Awkward dingen die je doet omdat je verliefd bent

23-10-2021 07:09 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lig al 2 uur wakker, me te schamen voor iets wat ik heb gedaan omdat ik verliefd ben op iemand hier in de straat. We kennen elkaar goed, spreken elkaar regelmatig en ben nog aan het uitzoeken of we elkaar allebei leuk vinden.

Ik zag haar thuiskomen en ging toen ‘toevallig’ net de deur uit om ook boodschappen te doen.

Omdat ik zelf weet dat het niet toevalligs is schaam ik me en denk ik; waar ben ik mee bezig? :rofl:

Wat hebben jullie voor stomme dingen gedaan toen je verliefd was die je normaal niet zou doen?
palmboominnewyork wijzigde dit bericht op 23-10-2021 07:32
Reden: Verkeerd geschreven
27.64% gewijzigd
Je kent elkaar al goed, dus ik denk dat het voor wel tijd is om voor te stellen om samen iets te doen. Hapje eten, drinken, film? Persoonlijk zou ik erbij zeggen dat het een date is, maar als ik je berichten zo lees kan ik me voorstellen dat je dat te direct vindt. Dan blijft het lastig te peilen of het vriendschappelijk of flirterig is, maar daar kom je gaandeweg wel achter.
Palmboominnewyork schreef:
26-10-2021 07:49

Maar ik ben zó onzeker - dat ik alles direct kapot relativeer en denk: ze bedoelt het vast gewoon als vriendinnen.

( we zijn beide vrouw)
Weet of denk je dat zij ook op vrouwen valt?
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-10-2021 12:21
Reden: op de man
98.77% gewijzigd
Ik negeer dat maar, want dat is informatie uit andere topics gebruiken en dat mag niet. Scheelt dat ik me niet schaam :there:

Ontopic. Je kunt bij iedereen een blauwtje lopen to. Ik snap dat je het lastig vindt om te gaan polsen. Maar als je er bij een buurman naast zou zitten, is het net zo akward.

Kun je niet een klein onderzoekje starten op social media? Misschien kun je er iig achterkomen of ze ooit iets gehad heeft met een vrouw. Dan zou dat stukje onzekerheid iig niet nodig zijn. En tja, dan maar goed hopen dat een van jullie twee moed heeft. Ze vindt je iig leuk. Dat is duidelijk. Of het romantisch is, kom je maar op 1 manier achter.
Moest een meld zijn.
Knuddestudder schreef:
26-10-2021 13:31
Weet of denk je dat zij ook op vrouwen valt?
Ja weet ze. Ze heeft trouwens ook al gezegd dat ze me heel mooi vindt. Al een stuk 3 keer bedenk ik me nu -
Maar dat kan ook friendzone-ig zijn toch? :sherlock:
Nee :bonk:
26-10-2021 14:12
Ja weet ze. Ze heeft trouwens ook al gezegd dat ze me heel mooi vindt. Al een stuk 3 keer bedenk ik me nu -
NEEE!
Ik zeg nooit tegen mijn buren dat ze er goed uitzien en dat ik ze mooi vind. Alleen als ik smitten als een kitten zou zijn.
Dit zit helemaal hartstikke goed hoor Palmboom!
Ohhhh wat romantisch, ik zit helemaal te smelten :flirting:
Wat eten we vanavond?
makreel schreef:
26-10-2021 14:51
NEEE!
Ik zeg nooit tegen mijn buren dat ze er goed uitzien en dat ik ze mooi vind. Alleen als ik smitten als een kitten zou zijn.
Dit zit helemaal hartstikke goed hoor Palmboom!
Ohhhh wat romantisch, ik zit helemaal te smelten :flirting:
Ik voel me zo onhandig. Want ben ondertussen zo onzeker dat ik echt over alles naderhand denk: dat bedoelt ze vast gewoon aardig.

Volgens mij heeft ze niet eerder iets gehad met een vrouw. Heb haar alleen gehoord over ex-vriend ooit. En toen ze hier tien jaar geleden kwam wonen had ze een vriend. We zagen elkaar toen op de buurt bbq en hadden de hele avond oogcontact maar toen beide in relatie.

Nu gebeurde er in december vorig jaar iets in de buurt waardoor ik haar moest spreken en sloeg de vonk opnieuw over bij mij.

We zijn al twee keer koffie wezen doen in de stad. 🙈 ( dit speelt nu een jaar).
En zij bij mij paar x bij mij op de koffie. Soms doet ze zo nonchalant dat ik denk: je hebt alles verkeerd gezien. Maarja ik doe zelf ook heel vaak zo en anderen zo te lezen ook haha

M’n grootste angst is dat ik het allemaal verkeerd heb en dat we dan voor eeuwig in awkwardness naast elkaar wonen. Er zit letterlijk maar 1 huis tussen ons in.
Ik en mijn oude buurvrouw vonden elkaar heel knap, en dat zeiden we ook tegen elkaar. Maar we hoefden niks van elkaar ofzo…
diyer schreef:
26-10-2021 14:01
Ik negeer dat maar, want dat is informatie uit andere topics gebruiken en dat mag niet.

Waar staat dat? Dat het niet mag?
Jij gebruikt toch ook informatie uit andere topics als je beweert dat ik in allerlei topics over hetzelfde zeur?
Dat ligt maar net aan de manier waarop ze dat zegt en hoe ze meer in het algemeen dat soort opmerkingen maakt, denk ik. Het kan wat betekenen, maar dat hoeft denk ik niet. Maar ja, wat weet ik ervan als man.... Kerels zeggen dat soort dingen niet tegen elkaar, maar vrouwen wel soms. Toch?
Knuddestudder schreef:
26-10-2021 16:30
Dat ligt maar net aan de manier waarop ze dat zegt en hoe ze meer in het algemeen dat soort opmerkingen maakt, denk ik. Het kan wat betekenen, maar dat hoeft denk ik niet. Maar ja, wat weet ik ervan als man.... Kerels zeggen dat soort dingen niet tegen elkaar, maar vrouwen wel soms. Toch?
Ik zei dat ik haar heel leuk vind vanwege iets grappigs wat ze deed, en toen werd ze stil en stamelde een beetje en zei: ik vind jou heel mooi. En toen wist ik niets meer te zeggen. En zei ik iets heel doms.

ik: ja maar ik ben geen * haar beroep*

Ze heeft een bijzonder beroep waar mensen een beetje tegenop kijken.

En ik dacht echt waarom zeg ik dit :facepalm:

Blijkbaar m’n meeste diepste onzekerheid. En toen zei ze heel lief: maar dat maakt toch niet uit. En toen heb ik er snel overheen gepraat .
26-10-2021 16:40
Ik zei dat ik haar heel leuk vind vanwege iets grappigs wat ze deed, en toen werd ze stil en stamelde een beetje en zei: ik vind jou heel mooi. En toen wist ik niets meer te zeggen. En zei ik iets heel doms.

ik: ja maar ik ben geen * haar beroep*

Ze heeft een bijzonder beroep waar mensen een beetje tegenop kijken.

En ik dacht echt waarom zeg ik dit :facepalm:

Blijkbaar m’n meeste diepste onzekerheid. En toen zei ze heel lief: maar dat maakt toch niet uit. En toen heb ik er snel overheen gepraat .
Dit lijken me wel twee verliefde mensen, hoor.
Hoe je erachter kan komen of ze jou ook op die manier leuk vindt, is te vragen of ze op date wil. Als ze dan ja zegt weet je dat ze je leuk vindt. Als ze zegt: " hoezo date"? Dan weet je dat je in haar vriend zone zit.
En dan kun je nog zeggen bedoelde niet date als date, maar gewoon afspreken zoals we vaker hebben gedaan.
Tjah, liefde haha het blijft echt lastig als je iemand echt heel leuk vindt.
Zo stom hè? Dat je, je bij iedereen die je niet interessant vindt je, je normaal jan gedragen maar zodra je iemand leuk vindt je enorm akward gedrag gaat vertonen. Ik ben maar blij dat ik niemand leuk vind...gewoon lekker relaxed ( al is het ook wel heerlijk om verliefd te zijn). Over dat hond uitlaten ik heb een man die serieus 6x per avond langs loopt en dan voor mijn raam " toevallig " op zijn telefoon blijft staan. Heb hem gevraagd waarom hij op een avond zo vaak zijn hond uit moet laten toen zei hij voor jou, pfff ik zit daar andersom dus niet op te wachten ook lastig om dan te zeggen doe maar niet meer het irriteert me. Succes TO vraag het deze week gewoon een keer aan de buuf, anders blijft dit gedoe met snoepjes nog lang door gaan, haha! Hoop echt zo voor je dat het wederzijds is zou geweldig zijn.
Watermoelen6 schreef:
26-10-2021 20:03
Hoe je erachter kan komen of ze jou ook op die manier leuk vindt, is te vragen of ze op date wil. Als ze dan ja zegt weet je dat ze je leuk vindt. Als ze zegt: " hoezo date"? Dan weet je dat je in haar vriend zone zit.
En dan kun je nog zeggen bedoelde niet date als date, maar gewoon afspreken zoals we vaker hebben gedaan.
Tjah, liefde haha het blijft echt lastig als je iemand echt heel leuk vindt.
Zo stom hè? Dat je, je bij iedereen die je niet interessant vindt je, je normaal jan gedragen maar zodra je iemand leuk vindt je enorm akward gedrag gaat vertonen. Ik ben maar blij dat ik niemand leuk vind...gewoon lekker relaxed ( al is het ook wel heerlijk om verliefd te zijn). Over dat hond uitlaten ik heb een man die serieus 6x per avond langs loopt en dan voor mijn raam " toevallig " op zijn telefoon blijft staan. Heb hem gevraagd waarom hij op een avond zo vaak zijn hond uit moet laten toen zei hij voor jou, pfff ik zit daar andersom dus niet op te wachten ook lastig om dan te zeggen doe maar niet meer het irriteert me. Succes TO vraag het deze week gewoon een keer aan de buuf, anders blijft dit gedoe met snoepjes nog lang door gaan, haha! Hoop echt zo voor je dat het wederzijds is zou geweldig zijn.
Haha, oh joh - wat heb je tegen die kerel gezegd? :rofl:
Ik heb hem die vraag gesteld of dat nou nodig is zo vaak elke avond zijn hond uitlaten weken lang toen hij antwoordde dat, dat voor mij was kon ik alleen maar : " oh, oke" zeggen en toen ben ik weer naar binnen gegaan🤣. Het is nu half 11 Meneer is alweer 3x langs gelopen word er wel beetje moe van.
Altea schreef:
26-10-2021 19:52
Dit lijken me wel twee verliefde mensen, hoor.
Mij ook. Klinkt echt heel schattig. Go for IT!!!
Als hij vanavond nog een keer langs loopt ga ik naar buiten en op een vriendelijke manier zeggen dat ik niet geïnteresseerd ben. Ik zit al weken niet lekker op mijn bank, denk elke keer oh daar heb je hem weer. Heb helaas doorschijnende gordijnen met een lantarenpaal voor mn deur, dus kwestie van gordijnen dicht heeft geen zin😀
Surebaby schreef:
26-10-2021 22:42
Mij ook. Klinkt echt heel schattig. Go for IT!!!
Ik hou jullie op de hoogte haha :love:

Jullie nog leuke verhalen??
Watermoelen6 schreef:
26-10-2021 22:43
Als hij vanavond nog een keer langs loopt ga ik naar buiten en op een vriendelijke manier zeggen dat ik niet geïnteresseerd ben. Ik zit al weken niet lekker op mijn bank, denk elke keer oh daar heb je hem weer. Heb helaas doorschijnende gordijnen met een lantarenpaal voor mn deur, dus kwestie van gordijnen dicht heeft geen zin😀

Mmm - dat is inderdaad wel onhandig. Kan me voorstellen dat het vervelend is als de interesse niet wederzijds is. Gek dat hij de clue nog niet heeft opgepakt 😂
Ja houd ons op de hoogte😀
Zou echt leuk zijn als het iets wordt tussen jullie. Dus deze week nog actie? Haha!

Herinner mij nog een verhaal van vroeger. Had ik kookles op school en hart vormige koekjes gebakken in een zakje gedaan en op het schoolplein op de knapste jongen van de school gewacht om aan hem te geven. Toen hij naar buiten kwam en ik het aan hem gaf vroeg hij ben je verliefd op mij ofzo? Ik zei nee hoezo? Haha, zo dom weer!
TO, heb je nog een leuke update?
To, keep us posted please? Ik kan wel wat zwijmel gebruiken: )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven