NIET groepje

18-04-2009 14:13 4958 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 212.340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Hai Elo

Ik doe even koffie drinken bij jullie, dan ga ik heul hard werken.
goedemorgen allemaal

fris gedouched en aangekleed en wel nog even met lullie forummen voor ik richting Mleentje verdwijn

Mleen, nie stressen meis, ik ben het maar

coole avatar Yammie!

Boro

Aan mij heeft het niet gelegen Iejee, ik heb netjes SP gestemd

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Mogge. Ik heb koppijn en ik moet een verslag afmaken.
668, the neighbour of the Beast
Arme Info. Ik heb geen SP gestemd, want ik ben nog steeds absoluut geen voorstander van de SP, maar ik vind al die mensen die op de PVV stemmen ook weer een beetje apart.

Ik snap ook echt niet waar die mensen uberhaupt mee bezig denken te zijn of waarom ze uberhaupt gaan stemmen in zo'n geval, maar goed.

Maar ja, de lijsttrekkersdebatten die ik gezien heb werd ik ook niet vrolijk van. Wát een geneuzel zeg.
Als je vóór PVV bent, waarom zou je dan niet op PVV stemmen? Ieder zijn ding...

Maar goed, ik ga werken en kom mij rond 13u wel weer melden.

Succes met je verslag Smearl, en je koppijn...
Tuurlijk mag dat Pilous :-), sterker nog ik zit nu met Marels in discussie waarom ik wel op sp stem en zij niet Dat maakt het toch juist leuk ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zoooo katten hebben eten, alles is aan kant, ik ga er vandoor!

Mleentje, ik heb alles bij me wat ik bij me moet hebben, tot strakkies

meisjes, een fijne dag en tot morgen!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Het gaat ook niet om het stemmen op de PVV. Als je voor hun standpunten bent, moet je vooral stemmen op die gasten. Maar als je op een partij met zulke bizarre ideeen stemt alleen maar om een tegenstem te geven, dan kun je beter thuis blijven ja.

Die hele PVV spoort van geen kanten, dus dan beter niet stemmen dan van die gestoorde lui macht geven.
Maar als de PVV nou heel groot zou worden, en veel mensen zouden dat absoluut niet willen, alles, behalve de PVV, zijn die dan ook achterlijk als ze op een tegenhanger stemmen? Want ik denk dat dit namelijk de achterliggende gedachte is, maar dan voor PvdA of CDA bv....
Ik vind dat de PVV gevaarlijke standpunten heeft. Ik vind het dom om uit protest op een partij met dusdanige extreme standpunten te stemmen, omdat je gewoon niet weet wat je aanricht. Volgens mij is de dag dat de PVV in het kabinet komt een hele goede dag on te emigreren....

Daarom vind ik het een stuk verstandiger om uit protest op een partij te stemmen met een gematigder denkwijze, dan op een extremist als Wilders of Madlener. Ik ben er van overtuigd dat een partij als de PVV heel veel kwaad kan doen aan het land en vooral aan onze burgerrechten.

Er zijn ook heel veel mensen die nu uit protest op bijvoorbeeld D66 gestemd hebben of een kleine Europese partij. Die hebben tenminste geen extremistische waanideëen.
Laat ik dat herformuleren, want ik zeg het verkeerd; dat dag dat de PVV in de coalitie komt. In de oppositie krijgen ze toch niks klaar.

Maar zodra ze in de regering komen, bah.
Goeiemorgen...

Ziekgemeld. Nee, niet om de uitslag die ik via dit topic moest vernemen en waarbij ik me schaam dat ik geen gebruik heb gemaakt van mijn democratisch recht. Wat een boerenlullen telt NL toch.

-gaat achter een bakske koffie verder met zich niet zo best voelen, zelfs te rot om te slapen-
*lunch*

Ach Mamzie... komt het door je dip? Of heb je griep?
Ik heb oorpijn, had in de vakantie keelpijn, dus er zal wel een virusje bij mijn dip gekropen zijn.

Ben heeeeel blij dat ik mijn werk heb afgezegd.
Overigens is de reden dat ik afzegde migraine om vijf uur 's ochtends, met koortserig gevoel.
Gatver Mamz... doe maar lekker rustig aan. Zal je wel even nodig hebben.
Mamzie, dikke

Ik heb geen zin in politieke discussies vandaag

Wèl gestemd op SP, was nog lastig want ernaast stond SGP, zat ik met m'n scheve ogen bijna verkeerd met m'n potloodje

Hier druk met niks en vanalles, vanavond personeelsfeest van vriend vorig jaar waren we het vergeten, dit jaar werd vriend nèt op tijd herinnerd voor vanavond!

Als ontbijt en lunch heeeerluke beschuitjes met aardbeien gegeten gekregen van Marels

Mleen, als ik nou de volgende keer es wat dille opstuur haha hoe zou dat aankomen??? Succes samen, en maak je niet te druk! Ziet er heerlijk uit allemaal
Borrie!
Haai Ploes!

Met je jaloersmakende pinkpopervaring Ik zag pas op tv dat madness òòk kwam.. Alweer helemaal bijgekomen?

Madness was gaaf ja. Alles eigenlijk wel

Eh, bijna bijgekomen

Hoe is het met je vriend trouwens en zijn duizeligheden?
Gaat goed hoor, al blijft de oorpijn en de piep en de ruis aanwezig, duizeligheid is over en we gaan ervanuit dat ie gewoon lekker wegblijft
Geklaag, lucht is weer geklaard.

Middelste was zijn fietssleutel kwijt, Muis kon dus niet naar zwemles omdat die sleutel gezocht moest worden, hoera, ze zijn weer thuis..
zowwwwwww ik was er weer
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hoe was het in de dierentuin, Its?
ik was woensdag in de dierentuin mamz, maar dat was erg gezellig

vandaag heb ik gewerkt, ook gezellig. Morgen mag ik met mijn bewoners naar een geweldig feest. Een soort pinkpop maar dan voor gehandicapten
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven