Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Gaat als een boeddha middenin de kroeg zitten, op een kruk natuurlijk voor de goede hoogte, lekker kusjes in ontvangst nemen

Later is nu
Zoent driftig mee
Zoent driftig mee
Kijk nou. Met een nieuwe nick speciaal voor mijn mobiel lukt het wel. Ben dus heel niet bijgelezen. Zal vandaag ook niet lukken. Vanmiddag zwaar gesprek gehad. Zal binnenkort wel proberen een update te plaatsen in de nAk.
Heee Mief on de rood, het is Zware Gesprekken-dag vandaag. Kort gezegd; ik trok het gewauwel van de Aso niet meer bij de mediator en ben naar huis gegaan. Niet slim. Ik wil op deze manier niet meer tegenover die eikel zitten.

Godver.

~kust die prachtige zwangere op de Poetskruk en schenkt de glazen nog eens vol~
anoniem_3050 wijzigde dit bericht op 03-06-2009 22:08
Reden: wor je dislekties van wijn????
% gewijzigd

voor Bloes en Meave.

Blegh.
He gatver, Bloes. Vanaf hier dus ook maar veel zoenen.

Och, en Meave klinkt ook al niet zo best. Helaas lukt de nAK mij ook niet, maar anyway.... kom hier meid, ook een omarming met zoenen voor jou!

Meave, hoe "heet" jouw mobiel? Ik zou ook heel graag zo'n ding willen, namelijk... 'k Moet toch een nieuwe telefoon, zou daar graag een foto//filmcameraatje in willen PLUS de mogelijkheid om mijn email van werk uit te kunnen lezen (en daar is internet voornodig).

Jajaja, heel decadent maar wel errug handig in mijn geval. Maar goed, ik verdiep me nooit in dat soort dingen dus nu weet ik helmaal niet waar ik naar moet zoeken om enigszins productvergelijking te kunnen doen. En wie weet wat dat ongeveeeeeer kost?

Toet, hoe's schouder nu? Wel enige verbetering?
Oh ja, ELy... van jouw berichtje werd ik wel happy! Fijnfijn dat het zo goed gaat, en jaaaa.... van een zwangerschap knap het huis vaak wel op .
Tjonge Meave... ik vind het toch wel.. euh.. bijzonder hoe jij steeds de kroeg binnen komt rennen dat je zo veel te vertellen hebt, maar alleen in de AK en daar vervolgens niet komt..

Bloes, dat klinkt niet echt handig... wtf happened??

Mooie hebbedingen he Xop? Als je het puur voor je werk gebruikt kan je wellicht eens met je werkgever praten? Anders gewoon eens zo'n winkel inlopen en volgens mij hoeft het helemaal niet zo duur te zijn allemaal, ze gooien je tegenwoordig de mooiste en duurste cadeau's om de oren bij het afsluiten van een abonnement.
ha die pim, hoest met je kittens?? En toet, hoe is het met de jouwe? Wij genieten volop van de onze; Loesje het poesje blijkt een kater, nu heet hij Loetje .

Meave, begrijp wel wat pim bedoelt eerlijk gezegd voel ik het ook wel een beetje zo....begrijp dat er veel speelt in jouw leven momenteel, maar zo is het moeilijk een beetje te volgen voor mij.....

Ha die poetser!! Fijn ely dat het goed gaat (en dat de boel lekker opknapt), hoe lang moet je iegnlijk nog ongeveer?

MIms, ik snak naar toelichting op de afloop over die spannende posting over die 2 kerels....doet eens vertellen?!

Bloes wat akelig zeg, hoe nu? Djiezzzzz een echte rijtjespost, gauw stoppen hiermee!!!
Hahaha, die Loetje

Arm doet nog zeer, maar niet meer zo erg. Nu is het gewoon weer irritant pijnlijk ipv AUUUUUUU. En ik probeer echt mijn rust te nemen/schouder te ontlasten.

Kittens (voor zover we weten een poes en een kater) zijn supercute. Erg gezellig, grappig en nieuwsgierig.

Ik heb mezelf gemetamorfoosd online en nu wil ik een personal stylist die me elke ochtend fabulous maakt. Kan iemand dat even regelen?

Lil, hou vol vandaag en veel plezier de komende paar dagen met je vent in Rome. You deserve it!

Leuk om Ely even vrolijk langs te zien komen.

En ik begrijp dat ik zwanger moet worden zodat mijn huis geschilderd wordt en de keuken en badkamer opgeknapt? Hmm, snap niet hoe het werkt, maar ik sleep vent gelijk mee naar bed als ie thuiskomt vanavond!

Tips over lekkere en leuke en goede mobieltjes zijn ook hier welkom; ik mag een nieuwe uitzoeken nu ik mijn abo ga verlengen. Maar heb geen idee welke ik moet kiezen.
Goeidahaaag...

(dreigt verongelijkt in hoekje te gaan zitten, dat alleen de mooie zwangere-op-kruk zoenen krijgt, maar allá.. ik ga ermee akkoord )

Mijn huis werd trouwens beslist niet schoner van zwanger zijn. Wel van bevallen zijn, want toen had ik 8 dagen een kraamhulp

Vervelend van schouder Toet. het moet nu gewoon over zijn, lijkt me zo.

Over mobieltjes; ik zou gewoon een onafhankelijke mobieltjeswinkel instappen. Dus niet van één provider, maar zoééntje die ze allemaal in het parket heeft. Daarnaast is er nog een jonge ondernemer uit Leens (uut Grunn dus ) die zo'n vergelijkende site heeft gemaakt.. deze wordt goed bijgehouden met alle nieuwe abo's.. ga eens kijken, zou ik zeggen (geen idee hoe de site heet, maar is vast te googlen)

Leuk van al die poesjes enzo... ik ben Elvis inmiddels zwaar aan 't bewerken voor mogelijke hond Is ie bijna zover, schrik ik 'm af met dat ik 't beest mee wil op vakantie ... nu lijkt het mij ineens toch beter een volwassen exemplaar te nemen.. afijn, wordt vást wel vervolgd. Jullie hebben me wel aangestoken hoor, met die kittens! Ben alleen superovergevoelig voor die beesten en bovendien vind ik een hond gewoon stukken leuker. Dus als ik toch Elvis moet overhalen, dan maar voor een hond

Vandaag stembureaudag.. 't Is weer boeiend.
Later is nu
Nou, een hond is natuurlijk hartstikke leuk, Dream!! Als ik meer thuis zou zijn, ging ik ook voor een hondje. Zuslief heeft een aantal weekjes geleden een 9 wkn oude Labradorpup gekregen en ooooowwww..... da's echt ubercute.

Ahh, in Leens een telefoonmaniak die ook nog eens zijn site daarover bijhoudt? Ik ga zoeken.....
Gotverdegotverdegotver ik ben Leentjes hondje verloren!! AAARGH!!!! Ik haaat mezelf dat ik heb toegestemd dat ie voor één keertje mee mocht... ze ligt nu te brullen in bed. Ik ga haar er maar uitplukken en al mijn gangen na fietsen die ik met haar heb gefietst vandaag..
shoot...neem aan dat het een knuffel is? Ach gossie, het arme wicht. Hoop datje hem vindt!!!

Leuk dream, ben benieuwd of elvis zwicht! Xop, onze buurvrienden hebben ook 2 labradors, waarvan de jongste nu een half jaar is,. Inderdaad ubercute, maar mèn wat sloopt dat monster veel. Schijnt gebruikelijk te zijn voor pups en dan zeker voor labradors.....dat lijkt mij nou weer inder. Zie daar dat het leuk en lief is, maar ik ben geen hondenmens en zou er ook zeker geeneen hoeven.
Jep knuffel... ben overal langs gefietst... niente.. heb iedereen gebeld met wie ik heb gesproken op het schoolplein, niemand heeft gezien of ze hem daar nog had. Heb haar nu toch maar weer in bed gelegd, maar het is dikke paniek! Man ik kan wel janken, zo'n spijt heb ik dat hem mee heb laten nemen. Heb nu via de knuffelkwijtsijt een exemplaar gevonden in Brabant, hopen dat ze snel reageren... Leentje is morgen jarig en zonder "oetje" zal ze niet echt slapen, denk ik? Ze is echt heul verdrietig. "Isse oetje nou? Oetje bed? Oetje ook slapuh? Oetje winkel?" En ik ook. Gotver!

Sorry, later sociaal reageren op kittens en hondjes enzo... Tjongejonge wat een knuffel al niet teweeg kan brengen...
Godverkut Pim. Ik heb gelijk aan Zootje gevraagd of die hem niet wil afstaan, maar moet je teleurstellen. Dat was echt even een brug te ver voor haar.

Hoop dat je hem snel vindt
Hoe ziet ie eruit Pimpel? Heb je foto? Wie weet kunnen wij of een meelezer hulp bieden??
Jammer Ely, ik was serieus aan het overwegen je te bellen... maar ik snap erg goed dat ze dat niet wil, hoor. Ik heb nog geen reactie van die mevrouw. Dit is 'em:

http://www.knuffelkwijtsi ... 1d688d18e095_DSCF0070.jpg

Lief dat jullie meeleven/ denken! (Leentje heeft niet geslapen, heb haar er maar uit gehaald, in de hoop dat dan vanavond zo moe is dat ze zonder kan slapen, maar ik vrees het ergste... Pompel en ik moeten vanavond allebei weg, maar denk dat ik de oppas maar afbel..)
Agossie, die arme knuffel. En vooral arme Leentje. Ik hoop dat je 'm nog weet te vinden, Pim!

En hier ook geen last gehad van nesteldrang hoor, Dreamer. Ik dacht dat dat één van de voordelen van zwanger zijn zou zijn: een schoon huis. Heb zitten wachten tot die schoonmaakwoede zou komen. Kwam niet. Kind wel.

Zijn jullie nog gaan stemmen vandaag, trouwens? Ik moet -enigszins met schaamrood op de kaken- bekennen dat ik me er dit keer totaal niet in verdiept heb en dus niet ga stemmen.

Oh Toet; ik ben altijd erg tevreden over Sony Ericsson mobieltjes. Tot nu toe heb ik met die de beste ervaringen. In tegenstellig tot Samsungs - wat een kleredingen zijn dat zeg. Kus op je iets minder pijnlijke schouder!

Zoon kreeg vandaag een pakketje in de bus. Nadat hij het geopend had, bleek er een prijs in te zitten die hij gewonnen had met een Jetix-prijsvraag en hij is nu dus een Monster vs. Aliens-pakket rijker. En zoooooo blij met z'n pantoffels met lichtjes, buttons, skippybal en een iPod-docking station. Ik vind het zo leuk voor hem, want dit is de eerste keer dat hij iets gewonnen heeft En hij kreeg van de week al zoveel post, nu ik een kinderspaarrekening voor hem geopend had. Hij voelt zich al helemaal groot nu. Lekker ding.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Ach jee, Pimp, da's kinderleed van formaat! (en mén, ze is morgen alweer jarig!.. n i e t n o r m a a l hoe hard de tijd gaat..)
Wat gaaf Alex!! Echt leuk!

Ja, ik ga wel stemmen, wilde vanmorgen al gaan, maar paspoort bleek bij Pompel in de auto te liggen... dus vanavond dan maar. Heb me niet verschrikkelijk verdiept, maar een klein beetje. Gisteren nog stemwijzer gedaan en ik blijk (ook zonder dat ik op de hoogte ben van de stellingen) gewoon trouw aan mijn eigen partij.
Hee Lex!

Hondjes en kittens.. ik vind ze bij een ander altijd lief. Daar houdt het ook altijd mee op.

Wat Alex met Samsung's heeft, heb ik met LG. Alleen maar slechte ervaringen mee en aan de gebruikerservaringen te lezen her en der online, ben ik niet de enige.

Oh ships, moet naar zwembad, ben later terug!
Pim, ik geloof dat ik iets soortgelijks heb liggen hier, maar weet niet zeker of het dezelfde is. Heb je een betere foto? (lastige vraag natuurlijk nu ie weg is...)
Oh Whopper wat goed en lief! Ik heb geen betere foto, maar inmiddels wel reactie van die mevrouw, ze wil het zsm opsturen... (en ik heb nog gevraagd waar ze woont, desnoods moet Pompel maar wat kilometers rijden...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven