Studio Anneloes
woensdag 27 oktober 2021 om 12:24
Ik ben in nijmegen naar een winkel gegaan die hebben een redelijk groot en divers assortiment hiervan. Verschillende broeken gepast. Uiteindelijk een donkerblauwe broek en top gekocht. En vast basic van ze. Ik heb de wat dikkere stof genomen en ben lang dus ook die wat bij mijn lichaamsbouw het beste stond. En de basics blijven altijd te koop dus ik kan me outfit verder uitbreiden. Blijft wel mooi en ben er blij mee
woensdag 27 oktober 2021 om 12:24
Geen idee, ik koop van alles.
Ik heb een paar blousen van SA.
woensdag 27 oktober 2021 om 12:25
Summeriscomming schreef: ↑27-10-2021 12:24Ik ben in nijmegen naar een winkel gegaan die hebben een redelijk groot en divers assortiment hiervan. Verschillende broeken gepast. Uiteindelijk een donkerblauwe broek en top gekocht. En vast basic van ze. Ik heb de wat dikkere stof genomen en ben lang dus ook die wat bij mijn lichaamsbouw het beste stond. En de basics blijven altijd te koop dus ik kan me outfit verder uitbreiden. Blijft wel mooi en ben er blij mee
Welke winkel is dat?
woensdag 27 oktober 2021 om 12:31
Persoonlijk vind ik JapanTKY mooier ‘gesneden’ en als je vooral zwarte kledingstukken koopt, JapanTKY blijft langer mooi dan SA.
SA vind ik ruim vallen, bijna net zo ruim als LaDress (in ben echt geen smal poppetje maar in LaDress heb ik ineens weer XS). Ik ben klein van stuk dus een broek of pantalon moet echt goed aansluiten anders ben ik net een vogelverschrikker. De travelstof van JapanTKY is ook iets dikker dan die van SA. Van SA zijn de Poppy blouses wel aan te raden bij een ruime voorgevel.
SA vind ik ruim vallen, bijna net zo ruim als LaDress (in ben echt geen smal poppetje maar in LaDress heb ik ineens weer XS). Ik ben klein van stuk dus een broek of pantalon moet echt goed aansluiten anders ben ik net een vogelverschrikker. De travelstof van JapanTKY is ook iets dikker dan die van SA. Van SA zijn de Poppy blouses wel aan te raden bij een ruime voorgevel.
woensdag 27 oktober 2021 om 13:30
lemoos2 schreef: ↑27-10-2021 12:31Persoonlijk vind ik JapanTKY mooier ‘gesneden’ en als je vooral zwarte kledingstukken koopt, JapanTKY blijft langer mooi dan SA.
Dat ligt er echt aan welk model je koopt. Mijn korte broeken van SA en mijn lange Japan TKY broek zijn echt exact hetzelfde qua stof.
woensdag 27 oktober 2021 om 14:01
De basics vind ik prima, kwaliteit is goed genoeg. De blouses met dessin vind ik over het algemeen truttig. Zowel qua snit als het motief. Broeken: ik heb een normale bilpartij maar bij mij scheurden de naden daar. Terug naar de winkel. Zou komen omdat het daar eerder slijt omdat ik zit (en opsta)??? Dit probleem heb ik bij broeken van andere merken niet.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
woensdag 27 oktober 2021 om 15:52
woensdag 27 oktober 2021 om 15:57
Jaaaa, die zijn heel gaaf, vallen mooi en wat langer.lemoos2 schreef: ↑27-10-2021 12:31Persoonlijk vind ik JapanTKY mooier ‘gesneden’ en als je vooral zwarte kledingstukken koopt, JapanTKY blijft langer mooi dan SA.
Helaas zijn de nieuwste kleuren en prints binnen no time uitverkocht. Viste op de site eergisteren nog achter het net voor de Poppy Puzzle....grof uitverkocht in alle maten.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
woensdag 27 oktober 2021 om 16:01
sprokkelientje schreef: ↑27-10-2021 15:57Jaaaa, die zijn heel gaaf, vallen mooi en wat langer.
Helaas zijn de nieuwste kleuren en prints binnen no time uitverkocht. Viste op de site eergisteren nog achter het net voor de Poppy Puzzle....grof uitverkocht in alle maten.![]()
Effe wachten, dan staat het gewoon op Vinted
(ook al bij ExpressWear gekeken?).
donderdag 28 oktober 2021 om 09:43
ik heb ook diverse items van studio anneloes, ben er erg blij mee.
Vaak verkleuren donkerblauwe en zwarte items, maar bij dit merk blijft zowel de kleur als pasvorm en stof zo mooi alsof het nog nieuw is.
Ik heb een donkerblauwe en zwarte wijdere broek (model Renske), en dat zit net zo fijn als een joggingbroek: licht, soepel, zacht. Maar het ziet er wel heel netjes uit. En dan nog een zwarte strakke broek met een lang colbert (model skyhigh) er over. Heel sjiek, maar het draagt zo fijn.
Verder een rode poppy blouse, mijn enige blouse aangezien ik maat 80E heb en dan staan de knoopjes meestal (te)strak. maar niet bij dit merk.
Ik combineer de basics van studio anneloes met shirtjes en truien van andere merken. Het is relatief duur maar ik vind het zeker het extra geld waard.
Vaak verkleuren donkerblauwe en zwarte items, maar bij dit merk blijft zowel de kleur als pasvorm en stof zo mooi alsof het nog nieuw is.
Ik heb een donkerblauwe en zwarte wijdere broek (model Renske), en dat zit net zo fijn als een joggingbroek: licht, soepel, zacht. Maar het ziet er wel heel netjes uit. En dan nog een zwarte strakke broek met een lang colbert (model skyhigh) er over. Heel sjiek, maar het draagt zo fijn.
Verder een rode poppy blouse, mijn enige blouse aangezien ik maat 80E heb en dan staan de knoopjes meestal (te)strak. maar niet bij dit merk.
Ik combineer de basics van studio anneloes met shirtjes en truien van andere merken. Het is relatief duur maar ik vind het zeker het extra geld waard.
donderdag 28 oktober 2021 om 11:29
donderdag 28 oktober 2021 om 13:19
ik heb ook veel items van Studio Anneloes en ik ben wisselend enthousiast.
Ben heel tevreden over de kwaliteit van de travelstof.
Die is goed, het is makkelijk wassen en het droogt snel. Je hoeft het niet te strijken. En de kleuren blijven mooi.
Ik vind de jasjes en broeken mooi en zitten goed. Wel maat xxl (ik heb van boven 44).
Een aantal poppybloesjes maar die zitten toch te krap vind ik.
Daarnaast heb ik ook wat broeken. Het zit allemaal heerlijk en staat heel gekleed.
Ik moet zeggen dat ik de travelstof in de zomer niet lekker vind. Het leek mij juist zo handig om dit soort dingen mee te nemen op vakantie, want travelstof. Maar voor zuid Frankrijk of Barcelona is het mij echt te zweterig.
Ben heel tevreden over de kwaliteit van de travelstof.
Die is goed, het is makkelijk wassen en het droogt snel. Je hoeft het niet te strijken. En de kleuren blijven mooi.
Ik vind de jasjes en broeken mooi en zitten goed. Wel maat xxl (ik heb van boven 44).
Een aantal poppybloesjes maar die zitten toch te krap vind ik.
Daarnaast heb ik ook wat broeken. Het zit allemaal heerlijk en staat heel gekleed.
Ik moet zeggen dat ik de travelstof in de zomer niet lekker vind. Het leek mij juist zo handig om dit soort dingen mee te nemen op vakantie, want travelstof. Maar voor zuid Frankrijk of Barcelona is het mij echt te zweterig.
donderdag 28 oktober 2021 om 13:23
Niet gek, dat heb ik ook. Die extra dikke travelstof (nummer 3) vind ik nog wel gaan in de winter, maar die dunnere varianten vind ik ook koud.
vrijdag 29 oktober 2021 om 12:22
Toen ik nog voor mijn werk op reis ging (voor de pandemie) had ik altijd alleen handbagage. Ik nam altijd travelstof spullen mee. Ideaal.
dinsdag 2 november 2021 om 12:54
Lijkt me deze...
JANSSEN DE HAAS MODE
Stikke Hezelstraat 36
6511 JZ Nijmegen
..als ik op de website van studio Anneloes zelf kijk (onder Winkels).
dinsdag 2 november 2021 om 12:58
Oei, volgens mij valt dit onder spam, je kunt beter even een berichtje sturen.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
dinsdag 2 november 2021 om 13:56
Huh hoezo? Zij vraagt welke het is en ik zoek dat even op?SweetFirefly schreef: ↑02-11-2021 12:58Oei, volgens mij valt dit onder spam, je kunt beter even een berichtje sturen.
Nou ja, ik merk het wel.
woensdag 3 november 2021 om 20:29
Klopt hier geweest. Zou wel even bellen als je voor wat specifieks komt of ze dat hebben in hun collectie. Ik ben nog altijd blij met mijn aankopen. Voor mij was dit de winkel die het dichts bij was om te bezoeken.forumdame2011 schreef: ↑02-11-2021 12:54Lijkt me deze...
JANSSEN DE HAAS MODE
Stikke Hezelstraat 36
6511 JZ Nijmegen
..als ik op de website van studio Anneloes zelf kijk (onder Winkels).
woensdag 3 november 2021 om 21:44
Nee hoor.SweetFirefly schreef: ↑02-11-2021 12:58Oei, volgens mij valt dit onder spam, je kunt beter even een berichtje sturen.