Singles unite, vierde editie 2021 deel 9
maandag 20 september 2021 om 07:11
woensdag 22 september 2021 om 09:04
Ik lees nog altijd mee maar had niet zo veel te melden de laatste tijd.
Misschien ben ik naïef, ik ben ook gewoon fysiek best wel sterk en ik heb een grote bek en weet van mezelf dat ik bij crisis-situaties niet verstar maar ik vechtmodus ga, maar ik heb dus best vaker wel op een niet-openbare plek afgesproken. Bijvoorbeeld voor een boswandeling of een fietstochtje (oh corona maakte me zo ontzettend niet-rock ‘n roll haha). Gelukkig nooit slechte ervaringen daarmee gehad - of het moet die ene date zijn waarover ik hier schreef van een paar weken geleden waarmee ik ook in het bos ging wandelen en die na 10 minuten al wilde zoenen en verder een uur lang alleen maar over zichzelf had gepraat. Maar die was niet eng, alleen een beetje wereldvreemd en niet-leuk.
Heb ook wel eens iemand bij de eerste date al mee naar huis genomen, of ben met hem mee naar huis gegaan. Maar dan wilde ik zelf ook altijd wel meer dan koffiedrinken zeg maar. Ik wil niet victim blamen maar je moet ook wel een beetje je gezond verstand gebruiken. Als iemand al seksueel getinte berichten stuurt en je hebt zelf geen zin in een hook-up, ga dan ook niet naar zo iemand zijn huis!
En dan kan je nog pech hebben zoals het verhaal laatst hier van de man die een lift gaf en ineens in de auto opdringerig werd. Dat is me gelukkig nog niet gebeurd
Misschien ben ik naïef, ik ben ook gewoon fysiek best wel sterk en ik heb een grote bek en weet van mezelf dat ik bij crisis-situaties niet verstar maar ik vechtmodus ga, maar ik heb dus best vaker wel op een niet-openbare plek afgesproken. Bijvoorbeeld voor een boswandeling of een fietstochtje (oh corona maakte me zo ontzettend niet-rock ‘n roll haha). Gelukkig nooit slechte ervaringen daarmee gehad - of het moet die ene date zijn waarover ik hier schreef van een paar weken geleden waarmee ik ook in het bos ging wandelen en die na 10 minuten al wilde zoenen en verder een uur lang alleen maar over zichzelf had gepraat. Maar die was niet eng, alleen een beetje wereldvreemd en niet-leuk.
Heb ook wel eens iemand bij de eerste date al mee naar huis genomen, of ben met hem mee naar huis gegaan. Maar dan wilde ik zelf ook altijd wel meer dan koffiedrinken zeg maar. Ik wil niet victim blamen maar je moet ook wel een beetje je gezond verstand gebruiken. Als iemand al seksueel getinte berichten stuurt en je hebt zelf geen zin in een hook-up, ga dan ook niet naar zo iemand zijn huis!
En dan kan je nog pech hebben zoals het verhaal laatst hier van de man die een lift gaf en ineens in de auto opdringerig werd. Dat is me gelukkig nog niet gebeurd
woensdag 22 september 2021 om 09:09
Oh maar nu vergeet ik bijna m’n date-update want nu heb ik dus wel weer wat te melden!
Ik had via een datingapp met twee mannen leuk contact dus had met allebei afgesproken om ze te ontmoeten. Die ontmoetingen zijn vorige week geweest en wat denk je: allebei leuk! Dus ja er zijn nog leuke, vrijgezelle mannen, nadeel is dat er nu ineens twee tegelijkertijd zijn. Ik heb nog nooit eerder twee mensen tegelijk gedate, maar ik had niet verwacht dat ik hun allebei en zij mij allebei interessant zouden vinden.
Dus nu heb ik een beetje een dilemma. Ik heb ze allebei nog maar 1 keer ontmoet dus ik denk dat ik sowieso met allebei nog een keer ga afspreken. Want hoe goed kan je nou een indruk van iemand krijgen bij 1 ontmoeting? Maar een tikje ingewikkeld vind ik het wel!
Als ik hiervoor lees over 5 dates tegelijkertijd word ik daar bijna zenuwachtig van: HOE doe je dat?! Dat zou echt niets voor mij zijn denk ik, heb nu al half het gevoel alsof ik iemand belazer. Terwijl: er is nog niet eens gezoend en wie weet hebben zij ook wel meerdere afspraken staan.
Modern daten is niet makkelijk mensen.
Ik had via een datingapp met twee mannen leuk contact dus had met allebei afgesproken om ze te ontmoeten. Die ontmoetingen zijn vorige week geweest en wat denk je: allebei leuk! Dus ja er zijn nog leuke, vrijgezelle mannen, nadeel is dat er nu ineens twee tegelijkertijd zijn. Ik heb nog nooit eerder twee mensen tegelijk gedate, maar ik had niet verwacht dat ik hun allebei en zij mij allebei interessant zouden vinden.
Dus nu heb ik een beetje een dilemma. Ik heb ze allebei nog maar 1 keer ontmoet dus ik denk dat ik sowieso met allebei nog een keer ga afspreken. Want hoe goed kan je nou een indruk van iemand krijgen bij 1 ontmoeting? Maar een tikje ingewikkeld vind ik het wel!
Als ik hiervoor lees over 5 dates tegelijkertijd word ik daar bijna zenuwachtig van: HOE doe je dat?! Dat zou echt niets voor mij zijn denk ik, heb nu al half het gevoel alsof ik iemand belazer. Terwijl: er is nog niet eens gezoend en wie weet hebben zij ook wel meerdere afspraken staan.
woensdag 22 september 2021 om 09:25
Hahah herkenbaar hoor, denk telkens dat ik dat wel kan maar in de praktijk zit het gewoon niet in me om langere tijd met meerdere mannen te daten.ClumsyNinja schreef: ↑22-09-2021 09:09Oh maar nu vergeet ik bijna m’n date-update want nu heb ik dus wel weer wat te melden!
Maar wat leuk! 2 x schot in de roos
Ben erg benieuwd of je na de 2e date een keuze kunt maken
woensdag 22 september 2021 om 21:37
Wat hebberig! Stuur er maar eentje doorClumsyNinja schreef: ↑22-09-2021 09:09Oh maar nu vergeet ik bijna m’n date-update want nu heb ik dus wel weer wat te melden!
woensdag 22 september 2021 om 23:15
Ja ik was even de weg kwijt, met einde forum en toen toch weer nietalongwiththesunshine schreef: ↑22-09-2021 21:47Ha fladder, dat is lang geleden. Hoe gaat het met jou?
En toen zag ik hier veel nieuwe namen.
Gaat wel hier, even erg druk met mezelf en totaal niet aan het daten
En met jou?
donderdag 23 september 2021 om 23:13
vrijdag 24 september 2021 om 00:02
Oké! En echt hè, ik vind het nog steeds een ontzettende faal van Viva: "We gaan het forum opheffen! O nee, grapje, toch niet." Vind het wel jammer dat dat ervoor heeft gezorgd dat het vaste groepje in dit topic uit elkaar is gevallen. Maar ik heb me kostelijk vermaakt met het confession topic, dat dan weer wel.
Hier momenteel ook niet aan het daten.
wij slapen nooit.
zaterdag 25 september 2021 om 11:29
Oke, ik had dus vorige week zondag dat date-event. Was een leuke middag wel, met allerlei opdrachten en wandelen enzo. Geen matches, maar kan het wel afstrepen van mijn bucketlist. Denk niet dat ik het nog eens zou doen.
Verder al wel sinds vorige week donderdag al nonstop aan het appen met een leuke man… we’ll see where that goes.
Ik weet dat ik het niet moet doen, maar de gesprekken zijn zo fijn!
En oja, ik word nooit echt aangesproken op straat. Wel eens een “hi” gehad laatst, maar toen durfde ik niks terug te zeggen haha. Echt een gesprek met iemand aanknopen op straat zou ik zelf ook niet zo snel doen denk ik.
@Sabbieh; bedoel je dat hij niks meer van zich laat horen? Ik vind dat zo laf altijd!
Verder al wel sinds vorige week donderdag al nonstop aan het appen met een leuke man… we’ll see where that goes.
En oja, ik word nooit echt aangesproken op straat. Wel eens een “hi” gehad laatst, maar toen durfde ik niks terug te zeggen haha. Echt een gesprek met iemand aanknopen op straat zou ik zelf ook niet zo snel doen denk ik.
@Sabbieh; bedoel je dat hij niks meer van zich laat horen? Ik vind dat zo laf altijd!
l2l89 wijzigde dit bericht op 27-09-2021 14:01
2.05% gewijzigd
zaterdag 25 september 2021 om 11:54
@I2 ach je hebt een leuke ervaring gehad, inderdaad weer iets om af te strepen.
De gescheiden man, als het goed voelt, maar doe je wel voorzichtig en rustig stapje voor stapje?
Ja ik bedoel dat hij niks meer laat horen. Maandag speciaal eerder gestopt met werken omdat ik in zijn stad aan het werk was en hij me wilde zien. Was naar mijn idee gewoon gezellig. Maar erna heel kort en koud reageren als ik iets stuurde dus nu paar dagen zelf ook niets gestuurd en hoor gewoon helemaal niks van hem. Wees dan ook gewoon zo volwassen om te zeggen dat dit niet is wat je wil/zoekt.
De gescheiden man, als het goed voelt, maar doe je wel voorzichtig en rustig stapje voor stapje?
Ja ik bedoel dat hij niks meer laat horen. Maandag speciaal eerder gestopt met werken omdat ik in zijn stad aan het werk was en hij me wilde zien. Was naar mijn idee gewoon gezellig. Maar erna heel kort en koud reageren als ik iets stuurde dus nu paar dagen zelf ook niets gestuurd en hoor gewoon helemaal niks van hem. Wees dan ook gewoon zo volwassen om te zeggen dat dit niet is wat je wil/zoekt.
zaterdag 25 september 2021 om 13:44
Ja gaat lekker, als zelfstandige gestart per 1 september en had gelijk een opdracht.........alleen is t geen leuke opdrachtSabbieehhhh schreef: ↑25-09-2021 13:32Helemaal eens Limo, maar goed, hij moet het zelf maar weten. Ik ga me er ook niet te druk om maken![]()
Hoe is het met jou?
zaterdag 25 september 2021 om 13:49
zaterdag 25 september 2021 om 18:00
Ik vind dat altijd zo laf he. Doe gewoon even volwassen en laat dan weten dat je niet meer verder wilt ontdekken ofzo. Is tenminste duidelijk.Sabbieehhhh schreef: ↑25-09-2021 11:54@I2 ach je hebt een leuke ervaring gehad, inderdaad weer iets om af te strepen.
.als het goed voelt, maar doe je wel voorzichtig en rustig stapje voor stapje?
Ja, we hebben net 4 uur zitten bellen. Super leuk, super gezellig, maar hij is uiteraard nog heel terughoudend terwijl ik zelf al wat meer klaar ben voor iets nieuws weer. Wat logisch is van zijn kant uit ook. Maar goed, hij wil binnenkort wel een keer gaan wandelen, dus dat is in elk geval leuk. En daarna zullen we wel zien. Aan de ene kant ben ik wel bang dat ik dan emotioneel al teveel investeer in iets wat misschien nog lange tijd niets kan worden. Ik zal dan heel veel geduld en begrip moeten hebben en rustig aan moeten doen inderdaad, maar als hij het waard blijkt te zijn: waarom ook niet?
l2l89 wijzigde dit bericht op 27-09-2021 14:02
1.35% gewijzigd
zaterdag 25 september 2021 om 23:49
Ik leef ook nog 
Niet met daten bezig. Dwz wilde een walking diner doen via cupid, zijn ze daarmee gestopt. Alleen nog de wandeling en die is eind oktober. Wil ik nu nog niet over nadenken.
Groep is inderdaad wat uit elkaar gevallen. Volgens mij gebeurd er ook weinig op het via forum. Zal zo eens kijken.
Discord is ook wat stil.
Niet met daten bezig. Dwz wilde een walking diner doen via cupid, zijn ze daarmee gestopt. Alleen nog de wandeling en die is eind oktober. Wil ik nu nog niet over nadenken.
Groep is inderdaad wat uit elkaar gevallen. Volgens mij gebeurd er ook weinig op het via forum. Zal zo eens kijken.
Discord is ook wat stil.
zondag 26 september 2021 om 00:15
Och wie weet klikt het tijdens het wandelen niet eens. Eerst maar kijken hoe dat gaat voordat je verder denkt.l2l89 schreef: ↑25-09-2021 18:00Ik vind dat altijd zo laf he. Doe gewoon even volwassen en laat dan weten dat je niet meer verder wilt ontdekken ofzo. Is tenminste duidelijk.
Ja, man in scheiding, we hebben net 4 uur zitten bellen. Super leuk, super gezellig, maar hij is uiteraard nog heel terughoudend terwijl ik zelf al wat meer klaar ben voor iets nieuws weer. Wat logisch is van zijn kant uit ook. Maar goed, hij wil binnenkort wel een keer gaan wandelen, dus dat is in elk geval leuk. En daarna zullen we wel zien. Aan de ene kant ben ik wel bang dat ik dan emotioneel al teveel investeer in iets wat misschien nog lange tijd niets kan worden. Ik zal dan heel veel geduld en begrip moeten hebben en rustig aan moeten doen inderdaad, maar als hij het waard blijkt te zijn: waarom ook niet?
Hier komen ineens zowel recente ex als oude buddy ineens weer in de dm's
sabbieehhhh wijzigde dit bericht op 26-09-2021 01:36
0.28% gewijzigd
zondag 26 september 2021 om 00:16
Julia!!!! Wat fijn dat je er ook nog bentJulia_20 schreef: ↑25-09-2021 23:49Ik leef ook nog
Discord is ook wat stil.
Hmm jammer dat de walking diner niet doorgaat.