hang in there....
vrijdag 5 juni 2009 om 07:28
En Min, dat zal een vreemde en verdrietige gewaarwording zijn voor je lieve Mini....Je moet maar zo denken, ze wordt vast heel gelukkig met wat ze wel kan toch?
Big day today!!! mijn vriendinnetje dat 3 jaar geleden emigreerde naar Nieuw-Zeeland is in het land en vanavond zie ik haar eindelijk weer!! Emoties zitten nu al hoog, dus de makeup doos gaat mee naar de kroeg, we houden t vast niet droog
Big day today!!! mijn vriendinnetje dat 3 jaar geleden emigreerde naar Nieuw-Zeeland is in het land en vanavond zie ik haar eindelijk weer!! Emoties zitten nu al hoog, dus de makeup doos gaat mee naar de kroeg, we houden t vast niet droog
vrijdag 5 juni 2009 om 08:54
Hey allemaal!
Ik ben nog steeds flabbergasted, maar het wordt steeds leuker, vooral door de reacties Maar die vieb weet ik niet zo net haha.
Ja, het kwam gisteren inderdaad behoorlijk fiks aan... Reality bitch slapped me in the face... Maar goed, het is niet anders dus dan moet het maar zo. De school was wel best leuk dus dat is positief.
Heeeeel veel plezier Lein! Altijd leuk na zon lange tijd
Ik ben nog steeds flabbergasted, maar het wordt steeds leuker, vooral door de reacties Maar die vieb weet ik niet zo net haha.
Ja, het kwam gisteren inderdaad behoorlijk fiks aan... Reality bitch slapped me in the face... Maar goed, het is niet anders dus dan moet het maar zo. De school was wel best leuk dus dat is positief.
Heeeeel veel plezier Lein! Altijd leuk na zon lange tijd