Lengte van je partner
woensdag 20 oktober 2021 om 22:23
Beste mensen,
Ik heb sinds kort een nieuwe man ontmoet, hij is erg lief, gul, loyaal, betrouwbaar, eerlijk, grappig
Vergelijking met mijn ex vriendjes is hij de beste man die ik tot nu toe ontmoet heb
Alleen 1 ding vind ik moeilijk, hij is namelijk erg lang
Ik heb altijd vriendjes gehad van 1.75
Ik ben zelf 1.55 en hij is 1.83 lang
Zijn er mensen die hetzelfde ervaren?
Laat mij even weten
Ik heb sinds kort een nieuwe man ontmoet, hij is erg lief, gul, loyaal, betrouwbaar, eerlijk, grappig
Vergelijking met mijn ex vriendjes is hij de beste man die ik tot nu toe ontmoet heb
Alleen 1 ding vind ik moeilijk, hij is namelijk erg lang
Ik heb altijd vriendjes gehad van 1.75
Ik ben zelf 1.55 en hij is 1.83 lang
Zijn er mensen die hetzelfde ervaren?
Laat mij even weten
woensdag 20 oktober 2021 om 22:47
woensdag 20 oktober 2021 om 22:54
https://www.123partyshop.nl/accessoires ... -hoge-hoed
Hier, voor nog geen 20 euro je probleem opgelost.
Hier, voor nog geen 20 euro je probleem opgelost.
.
woensdag 20 oktober 2021 om 22:58
Raar gedrag. En zat mannen die het juist leuk vinden als hun vriendin klein van stuk is.hondenmens schreef: ↑20-10-2021 22:37Ik ben single, 1.51. Nogal klein dus. Mijn exen (wat nooit serieus geworden is) waren 1,75 en 1,86. Beiden maakten vaak neerbuigende opmerkingen over mijn lengte. Niet vanaf het begin overigens. Maar dit waren dus negatieve ervaringen.
woensdag 20 oktober 2021 om 23:02
Mijn ervaring is ook dat het voor veel mannen juist een pluspunt is als een vrouw niet zo lang is. Veel mannen zijn natuurlijk ook onder de gemiddelde 1,82 m. en willen dan toch een kleinere vrouw. Sowieso vind ik het raar om opmerkingen te maken over iemands lengte, als er iets is waar je weinig aan kunt doen. Ik vind het altijd wel grappig dat ik in het vliegtuig kan staan, terwijl ik nog bij mijn stoel sta. Dat kunnen niet veel mensen.
woensdag 20 oktober 2021 om 23:10
Ik vond het vroeger altijd wel een beetje gênant dat wij allemaal zo klein waren in het gezin. Mijn vader is 1,68 m. en mijn moeder, zus en ik nog een stuk kleiner. Mijn zus haalt zelfs de 1,50 m niet. Maar daar ‘groei’ je overheen, een kleinere man zou ik ook prima hebben gevonden, al kom ik die niet vaak tegen. Soms denk ik dat ze even lang zijn, kan ik ze in de ogen kijken, maar dan zijn ze toch nog 1,65 m of zo.