Entertainment alle pijlers

Roddelen jullie nog steeds mee? Deel 6 van A2 drama allee!

18-09-2021 21:46 2977 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar is dit topic ooit begonnen, maar zij is op vakantie en we moeten naar een nieuw topic omdat deel 5 over de 3000 is gegaan.

Alle eer komt Yildizlar ten goede maar we moeten het overnemen, zeker omdat er zoveel gaande is.
Yil, ik hoop dat je dit okee vindt.

Ik heb dus het topic geopend, maar als Yil dit ook opent, mag haar topic prevaleren.

Nu nog even een prikkelend plaatje plakken.
Plaatje wil niet, ik doe mijn best....

Afbeelding
koreana wijzigde dit bericht op 18-09-2021 21:50
14.44% gewijzigd
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Gezellig, dat gevit.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
06-10-2021 20:29
Zout toch gewoon op met je obsessie voor Yvonne Coldeweijer. We hebben goddorie allemaal zelf ook YouTube en Instagram, je verziekt echt elk roddeltopic.
Wat een taal weer. o_o
Ik lees hier regelmatig dat men mijn verslag van Yvonne waardeert.
Ik lees hier regelmatig dat mensen niet allemaal IG hebben.

Als je vindt dat ik het verziek, zet je mij toch onder negeer?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Topictitel doet de naam eer aan. :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
06-10-2021 20:32
Ik mis helemaal niks. Ik reageerde op jouw totaal nutteloze toevoeging over wat die roddelkanalen over elkaar te roddelen hebben. Jij vindt dat blijkbaar reuze interessant allemaal en blijft het maar delen op elk willekeurig topic, maar meestal in dit topic.

Als je zo graag het "Juicechannel" van het Viva Forum wilt zijn open dan je eigen topic waar je alle roddelkanalen bull shit juice kan delen. Dan kun je daar lekker vertellen wat Realityfbi te roddelen heeft over Yvonne en wat Yvonne te zeggen heeft over Fawry en in welke reet Juicechannel inmiddels gekropen is.
Op dit topic is dat off topic. :bye:
:whip:
Ik doe helemaal niks. En sinds wanneer bepaal JIJ wat hier off of on topic is.
Ben jij de baas op dit topic?

Ik vind het werkelijk schandelijk dat een posting van een forummer hier onder dreigt te sneeuwen omdat een paar lieden menen problemen te hebben met mijn postings.
Ik reageer er niet meer op en als het je verveelt gooi je mij maar onder negeer.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
06-10-2021 20:23
Ik daarentegen vind de Chica’s een hoog humoristisch gehalte hebben, en tenslotte brengt Sarah de meeste tijd door in hun winkel.
Dus van mij mogen ze blijven :proud:
Humoristisch is het zeker.
koreana schreef:
06-10-2021 20:40
Wat een taal weer. o_o
Ik lees hier regelmatig dat men mijn verslag van Yvonne waardeert.
Ik lees hier regelmatig dat mensen niet allemaal IG hebben.

Als je vindt dat ik het verziek, zet je mij toch onder negeer?
Het is gewoon een herhaling van zetten van het Harry en Meghan topic en het roddeltopic, zelfde gemauw. Gewoon laten gaan.
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
06-10-2021 20:35
Stond er vanochtend niks in de story over A2 ? Valt me tegen van Guido die heeft toch steeds inside information .
Ik denk dat Guido van de week met een lead komt, want morgen komt de nieuwe Story weer in de winkels, dus ergens in het weekend komt er een lead of hint oid, waar hij volgende week in de Story groots mee uit gaat pakken.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
*Sally* schreef:
06-10-2021 20:37
Gezellig, dat gevit.
Komkommertijd.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
06-10-2021 20:40
Wat een taal weer. o_o
Ik lees hier regelmatig dat men mijn verslag van Yvonne waardeert.
Ik lees hier regelmatig dat mensen niet allemaal IG hebben.

Als je vindt dat ik het verziek, zet je mij toch onder negeer?
Er is vandaag geen verslag te melden van Yvonne. Dat is morgen, zoals je zelf net zo aardig schreef "weer één die niet snapt dat Yvonne morgen een video heeft en ik het verslag heb".

En als het dan over Hazes gaat dan kun je dat hier in het topic posten, maar in de tussentijd hoeft het niet de hele tijd over die freakin "juicechannels" te gaan die nu ook alleen maar over elkaar aan het roddelen zijn.
Wil je het daar wel graag over hebben dan kun je daar een topic over openen.
Dan kun je op dat topic, aan wie het maar horen wil, vertellen wat ze allemaal over elkaar te vertellen hebben.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
06-10-2021 20:45
Ik denk dat Guido van de week met een lead komt, want morgen komt de nieuwe Story weer in de winkels, dus ergens in het weekend komt er een lead of hint oid, waar hij volgende week in de Story groots mee uit gaat pakken.
Nee de story komt altijd op woensdag dat weet ik van de kapper ;)
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Samen bij de kapper. Nu naar de vrouw van Najib.
Alle reacties Link kopieren
polydox schreef:
06-10-2021 20:44
Het is gewoon een herhaling van zetten van het Harry en Meghan topic en het roddeltopic, zelfde gemauw. Gewoon laten gaan.
:bigkiss:
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
06-10-2021 20:45
Er is vandaag geen verslag te melden van Yvonne. Dat is morgen, zoals je zelf net zo aardig schreef "weer één die niet snapt dat Yvonne morgen een video heeft en ik het verslag heb".

En als het dan over Hazes gaat dan kun je dat hier in het topic posten, maar in de tussentijd hoeft het niet de hele tijd over die freakin "juicechannels" te gaan die nu ook alleen maar over elkaar aan het roddelen zijn.
Wil je het daar wel graag over hebben dan kun je daar een topic over openen.
Dan kun je op dat topic, aan wie het maar horen wil, vertellen wat ze allemaal over elkaar te vertellen hebben.
:facepalm:
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
06-10-2021 20:45
Nee de story komt altijd op woensdag dat weet ik van de kapper ;)
:rofl:


Ligt zijn column ook stil momenteel?
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
06-10-2021 20:43
:whip:
Ik doe helemaal niks. En sinds wanneer bepaal JIJ wat hier off of on topic is.
Ben jij de baas op dit topic?

Ik vind het werkelijk schandelijk dat een posting van een forummer hier onder dreigt te sneeuwen omdat een paar lieden menen problemen te hebben met mijn postings.
Ik reageer er niet meer op en als het je verveelt gooi je mij maar onder negeer.
Groot gelijk Koreana.
Ik lees altijd met veel plezier jou posten.
Alle reacties Link kopieren
Fauve schreef:
06-10-2021 20:46
Afbeelding

Samen bij de kapper. Nu naar de vrouw van Najib.
Nou als dat niet topicgerelateerd van Yvonne is, then what the fuck is?

Goed, in ieder geval is Rachel weer boven water.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Fauve schreef:
06-10-2021 20:48
Groot gelijk Koreana.
Ik lees altijd met veel plezier jou posten.
Dank je wel :bigkiss:
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Wauw, volwassen vrouwen die met elkaar een ander forumlid gaan aanvallen over wat ze aan roddels deelt . Het is een roddeltopic, in godsnaam, waar maak je je druk om. Hahaha
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
06-10-2021 20:43
:whip:
Ik doe helemaal niks. En sinds wanneer bepaal JIJ wat hier off of on topic is.
Ben jij de baas op dit topic?

Ik vind het werkelijk schandelijk dat een posting van een forummer hier onder dreigt te sneeuwen omdat een paar lieden menen problemen te hebben met mijn postings.
Ik reageer er niet meer op en als het je verveelt gooi je mij maar onder negeer.
Off topic is een vrij simpel begrip. Dat heb ik vanmiddag ook al uitgelegd. Dit topic heeft een bepaalde titel. Alles wat niet binnen die titel valt, en geneuzel over wat roddeltopics over elkar te roddelen hebben, heeft geen betrekking op de titel. Dat is dis off topic.
Overogens is langdurig off topic gaan in een topic niet de bedoeling. Dit kun je gewoon in de huisregels lezen.

En je vindt het schandelijk dat een posting van een forummer 'ondersneeuwt'? Waar heb je het nou over? Je vindt het gewoon vervelend dat je aangesproken wordt op oeverloos off topic geouwehoer en dat niet iedereen aan je lippen hangt met je geneuzel over die juicechannels de hele tijd.
Alle reacties Link kopieren
Peertjes schreef:
06-10-2021 20:48
:rofl:


Ligt zijn column ook stil momenteel?
Dat ik het niet weet 🤣 waar schrijft hij een column buiten de story ? Online ?

Oohhh je bedoelt Dré geen idee Yasmijn had de Veronicagids toch ?
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 06-10-2021 20:54
14.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Fauve schreef:
06-10-2021 20:46
Afbeelding

Samen bij de kapper. Nu naar de vrouw van Najib.
Ah, dankjewel!
Ik neem aan dat het ziekenhuisverhaal dan wel in de prullenbak kan.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Peertjes schreef:
06-10-2021 20:48
:rofl:


Ligt zijn column ook stil momenteel?
De eerste ging over het kopen van een woning.
Nummer 2 over dat hij Sarah wakker houdt met naar kookprogramma's te kijken.
Nummer 3 over tattoos.
En daarna werd het volgens mij stil.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
06-10-2021 20:29
:hug:

Ik vraag me af of bij Rachel jaloezie ook een rol zou kunnen spelen; jaloers op de aandacht maar misschien ook op hun carrière en hun geprivilegieerde jeugd (afgezien van de ellendige gezinssituatie).
Rachel herhaalt wat haar eigen ouders haar hebben aangedaan, diep treurig.
Je kunt haar slecht noemen maar ik vind voornamelijk dat ze dringend hulp nodig heeft om inzicht te krijgen.
Goed punt. Het krampachtig proberen van een jeugd die 'perfect' is, te creëren.
Ik denk ook dat ze hulp nodig heeft, maar ondertussen maakt ze van alles stuk.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
06-10-2021 20:50
Off topic is een vrij simpel begrip. Dat heb ik vanmiddag ook al uitgelegd. Dit topic heeft een bepaalde titel. Alles wat niet binnen die titel valt, en geneuzel over wat roddeltopics over elkar te roddelen hebben, heeft geen betrekking op de titel. Dat is dis off topic.
Overogens is langdurig off topic gaan in een topic niet de bedoeling. Dit kun je gewoon in de huisregels lezen.

En je vindt het schandelijk dat een posting van een forummer 'ondersneeuwt'? Waar heb je het nou over? Je vindt het gewoon vervelend dat je aangesproken wordt op oeverloos off topic geouwehoer en dat niet iedereen aan je lippen hangt met je geneuzel over die juicechannels de hele tijd.
Zo vol van jezelf dat het je volledig ontgaat.
Sneu.

Vervelend? Joh het interesseert me geen ruk dat je dat vervelend vindt.
Ik vind het schandelijk dat iemand zich openstelt en er mensen hier nog eindeloos doorgaan over wat ze zelf nou zo graag zouden willen indammen. Maar goed, ga je gang hoor. Blijf lekker zieken en dan verpest je dit topic ook, zoals je in meerdere topics wel doet.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
06-10-2021 20:40
Wat een taal weer. o_o
Ik lees hier regelmatig dat men mijn verslag van Yvonne waardeert.
Ik lees hier regelmatig dat mensen niet allemaal IG hebben.

Als je vindt dat ik het verziek, zet je mij toch onder negeer?
Een verslag vind ik wel handig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven