Lengte van je partner

20-10-2021 22:23 122 berichten
Beste mensen,

Ik heb sinds kort een nieuwe man ontmoet, hij is erg lief, gul, loyaal, betrouwbaar, eerlijk, grappig
Vergelijking met mijn ex vriendjes is hij de beste man die ik tot nu toe ontmoet heb

Alleen 1 ding vind ik moeilijk, hij is namelijk erg lang

Ik heb altijd vriendjes gehad van 1.75

Ik ben zelf 1.55 en hij is 1.83 lang

Zijn er mensen die hetzelfde ervaren?

Laat mij even weten
Alle reacties Link kopieren
Kliko schreef:
20-10-2021 22:36
Gewoon op je tinderprofiel zetten max 1.80

Mannen schijnen wel vaker te liegen over hun lengte.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik ben single, 1.51. Nogal klein dus. Mijn exen (wat nooit serieus geworden is) waren 1,75 en 1,86. Beiden maakten vaak neerbuigende opmerkingen over mijn lengte. Niet vanaf het begin overigens. Maar dit waren dus negatieve ervaringen.
Ik zou er gewoon wat vanaf zagen.
Ik ben 1.62 en mijn partner is 1.88, ik vind dit juist een fijn lengteverschil (al ben ik wel chronisch hakkendrager), ik kan me voorstellen dat het niet fijn zou zijn als hij echt 2 meter+ was, maar jullie verschil is toch heel normaal?
Mijn partner is 30 cm langer. Dat ziet er raar uit als je naast elkaar fietst en dansen is ook onhandig. Als we op een roltrap staan wil ik altijd even zoenen, dan moet ik een tree hoger staan. Valt mee te leven, dus het is geen dealbreaker :)
Je kunt toch gewoon een hoge hoed opzetten. Niemand die iets merkt van jullie verschil.
.
Gewoon zijn knietjes er tussenuit halen.
https://www.123partyshop.nl/accessoires ... -hoge-hoed

Hier, voor nog geen 20 euro je probleem opgelost.
.
Hoe zou jij het vinden als hij zegt, je bent lief, mooi, knap enz..... maarja je bent wat te klein voor mij dus heb mijn twijfels of het iets kan worden..
Beetje raar toch?

1.83 is trouwens helemaal niet zo groot voor een man.
En ik bij het lezen van de titel maar denken dat er weer iemand een man heeft getroffen die kleiner is dan zij is…
De mijne is 1.83
Wisselen?
Man en ik schelen 30 cm...
hondenmens schreef:
20-10-2021 22:37
Ik ben single, 1.51. Nogal klein dus. Mijn exen (wat nooit serieus geworden is) waren 1,75 en 1,86. Beiden maakten vaak neerbuigende opmerkingen over mijn lengte. Niet vanaf het begin overigens. Maar dit waren dus negatieve ervaringen.
Raar gedrag. En zat mannen die het juist leuk vinden als hun vriendin klein van stuk is.
DS1971 schreef:
20-10-2021 22:58
Raar gedrag. En zat mannen die het juist leuk vinden als hun vriendin klein van stuk is.
Dat lees ik vaker. Ik ken ze alleen niet in mijn omgeving. Mannen die mijn lengte leuk/goed vinden.
DS1971 schreef:
20-10-2021 22:58
Mijn ervaring is ook dat het voor veel mannen juist een pluspunt is als een vrouw niet zo lang is. Veel mannen zijn natuurlijk ook onder de gemiddelde 1,82 m. en willen dan toch een kleinere vrouw. Sowieso vind ik het raar om opmerkingen te maken over iemands lengte, als er iets is waar je weinig aan kunt doen. Ik vind het altijd wel grappig dat ik in het vliegtuig kan staan, terwijl ik nog bij mijn stoel sta. Dat kunnen niet veel mensen.
DS1971 schreef:
20-10-2021 22:56
En ik bij het lezen van de titel maar denken dat er weer iemand een man heeft getroffen die kleiner is dan zij is…
Ook dat zou geen probleem hoeven zijn
Barnsteen schreef:
20-10-2021 23:06
Ook dat zou geen probleem hoeven zijn
Ik vond het vroeger altijd wel een beetje gênant dat wij allemaal zo klein waren in het gezin. Mijn vader is 1,68 m. en mijn moeder, zus en ik nog een stuk kleiner. Mijn zus haalt zelfs de 1,50 m niet. Maar daar ‘groei’ je overheen, een kleinere man zou ik ook prima hebben gevonden, al kom ik die niet vaak tegen. Soms denk ik dat ze even lang zijn, kan ik ze in de ogen kijken, maar dan zijn ze toch nog 1,65 m of zo.
Wat is het probleem nu?
Hij is niet erg lang, hij is gewoon gemiddeld. Jij daarentegen bent klein.
Een vriendin scheelt 40 cm met haar man (1.60 tov 2 m). Boeiend.
Ik bedenk me net dat ik het IPH grapje nooit meer hoor!
mandylion schreef:
20-10-2021 22:53
Je kunt toch gewoon een hoge hoed opzetten. Niemand die iets merkt van jullie verschil.
Of op iemands schouders zitten met een lange jas er omheen. Niemand die dat merkt.
Moiren schreef:
20-10-2021 23:14
Ik bedenk me net dat ik het IPH grapje nooit meer hoor!
Dat kan niet meer in deze preutse en correcte tijd :rofl: hahahahaha
Wat is het IPH grapje?
On topic: ik zelf val vooral op mannen tot 1.80 maar langer hoeft geen dealbreaker te zijn. En ik kan me best voorstellen dat to een voorkeur heeft voor een minder groot lengteverschil.
Mensch durf te leven
Bimi schreef:
20-10-2021 22:28
Ja herkenbaar, we zijn er met veel therapie door de moeilijke eerste periode gekomen.
:HA:
DS1971 schreef:
20-10-2021 22:56
Dacht ik ook :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven